Tutustumismeme

Täällä voit esitellä itsesi muille hylkeille.

Tutustumismeme

ViestiKirjoittaja jasper » Su Syys 23, 2012 7:31 pm

Heipä hei, hylkehet ja kuuttiset. Lafin kokoisessa risteilyaluksessa on hankalaa oppia tuntemaan kaikkia, joten löimme viisaat päämme yhteen laivan pimeässä ruumassa ja syntyi tutustumismeme. Tämän tarkoitus ei ole korvata esittelytöpöjä, vaan toimia enemmänkin Reita etsii Rukiaan -topicin ja esittelytöpöjen aviottomana lapsena. Tarkoituksena olisi vastata ketjuun kopioimalla alla olevat kysymykset täydennettyinä vastauksilla. Jos bongaat memen joukosta jonkun mielenkiintoisen tyypin, pistä hänelle päätä pahkaa yksäriä! Ehkäpä hänestä kehkeytyy iltojen pelastava mesekaveri, kahvittelukumppani tai queer platoninen partneri!

x x x

Koodi: Valitse kaikki
[b]Nimi:[/b]
[b]Sijainti:[/b]

[b]Kolme parasta asiaa maailmassa?[/b]
[b]Henkinen ikäsi?[/b]
[b]Mitä teet elämälläsi tällä hetkellä?[/b]
[b]Entä vapaa-ajallasi?[/b]

[b]Lempibändisi?[/b]
[b]Muut fandomit? (Muut bändit, tv-sarjat, elokuvat, kirjat...)[/b]
[b]Kirjoitatko/luetko ficcejä?[/b]
[b]Ensimmäinen kirjoittamasi/lukemasi ficci?[/b]

[b]Japanissa kuolemantuomitulla saa olla sellissään vain kolme kirjaa, mitkä kirjat ottaisit mukaasi (ja miksi)?[/b]
[b]Entä mitä haluaisit viimeiseksi ateriaksesi?[/b]
[b]Jos sinulla olisi lapsi ja saisit näyttää hänelle vain yhden elokuvan, mikä se olisi?[/b]
[b]Nimeä yksi levy, jonka pelastaisit palavasta talostakin.[/b]

[b]Osaatko leipoa suklaamuffinsseja? Jos osaat, millä ohjeella teet ne?[/b]
[b]Kerro jokin lapsuutesi herkku, jota nykyään kaipaat.[/b]
[b]Kolme lakia, jotka säätäisit ensimmäisenä uuteen, täydelliseen maailmaasi.[/b]
[b]Pikkuveljesi/koiranpentusi/sisään murtautunut pesukarhu repii vaatekaappisi sisällön. Tilalle saat vain yhden tyylisuunnan vaatteita, minkä tyylisuunnan valitset? (esim. gootti, emo, punkkari, hipster...)[/b]
[b]Unelmiesi matka - minne se suuntautuu, kenen kanssa ja mitä teette?[/b]

[b]Mitä ominaisuuksia etsit uudessa potentiaalisessa ystävässäsi?[/b]
[b]Seuranhakuilmoitus! Kaipaatko juttukaveria, ropeseuraa tai mesekaveria? Tässä voit lyhyesti huudella mitä kautta ja minkälaisten ihmisten kannattaisi olla sinuun yhteyksissä.[/b]
[b]Lopuksi kerro jokin random, ehkä yllättävä tai hauska, asia itsestäsi![/b]

[b]Mikä oli edellisen vastaajan kysymys, ja mitä vastaat siihen?[/b]

[b]Mitä haluaisit kysyä seuraavalta vastaajalta?[/b]

[b]Mistä muualta sinut voi löytää Lafin lisäksi?[/b]

[b]Vapaavalintainen gif-osio[/b]
ja taas
hierrät a i k a a s i verille

2 tykkää.
jasper
Vuoden Kiyoharu

Re: Tutustumismeme

ViestiKirjoittaja jasper » Su Syys 23, 2012 8:36 pm

Ja koska olen uhkarohkea, aloitan:

Nimi: jasper tahi jaska tahi Mother of All Dragons.
Sijainti: Helsinki.

Kolme parasta asiaa maailmassa?
- Terävät veitset, pitkät aamut ja hyvä kahvi.
Henkinen ikäsi?
- Varmaa aika lähellä oikeeta ikää eli about 20.
Mitä teet elämälläsi tällä hetkellä?
- Väännän duunii enemmän ko laki ja terveys sallii.
Entä vapaa-ajallasi?
- Väännän duunii eiku --

Lempibändisi?
- DIR EN GREY
Muut fandomit? (Muut bändit, tv-sarjat, elokuvat, kirjat...)
Musiikin painotukset vaihtuu nii usein et turhaa listata. :____D
Love Exposure (muutkin Sonon leffat), Fight Club, Perhonen lasikuvussa, Mr. Brooks, Liikkuva linna (muutkin Ghiblin leffat), Batmanit.
Sofi Oksanen, Torey Hayden, Potterit, Eoin Colfer, Millenium-trilogia, Johanna Sinisalo.

Kirjoitatko/luetko ficcejä?
- Kirjoitan enemmän kuin luen. Jos tuntee mun julkaisutahtia, voi päätellä myös kuinka paljon luen. (= hyvin vähän)
Ensimmäinen kirjoittamasi/lukemasi ficci?
- Ensimmäinen julkaistu ficci löytyy tältä foorumilta. ; ) Nokkelimmat löytää! Ekojen luettujen joukossa on ainakin Zsanyan Ei rakkaus kelloon katso, ei onni aikaa kysele -Drarry. :_______D

Japanissa kuolemantuomitulla saa olla sellissään vain kolme kirjaa, mitkä kirjat ottaisit mukaasi (ja miksi)?
- Kauhea kysymys! Kuka tällaisia oikein keksii! Ainiin, me... No. Varmaan Oksasen Baby Janen, Haruki Murakamin 1Q84:n ja J.R.R. Tolkienin Taru sormusten herrasta -trilogian. Ai miten niin seitsemän kirjaa on eri asia kuin kolme? Pfft, matikka lyhyt, luku-urakka pitkä.
Entä mitä haluaisit viimeiseksi ateriaksesi?
- Hmm... Alkuun varmaan jotain mielettömän hyvää sosekeittoa tai ranskalaista sipulikeittoa, päälle äidin tekemää pasta bolognesea, jälkiruoaksi jotain niinin eli Hennulin leipomaa suklaajuttua. Tietysti sopivilla viineillä!
Jos sinulla olisi lapsi ja saisit näyttää hänelle vain yhden elokuvan, mikä se olisi?
- Riippuu vähän minkä ikäinen lapsi. Jos puhutaan pienestä lapsesta, niin menee tappeluksi seuraavien välillä: Muumipeikko ja pyrstötähti, Leijona kuningas, Totoro ja Liikkuva linna.
Nimeä yksi levy, jonka pelastaisit palavasta talostakin.
- Dir en grey - DUM SPIRO SPERO. Ennen kaikkea siksi, että se on niin pirun kallis deluxena...

