Eh.

Täällä voit esitellä itsesi muille hylkeille.

Eh.

ViestiKirjoittaja raesokeri » Su Loka 27, 2013 5:45 pm

Mietin aluksi skippaavani koko esittelyn, mutta menkööt.

Tervehdys. (〃▽〃) Olen vielä yläastetta käyvä, suhteellisen ujo ja rauhallinen neiti Kirkkonummelta, joka päätti vihdoin rekisteröityä lafiin parin vuoden selailun jälkeen. J-rockkia on tullut kuunneltua parisen vuotta alkaen Purasta ja yllätysyllätys Antikuista.
Lempibändeiksi ovat muotoutuneet kuitenkin Puran lisäksi Versailles, D, MEJIBRAY, Gazetto, 9GOATS BLACK OUT ja Kiryu. En oikeestaan vakituisesti kuuntele muuta kuin j-rockkia – satunnaisesti anime –ja pelimusiikkia, k-poppia ja klassista.

Olen siis useimmiten erittäin ujo ja hiljainen, mutta tutustuisin mielelläni uusiin ihmisiin. :’D Ulkonäköäni en osaa kuvailla realistisesti, joten sanotaanpa vaikka ihan ’faktatietona’ että pituutta about 163. Pukeudun yleisesti tummiin neuleisiin ja huppareihin pienillä yksityiskohdilla tai koko vaatekappaletta hallitsevalla kuviolla höystettynä. Yksinkertaisia asusteitakin tulee käytettyä jonkin verran. Tyyleistä olen kuitenkin kiinnostunut visual kein lisäksi oujista, classic lolitasta ja shironurista. Vaatetukseen liittyen lempibrändejäni ovat Alice and the Pirates, Sex Pot ReveNGe, Angelic Pretty, Banana Fish & ALGONQUINS.

Vapaa-aika kuluu j-rockin ja jiirujen lisäksi huilun soittoon, lenkkeilyyn, teen litkimiseen ja dataamiseen.
Yllämainittujen asioiden lisäksi pidän mm. nettishoppailusta, poupée girlistä, vieraista kielistä ja kääntämisestä, meduusoista, syksystä, KERAn selaamisesta ja Nuuskamuikkusesta. :D Ja kun kyseessä on ficcifoorumi, mainittakoon sitten, että lempiparituksiani ovat Ryutaro/Akira, Kamijo/Hizaki, Asagi/Ruiza, Ruki/Uruha, Tatsuro/Reita ja MiA/Tsuzuku. Jee.

Se taisi olla tässä, toivottavasti tämä ei ollut kuin syksyinen takapihani eli sotkuinen ja lähinnä paheksuntaa herättävä.(〃・ω・〃)
Viimeksi muokannut raesokeri päivämäärä To Tammi 23, 2014 2:02 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa
"Minä tulen milloin minulle sopii. Ehkä en tule ollenkaan, ehkä menen aivan toiselle suunnalle."

2 tykkää.
raesokeri
Fani

Re: Eh.

ViestiKirjoittaja minnako » Su Loka 27, 2013 6:06 pm

;--------; RYUTARO/AKIRA ON OTP

eikun moi ja tervetuloa! Mäkin aloitin mun j-rock-aikani Purasta - miten sä löysit Puran? Ja voi vieraat kielet ja kääntäminen ja ja ja! Oot selkeesti hyvä tyyppi joten tervetuloa! Toivottavasti viihdyt. :3
提心吊胆和闷

1 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja raesokeri » Su Loka 27, 2013 6:47 pm

Se on yksinkertanen rakkaus. ♥ Harmi vaan että kaikkialla tuntuu hallitsevan Ryu/Tadashi. ;;

Hii, kiitos. ヽ(;▽;)ノ Ensimmäisen kerran bongasin Puran ala-asteen ensimmäisillä luokilla serkkuni seinältä, eikä jäänyt mieleen kuin nimi, jonka sitten päätin pari vuotta myöhemmin googlettaa ja päädyin kuuntelemaan Alone Again, Wonderful Worldia. Ei iskenyt, olin tosin kuullut jo aiemmin tietämättäni mahtavien japanin taitojeni taisin juuri ja juuri osata pari kanjia ansiosta, mutta silti sitä tuli popitettua ja lopulta päädyin lukemaan joitakin haastattelua tumblrin kätköistä. Ryutarolla oli varmasti suuri rooli, koska muistan vaan miten mietin että 'vaikuttaapa mielenkiintoselta ja sympaattiselta.
Viimeksi muokannut raesokeri päivämäärä Su Tammi 19, 2014 9:40 am, muokattu yhteensä 1 kerran
"Minä tulen milloin minulle sopii. Ehkä en tule ollenkaan, ehkä menen aivan toiselle suunnalle."

1 tykkää.
raesokeri
Fani

ViestiKirjoittaja Fray » Su Loka 27, 2013 7:35 pm

Ohai!

Mäkin kuuntelen Versuja ja D:tä, joten kysynpä siis, mitkä ovat lempibiisusi kyseisiltä bändeiltä?
Oletko huilua soittanu kuinka kauan? :3

Itsehän pahoinpitelen pianoa ja bassoa, siksi kiinnostaa muiden musiikkiharrastukset ^^
Pulvis et umbra sumus.

