neo-giri leikkii olevansa da Vinci [uutta18.11.2012]

Tänne voit postata kaikki jrock-aiheiset piirroksesi, maalauksesi yms. tuotoksesi.

neo-giri leikkii olevansa da Vinci [uutta18.11.2012]

ViestiKirjoittaja neo-giri » Su Touko 09, 2010 2:37 pm

Hahaa, sain nää kuvat nyt suht hyvin vihdoin koneelle ja näin päin pois joten voin vihdoin lisätä ne tännekin. Mikään da Vinci nyt en kuitenkaan vielä ole, mutta tekemällä oppii:'D

~~~

Bou(ex.An Cafe)
Ensimmäinen j-rockari työni ikinä. Piirsin joskus vuoden 2008 alussa kun olin vasta pari kuukautta kuunnellut j-rockia:'p

Kanon(An Cafe)
Tämäkin työ on vuodelta -08 hehe.

Miku(An Cafe)
Hmm... Luonnostelin tän lyikkärillä joskus -08 vuoden lopulla, tussasin silloin tällöin vuoden -09 puolella ja väritin nyt -10 alussaX'DD Hienoa vai mitä.

Ruiza(D)
Tän piirsin koulussa kuviksen tunneilla. Alotin viime syksynä, mutta en ikinä jaksanut paljoa piirtää kerralla joten sain valmiiksi nyt vasta -10 alussa. Olisi tämäkin voinut olla hienompi, mutta ei voi mitään.

Reita&Uruha/Ruki-chibit(the GazettE)
Tarkotus oli että siinä olis ollu Reita ja Uruha, mutta saatte nyt itse päättää onko toi toinen Uruha vai Ruki:'< Mulle se on kuitenkin Uruha. Ja vaikka tää nyt oli helppo ja suht nopee piirtää niin pinna meinasi katketa useampaankin otteeseen. Ensin tästä tuli ihan hyvä, mutta sitten minä tyhmä menin sotkemaan ton taustan tummansinisellä! No alotin sitten piirtämään uudestaan, muttaa haha, paperi oli tyhmää ja rajaustussi levisi kun kumitin lyikkärit pois, vaikka olin parikin tuntia odotellut sen tussin kuivumista. Seuraavallakin yrityksellä paperi oli vääränlaista. Sillä kertaa noi ihan väritystussit eivät levinneet sillai hienosti-___- Neljäs yritys oli sitten sen verran hyvä että tyydyin siihen. Tästä voi siis päätellä sen että paperit kannattaa pölliä koulusta niin tussit leviää oikein<3

Asagiko?(D)
Tää ei varsinaisesti oo fanarttia, mutta sitten taas... Tähän tuli todella paljon vaikutteita D'n 7th Rosen PV'stä joten uskallan sen tänne fanarttien sekaan laittaa. Tämänkin piirsin koulussa ja piirtämiseen meni ehkä n.4-5 tuntia. Toi rusetti ei ihan meikää miellytä ja paitasysteemi jäi aika hailukaksi, mutta ei voi mitään.

~~~

Kommentoida saa ja voi myös toivoa kenet piirtäisin joskus. Yksi Asagi on ainakin nyt tekeillään. Ja joo, esim chibinhän nyt piirtää yhdessä päivässä, joten niitä nyt ainakin teen pyynnöstä^w^
Toivottavasti edes joku näistä piti~
Viimeksi muokannut neo-giri päivämäärä Ma Tammi 28, 2013 8:51 pm, muokattu yhteensä 4 kertaa
Gitchi Gitchi Goo !!

1 tykkää.
neo-giri
Taustalaulaja

Re: neo-giri leikkii olevansa da Vinci

ViestiKirjoittaja neo-giri » Ma Heinä 12, 2010 3:30 pm

Uusi!!