Osaatko leipoa suklaamuffinsseja? Jos osaat, millä ohjeella teet ne?
- Mieluumin leivon suklaakakun! Ohjetta ei kyllä ole juoruta tähän väliin, ehkäpä muokkaan sen jossain kohtaa...
Kerro jokin lapsuutesi herkku, jota nykyään kaipaat.
- Mulla ei varsinaisesti ole mitään nostalgiaherkkuja, mitä ei enää sais. Tykkäsin pienenä paljon natinatijuustosta eli leipäjuustosta, nykyään ei menis millään alas. Eli ehkä enemmän sitä kaipaan, kuinka kaikkiruokainen olin!
Kolme lakia, jotka säätäisit ensimmäisenä uuteen, täydelliseen maailmaasi.
- Ihmisoikeuksien ehdoton rikkomattomuus, luonnon ja ihmisyyden diversiteetin tunnustus ja suojelu, uskonvapaus.
Pikkuveljesi/koiranpentusi/sisään murtautunut pesukarhu repii vaatekaappisi sisällön. Tilalle saat vain yhden tyylisuunnan vaatteita, minkä tyylisuunnan valitset? (esim. gootti, emo, punkkari, hipster...)
- Tämä on vähän ongelmana nykyäänkin, mihin tyylisuuntaan kehittää vaatekaappiaan... Kuitenkin valitsisin mieluiten kaapin täyteen klassisia vaatteita, kuten suoria housuja, kauluspaitoja, trenssejä yms., koska klassisia vaatteita on todella miellyttävää käyttää ja helppo asustaa persoonalliseksi!
Unelmiesi matka - minne se suuntautuu, kenen kanssa ja mitä teette?
- Haluaisin nolosti Itä-Aasiaan sijoittuvan rundin. Esimerkiksi Japani, Korea, Hongkong ja Kiina olisi sellasia paikkoja, jotka tähän voisi osua. Matkaan nappaisin muutaman oman kaverin, joista toisen tulisi olla kaapin kokoinen jätkä, jotta olo olisi turvallinen.

Mitä ominaisuuksia etsit uudessa potentiaalisessa ystävässäsi?
- Ennen kaikkea seuraltani kaipaan älyllistä stimulaatiota. Muita juttuja olisi samankaltainen huumorintaju ja arvomaailma.
Lopuksi kerro jokin random, ehkä yllättävä tai hauska, asia itsestäsi!
- Apua. Oon tosi säikky! Eli jos haluaa murentaa mun ~pelottavan ja asiallisen~ moderaattori-imagon, niin onnistuneesti vain säikäyttää mut ja se on mennyttä! Ja oon tosi turhamainen ja prinsessa huolimatta mm. kaikesta...

Mitä haluaisit kysyä seuraavalta vastaajalta?
- Kauan sinulla kestää laittautumisessa?

Mistä muualta sinut voi löytää Lafin lisäksi?
- Sitä voi uteliaimmat pohtia!

Vapaavalintainen gif-osio
Kuva

päivitetty 11.10.2014
Viimeksi muokannut jasper päivämäärä Pe Marras 18, 2016 4:37 am, muokattu yhteensä 3 kertaa
ja taas
hierrät a i k a a s i verille

3 tykkää.
jasper
Vuoden Kiyoharu

ViestiKirjoittaja akumu » Ma Syys 24, 2012 5:13 pm

No jos sitä nyt tännekin tulis itseään kaupittelemaan esittelemään!

Nimi: akumu, mutta mua voi kutsua myös Emmiksi tai Emmistiinaksi :-D ( äipän keksimä lempinimi ftw )
Sijainti: no se Suomen persreikä eli Turku

Mun vakio tällaisiin kysymyksiin vastatessa on ehdottomasti ystävät, musiikki ja leffat. Mikään ei ole sen parempaa kuin hyvän ystävän seura, hyvä musiikki ja ihanat leffaillat ihmisten kanssa.
Henkinen ikäsi?
Se vaihtelee aina välillä; joskus oon ihan kamalan lapsi, välillä taas niin aikuinen.
Yritän suorittaa lukion kunnialla loppuun ja saada kasaan ne kaikki 78,5 kurssia, jotta pääsen tuolta hullulasta pois ensi keväänä! Haluan vaan, että lukio loppuu pian.
Entä vapaa-ajallasi?
Olen mun poikaystäväni ja muiden ystävieni kanssa ja datailen yksikseni kotona aina silloin, kun en jaksa tehdä mitään erityistä. Musiikki on hyvä lääke yksinäisyyteen ja olen kokenut syvän uudelleenrakastumisen animesarjojen kanssa. Yksi lempparisarjoista on tällä hetkellä Kuroko no Basket, johon tuhlaan vapaa-aikaani ainakin viikonloppuisin.

Lempibändisi?
No jos se ei ole tullut jo selväksi niin the GazettE on lemppari. Muita bändejä ja artisteja, joista tykkään ihan kamalasti ovat The Pretty Reckless, 2NE1, Eminem, Marilyn Manson, Big Bang, girugamesh, Bring Me The Horizon, Acid Black Cherry, MUCC, Lana Del Rey, Koda Kumi ja Panic! At The Disco. Sorppa, mulla on monia lempibändejä. Olen siis kaikkiruokainen musiikin suhteen.
Kuuntelen oikeastaan ihan kaikenlaista musiikkia, mutta jos nyt pitäisi muutama vielä sanoa niin sanon vaikka Jimmy Cliff, Phil Collins, Blink-182, Disturbed ja SS501 :') Tvstä seuraan Gossip Girliä, Cold Casea, Criminal Mindsia ja Californicationia. Elokuvia en rupea edes listaamaan kamalasti, mutta lempparit ovat Pirates of the Caribbeanit, Lords of Dogtown, Henkien kätkemä ja Ylpeys&ennakkoluulo. Mulla on niin laaja maku leffojenkin parissa. Syvä rakkaussuhde mulla on Paulo Coelhon kirjojen kanssa, mutta ehdottomat lempikirjat ovat kuitenkin Ennen kuin kuolen, Virta vie viidakkoon, Kaiken se kestää sekä Appelsiinityttö. Tykkään myös paljon muista kirjoista.
Kirjoitan ja luen aina vaan, kun jaksan.
Mun ensimmäinen ficci, jonka kirjoitin oli tyyliin joku Miku/Kanon tai jotain muuta vastaavaa ja sen aihe oli niin traagisen kamalan hauska, että ihan itkettää ja hävettää, että oon joskus vuonna 2007 mennyt julkaisemaan sen :-----D Ensimmäinen ficci, jonka luin oli joko joku alice nine. -ficci tai Dirujen foorumilla ollut Käsikädessä auringonlaskuun ( joka on/oli muuten ihana tuotos. )

Japanissa kuolemantuomitulla saa olla sellissään vain kolme kirjaa, mitkä kirjat ottaisit mukaasi (ja miksi)?
Jenny Downhamin Ennen kuin kuolen, Johanna Thydellin 101 syytä ja Milan Kunderan Olemisen sietämätön keveys. Kun näitä kirjoja lukee, voi samaan aikaan miettiä elämän suuria kysymyksiä ja tajuta vain, että nämä kolme ovat niin ehdottomasti lukemisen arvoisia tuotoksia. Mitäs muuta siellä sellissä voisi sitten tehdäkään kuin nauttia mieleenpainuvista teksteistä ja eläytyä tekstiin kunnolla?
Kaikkia mun mahdollisia lempiruokia, esimerkiksi tortilloja, kanasalaattia, lasagnea, makaroonilaatikkoa ja maksalaatikkoa. Jälkkäriksi haluaisin jäätelöä, suklaata ja ah niin täydellistä juotavaa eli COCA COLAA ♥
Jos sinulla olisi lapsi ja saisit näyttää hänelle vain yhden elokuvan, mikä se olisi?
Henkien kätkemä, koska se on kaikessa kokonaisuudessaan niin ihana ja kaunis elokuva.
the GazettEn NIL. En kestäisi ajatusta, jos menettäisin tämän levyn.

