Roll it up.

Täällä voit esitellä itsesi muille hylkeille.

Roll it up.

ViestiKirjoittaja Gutter » La Heinä 13, 2013 12:20 pm

Hey thur!

Long time no see. Vuosien jälkeen eräs nimeltämainitsematon sai kuin saikin tämänkin hylkeen houkuteltua takaisin kuolevan lafin kadotetuille kujille. Siis. 'ere we go again.

Oon rehellisesti sanottuna surkea esittelemään itseäni, mut jos nyt jotain henkilöfaktoja onnistuis kirjaamaan ylös. Skipataan nimet, asuinpaikat ja iät tältä erää, niitä sopii tiedustella vaikka yksityisviestin muodossa jos tarve vaatii tai uteliaisuus meinaa viedä yöunet.

Oon sosiaalisesti semi awkward ja kotikonstein diagnosoitu allergiseksi ulkoilmalle, viihdyn neljän seinän sisällä kissojen kanssa vallan mainiosti - niin kauan kun sähköt ei katkea ja kannettavassa riittää akku ukonilmalla..ha. Haiskahtaa liioittelulta? Bodycombattia käyn ihan kuntokeskuksessa harrastamassa - kotona saattais ympäristö kärsiä hittusen liikaa - mut enpä sen kummemmin. Päivät menee kirjoittaessa, lahnatessa ja ps2:n ohjainta hakaten (ei, en omista kolmosta.) Siinä tais harrastukset selvitä jotakuinkin. Edellä mainittujen lisäksi mielipuuhiin laskettanee kielten opiskelu, proverbien keräily, laaja-alainen tutkimustyö kaikesta mikä sattuu kiinnostamaan, multi-para/novelli style roolipelaaminen sekä yksityisesti, että (yleisesti ottaen) amerikkalaisilla rp-foorumeilla, omien musejen rääkkääminen, filosofia, kevyt kenttä-sarkasmi, non-professional piirtely, salilla ravaaminen, mentaali-nyrkkeily kiukuttelevan iTunesin kanssa ja keskiviikkoillat Hyvät ja huonot uutiset-shown parissa.

Musiikkia tulee kuunneltua lähes laidasta laitaan, riippuu täysin fiiliksestä. J-rockin puolelta listaykkösen sijaa on the GazettE pitänyt jo vuosia, mutta rakkaan lempibändin ohella - varsinkin viimeaikoina ja erään ystävän ansiosta - oon hurahtanut miltei täysin seuraavien nimien tuotantoon; BUCK-TICK, C h e l s e a, Crows, hurts, Nico touches the walls, Sim, ROACH, Triggah, ONE OK ROCK, lynch., 12012... Ei sillä, Japanin ulkopuolelta tulee kuunneltua musiikkia siinä missä maan rajojen sisältäkin mm. Linkin Park (vanha tuotanto), CNBLUE, The Butterfly Effect, Karnivool, Thousand Needles In Red, Birds of Tokyo, Marilyn Manson, Dead Letter Circus, 30 Seconds to Mars... Vaikka musiikista ja bändeistä voisikin jauhaa loputtomiin, säästettäköön ihmisten silmät ja sielu tältä erää.

Ficcaamisesta ja roolipelaamisesta sananen. Molempia harjoitan nykyään vain englanniksi - myös oman maan kansalaisten kohdalla. Suomen kieli taipuu toki, mutta kansainvälisyyden, ulkomaille keskittyvän lukijakunnan ja oman mielenterveyteni puolesta stikkaan englannin kanssa kunnes toisin todetaan. Mitä tulee RPG:n kaikkivoipaan maailmankaikkeuteen...Omaan itsepäisen, sarkastisen, kylmähkön ja kieron Aoi-musen, joka nirsoutensa puolesta saattaa läheisemmistä merkeistä löytyä vain Rukin kanssa, mutta pelin kannalta tulee toimeen muidenkin musejen seurassa. Arvostan huolella väsättyjä hahmoprofiileja ja tarkkaan tehtyä tutkimustyötä stooria varten. Viihdyn pääosin AU-genren puolella ja tällä hetkellä omistankin eräällä boardilla laittoman-katukisaaja-criminaali-vampyyri Aoi-musen ja yksityis RP:ssä salamurhaaja-kendo-mestari-vampyyri Aoin (mistä näitä vampyyreja oikein tulee...) Hieman lisää asiaa valottaakseni, musestani on moneen, mindtricker/reader mutantista kapinallisen moottoripyöräjengin johtajaan, 3000-vuotiaasta mustan magian mestari demonista laittomia katukisoja järkkäävään vampyyriin ja pakkomielteiseen yksityisetsivä-nuuskijaan. Ja lista jatkuu. Rakastan kieroja, mutkikkaita juonia, mutten voi sietää liian monella musella taktikointia. Aoi riittää, mutta tarvittaessa keksin kyllä pari sidemusea tarinaa mutkistamaan.