Nao(DaizyStripper)
Tos yks päivä (piirtämispäivä lukee tossa kuvassaki) tuli sellanen olo et ei hemmetti, nyt haluun piirtää jotai yksinkertasta fanarttii! Ei mitään sellasta lyijykynätyötä, jossa jokanen varjo ja hiustupsu ois millilleen oikein vaan jotain just sarjakuvamaista ja noi tussit kun on niin kivoja niin niillä piirsin. Eka selasin koneen kuvatiedostoja läpi ja nappasin ensimmäisen kuvan, jota vois ajatella piirtävänsä. Piirsin sit hutasten pienet luonnokset ja sit vaan tussasin:'D Tän piirtämiseen ei menny ees kauaa, vaan joku puoltoista tuntia~

/Asagi on edennyt hiukan, mutta paljon on vielä tekemättä, joten sitä joutuu vielä odottamaan. Aloitin Myös Hizakin piirtämisen tossa jokunen öö kuukaus sitten ja se on jo aika hyvällä mallilla, saattaa valmistua ennen kesän loppua~

Toivottavasti tykkäsitte tästä ja kommentit on kivoja näin btw^^
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

Re: neo-giri leikkii olevansa da Vinci [uutta12.7.2010]

ViestiKirjoittaja Truecolor » Su Heinä 25, 2010 11:02 pm

Nuo oli aivan ihanat nuo Reita ja Uruha (Mun mielestä Uru) chibit !! <3_<3
Tuijotin sitä jonku aikaa ihan silmät täynnä sydämiä. :D Oot hei tosi hyvä piirtään, toi Ruizaki oli tosi upea mun mielestä n w n
Voi, sinisilmäinen enkelini, mikä petos sai sinut haluamaan pois meidän luotamme?

Before i decay - shy-rebel

Truecolor
Fani

ViestiKirjoittaja neo-giri » Ma Heinä 26, 2010 10:37 pm

O_O Kommentti.... kommentti... näin yllättäen jeeXDD Mutta kiva kun tykkäät<3 Munki mielest se on Uruha, mut ehkä siitä sit tuli liian pieni Reitaan verrattuna ni helposti näyttää RukiltaXD Tiä sit. Ite tykkään tosta Ruizasta sitten sillain ihan ookoosti, jotenki vaan näyttää keskeneräseltä ja hailukalta, mutta sekin johtuu varmaan siitä, että viime aikoina mun piirustustyyli on muuttunu aineski mitä ny kattoo näitä mallista piirrettyjä kuvia. Kiitos kommentista^^

Vielä ei tuu uusia, mutta pian toivottavasti~ Yks kuva Satsoshista ja Ryosta on melkein Ryon hupparin värittämistä vaille valmis, joten se nyt tulee pian ja sen Hizakinkin saan toivottavasti pian valmiiks^^ Aluks ajattelin et säästäisin ton SatoshiRyo kuvan julkasemisen vasta sen mun giruficin ekan osan julkaisuun, mutta turhaa sitä jäädä pitkittämään kun kuva pian valmis ja ficci ei lähellekään julkaisukunnossaXDD
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja neo-giri » Ma Joulu 27, 2010 8:32 pm

Pari uutta<3

Yu-giri chibi (DaizyStripper)
Piirretty samoihin aikoinin tuon edellisen Naon kanssa. Itse pidän tästä paljonkin=DD

Yasu (Acid Black Cherry, Janne Da Arc)
Koulussa lyijykynällä luonnosteltu, kotona tussattu melko yksinkertainen työ. Musta promarker-tussi tykkäsi:'DD Annoin tämän joululahjaksi yhdelle kaverilleni, joka alkujaankin ehdotti Yasun piirtämistä^w^
Gitchi Gitchi Goo !!

1 tykkää.
neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja tearless-rain » To Joulu 30, 2010 2:10 pm

Oo, pakko tulla sanomaan että tuo kuva Asagista oli meikäläisestä hyvin vaikuttava. Kuvassa on ihana tunnelma. ♥
Sekä nuo Reita & Uruha-chibit ovat myös erittäin hellyyttäviä~

Mielestäni kuitenkin tuo kuva Yasusta on hienoin, kaverisi on onnekas. Upeita töitä kerrassaan! : D
Piirtele jatkossa lisääkin. ;)
Kuva

「ずっとなんて強いこと言えない僕聞けない君。」

I've always been unabled to say strong words, that's why you never heard of them.

song: Nigatsu - SID
translation: rayaikawa @ LJ

tearless-rain
Teknikko

ViestiKirjoittaja neo-giri » Ti Helmi 01, 2011 9:50 pm

tearless-rain: Woaah, kiitos paljon kommentistasi^o^ On tosi kivaa kuulla että ihmiset tykkää mun töistäni, myös sellaisista, joihin en itse ole aina niin älyttömän tyytyväinen yms=DD