Osaan mie jotenkuten, mutta en ole pitkään aikaan leiponut niin saattaa olla vanhentunutta tietoa :-D Ohjeita katselen aina sieltä sun täältä, mutta pääasiassa katon äipän tekemästä leikekirjasta!
Solero-jäätelö. En vaan tajua miksei niitä myydä enää. Tai siis mä en ole ainakaan itse nähnyt niitä pitkiin aikoihin missään. Yy. Muuten ei taida olla mitään ihmeellisempiä herkkuja, mitä en nykypäivänä saisi.
Päivi Räsäsen karkoitus, koska se ämmä on turhake ja ääliö, säätäisin myös sukupuolineutraalin avioliiton niin kuin jasper tuossa ylempänä mainitsi ja säätäisin myös lain, että kaikilla - lesboilla, homoilla, transuilla jne - olisi mahdollisuus adoptoida lapsi, mikäli he niin haluaisivat.
Pikkuveljesi/koiranpentusi/sisään murtautunut pesukarhu repii vaatekaappisi sisällön. Tilalle saat vain yhden tyylisuunnan vaatteita, minkä tyylisuunnan valitset? (esim. gootti, emo, punkkari, hipster...)
Apua, tämä on kamala kysymys! Mä en tykkää lukeutua mihinkään tyylisuuntaan, koska mun vaatteet - etenkin lempivaatteet - on niin erilaisia... Mutta jos pitäisi valita joku genre niin sanoisin ehkä hipster. Oon tässä lyhyen ajan sisällä rakastunut hipster-vaatteisiin ja olisi ihan kivaa päästä itsekin testaamaan niitä! Mut ei tällaisia saa kysyä sellaisilta ihmisiltä, jotka pukeutuvat niin erilaisiin vaatteisiin :|
No... Ehkä unelmien romanttisin matka suuntautuisi Pariisiin tai Venetsiaan yhdessä mun poikaystäväni kanssa. Me nautittaisiin nähtävyyksistä, mentäisiin hienoihin ravintoloihin syömään, otettaisiin paljon kaikkia - sellaisia söpöjäkin - kuvia ja shoppailtaisiin. Muuten yksi unelmien matkakohde olisi Japani yhdessä Emman kanssa, koska mikä olisikaan parempaa kuin lähteä valloittamaan maailmaa jostain kaukaa parhaan ystävänsä kanssa? Me otettaisiin ehdottomasti elämästä kaikki irti ja käytäisiin sellaisilla keikoilla, joista ollaan kauan uneksittu!

Luotettavuutta, rehellisyyttä, älykkyyttä ja vähän samankaltaista huumorintajua kuin mulla. Eli aika moraaliton saa olla, mutta ei se ole pakollista. Ajattelin vain, että olisi hyvä löytää sielunkumppani, joka olisi huumorintajun kohdalla yhtä moraaliton kuin mäkin, ettei vain kyllästyminen yllättäisi.
Seuranhakuilmoitus! Kaipaatko juttukaveria, ropeseuraa tai mesekaveria? Tässä voit lyhyesti huudella mitä kautta ja minkälaisten ihmisten kannattaisi olla sinuun yhteyksissä.
Mun seuranhakuilmoituksen löytää Reita etsii Rukia -töpökästä! Sieltä vaan lukemaan.
Oon aluksi ihan hirveän ujo, mutta mitä paremmin mut oppii tuntemaan niin saa kyllä huomata, miten pelle olen :-D Ja pelkään ihan höpöjä juttuja, kuten esimerkiksi hämähäkkejä, klovneja, soutuveneitä, yleistä meteliä kauppakeskuksissa ja kaupoissa, neuloja, syvää vettä sekä ahtaita että korkeita paikkoja. Ja mä inhoan ylikaiken, jos tuntemattomat kävelevät keskustassa tyyliin sun selässä kiinni tai ovat muuten vain ihan liian lähellä. Yh. Omaa rauhaa ja tilaa, kiitos!

Kauan sinulla kestää laittautumisessa?
Se vähän riippuu siitä, mistä roikkuu!

Oletko lukenut kaikki Harry Potterit?

akumura @ IRC-galleria
emmimiu @ Twitter
hellvision @ Deviantart
feelings and heartbeats @ tumblr
akumura @ LiveJournal
Mulla on myös fb ja blogi, jee!

Kuva
Viimeksi muokannut akumu päivämäärä Ma Marras 05, 2012 4:08 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

2 tykkää.
akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Anraf » Ma Syys 24, 2012 5:37 pm

Koska Anraf on aina valmis! (ainakin melkein aina)

Nimi:
Farna (oikeaa nimeäni Lauraa käyttävät hyvin harvat ihmiset, eikä se kyllä haittaa laisinkaan)
Sijainti:
Tampere - täältä lähdin, tänne palasin

Luonto eläimineen, hyvä ruoka, rajattomat mahdollisuudet.
Henkinen ikäsi?
Mennään varmaan jo sadoissa vuosissa, mutta osataan kyllä taantua ihan teinitasollekin välillä.
Etsin sitä. Uskoisin kyllä hukanneeni sen Japaniin...
Entä vapaa-ajallasi?
Ficcaan, pelaan (oon kauhee nörtti <3)

Lempibändisi?
SID, Nightmare, MUCC, girugamesh, AYABIE ja Elm. Varmaan tuossa järjestyksessäkin.
The Hunger Games on parasta, mitä maailmassa on viime aikoina tapahtunut. Kirjasarjana aivan mahtava, elokuvinakin oikein katseltava. TV-sarjoista suosikkini on Gossip Girl.
Kirjoitan paljon enemmän kuin luen, lähinnä siksi kun mun fandomeista ei kirjotella paljoa, ainakaan niillä pareilla mistä tykkäisin tai niin hyvin kuin odottaisin. ^^;
Ensimmäistä lukemaani en todellakaan muista, varmaan jokin täältä tai sit LJ:stä, mutta ensimmäinen kirjoittamani oli TatsuroAki - Harmonica Lessons.

Raamattu (on aina ollut tärkeä osa elämääni ja syvintä olemustani), The Hunger Games (varmasti viihdyttää kuolemaa odotellessa :D ) ja Veren Vangit (koska se oli tärkeä osa teini-ikääni ja muutosvaiheitani)
Kebabia, tosin pelkään saavani jotain tosi huonoa kuitenkin, niissä kun on valtavia eroja. Ehkä pitäisi suosiolla päätyä mehevään entrecoteen ja lasilliseen punaviiniä.
Bram Stokerin Dracula - kaunein rakkaustarina ikinä, joka opettaa asiasta ehkä tarpeeksi.
SIDon ensimmäinen albumi Renai. Nyt kun sain sen viimein tassuihini, siitä en luovu.

Ei, en usko osaavani, enkä ainakaan ensiyrittämällä. Leivon yleensä mieluummin suolaisia herkkuja, kuten sieni- tai fetapiirasta. Googlesta löytyy hyviä reseptejä.
Salmiakkijauhoa tuli suurkulutettua aikoinaan...
Uskonnonvapaus, seksuaalinen tasa-arvo, luonnon- ja eläintensuojelu.
Oon nyt työstänyt vähän tällasta gyarunismia, samoilla linjoilla varmaan jatkaisin.
Maailmassa on paljon paikkoja, joihin haluaisin tehdä matkoja. Egypti on aina houkuttanut, nyt tällä hetkellä todella paljon Havaiji. Yksin lähtisin joka tapauksessa mieluiten. Tekisin ja kokeilisin spontaanisti vaikka mitä mikä inspiroi, aivan kuten kesällä Japanissa seikkaillessani.

