Routa porsaan kotiin ajoi?

Täällä voit esitellä itsesi muille hylkeille.

Routa porsaan kotiin ajoi?

ViestiKirjoittaja Lenoir » Ti Heinä 30, 2013 1:46 am

'ola!

Kuten jo otsikkokin paljastaa, jälleen pieni tökkiminen on tuottanut keskuuteenne palaavan otuksen.
Paluuseeni liittyy nimeltämainitsematon lafittaja ja into joka kirjoittamista kohtaan on alkanut palailla. Lisäksi rakastan lukemista ja se on jo kirjahyllystä loppunut kesken... Vaikken enää jrokkia, saati fanityttöilyä harrasta, hyvä juoni vie aina mennessään. Lisäksi on kiva nostalgia fiilistellä teini aikoja.
Ennen minut täällä tunnettiinkin huumori/mauttomien tekstien vääntäjänä, ja ilokseni sanon että tyylini on muuttunut. Koska ikää on alkanut keertyä jokseenkin paljon on musiikkimakukin jo muuttunut... Silti sydäntä yhä lämmittävät D, Girugämesh ja Moi dix mois.
Jonkin verran kpoppia kuuntelen kuten G-dragon, Girls generation ja 2NE1. Muuten sitten olenkin siirtynyt tekno/house jumputuksen puolelle (en laske vanhaa kunnon Rage-nimistä metallibändiä myöskään pois listoiltani...)
Vihauksen kohteisiin kuuluu (anteeksi nyt vaan) the Gazette. <- en vieläkään ole oppinut pitämään sitä, mutta olenpahan siedätystä saanut kaverini seurassa....

Luoteeni on saanut kunnon muokkauksen sen jälkeen kun jätin coneissa ja muissa "ernu" häppeningeissä hengailun. Nykyään olen sarkastisempi, negatiivisempi ja hivenen ilkeä ensivaikutelmalta. Kun taas ihmiset jotka tuntevat minut hyvin tietävät että olen kaikkea muuta kun ilkeä...
hmm.. mitähän muuta voisin itsestäni vielä mainita? ah, rakastan tatuointeja (niitä on tullut otettuakkin niin paljon että pitää pohtia tarkkaan mihin seuraavaksi ottaisi...)... puhumattakaan armaasta 2mm septumistani, jonka aion venyttää 3-4mm. Pukeutumistyylini on jotain hipsterin ja gootin sekoitusta... :D ihmisten hämmennys on kivaa.

Telkkaria katson harvemmin, sarjoja netistä kuten leffojakin pällistelen..
Suosikki sarjoihin sanoisin: carrien päiväkirjat (hehee), sex and the city, trueblood, merlin.. lista vain jatkuu.
Leffoissa olen nirso en katso kauhua ollenkaan..rakastan fantasiaa ja komediaa. Eli lempileffoja turha listailla... :D yarr!

Pelailen mielelläni tietokoneella, tällä hetkellä virityksessä olisi uusi pelikone... VIHDOIN! :D
arvaatteko pelin? nah, ei tarvetta... World of warcraft. wowi.
Ei siitä sen enempää.

Noniin, joko arvaatte kuka olen?
(laittaisin tähän loppuun ikivanhan lafilarppi vitsini From Russia, with guns- pelistä, jos vaan muistaisin miten se karvahattu vitsi loppui.)
Kysymyksiin tietty vastaan kun minulla on aikaa ja kone kasattuna (viikko tai 2 menee)
*Falls in the shower*
- Parkour

1 tykkää.
Lenoir
Fani

Re: Routa porsaan kotiin ajoi?

ViestiKirjoittaja tycho » Ti Heinä 30, 2013 8:06 am

Tervetuloa takaisin! Itse arvelen arvanneeni henkilöllisyytesi jo ennen tuota larppimainintaakin ; ) Mm. tatuointien pohjalta. Enkä edes ensimmäisessä mafiapelissä ollut paikalla, mutta kirjotin sun hahmon ja ollaan me kai nähtykin tyyliin Tsukiconissa (2010? 2011?).

Toivottavasti viihdyt!
It disappears without even being able to let out a word / Was it freedom that we won?
Feeling the body temperature of my dream and I pray / Everything gets twisted

Sade hakkaa tätä maata eikä lopeta
Se vain hakkaa maata

tycho
Vuoden moderaattori

Paluu Jäsenet