Raven esittäytyy!

Täällä voit esitellä itsesi muille hylkeille.

Raven esittäytyy!

ViestiKirjoittaja Raven » La Touko 18, 2013 12:58 pm

Liityin ensimmäisen kerran lafiin useita vuosia sitten ollessani yläasteella, joten sinäänsä en ole uusi kasvo täällä joukossanne. Viimeisen vuoden aikana olen jo lähes täydellisesti onnistunut vieraantumaan japanilaisesta musiikista, joten nyt ajattelin herätellä vanhaa tuttua ystävää eloon päästämällä taas sormeni vapaaksi näppäimistölle. Olen jo aloittanut pariosaisen ficcini kirjoittamisen. Kuinka raikkaalta se tuntuukaan näin pitkästä aikaa!

Olen spontaani ja menevä platinablondi. Ensi syksynä aloitan viimeisen vuoteni lukiossa. Olen kohta jo abiturientti. Älytöntä. Rakastan kirjoittamista, valokuvausta, laulamista, musiikkia, ruoanlaittoa ja lenkkeilyä kesäöisin. 18 vuotta tulee mittariin ensi joulukuussa.

Lempibändejäni japanilaisen musiikin saralta ovat D, Girugamesh, Dir en grey, hiljattain hajonnut -OZ- ja muutama muu. Lähinnä kuitenkin kuuntelen ihan toisenlaista musiikkia.

Olen erittäin menevä ja villi ihminen. Jossain mun sisällä asuu niin suuri määrittelemätön levottomuus, etten kykene pysähtymään. Tahdon tanssia aamuöisin, sukeltaa peilityyneen järveen kun kaikki muut ympärillä nukkuu. Rakastan matkustamista ja mun ikkunalaudalla kukkivaa ruukkuviljelmää. Olen sellainen ihminen, jonka kanssa ei tule tylsää. Lapsenmielinen seikkailunhaluni johtaa mut aina johonkin.

Enempää en osaa sanoa. Eikä ehkä tarvitsekaan.
Cheers.
I'm your first and last deposit through sickness and in hell

5 tykkää.
Raven
Fani

Paluu Jäsenet