Huumoria, mielipiteiden vaihtamista niin muusikoista kuin vaikkapa maailmanmenosta, oma itsensä saa ja pitää olla!
Seuranhakuilmoitus! Kaipaatko juttukaveria, ropeseuraa tai mesekaveria? Tässä voit lyhyesti huudella mitä kautta ja minkälaisten ihmisten kannattaisi olla sinuun yhteyksissä.
Kaipaan ja en kaipaa, mutta olen aina tavoitettavissa niille, jotka kaipaavat minua. ;)
Vaikutan kauhean reippaalta sosiaalikilta täällä ja muualla netissä, mutta useasti livenä olen henkisesti gootti ja melko epävarma itsestäni ja siitä, mitä muut minusta ajattelevat, mutta toisaalta se on myös heikkouteni ja vahvuuteni; karismani salaisuus. hahah

Vastaus edelliseen kysymykseen on, että en ole lukenut ainuttakaan Harry Potteria, enkä varmaan todennäköisesti tule lukemaankaan. Leffana ovat kyllä ihan katseltavia. ^^

Joo, ja seuraavalta haluaisin kysyä, että mikä saa sinut hymyilemään tuntien itsesi onnelliseksi?

Allekirjoituksessani on kolme linkkiä, jotka johtavat LJ:hini, Twitteriini ja Feissariini. Olen myös IRC-galleriassa nickillä Farna.

Kuva
~Here lies what is left of me. The rest is mystery. Ignore thyself.~ (Stan Rice)

2 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja Orkrist » Ti Syys 25, 2012 10:23 pm

Nimi:
Saana.

Sijainti:
Porvariston hillityn charmikas Espoo.

Oma sänky, kirjat ja kamppailulajit.

Henkinen ikäsi?
Aika lähellä oikeaa. Kakskyt ja risat.

Parhaani. Mulla on kokopäivätyö ja osa-aikainen siinä sivussa.

Entä vapaa-ajallasi?
Pääasiassa asun meidän kamppailusalilla potkunyrkkeilyn ja krav magan turvin. Jos en oo treenaamassa tai matkoilla, roikun vanhempieni luona tai makaan sohvalla ja luen ficcejä ja sisustusblogeja ipadilla. :| Oon raju ja tiedän sen.

Lempibändisi?
CMX.

The National, Gazette, Pariisin Kevät, Regina Spektor, Kent, Dir en grey, Zen Café, Marina and the Diamonds, klassinen.
Inception, Shawshank Redemption, Star Wars, Pacific Rim, Fight Club, Tim Burton, Indiana Jones, LotR.
Angels in America, Elementary, Doctor Who, Sherlock (BBC), Monty Python, House.
Haruki Murakami, Neil Gaiman, Richard Siken, Tove Jansson, Sofi Oksanen, Annie Proulx, J.R.R. Tolkien.

Kirjoitan, nykyään luen varsin eksklusiivisesti Inception- ja Teen Wolf -ficcejä, vaikka sarja oli niin huono ettei edes pullo viiniä sitä pelastanut.

Ette halua tietää, ja en muista, koska siitä on päälle kymmenen vuotta. Eka jrock-ficci oli joku Dellyn Die/Shinya Loftiksessa.

(Hetken mietin, ootteko lukeneet mun keskeneräisen ficin, mutta sitten muistin että en oo julkaissut sitä vielä. :| Saatana.)
Murakami: Norwegian Wood, Tolkien: Taru Sormusten Herrasta, Gaiman: American Gods. Lisäks opettelisin ulkoa Richard Sikenin Crushin. Kaikki ovat kirjoja, joiden pariin palaan kerta toisensa jälkeen, ja joiden parissa aika kuluisi. Toisaalta, kun ottaa huomioon, että istuisin siellä todennäköisesti noin 10-50 vuotta odottamassa teloitusta, mikä tahansa kirja kävis, koska kyllästyisin siihen tai tulisin muuten vaan hulluksi joka tapauksessa. Ehkä ottaisin sittenkin vaan Crushin ja kaks kirjallista supervaikeita sudokuja, jos vaikka muuttuisin loogisesti älykkääks.

Kanateriyakisubin. :DD Emt.

Riippuu siitä, minkä ikäinen skidi olisi silloin, kun näyttäisin sen leffan. Todennäköisesti Inceptionin tai Shawshank Redemptionin, ihan vaan osoittaakseni, että fear can hold you prisoner, hope can set you free.

Ulkoinen kovalevy.

En oo koskaan kokeillut, kun en oo mikään hirvee suklaan ystävä. Teen aika hyviä mustikka- tai omenasosemuffinsseja, tosin.

Se tähdenmuotoinen jätski, jonka kuorrutus rätisi suussa. Mun isoisän spagettikastike. Frisco. Mummun sekamehu.

En usko utopiaan. Nykyiseen Suomen lainsäädäntöön lisäisin mieluusti adoptiota helpottavia osia niin seksuaalienemmistöjen kuin -vähemmistöjen kohdalla ja koventaisin seksuaalirikollisten rangaistuksia.

Meen jasperin linjalla - klassisia, ajattoman tyylikkäitä, korkealaatuisia ja mieluusti mulle räätälöityjä vaatteita yksinkertaisissa perusväreissä (musta, valkoinen, harmaan eri sävyt, punaisen ja sinisen sävyt, kamelin- ja suklaanruskea, beige).

Trans-Siperian juna Moskova-Peking, sieltä mahdollisesti sivuharhailu Tiibetiin ja loppupisteeksi Hongkong tai miksei vaikka Singapore. Yksin.

Hurttia huumoria ja viiltävää kieltä. Itsenäisyyttä, älyllistä haastetta ja lennokkaita keskusteluja. Sellaista spontaaniutta, jonka turvin lähdetään roadtripille Skotlantiin kaksi päivää aiemmin tavattujen ihmisten kanssa.

En koskaan osaa olla täysin paikallani: oon levoton, ja mulla aina nykii suupieli, jalka tai sormet, eikä se tarkoita, että mua hermostuttais. Lisäks koko maailma huvittaa mua yleensä hieman. Ja mun isi on McGyver. Olkaa hyvä, tässä oli jo kolme.

Mikä oli edellisen vastaajan kysymys, ja mitä vastaat siihen?
"Tykkäisitkö työskennellä maido caféssa? ;)" ja vastaan että en, koska tychon kaltaisten limaisten rasvalettinörttien palveleminen ei inspaa. :|

Onko sinulla vakilaulua, jota mietit, jos haluat ärsyttävän korvamadon pois ja paremman tilalle?

twitter / @routavaroitus
instagram / rohkeutta

Kuva

// päivitetty 20.9.14.
Viimeksi muokannut Orkrist päivämäärä La Syys 20, 2014 12:20 pm, muokattu yhteensä 8 kertaa
here's the truth - baby, here's the truth.