~

Ja tässäpä olisi muutama uusi SARJIS!! Luonnostelin nää lyijykynällä jokunen kuukaus sitten ja pari päivää sitten sain väritettyä^^ Näissä lyhytsarjiksissa esiintyvä tyyppi on ainakin olevinaan laulaja hemmo nimeltä Sou (ex. Lolita23q, nyk. Remming). Näiden sarjisten ei oo tarkotus mitenkään loukata kyseistä tyyppiä, se vaan kaikessa suloisuudessaan sopi näihin >:'( Skanneri hieman raiskas näitä, eikä mun elvytykset koneen olemattomilla kuvanmuokkausjutuilla paljoa auttaneet, mutta vois tää laatu pahempikin olla:'p ihme kyllä omaan silmään tää laatu näyttä galtsussa jopa siedettävältäXDD

Just like a Stupid Man:
Sou ja omena
Sou ja kukka
Sou ja pommi
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

Re: neo-giri leikkii olevansa da Vinci [uutta1.2.2011]

ViestiKirjoittaja Wexiina96 » To Helmi 03, 2011 6:06 pm

Waa! Tulin nyt sitten tänne ja klikkasin ekan ihmisen työt täältä auki, mitkä tossa oli. Ja voinki sanoa, että oot kehittyny paljon! 08 aloitetuista töistä suosikkini oli Bou, vaikka Miku ja Kanonkin olivat hienoja. Olivat helposti tunnistettavissa, mutta silti omaperäisiä (välillä sellaset mustavalkovalukuvilta näyttävät työt on jopa pelottavia ._.)

Ruiza oli myös hienon näköinen, vaikken voikaan sanoa näyttikö esikuvaltaan, kun en muista miltä Ruiza näyttää (sori~...)
Kuitenkin sitten tolle Reitalle ja Uruhalle awwittelin todella. Oikein sulosia. Pidin Reitan silmistä ja Uruhan kasvoista ylipäätäänsäkin (kirjoitin muuten Reitan sylistä ensin, huomaa, mitä mä ajattelen XD) ja totta kai tuo toinen on Uruha. Se on jotenkin hyvin Uruhamainenkin. Ei se näytä mun mielestä Rukilta. Wuah, sulla riittää pinnaa! Mä en jaksa yleensä jatkaa piirustusta, jos alku ei onnistu tai jos loppu menee pieleen. Sitten vaan annan olla. Pisteet sulle, että jaksoit yrittää niin monesti uudelleen!
(Hyi sua, ei koulusta saa pölliä paperia! [<--- pölli itse puolivahingossa ala-asteen tusseja ja pikkusaksia])

Asagista sitten pidin kovasti. Oot jaksanu värittää ton taustan hienosti. Lisäksi pidin erityisesti rusetin ja hatun värityksestä ja varjostuksesta väreillä. Itse osaan varjostaa vaan jotenkuten lyikkärillä. Pisteet siitäkin! Ja pidin myös tosta verestä tuossa leualla. Se on hyvin onnistunut n_n

Naossa taas pidin mm. kasvojen muodosta, joka oli hyvin luonnollisen näköinen. Myös silmät on onnistuneet hienosti, kun ovat samankokoiset, oikeilla paikoilla ja nätisti vieläpä piirretty. Korvakoru on ihana, vaikkei varmaan kovin olleellinen tässä n_n' Lisäksi tuolla oikealla näkyvän hihan pastellisävyiset vedot ovat oikein nätit, vaikkeivat nekään varmaan kauhean oleelliset ole (sori, tällänen mä vain olen...) Niin ja nenä on tosi nätin muotonen! Ite en osaa piirtää yhtään nenää.

Yu-girille awwittelin myös. Oikein suloinen otus. Erityisesti pidin hiusten värityksestä. Niissä on mukavasti erisävyjä, mutta ei liian monimutkaisena. Silmän heijastukset ovat juuri sellaiset kuin itse aina _yritän piirtää, tosin onnistuneena versiona. Tuo on nätisti kuvioitu tuo kimono. Lisäksi pidän paljon noista hanskoista. Etenkin vasemmalla puolella olevasta kädestä se korostuu hienosti! Hiuskoriste on kans nätti <3