Hm. Yllä mainittujen lisäksi:

- Prison Break
- Supernatural
- Sons of Anarchy
- Criminal Minds
- Hell's Kitchen
- Hyvät ja Huonot Uutiset
- House
- Da Vinci's demons
- Trueblood

etc.

- Aoi & Ruki
- Gordon Ramsay
- Sung Kang
- Emily Deschanel
- Atsushi Sakurai
- Michelle Rodriguez
- Misha Collins
- Wenthworth Miller
- Johnny Depp
- Nikki Sixx

etc.

- Fast and Furious-series
- Quentin Tarantinon tuotanto
- Sinister
- Possession
- Interview with Vampire
- Saw
- LOTR
- Tim Burtonin tuotanto
- Tummien perhosten koti
- Trainspotting & Reindeerspotting

etc.

- moottoripyörät ja oldschool amerikanraudat
- kissat
- nukkuminen
- aseet
- online-shoppaaminen
- kengät
- lukeminen
- ...

Dislikes lista ois luultavimmin liian pitkä, mutta sanotaan nyt, et oon äärettömän ötökkäkammoinen ja pelkään ruokaloita kuollakseni. Ficcien osalta tulen löytymään tuolta vieraskielisten alueelta. Saa nyt nähdä. Anyhow, kysymyksiä? Tutustuminen/RP kiinnostaa? Yksäriä voi laittaa tulemaan, en pure - ainakaan kovin pahasti. ;)
Viimeksi muokannut Gutter päivämäärä Ma Heinä 15, 2013 11:26 am, muokattu yhteensä 1 kerran
Ex nihilo nihil fit.

Gutter
Vuoden AU

Re: Roll it up.

ViestiKirjoittaja sunny » Ma Heinä 15, 2013 6:02 am

Heippa ja tervetuloa (takaisin)! :)

Vaikka huomasinkin kiinnostuslistallasi muutamia yhtäläisyyksiä omien intressieni kanssa (mm. Gordon Ramsay & kaikki tähän keittiöjumalaan liittyvä, Supernatural ja ficcien englanniksi kirjoittelu), aion pitäytyä kysymyksieni kanssa vain musiikissa, joskin hieman tämän foorumin pääteemasta poiketen. :D Olen ollut kpopin suurkuluttaja vuosikausia (sekä luultavasti ainoa koko Lafissa joka ei kuuntele jrockia), joten silmäni kiinnittyivät välittömästi CNBluehun. Onko suosikkibiisiä? Hurts on myös läheinen bändi, mitä pidit Exile-levystä?

Sinulla näyttää ideoita ja persoonallisia hahmoja pursuavan. Toivottavasti näemme niitä täälläkin ficcien muodossa ;) Pysy aktiivisena!
難道 是天意

sunny
Vuoden kommentoija

Re: Roll it up.

ViestiKirjoittaja Gutter » Ma Heinä 15, 2013 11:26 am

'ello ja kiitos!

Sanotaan nyt heti ensimmäiseksi, et hurtsin kohdalla tarkoitan erästä vanhaa j-rock-yhtyettä, joka hajos jo vuonna 2008. Jostain kumman syystä mun last.fm vain ei tuppaa ymmärtää sitä ja sen mielestä oonkin kuunnellut samaista hurtsia, jota tarkoitat. Ei sillä, diggaan senkin bändin tuotannosta.

Gordon Ramsay, ah. Seuraatko nyt jokin aika sitten alkaneita Hell's Kitchen'in uusia jaksoja? Mun viikon naurut koostuu tän keittiöjumalan räyhäämisestä nyt kun HHU on tauolla. Muita kokkeja, joita vois jopa jumaloida on varmaankin Anthony Bourdain.

Ah, CNBLUE ! Rehellisesti sanottuna ainut k-bändi, jota kuuntelen (paitsi et Block B:n NILLILI MAMBO on aivan loistava, love 'em for modern pirates-theme.) Hassua kyllä, mut tästäkin kuuluu kiitos australialaiselle frendille, joka onnistu oikeastaan kääntämään koko mun last.fm:n ja iTunesin uuteen uskoon. Miksi? Pari linkkiä ja lupas kerätä kasaan zip-paketit musiikkia, koska itsehän olen liian laiska lataamaan mitään. Viimeisin mitä taisin itse vaivautua torrentoimaan oli Fast and Furious leffojen soundtrack-collection. Mut siis, lempibiisi? No damn. I'm Sorry, LOVE, 직감... En osaa valita, sori. :( Jos osaat suositella mulle lisää k-poppia, jossa on sellaset tietyt rock-vibat (arvostan hurjasti kun ei ole vain tanssia vaan ihan instrumentteja) niin go ahead, suositella saa!

Ideoita riittää ja eilen vasta aloitin taas stoorin, vaikka edellisen ekat luvut pitäis julkaista. Joskus sitä toivois, että teksti kirjoittais itsensä wordille suoraan ajatuksista, ettei tarttis turhaan sormiaan kuluttaa. ;) yritetään. Kovin on lafi hiljentynyt.
Ex nihilo nihil fit.

Gutter
Vuoden AU

Paluu Jäsenet