4 tykkää.
Orkrist
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Tricen » Ke Syys 26, 2012 8:51 pm

Nimi: Tricen, oikeesta nimestä ei sitten puhuta
Sijainti: suamen turku!

kiirettömyys, hyvä kaveriporukka ja hyvä humala sekä nukkuminen
Henkinen ikäsi?
aina jostain viidestä ylöspäin
perse pystyssä humisen koulun lattialla nii siis Varsinais-Suomen kansanopistolla Paimiossa musiikkiteatteria
Entä vapaa-ajallasi?
Lagaan kotona, mutta tällä hetkellä pakkaan omaan kämpän muuttamisen takia

Lempibändisi?
D'espairsRay
UCP bändit yleisesti, Six feet under, Nip/Tuck, Harry Potter, Pasila, Doctor Who, Torchwood
Luen enemmän kuin kirjotan
En kyllä muista yhtään nimeä, mutta joku Kyo/Shinya se oli--

En osaa sanoa, oon vähän huono lukee kirjoja-- Ehkä Taru sormusten herrasta kun sitä ei oo vielä tullu luettua (prkl turun kirjasto)
Pekonipyttipannua
Riippuu kyllä lapsen iästä, muttakomppaan Saanaa ja sanon Inception ehkä Millenium-trilogia, eihän siinä oo ku kolme leffaa--
D'espairsRay - [Coll;Set] koska yy yks ekoista levyistä ja yks Despan parhaimmista

Osaan ja joskus tein tosi hyviä missä oli mariannemurskaa! En kyllä muista reseptiä 8(
No yks lemppari päikkärissä oli tomaattikeitto kera raejuusto ;~;
Täydellisyyttä ei ole olemassa, mutta tasa-arvoa, elinikäinen myös elinikäiseksi sekä opiskelijoille korkeammat tuet!!1 kovemmat rangaistukset seksuaalirikollisille
Ei mulla oo mitään tiettyä tyylilajia mun pukeutumisessa nytkään, mutta ehkä joku rokahtava hipster ainakin tällä hetkellä kuulostaisi sopivalta
Maailman ympäri joooo, mutta ainakin haluisin käydä Englannissa, Italiassa, Kiinassa, Japanissa, Austaliassa ja ja ja nii, maailman ympäri. Jonkun hyvän kaverin kanssa johon ei kyllästy eikä se kyllästyis muhun

Keskustelun aloittaminen, oon nii huono siinä. Joku mielenkiitoinen persoona vois olla mukava, pientä mystiikkaa saa olla
Juttukaveri, mesekaveri tai sit ihan irl kaveri, jos täälläpäin sattuu olemaan! Ehkä parhaiten mut saa kiinni galtsussa tai täällä yksärillä, oon vähän huono nykyään käymään mesessä
Oon suomenruotsalainen (autoin Minnakoa ruotsissa!!1) mutta sukua ei löydy ruotsista vaikka miten joku yrittää sitä väittää

"Onko sinulla vakilaulua, jota mietit, jos haluat ärsyttävän korvamadon pois ja paremman tilalle?" joku hyvä Despan kappale!
Mikä on ollut paras kohteliaisuus minkä olet saanut?

Tricen @ galtsu
29403622405 @ Twitter
Tricen @ last.fm

Kuva
No more words are needed.
Just moments scattering into nothingness.

Just beauty.

1 tykkää.
Tricen
Teknikko

ViestiKirjoittaja paramnesia » Pe Syys 28, 2012 11:36 pm

Nimi: paramnesia, bunnyie, senna... Mitä näitä nyt on.
Sijainti: Joutseno, eikä mikää Joutsa. Kavereille tiedoks, että tää on Etelä-Karjalaa.

Kolme parasta asiaa maailmassa? Ihanat, positiiviset ja luotettavat tyypit, tunteet ja vuodenajat.
Henkinen ikäsi? Päivästä riippuen. Välistä yllätän itseni käyttäytymällä kuin 14 v...
Mitä teet elämälläsi tällä hetkellä? Yritän kehittää itseäni ja kasvaa ihmisenä, jotenka karkasin koulunpenkille ns. pitämään välivuotta omasta alasta. Toi henkinen ikä selittää aika paljon.
Entä vapaa-ajallasi? Parhaani mukaan harjoitan sosiaalisia taitojani tutustumalla uusiin ihmisiin ja pitämällä yhteyttä vanhoihin kavereihin.

Lempibändisi? the GazettE (tätä ei vissiin ketään voinut mitenkään arvata)
Muut fandomit? (Muut bändit, tv-sarjat, elokuvat, kirjat...) Toinen lempibändi on ollu jo 10 vuotta Nightwish. Parhaiksi leffoiksi sanon Black Swan ja Inception.
Kirjoitatko/luetko ficcejä? Todella harvoin nykyää. Koneella ollessani tuppaan käymää hyvin hätäsee ainoastaa Laamakirjassa :(
Ensimmäinen kirjoittamasi/lukemasi ficci? Eka kirjotukseni oli tämä ihanan angstinen Verelläni ovat seinät tahrittu, mikä on kaikkien iloksi Lafissa julkaistu. Ensimmäinen koskaan lukemani ficci oli kauhea Nightwish ficci, josta sain elinikäiset traumat. Se oli jotain niin jäätävää ja... Tulee ihan kylmät väreet.

Japanissa kuolemantuomitulla saa olla sellissään vain kolme kirjaa, mitkä kirjat ottaisit mukaasi (ja miksi)? Taru Sormusten Herrasta, koska en ole sitä vieläkään lukenut. Kaksi muuta sais olla jotain Eoin Colferin kirjoja!
Entä mitä haluaisit viimeiseksi ateriaksesi? Riisipuuro tai lasange.
Jos sinulla olisi lapsi ja saisit näyttää hänelle vain yhden elokuvan, mikä se olisi? Leijonakuningas. Siihen on kiteytetty niin paljon hyviä opetuksia, ettei sitä vois olla näyttämättä.
Nimeä yksi levy, jonka pelastaisit palavasta talostakin. En osaa levyjä arvostaa enää niin paljoa, koska kaikki on korvattavissa digitaalisessa muodossa. Materia on tärkeää, muttei elinehto.

Osaatko leipoa suklaamuffinsseja? Jos osaat, millä ohjeella teet ne? Osaan! Mulla ei ole mitään vakio-ohjetta vaan nappaan netistä aina jonkun randomilla.
Kerro jokin lapsuutesi herkku, jota nykyään kaipaat. Ne mehujäät, mitä myytiin niissä "muovipulloissa"!
Kolme lakia, jotka säätäisit ensimmäisenä uuteen, täydelliseen maailmaasi. Toisia tulee kunnioittaa ja auttaa aina kun on siihen kykenevä, tasa-arvoiset palkat ja rikoksissa tapauskohtaiset rangaistukset.
Pikkuveljesi/koiranpentusi/sisään murtautunut pesukarhu repii vaatekaappisi sisällön. Tilalle saat vain yhden tyylisuunnan vaatteita, minkä tyylisuunnan valitset? (esim. gootti, emo, punkkari, hipster...) Gyaru.
Unelmiesi matka - minne se suuntautuu, kenen kanssa ja mitä teette? Häämatka olis aika unelma. Tarviiko siitä muuta sanoa?

Mitä ominaisuuksia etsit uudessa potentiaalisessa ystävässäsi? Onko tyypillä yhtään maalaisjärkeä tai empatiakykyä. Lisäksi kaverista pitää huokua luottamus. Huumorintajun olisi suotavaa olla samalla tasolla, koska mun jutut on tosi kuivia.
Seuranhakuilmoitus! Kaipaatko juttukaveria, ropeseuraa tai mesekaveria? Tässä voit lyhyesti huudella mitä kautta ja minkälaisten ihmisten kannattaisi olla sinuun yhteyksissä. Muhun ei kannatta ottaa yhteyttä, jos haluaa ehdottomasti nähdä irl, koska asun täällä korvessa eikä tota rahaa matkusteluun juuri ole. Mä kaipaan lähelleni ihmisiä, joiden kanssa koen olevani turvassa ja joilta voi odottaa suoria, rakentavia kommentteja erilaisiin tilanteisiin. En osaa suhtautua hyvin ihmisiin, joilla on jatkuva tarve valittaa jostain asiasta. Jos olet peruspositiivinen ja mukava niin meseä saa aina kysyy!
Lopuksi kerro jokin random, ehkä yllättävä tai hauska, asia itsestäsi! Mulla voisi kuulema olla potentiaalia olla stand up-koomikko. Hyvä vai huono asia, sitä ei tarina kerro.