2 tykkää.
Fray
Vuoden Shinya

ViestiKirjoittaja raesokeri » Ma Loka 28, 2013 4:08 pm

Hei. :3

D'ltä sanoisin Haru no Utage sekä Snow White ja Verskuilta Princess & The Umbrella of Glass.
Huilua soitan nyt kuudetta vuotta, vasta viime viikolla tosin siirryin lopulliseen huiluuni, mikäli en ammatikseni halua soittaa. :D
Pianoa soitan myös vapaa-ajalla ilman minkäännäköisiä tunteja.

2 tykkää.
raesokeri
Fani

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Su Marras 10, 2013 2:54 pm

Uu lisää D, Versailles ja Kiryu-faneja! :'D Tervetuloa vaan sekaamme! (:

Lempijäsenesi D:stä, Versaillesista & Kirysta? Miksi juuri hän? :>
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja raesokeri » To Marras 14, 2013 6:37 pm

Kiitos. (*^ワ^*)

Aah, liian vaikea kysymys! ;;
D'ltä sanoisin varmaan... Asagin. ja sen nenän. Asagilla on ainutlaatuinen, mahtava ja syvä ääni. Lisäksi herra käyttää sitä hienosti, sen tapa laulaa on _upea. Asagi on myös persoonana kiehtova, ja toisinaan vähän ristiriitainen imo. (tosin eivätköhän kaikki aika-ajoin.) Asagi vaikuttaa vakavalta ja rauhalliselta - jolta kuitenkin löytyy hyvä huumorintaju, ja joka nauraa muitten mukana. Ja lempeältä. Viimeistään siinä vaiheessa, kun puhutaan kissoista. :D
Ja jos ja kun mennään ulkonäköön, se on kaunis. Joo, jiirut on yleensä kauniita, mutta Asagi on äärettömän kaunis. ja sillä on ihana nenä !! Rakastan myös sen tyyliä. Ja hiuksia. Herran lyriikat ja julki tuodut mietteetkin ovat yleisesti kauniita. ... ja sit vielä kerran se nenä.

Verskuista valinta on kahta kamalampi, koska omistan Asagiin jonkinlaisen tunnesiteen, joka helpotti valintaa jonkin verran ... Toisalta se voisi siis olla Teru, kaikessa söpöydessään (ulkoakin kyllä, mutta viittaan siihen söpöön olemukseen ja söpöihin toimintatapoihin.), toisalta Hizaki eleganttiudessaan ja kainoudessaan. Joten vastaan nämä kaksi? Herrat ovat _todella taitavia soittajia. Siis äh, en osaa kuvailla sanoin sitä, kuinka paljon ihailen niitä! Molempien tapa käsitellä kitaraa on lumoava. Kitarasoolot ovat mahtavia, Terun aggressiivisemmat ja Hizakin elegantimmat. Pure love. ❤

Hizaki on yhdellä sanalla kuvailtuna suloinen. Sen puvut ovat mahtavia, sen tyyli on mahtava, elegantti ja kuten useimmat, sekin on todella kaunis. Kuin suoraan Versaillesista. Herra vaikuttaa niin kainolta haastatteluissa, oman bändin kanssa taas olevansa kotonaan. Sen ulkonäkö ei myöskään riitele persoonan kanssa sitten yhtään, sisältäkin se on elegantti. Ja kaunis persoona. Jos 'prinsessa' ois adjektiivi, kuvailisin sitä sillä. Ulkoa kuin sisältä.
Teru taas on... suloinen sekin! :D Ja hauska. (ei sillä, Kamijonkin jutuille repeilen yleensä pahasti.) Se saa hyvälle tuulelle pelkällä olemuksellaan lähes milloin vain, sillä on myös ikäänkuin jatkuvasti pilke silmäkulmassa. Terun nimen kuulemisesta tulee mieleen itselleni myös herran vastaus eräässä haastattelussa, jossa Verskuilta kysyttiin, mikä on kaunein asia, jonka he ovat nähneet, ja Teru vastaa reippaasti että "me." Jos otetaan lisäesimerkkiä samaisesta haastattelusta, kysymykseen "mikä on lempi vuodenaikasi?" herra vastasi "kevät, koska syntymäpäiväni on keväällä." Rakastan myös sen tapaa esitellä itsensä milloin mitenkin. ヾ(´▽`;)ゝNyt kun Verskuista puhuin, niin pakko lisätä, että uskon vahvasti niitten paluuseen!

Ja sitten Kiryu. Tästä miun on ehdottomasti nimettävä Hiyori. Se on ristiriitainen: söpö ulkonäkö, pitää söpöistä asioista, mutta on kuitenkin voimakkain ja "ronskein". Osaan hyvin kuvitella, että se halusi olla pienenä ninja. :D Hiyori näyttää nauravan usein, ja se jos mikä on piristävää. En myöskään ihmetteli, miksi juuri se keksi My Dragonin perustamisen.

1 tykkää.
raesokeri
Fani

Paluu Jäsenet