(・ω・)/

Täällä voit esitellä itsesi muille hylkeille.

(・ω・)/

ViestiKirjoittaja amends » To Marras 08, 2012 4:06 am

Jelou o/
Basic infoa nyt vaikka aluks

☆ Nimi: rei
☆ Ikä: 16 (vaikka useimmiten luullaan sekä henkisesti että fyysisesti vähintään 18-vuotiaaksi...)
☆ Asuinpaikka: Etelä-Savo, tarkalleen ottaen Savonlinna
☆ Horoskooppi: Neitsyt
☆ Kokkaustaidot: Ei ole. Poltan mikropuuronkin pohjaan. Tai se kiehuu yli. En kuitenkaan vielä ole joutunut googlettamaan, kuinka keitetään perunat.
☆ Lävistykset&tatuoinnit: Lävistyksiä 11. 9 korvista, joista yksi on 10mm venytys. 2 huulikorua (snake bites). Ja lisää tulee. Tatuointeja ei ole. Vielä.
☆ Rakkauden kohde: basistit, moottoripyörät, musiikki, kitarasoolot

Oon ihan mukava ihminen, tosin vähän ujonpuoleinen, joka johtaakin tähän mun pienoiseen ihmiskammoon, jonka takia en uskalla oikein tutustua uusiin ihmisiin (9 vuoden koulukiusaamisellakin on voinut olla osansa asiassa, hmmmm). Joten jos joskus tulet saamaan multa YV:tä, jossa heitän, että tutustutaanko, onnittelen. Olen silloin potkinut itseäni perseelle kunnolla ja tahdon oikeasti tutustua.
Mut saa iloiseks tosi pienillä teoilla ja sanoilla. Musta saattaa oikeastaan tulla hyvinkin naiivi persoona pidemmällä ajalla, jos juttelen jonkun kanssa. Vaikka heitänkin välillä tosi paskaa läppää ja käytän sarkasmia yllättävän paljon, osaan mä kuitenkin puhua myös vakavasti. Tykkään oikeestaan puhua syvällisiä ja omaan vakavissa asioissa myös vahvat mielipiteet. Mulle saa kuitenkin puhua ihan mistä tahansa, vaikka hirven turkin koostumuksesta jos haluaa, mä kuuntelen. Oon muuten pahasuinen, tälleen btw.

Aloitin kuiteski opinnot tänä vuonna Savonlinnan taidelukiossa kuvispuolella ja pitkänä taideaineena toimii media (valokuvausta, videokuvausta, photoshoppailua, maceilla leikkimistä yms.). Opiskelen venäjää B3-kielenä, vaikka kukaan ei näe siinä mitään järkeä, sillä oon lukenu viis vuotta pakollisena A2-venäjää. Pääsenpähän helpolla kursseista läpi. Hehehee. Venäjän lisäks opiskelen viittä muuta kieltä; ruotsia, suomea, englantia, japania sekä koreaa, joista viimeisimmän aloitin vasta vähän aikaa sitten.

Sit mitä mun musiikkimakuun tulee, se on laaja. Kuuntelen jrockin ja kpopin lisäksi screamoa, punkia, metallimättöä, klassista yms. Mikä tahansa mikä kuulostaa hyvältä, ansaitsee paikkansa soittolistoillani, vaikka edes satunnaisena kappaleena. Jrockin kannalta lemppareihini kuuluu mm. ViViD, D, deathgaze, RADWIMPS, Signal, DELUHI, BLACK LINE ja Versailles. SIDkin on kiva. Kpopista 2PM, U-KISS, MBLAQ ja BIG BANG. Lisäks Jay Park on aika jees. Mitä ei-aasialaisiin yhtyeisiin taas tulee, Evanescence, Happoradio, ETHS ja Oomph! ovat vieneet sydämeni. Beethoven on myös aika kova pappa. Kuutamosonaatti kuuluu mm. lempisävellyksiini. Rakastan muuten basisteja, sillä soitan bassoa itsekin ja tein oikeastaan ensimmäisen bassoni itse. Mulle sillä on ihan helvetisti tunnearvoa. Mut mua saa oikeastaan aivopestä ihan minkälaiseen musiikkiin tahansa, jos se kuulostaa hyvältä - oon aika kaikkiruokainen sen suhteen.

Kuitenkin, muhun saa tutustua aivan vapaasti, jos tahdotte vakavaa keskusteluseuraa, meseseuraa, roolausseuraa, kuuntelijaa tai ihan mitä tahansa seuraa, heittäkää vain YV:tä~ (・ω・)/

-amends
Viimeksi muokannut amends päivämäärä La Marras 10, 2012 11:07 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

amends
Fani

Re: (・ω・)/

ViestiKirjoittaja tycho » To Marras 08, 2012 7:51 am

Hei! Lafissa taitaa pitkää venäjää lukeneita, Savon ja Pohjois-Karjalan alueen kansoittajia olla kohtalaisen paljon, onko foorumilla paljon tuttuja jo ennestään? :D

Pitkät, syvälliset, kyseenalaistavat keskustelut on tosi hip ja pop ja cool. Parhaita. Keskellä yötä niistä voi vaikka hengittää. Eikä ajoittaisessa pahasuisuudessa (...) ole mitään pahaa.

Mustakin piti aikanaan tulla basisti. Hienoisesti vanhempieni vallan alla ajauduin kuitenkin kitaran pariin, ja myöhemmin olen todennut, että kitara on ehkä tietyiltä osin teknisesti mulle paljon MAHDOLLISEMPI soitin... kun esim. on niin lyhyet ja pienet sormet, että bassossa melkein kielet on samanpaksuiset. Raskaahkoa kun joutuu painamaan kieltä kahdella sormella saadakseen aikaan mitään ääntä.

Tervetuloa Lafiin ja toivottavasti viihdyt!
It disappears without even being able to let out a word / Was it freedom that we won?
Feeling the body temperature of my dream and I pray / Everything gets twisted

Sade hakkaa tätä maata eikä lopeta
Se vain hakkaa maata

tycho
Vuoden moderaattori

ViestiKirjoittaja allisapp » To Marras 08, 2012 7:59 am

Mulla meni ihan järkyttävän kauan, että tunnistin sut. :D Ja minä kun innostuin tässä joku aika sitten, että adjoldjawldawmkad, jollain on DEATHGAZEsta avatar.

Tervetuloa lafiin(kin)!
Kuva
The g l o o m y morning has already died

allisapp
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja amends » La Marras 10, 2012 11:20 pm

tycho:
Onhan täällä muutama, jonka tunnen entuudestaan, osa taitaa kuitenkin olla jo aika epäaktiivisia käyttäjiä :c

Kyseiset keskustelut kyllä tosiaankin on aika jees juttu. Varsinkin keskellä yötä.

Mulla on kyl sinänsä pitkät sormet naiseks, mutta silti ehkä hivenen liian lyhyet bassoon. Kitaraan meinasin kyllä koskea sillon, kun päätin että minusta tulee basisti, mutta loppujen lopuksi sorminäppäryys ei riittänyt kitaraan, joten tyydyin bassoon o/

Kiitos, ja enköhän viihdy!

allisapp:

Voi ei, olinko noin huonosti tunnistettavissa? :C Mutta kiitos kuitenkin! o/

amends
Fani

Paluu Jäsenet