"Mikä on ollut paras kohteliaisuus minkä olet saanut?" Sää oot niin ihana ihminen, etten tiedä mitä tekisin ilman sua.
Onko maailma muuttunut liian nopeasti lyhyen ajan sisällä?
IRC-Galleria: paramnesia
Last.fm: paramnesia-

Kuva
Viimeksi muokannut paramnesia päivämäärä La Marras 24, 2012 12:32 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
風の中で育った木は根が強い.

1 tykkää.
paramnesia
Teknikko

ViestiKirjoittaja Chikatsuno » La Loka 06, 2012 6:24 pm

No koska liikaa vapaa-aikaa. LÅLÅLÅLÅLÅ.

Nimi: Chika, aito ja oikea ois Katri.
Sijainti: Jossain päin etelä-lappia.

Kolme parasta asiaa maailmassa? Musa, ystävät ja mielikuvitus
Henkinen ikäsi? 3.
Mitä teet elämälläsi tällä hetkellä? Jönglööraan.
Entä vapaa-ajallasi? Kaikenlaista taidepuuhaa.

Lempibändisi? Last.fm:äni.
Muut fandomit? (Muut bändit, tv-sarjat, elokuvat, kirjat...) Aina ja ikuisesti Salamurhaajan oppipoika ja Lordi Kultainen-trilogiat.
Kirjoitatko/luetko ficcejä? Kirjoitan aina joskus, luen useasti.
Ensimmäinen kirjoittamasi/lukemasi ficci? Kirjoittaminen kesken, eka taisi olla joku Yu-Gi-Oh!-ficcu kaverin tyrkyttämänä.

Japanissa kuolemantuomitulla saa olla sellissään vain kolme kirjaa, mitkä kirjat ottaisit mukaasi (ja miksi)? Koko Lordi Kultainen-trilogian.
Entä mitä haluaisit viimeiseksi ateriaksesi? Paistettua riisiä.
Jos sinulla olisi lapsi ja saisit näyttää hänelle vain yhden elokuvan, mikä se olisi? Boys Don't Cry.
Nimeä yksi levy, jonka pelastaisit palavasta talostakin. Girugamesh - MUSIC

Osaatko leipoa suklaamuffinsseja? Jos osaat, millä ohjeella teet ne? Nalle Puhin suklaamuffineilla, emännän ohje.
Kerro jokin lapsuutesi herkku, jota nykyään kaipaat. ÄIDIN MUFFINIT ;_;
Kolme lakia, jotka säätäisit ensimmäisenä uuteen, täydelliseen maailmaasi. Vapauden julistus, ihmisoikeudet ja syrjinnän kieltävä laki.
Pikkuveljesi/koiranpentusi/sisään murtautunut pesukarhu repii vaatekaappisi sisällön. Tilalle saat vain yhden tyylisuunnan vaatteita, minkä tyylisuunnan valitset? (esim. gootti, emo, punkkari, hipster...) PUNK.
Unelmiesi matka - minne se suuntautuu, kenen kanssa ja mitä teette? Jaappaniin. Varmaankin kaikkien läheisimpien kera, rampataan ja shopataan ja kuvataan kunnes ollaan halki, poikki ja pinossa.

Mitä ominaisuuksia etsit uudessa potentiaalisessa ystävässäsi? Huumorintaju.
Seuranhakuilmoitus! Kaipaatko juttukaveria, ropeseuraa tai mesekaveria? Tässä voit lyhyesti huudella mitä kautta ja minkälaisten ihmisten kannattaisi olla sinuun yhteyksissä. Kaikki randomeimmatkin hyväksytään :3
Lopuksi kerro jokin random, ehkä yllättävä tai hauska, asia itsestäsi! Olen kömpelö. Siis todella kömpelö. Kävellyt pahki lasioveen x infinity.

Mikä oli edellisen vastaajan kysymys, ja mitä vastaat siihen? "Onko maailma muuttunut liian nopeasti lyhyen ajan sisällä?" Kyllä. Suvaitsemattomampaan ja julmempaan suuntaan.

Mitä haluaisit kysyä seuraavalta vastaajalta? "Jos saat päättää, mitä otat, ikuisen elämän vaiko elämäsi rakkauden?"

Mistä muualta sinut voi löytää Lafin lisäksi? Kotisivuilta, joissa on kattava linkkilista. Sekä nyt myös IRCistä, sama nick.

Vapaavalintainen gif-osio Kuva
"Mennä ulos tai pysytellä kotona, selkeän taivaan alla tai lukkojen takana."

Memento mori.

1 tykkää.
Chikatsuno
Fani

ViestiKirjoittaja Dekiru » Su Loka 07, 2012 10:01 am

Nimi:
Dekiru, tunnistaa myös nimen Aino.
Sijainti:
Savonlinnan ihmemaa.

Musiikki, oma huoneeni ja... pakko myöntää, tietokoneeni. :'D
Henkinen ikäsi?
Fossiili. Jotkut nimittävät 16-18 vuotiaaksi.
Käyn koulua ja siinä ohella soitan bändissä.
Entä vapaa-ajallasi?
Armoton, raaka ja verinen dataus ja joskus jotain taiteellista hommaa. Soitan pianoa, bassoa ja klarinettia (mikä tuli soitinlistaani vähän ekstempore, kun pääsinkin yhtäkkiä sillä musiikkiopistoon, vaikka hain pianoon.)

Lempibändisi?
X Japan. Ylivoimaisesti.
Olen aika X - rajoitteinen. En enää kuuntele paljoakaan japanilaista musiikkia, mutta X on jäänyt musiikkimakuuni ja sydämeeni ikuisesti. Kuuntelen lähinnä metallimusiikkia ja rockia, lempibändejä X:n lisäksi mm. Metallica, Rammstein, Marilyn Manson, Sex Pistols, T.Rex, etc etc.
Kirjoitan ja joskus myös luen.
Fanyaren Dark Shines.

John Ajvide Lindqvistin tuotantoa. Rakastan herran kirjoja niin paljon.
Nuudeleita ja nugetteja! Elän nuudeliravinnolla neljä päivää viikossa, eli silloin, kun äiti on töissä ja iskä laittamassa ruokaa.
Stand by me.
X Japanin Blue Blood. Ehkä myös hiden Misery.

En. :'D
En osaa sanoa.
Sotiminen olisi kielletty lailla (herranjumala, pitäähän asioista osata puhua!), samoin koulukiusaaminen, ja kolmatta en osaa nimetä.
Punkkari.
-

Luotettavuutta, huumorintajua ja kykenemistä syvällisempiinkin keskusteluihin.
Mesekaveri olis aika kiva.
Olen peliriippuvainen. Tietokone on myös yksi elämänlangoistani, paras ystäväni, elämänkumppanini... olen todella nörtti.

"Jos saat päättää, mitä otat, ikuisen elämän vaiko elämäsi rakkauden?" Elämäni rakkauden. En olisi ehkä estyneisyyteni ja erakkoluonteeni takia kykenevä siihenkään, mutta yrittäisin. Ikuista elämää en missään nimessä ottaisi.

”Mitä et missään nimessä suostuisi tekemään, vaikka henkesi riippuisi siitä?”

Facebookista, mesestä. Olin myös ircissä ja bloggerissa, mutta poistin molemmat.