Ja jes, vihdoin pääsen tähän Yasuun, jonka kommentointiin pääsemistä odotin koko ajan. Tässä vaiheessa mulla jäi sellanen wow tunne oikein kunnolla päälle. Monesti mua häiristee tussin vedot, jos ne jää näkyviin, mutta tuossa se toi vaan eloisuutta tohon. Vasen poski olis ehkä saanut hieman kapeampi olla, mutta muuta negatiivista mä en tästä löydäkään. Tuo käsi on mahtava juuri tuossa. Olisi varmasti paljon tyhjemmän näköinen tuo taustakin, jos tuon käden ottaisi pois. Lisäksi pidän noista kasvoille valuvista hiussuortuvista tosi paljon. Ovat luonnollisen näköisiä!
Nenä on tässä Naon tapaan hieno (miten sää osaat *_*) Varjostus on myös oikein onnistunut.
Ja tuo silmä... Tuo on yllättävän yksityiskohtainen, vaikka nopeasti katsottuna näyttäiski yksinkertaiselta. Kulmakarvat erottuvan taidokkaina vetoina tuolta ja tuo tumma meikki tuossa on ihanasti oikealta tumma ja sitten onnistuneesti yhdistetty tuohon vaaleempaan. Myös alaluomen ripset ovat ihana yksityiskohta. Tuo sinisen sävy sopii musta tähän hienosti kans. Ei liian tumma, muttei liian vaaleakaan. itelläni on myös promakertusseja, enkä voi yhtään käsittää, miten niillä voi saada aikaan jotain näin hienoa ._.
Niin missä sanoitkaan sen kaveris asuvan, että voin pölliä tän silt- eiku siis- XD

Pahimmat awwit irtos varmasti tuolle Soulle. Itsekin (minä, minä, minä XD) oon yrittänyt piirtää niin monimutkaista kuin yksinkertaistakin sarjakuvaa ja yrittänyt ja yrittänyt, muttei oo tullut mitään. Näissä tää tyyli on aivan ihana. Tollanen sulosen yksinkertainen, joka korostaa tuon tyypin sulosuutta. Lisäksi on ihana, kun nuo ruudut on eri muotoisia ja väritetty kirkkaalla värillä taustalla. Eikä se edes kadottanut hahmoa, vaikka niin saattais helposti käydäkin.
Tuossa omena sarjiksessa tuo 'urgh' ilme on ihana n_n <33 (mato parka XD)
Vaikk juuri kehuin värikästä taustaa hienoksi, niin voin sanoa tykkääväni myös tuosta kukka tarinasta, jossa vain ruutujen sisäreunat on väritetty. Se sopii tuohon hempeään tarinaan jotenkin paremmin. Hyvä päätös muuten myös tuo, että jätit viimeisessä ruudussa Soun silmät piirtämättä. Näytti iloiselta, mutta kuitenkin sopivan rauhalliselta. <3___<3 -ilme olisi saattanut olla liian innostunut tai jotain (osaanselittaa.com) Kuitenkin suloinen <3
Tuossa pommisarjiksessa värikäs tausta olisi saattanut taas sopia hieman paremmin ja luoda energisemmän vaikutelman. Erityiset pisteet Soulle ja sen hölmistyneelle ilmeelle kun sytytyslanka loppui 'tsub' kohdassa. Aivan ihana. Tuli just sellanen 'o-ou' olo´toisen puolesta.

Tosiaan pidin siis kovasti piirrustuksistasi! Ehkä tuon nää mun kynät ja paperit sulle parempaan käyttötarkotukseen ko mun suttujen alaisiksi? Piirrä kiltti pian lisää. Mulle tuli muuten tuosta Sousta sellanen idis, että tyyppi vois olla myös tarinassa nimeltä 'Sou ja sade', jossa se ihan normisti ulkona ja sitten sen nenälle tippuu sadepisara. Sitten se on sillai 'õ-õ hetkinen...' ja sitten se onkin yhtäkkiä kaatosateessa! piirrä sellanen jooko, jooko, jooko~? *puppyface*
Ehkä mä rauhotun? -.-' Myös muuten tuollaisia Yasu-työn kaltaisia piirustuksia olisi hauska saada nähdä lisää! Kynä sauhuamaan Neonard giri Vinci!(joo...)

Kiitos silmänilosta, piirrä toki lisää! <3 n_n
< 3

Wexiina96
Teknikko

Re: neo-giri leikkii olevansa da Vinci [uutta1.2.2011]

ViestiKirjoittaja neo-giri » Su Touko 29, 2011 11:24 pm

Wexiina96: Hämmennyin kommenttisi pituudesta jo silloin kun sen julkaisit ja jaksan hämmästellä sitä edelleen:'DD

Juups, ne vanhemman vuosimallin lyijykynätyöt ei oo ihan parhaimmasta päästä ja oikeastaan yhtään uudemman ajan työtä en oo FanArtin saralla saanut valmiiksi yksi Marilyn Monroe on kyllä tultu tehtyä *link*, koska lyijykynätöiden tekeminen on jotenkin paljon hitaamman ja tylsemmän tuntuista kuin värikkäät tussityöt, joissa jokaisen hiussuortuvan ei tarvitse olla niin kuin mallikuvassa tai mitäänXD Mun mielestä ois just siistiä osata piirtää semmosia ihan valokuvan näkösiä töitäXDD Ei muuta kuin piirtämään niin eiköhän sitä sitten kehity~

Se Ruiza nyt lukeutuu vielä niihin vanhempiin töihin, joten mun mielestä se on vaan aikalailla ok, mutta kiva jos kuitenkin tykkäät:'D
Munkaan mielestä se ei muistuta yhtään RukiaXD Ainut mikä siinä mua itteäni kans hämää on vaan se, että tää Uru/Ruki on Reitaa pienempi ja tunnetustihan Ruki se kääpiö on:'p Ja no, en puhuis kauheesti pinnan riittämisestä... Ne pari alusta piirtämistä ei päässyt kovinkaan pitkälle, kun jo aloitinkin alusta ja köhköh.... läpipiirtäminen on kiva juttuX'DD Kyllä omista töistä saa läpi piirtää ja silleinXD

Asagissa myös mä tykkään eniten noista punaisista kohdista niin kuin ilmeisesti säkin:'D Muutenkin se on ihan ok, taustankin sain kohtuullisen hyvin väritetty'ä.

Naosta myös jopa mä itse tykkään:'DD Kiva että mittasuhteet ynnä muut on mielestäsi onnistuneet ja muutenkin tykkäät tästä:'3 Hihanpastellivedot... Mun kuviksen ope on monta kertaa muistuttanu, että voisin käyttää tollasia vetoja varjostuksina muissakin kuin vain vaaleissa kohdissaX'DDD

Yu-girikin on yks mun omista lemppareista:'33 Kimonon kuviointeja oli kiva yrittää saada selville, kun piti katsoa monta videota ja kuvaa, että hahmotti sen ja sai piirrettyä mahdollisimman paljon aitoa vastaavaksiXDD

Kehusi tosta Yasu-työstä sai vastaavasti mussa aikaan sen wow-tunteenX'DD Mua itteäni häiritsee hiukan ne tussin vetojen näkyminen tossa taustassa, mutta eipä sille enää mitään mahda:'DD Jos toi työ ois mulla vielä kotona, kävisin lainaamassa äidin mustaa 'vielä kunnolla toimivaa' promarkeria pitäis kai joskus itsekin ostaa uusi ja värittäisin tota vieläXD Tästä kuvasta huomaa kuinka tussit _hieman kulahtivat värityksen puolessa välissä:'D (Siitä huomaa myös että meinasin piirtää tonne toisenkin käden:'D) Ja öäööäöäöä se silmä, tykkään kans siitäXD Emt, jotkut sanoo, että silmiä on vaikea piirtää, mutta mun mielestä se on varsin helppoa ja hauskaa:'D Kuten vaikkapa siitä Asagistakin ehkä huomaa, niin tykkään just tollasista väriläikistä keskellä muuten niin väritöntä työtä tai ihan mitä tahansa<3 (Tää näkyy myös esim mun blogin ulkoasussa ja joskus mm. mun vaatetuksessa: muuten mustaa, mutta sitten siinä on jotain värikkäitä kuvia ja yksityiskohtia:'D)
Ja ömm... Piirtele niin kyllä niitä tusseja oppii käyttämään=DD Ja se kaveri asuu Joutsenossa, joten sinne vaan varkaisiin eiku-- X'D

Sou-sarjiksia tulee ihan varmasti lisää>8) Tähän 'sarjaan' mulla on jo ties mitä suunnitteilla ja toi sun sade ideasikin oli ihan loistavaXDD En toki oo siihenkin kehitellyt jo kaiken maailman jatko-osia tai mitään köhköhX'DD Nyt kun muuten mainitsit niin siinä pommi-sarjiksessa ois tosiaan voinut käyttää taustoissa enemmän värejä. Pitääpä muistaa ensi kerralla:'D Jajaja kiva että ilmeet oli onnistuneita^w^

Neonard giri Vinci...? X'DDD Kiitos todella paljon kommentistasi!<3

Ja sitten...