Kuva
Viimeksi muokannut Dekiru päivämäärä Ma Helmi 25, 2013 10:37 am, muokattu yhteensä 2 kertaa

1 tykkää.
Dekiru
Teknikko

ViestiKirjoittaja Ninjin » Su Loka 07, 2012 10:27 am

Nimi: Ninjin / Leo
Sijainti: Hyvinkää

Kolme parasta asiaa maailmassa? Hyvä seura, monenlaiset aistiärsykkeet, tarinat.
Henkinen ikäsi? Vaihtelee kuuden ja kuudenkymmenen välillä.
Mitä teet elämälläsi tällä hetkellä? Keskityn keksimään kehittävää tekemistä heräämisestä nukahtamiseen.
Entä vapaa-ajallasi? ... en tiedä, mitä vastaisin tähän, koska ylläoleva. :D

Lempibändisi? Dir en grey.
Muut fandomit? (Muut bändit, tv-sarjat, elokuvat, kirjat...) Supernatural.
Kirjoitatko/luetko ficcejä? Kirjoitan! En oikeastaan juuri lue fikkejä.
Ensimmäinen kirjoittamasi/lukemasi ficci? Kirjoitin joskus kymmenvuotiaana Harry Potter-fikkejä tyttöjen kirjakerhon foorumille. Ensimmäinen lukemani fikki oli luultavasti Harry Potteria myös. Ehkä Vuotavassa Noidankattilassa.

Japanissa kuolemantuomitulla saa olla sellissään vain kolme kirjaa, mitkä kirjat ottaisit mukaasi (ja miksi)? Elizabeth Kostovan Historiantutkija, koska aion saada tämän uudelleenluettua vielä ennen kuolemaani. Haluan myös saada luettua Peter Hillin The Japanese Mafia - Yakuza, Law, And the State:n loppuun, joten valitsen sen. Kolmanneksi aion huijata ja nidottaa itselleni koko Harry Potter-sarjan yksiin kansiin.
Entä mitä haluaisit viimeiseksi ateriaksesi? Valtavan Burger King-aterian.
Jos sinulla olisi lapsi ja saisit näyttää hänelle vain yhden elokuvan, mikä se olisi? Leijonakuningas.
Nimeä yksi levy, jonka pelastaisit palavasta talostakin. Dir en greyn Withering to death. Kaiken muun voi kaiketi korvata, mutta ensimmäisellä jrock-levylläni, Diru-levylläni ja ensipainoksellani on liikaa tunnearvoa. Itkettäisi kyllä jättää Gauzen ensipainos taakse, mutta jos on pakko... (Tästä syystä säilytän Diruani yhdessä paikassa. Tulipalon sattuessa ne pitää vaan kaataa pussiin.)

Osaatko leipoa suklaamuffinsseja? En. D:
Kerro jokin lapsuutesi herkku, jota nykyään kaipaat. Ruusunmarjarahka. Se oli mun lempijälkiruokani ja äiti teki ihan mielettömän hyvää.
Kolme lakia, jotka säätäisit ensimmäisenä uuteen, täydelliseen maailmaasi. 1. Kaikki kansalaiset ovat samanarvoisia. 2. Ihmisoikeudet ovat loukkaamattomia. 3. Ympäristön käyttö on tehtävä luonnon, ei talouden, rajojen sisällä.
Pikkuveljesi/koiranpentusi/sisään murtautunut pesukarhu repii vaatekaappisi sisällön. Tilalle saat vain yhden tyylisuunnan vaatteita, minkä tyylisuunnan valitset? (esim. gootti, emo, punkkari, hipster...) En tiedä tyylistä yhtään mitään, enkä siten tiedä sanaa sille, minkä valitsisin. Epämääräinen sekoitus armyhenkeä ja rentoa maskuliinisuutta.
Unelmiesi matka - minne se suuntautuu, kenen kanssa ja mitä teette? Historiallinen maailmanympärimatka. Afrikka, Egypti, Etelä-Amerikka, Eurooppa, Lähi-Itä, Kiina, Mongolia, Japani. Lopuksi haluan pudottautua Alaskaan katselemaan maisemia. Varmaan äidin kanssa, äiti on parasta matkaseuraa.

Mitä ominaisuuksia etsit uudessa potentiaalisessa ystävässäsi? Avointa mieltä, ajattelukykyä ja älykkyyttä, ystävällisyyttä, itsenäisyyttä. Pitää myös osata muodostaa ihmispinoja ja ymmärtää miukumista, purisemista ja vinkumista.
Seuranhakuilmoitus! Kaipaatko juttukaveria, ropeseuraa tai mesekaveria? Tässä voit lyhyesti huudella mitä kautta ja minkälaisten ihmisten kannattaisi olla sinuun yhteyksissä. Mä olen vähän huono ihmisten kanssa, mutta muhun voi silti yrittää tutustua yksärein, Twitterissä, Gaiassa (Oblivion Blades) ja... ja... niin.
Lopuksi kerro jokin random, ehkä yllättävä tai hauska, asia itsestäsi! Haluaisin opettajaksi tai nuoriso-ohjaajaksi, koska tykkään lapsista ja nuorista ja guruilu on jees.

”Mitä et missään nimessä suostuisi tekemään, vaikka henkesi riippuisi siitä?” Tappamaan sivullista. Eläintä tai ihmistä - jos se ei käy päälle, vahingossa tai tahallani. Jollei se käy päälle, mä en saa sitä vahingoittaa.

Mitä haluaisit kysyä seuraavalta vastaajalta? Jos näkisit pellonpielessä pokemonin, mikä se olisi ja mitä tekisit seuraavaksi?

Mistä muualta sinut voi löytää Lafin lisäksi? Twitter, Gaia Online, DeviantArt, Art!Tumblr, Galtsu, Steam.

Kuva
"I'm an angel, you ass. I don't have a soul to sell."

2 tykkää.
Ninjin
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja embled » Su Loka 07, 2012 10:55 am

Nimi: embled, virallisesti Susanna, tottelee nimeä Satsu
Sijainti: Savonlinna

→ Musiikki, ruusut ja syyssateet.
Henkinen ikäsi?
→ Ikuisesti 3 ja puol ♥
→ Opiskelen, tai yritän ainaki... Lukion eka vuos menossa härregud!
Entä vapaa-ajallasi?
→ Dataan ja syön. Vähäsen nukunki. Ja okei musisoin ja olevinaan oon sosiaalinen...

Lempibändisi?
→ Versailles.
→ Noo bändit voi katsastaa Last.fm:stä, muuta ei oikeestaan oo.
→ Nojuu, ainaki jonku verran~ Ehkä enemmän taittuu tonne lukemisen puoleen.
→ SIITÄ ENSIMMÄISESTÄ RAAPUSTUKSESTA EI PUHUTA! Ja ensimmäinen lukemani... Eh, tuota, veikkaan hyvin vahvasti jotain Antikkuficciä.

→ Amerikan psyko, ihan vaan koska kaveri on ainaki ylistäny sitä mulle. Ja sitten pari elämänkertaa / henkilökuvaa / miten vaan, ihan vaan siks että oon stalkkeri eiku-- No eii vaa tykkään lukee mielenkiintosista henkilöistä.
Kana-aurajuustopitsaa ja kokista. Todennäkösesti kiinalaista. Omnom. Ja kokista. Jälkiruuaks vanilijajäätelöö ihan kaikella mahdollisella kivalla (ainaki siinä pitää olla suklaata, strösseleitä, kermavaahtoo ja vadelmia) ja öö tota tuplasuklaacookieita.
→ Sisäinen idiootti käskee vastaamaan jonkun vertahyytävän kauhuleffan. Oon kuitenkin vähän sitä mieltä että melkein mikä tahansa, kunhan se pysyy ikärajojen sisäpuolella. Ja ei oo Titanic tai Twilight. Muuten antasin lapsen ite valita. : D
→ YKSI?! Mielummin jätän vastaamatta. :( Pelastasin ne kaikki.