UUSIA!!

Satoshi ja Ryo (Girugamesh)
Valmistui tämäkin vihdoin:'DD Iiihan tyytyväinen olen itse juu, vaikka ainahan sitä haluaisi paremmin osata piirtääXDD
Kuvia työn valmistumisen eri vaiheista. Kuvasarjan viimeisen kuvan jälkeen söhersin työn loppuun about kymmenessä minuutissa~

D chibit
Työ, jonka tein D'n fanilahjaprojektia varten:'3 Päätyi siis itse bändille heidän keikkansa yhteydessä~ Ite oon tässä tosi tyytyväinen varsinkin Asagiin:'DD Muutkin onnistui hyvin, mitä nyt en vieläkään ole täysin päässyt eroon siitä muistikuvasta, kun Tsune näytti ihan liikaa teini-ikäiseltä mutantti ninja kilpparilta luonnosteluvaiheessa ja noh, muistuttaa sen meikki tässä lopussakin ninjahuiviaX'D

Teru chibi (Versailles)
Ja lisää chibejäX'DD Tän vois luokitella aikalailla samaan sarjaan sen Yu-giri chibin kanssa tyylinsä perusteella. Samoin kuin siihen Yu-giriin, olen tähänkin erittäin tyytyväinen<3

Sellaista tällä kertaa=DD Tällä hetkellä mulla on edelleen kesken ne Asagi ja Hizaki lyijykynätyöt ja ja... Kaverille lupasin piirtää Emiru chibin. Terun lisäksi muistakin Versaillesin jäsenistä - varsinkin Masashista - himottais piirtää samantyyliset chibityöt jaaa no lyijykynätöitä olis kiva välillä tehdä enemmänkin:'D Niin ja niitä Sou-sarjiksiakin haluan piakkoin lisää rustailla>8DD Että tulevia töitä odotellessa~
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

Re: neo-giri leikkii olevansa da Vinci [uutta30.5.2011]

ViestiKirjoittaja Kiboo » Ke Joulu 14, 2011 6:00 pm

Vau, siullapas on kivasti töitä esillä täällä! (: Ja eikun suosikkipuuhaani kommentoimaan... >;D (pahoittelen jos kommentit eivät ole oikeassa järjestyksessä tai jotain, piti pistää nuo kaikki omiin välilehtiinsä että voisin katsella ilman keskeytyksiä :DD)

Bou - Ensimmäiseks jrock-työks tää on kyllä hyvä; jrockkareillahan on yleensä melko näyttävät asut ja/tai hiukset. Tässä on mittasuhteet tosi hyvin onnistunu, kun taas kasvonpiirteissä on jotain, mitä ite olisin sinuna muuttanu: esimerkiks Boulla on oikeasti snadisti pienemmät (ja tummemmat) silmät ja leveämpi nenä. Muuten tää on tosi hyvä :)

Kanon - Taas voin sanoa, että anatomiassa oot onnistunu oikein hienosti. Tässä on aika sama homma kun edellisessä Bou-työssä; kasvonpiirteissä ois hiomista, nimittäin miun silmiin noi nenä ja silmät on vähän liian lähekkäin.

Miku - Aaa, ihanan näköstä kun tossa asussa on noin paljon pieniä, tarkasti tehtyjä yksityiskohtia ^.^ Tosi hyvä, että sait väritettyä tämän. Ehdottomasti pirteämmän näköinen näin kun ilman värejä (; Mutta sitten pitää taas kiinnittää huomiota näihin kasvoihin; Mikulla on huomattavsti pienempi ylähuuli ja nenä näyttää olevan hieman lytyssä, näin karkeasti ilmaistuna.

Ruiza - Hei, täähän on tosi cool! :D Miun silmään toi kitara on tosin yläpäästä hiukan taipuisan (:D) näköinen (korjatkaa jos näen väärin?), mutta ei siinä mitään, tää kitara on varmasti ollu aika vaikea piirrettävä tuosta kulmasta. Siihen nähden oikein hyvä. Käsien sormet ovat tosin liian lyhyet ja nenä olisi voinut olla pidempi. Mutta tää on muuten tosi hieno ja tästä välittyy sellanen tietynlainen tunnelma (;

Reita & Uruha(/Ruki) - Voii kun on söppänä :3 ~ <3 Tykästyin. Miun silmään toi toinen jamppa näyttää enemmän Uruhalta, joten sanon sitä Urskiksi, okei? :D Niin, Urskilla ei näy kaulaa, mutta ei se kyl minnuu sinänsä haittaa :D Mut on tää kyl tosi ihana ^^

'Asagi' - Vau. Tää on kyllä tosi hieno, enkä näe tässä mitään suuria puutteita :D paitsi että en kamalasti pidä tämän nenästä o_o Tuo vasen olkapää vain osoittautui pienellä tutkinnalla liian lyhyeksi ja pienenpienenä yksityiskohtana voisivat olla sormissa nivelten kohdilla ne rypyt (miksikäs niitä nyt kutsuttiinkaan?) ja/tai sormenpäät voisivat olla hieman paksumpia (jos katsot omia sormiasi, eiväthän niissäkään sormenpäät ole kapein kohta? :D) :3 Tykkäsin muuten kovasti hatusta + rusetista! :D

Nao - Hei, täähän on tosi kiva idea ja hyvin toteutettu tämä sarjakuvamaisuus! :) Edellisissä nipotin kasvonpiirteistä, mutta tästä huomaa jo selkeästi, että kehitystä on havaittavissa! Kasvonpiirteet ovat mallillaan, näyttää ihan Naolta :3

Yu-giri - Aww, ihania nämä sinun tekemäsi chibit! (: Tosi söpö ja ihanasti toteutettu tuo asu. Tosi kiva~

Yasu - On hienoa, että olet jaksanut nähdä kovasti vaivaa tässä tämän värityksen kanssa. Itsellä meinaa aina mennä hermot kun pitää yhdellä ja samalla värillä värittää paljon :D Työnä tämä on muuten tosi hyvä, mitä nyt itse olisin jättänyt vähän enemmän tilaa alahuulen ja leuan väliin. :)

Sou-sarjakuvat - Aaaa ihania :DD Tykkäsin eniten tuosta "Sou ja kukka", koska siinä oli ihana, hillitty värimaailma ja söpöin aihe ~ <3

Satoshi ja Ryo - Komeita poikia 83 Uskallanpa veikata, kumpi on Ryo ja kumpi Satoshi - ylempi on Satoshi ja alempi Ryo (?) no, joka tapauksessa Satoshin käsi on liian lyhyt. Kuvittele, että kuvassa oleva Satoshi laskisi kätensä alas roikkumaan. Ehkä huomaat silloin sen itsekin? (: Oikeasti Ryon nenä on myös hieman alempana. Muuten sanoisin kyllä, että sinulla on ehdottomasti syytä olla tyytyväinen tähän! Hyvää työtä :))

D-chibit - Sinä se oot hyvä tekemään chibejä :3 Sööttitöötti kuva tämäkin. Varmasti bändin jäsenetkin tykkäsivät~

Teru-chibi - Vau, tätä jäin ihastelemaan. Aivan_ihana <3 En kertakaikkiaan näe tässä mitään paranneltavaa. Ole ylpeä sydämesi kyllyydestä! :----D

Yhteenveto: Mielestäni sinun kannattaa harjoitella vielä näitä kasvonpiirteitä. Muuten sinulla on homma hyvin hanskassa - yleisesti ottaen anatomiakin näkyy onnistuvan sinulta oikein hyvin! :) Näitä on kiva katsella. Näkisin mielelläni lisääkin töitäsi, siitä vaan pistämään jos uusia tulee! ^^
Vangittu unelma ei tunne, ei hengitä. Unelmat voivat elää vain vapaina.

Vapauta sielusi kahleista, seuraa unelmiasi

Kaikki on mahdollista tässä maailmassa, kultaseni.

1 tykkää.
Kiboo
Fani

Re: neo-giri leikkii olevansa da Vinci [uutta30.5.2011]

ViestiKirjoittaja neo-giri » Su Marras 18, 2012 11:58 pm

UUTTA::DDDD!!!11

Pitkästä aikaa. Ois niin kiva saada tätäkin aluetta aktiivisemmaksi, mutta mitäpä minä itsekään sen eteen olen nyt tehnytD: Jos sitä vaikka oikeasti ryhdistäytyisi ja yrittäisi saada tuota kivojen keskeneräisten töiden kasaa pienenemään... Pienenison tauon jälkeen saanen esitellä pari ihkun ihanaa chibiä!

D chibit vol.2
Tämä oli osa bändille tämän vuoden Suomen keikalla annettua fanilahjaprojektia:) Ärsyttää, etten saanut sitä yhtä hienoa puuvärityötä valmiiksi keikkaan mennessä ja jouduin väsäämään yhdessä päivässä tämmösen simo-hätäsen varatyön, mutta niin... Ehkä ens kerralla sit:D♥

Kaya chibi
Tämän puolestaan annoin asianomaiselle Fan Meetingissä Helsingissä 25.8 :3 Yhyy, Kaya oli niin söpö ja ihana ja äwwäwäw;;--;;♥ Toivottavasti hän tykkäsi työstäni edes murto-osan sen verran mitä minä tykkään hänestä:'DD

Kyo chibi (Dir en Grey)
Hah, alotin tän joskus viime vuoden (2011) kesän alussa ja väritin vasta hetki sitten loppuun:'D Huomatkaa panostukseni mm. herran tatuointeihin(Y)

Ei mul kai muuta taida tällä hetkellä olla tarjolla... Toivottavasti kohta on:D Innostus piirtämiseen on ainakin ollut nyt nousussa, joten kuka tietää vaikka saisin piakkoin valmiiksi jonkun kivan puuväri- tai lyijykynätyönkin~
(Ps: Vastaan Kiboon kommenttiinkin tässä ihan lähipäivinä! Lupasin itselleni postata uusia töherryksiä vielä tämän viikon puolella ja näin myös teen, mutta kommenttivastausta en enää tähän aikaan jaksa/ehdi tehdä, anteeksi^^")
Gitchi Gitchi Goo !!

1 tykkää.
neo-giri
Taustalaulaja

Re: neo-giri leikkii olevansa da Vinci [uutta18.11.2012]

ViestiKirjoittaja TuikKu » La Maalis 16, 2013 1:57 pm

Oi, hienoja töitä täälläkin! ♥

Huomioni vei heti tuo chibi-Kaya, joka on ihan älyttömän suloinen. D8 Rakastuin noihin yksityiskohtiin, väritykseen ja tuohon asentoon, joka tuo vain lisää söpöyttä koko kuvaan. Varjostukset näyttävät todella kivoilta tuossa mekossa ja saavat sen näyttämään tosi pehmeältä ja sellaiselta silkkiseltä, että tekisi mieli koskea sitä. Mutta kaikessa yksinkertaisuudessaan ihana työ! Mitään kritiikkiä en kyllä osaa nyt kyllä repäistä siitä. Taustastakaan ei voi valittaa kun sitä ei ole. :'D Ja se on muuten hyvä juttu - minusta kuva näyttää ilman taustaa paremmalta, kuin jonkinlaisen taustan kera.

Osaat kyllä piirtää chibejä, sen sanon. :'D Itselläni hieman hankalaa niiden kanssa, tulee aina jotain ihme palleroita...

1 tykkää.
TuikKu
Fani

ViestiKirjoittaja Psycho » To Huhti 11, 2013 11:25 pm

Onpa hienoja töitä! Sulla on tosi persoonallinen ja hauska piirrustustyyli, ja varsinkin noista chibeistä huomaa että sulla on väritystekniikat hallussa. Jatka samaan malliin. ;)
And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted - nevermore

Psycho
Fani

ViestiKirjoittaja illusionchiu » To Loka 17, 2013 9:30 pm

Topsusi otsikko sai mut aukaisemaan tämän ja sitten kun huomasin että olet piirtänyt D:stä niin tämähän nainen innostui totaallisesti. XD Ai jessus että sä olet hyvä piirtämään, erityisesti pidän tuosta Ruizan kuvasta ja "Asagi" teki todella suuren vaikutuksen, siinä on todella paljon Asagin piirteitä (: Awww, nuo molemmat D-chibit, suloisia! <3
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

illusionchiu
Taustalaulaja

Paluu Jrock-fanart