→ Osaan! (... luulisin) Ja viimesimmät lähti jollain sovelletulla Pirkan reseptillä.
→ Äiti leipo maailman parhaita voisilmäpullia ;w;
→ Mun uusi, täydellinen maailma johtais maailmanloppuun 24 tunnin sisällä joten parempi etten puutu asiaan...
→ Varmaan jotain suht normi vaatteita joita on helppo yhistää keskenään. Muiden tyylisuuntien vaatteita voi ostaa jälkeenpäi sitte täydennykseks ~
→ Mä olen jo jonkun aikaa halunnu tehä matkan iiiiihan kokonaa Suomen ympäri. Yksin.

→ Öö no tota huumorintajua, sitä että uskaltaa alottaa keskusteluja jossain, kärsivällisyyttä sille että oon täys idiootti, ja kaikkee pientä mukavaa ~ Ja tietty on kiva et on samoja kiinnostuksen kohteita ja silleen. *socially awkward seal appears*
→ Mua on jotkut onnistunu jopa pelkäämään, en tiedä miks. : D Ei kai sille ny nii paljoo syytä oo, mä oon vaan tämmönen tyhmä ja väärinymmärretty :((

→ ”Jos näkisit pellonpielessä pokemonin, mikä se olisi ja mitä tekisit seuraavaksi?”
No, mun tuurilla se olis joku iso ja pelottava. Mut ehkä joku Squirtle olis kiva. :3 Todennäkösesti menisin halimaan sitä ihan ”OwO” ja tapattamaan itteni

→ Mitä ootat tällä hetkellä kaikista eniten?

→ Tumblr, Twitter, Last.fm, deviantArt, IRC-galleria, Blogger, Facebook... Mistähä kaikkialta!

Kuva

2 tykkää.
embled
Vuoden vaalipuhe

ViestiKirjoittaja Fray » Su Loka 07, 2012 4:34 pm

Nimi: Fray, ehkä toisinaan myös Cinna tai MentalSanity. Saattaa myös totella nimeä Hannele.
Sijainti: Tohmajärvi

~ Ruoka, pallerot ja kaikki kaunis ♥
Henkinen ikäsi?
~ Monesti sitä kuulee olevasa ainaki 20 mut helvettiku mä oon oikeesti neljä…
~ Hukkaan sitä paikassa, josta haluan äkkiä pois.
Entä vapaa-ajallasi?
~ Yritän olla taiteellinen lapsi epäonnistuen ja kangaskassihippeilen, reppureissaan, joskus jopa matkustan.

Lempibändisi?

~ D & Versailles – kulkee liian käsikädessä.
~ Bändejä on liikaa, lisäks Game of Thrones, The Mortal Instruments (& The Infernal Devices), The Lord of the Rings ja ymh David Eddings (♥), Harry Potter kans! Ja moi mä unohdin MARVELin kokonaan...

~ No joo, yritän iana olla luova mut tuotokset jää yleensä keskeneräsiks…
~ Eka kirjottamani oli varmaa joku TMI ficci vuosii sitten, lukemani taas mahollisesti PRINCE & PRINCESS c:

~ Huijaisin ja ottasin Tolkienin yhteispainoksen Sormusten Herrasta. Sit sen lisäks varmaan City of Ashes ja Kuoleman Varjelukset, tai ehkä Raamattu (tiedän, en vaikuta siltä). Tai sit maybe ehkä Tamulin Taru kokonaan, mikä söis kaikki kolme paikkaa. Complicated shit is complicated.
~ Ehkä äiten tekemää lasagnea jos on porkkanaa ja herkkusieniä. Mä vaa oon aina rakastanu sitä, ja sit jälkkäriks jotain mun omista leipomuksista – suklaahyytelökakku vois olla aika bueno ♥
~ Hei tää on paha… tavallaan mun tekis mieli näyttää joku selviytymistarina (tai Minority Report ihan siks et paskoin alleni ku ite näin sen ekan kerran), mut kai mä lopulta päätysin johonki lapsille oikeesti sopivaan – ehkä se ois sit Mulan.
~ Jos mun olis pakko valita vaan yks… no, varmaanki Nightwishin Once, koska se on mun eka levy, jolla on edelle emulle merkitystä. Toisaalta taas mun j-musa on sopivasti hyllyssä pelastettavissa heti ekojen liekkien tullen, joten…

~ Mä en tiedä, makutuomarit diggailee kyl! Mulla on kirja täynnä ohjeita, sieltä sit valkkaan aina vähä jotai erilaista.
~ Kotitekonen vaalee leipä ;;__;;
~ Jonkiasteine tasa-arvolaki, siihe se sit varmaa jäiski ku ekat terroristit ampuis mut…
~ Ehkä gootti ois kuitenki semmone mitä must vois kuvitella…
~ Mä haluun vielä kerran ainaki takas Lontooseen, mahollisesti yksin tai sit oikeesti hyvässä seurassa ja ainaki kaheks viikoks.

~ Semmone tietty lapsellisuus mut toisaalt mä sit kans haluan et se olis kykenevä ajattelee boksin ulkopuolella, huumorintaju, rehellisyys, kärsivällisyys (yhyy mitenni muka valitan 24/7)… tän takii mul ei oo paljoo kavereita :(
~ Meseseura olis tosi jees, mut no joo, tulkaa vaik kepil tökkii ja alottakaa rohkeesti keskusteluu, mä en sitä uskalla tehdä.
~ Ku mä olin pieni, aloin itkee kun isä ei suostunukka leikkaamaan mun hiuksia siiliks ja kerto, etten voi kasvattaa partaa D’’:

~ ”Mitä ootat tällä hetkellä kaikista eniten?”
~ Mä odotan ens kesää ku kuuta nousevaa. Vihdoinki pois täältä.

~ Jos sun pitäis valita vaan yks bändi, jonka musaa saisit kuunnella loppuelämäs ajan, se olis..?

~ Tumblr, IRC-galleria, last.fm, deviantart, japsirokki, blogger, nyyh liikaa...
~ Yleensä nikkinä joku näistä: Cinna, MentalSanity (mental-sanity) tai Cloudfray (nyyh)

Kuva
Pulvis et umbra sumus.

1 tykkää.
Fray
Vuoden Shinya

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Su Loka 07, 2012 10:35 pm

Nimi:
ewwu tai ihan vaan E
Sijainti:
Turku/Mikkeli

Bestieni, kissat ja musiikki. ♥
Henkinen ikäsi?
Jaa-aa empä osaa oikeen sanoa, mutta kait siinä teini-iässä.

Opiskelen ja etsin sitä.

Entä vapaa-ajallasi?
kuuntelen musaa, roolipelaan, kirjoitan

Lempibändisi?
D
the GazettE, Matenrou Opera, alice nine, Geishan Muistelmat, Pirates of the Caribbean, Taru Sormusten Herrasta, Harry Potterit, manga,

Luen tällä hetkellä enemmän, mutta kirjoitan jopa yhtä omaa ficciä.

Ööh taisko olla joskus joku TH-fic, mutta jiiru ficistä en mee takuuseen. Kirjoittamani oli en muista. :D

Varmaan Anne Ricen kirjat Veren Vangit, Vampyyri Lestat ja Geishan Muistelmat. Niillä voin paeta sitä todellisuutta että kuolen pian.

Lemppariruokaani mitä se sitten onkaa.

Geishan Muistelmat.

D ~ Vampire Saga! ♥

En osaa. ;<

Toffee.

Seksuaalivähemistöjen, maahanmuuttajien ja ?

Emo.

Japaniin, Tokioon, bestien kanssa ja tehdään kaikkea kivaa! ♥

Huumorintajua ja ymmärtää likaisia juttuja ja osaa nauraa niille.

Etsiskelen lisää juttukaveria/ropeseuraa/mese kaveria, josta voisi ehkä tulla oikeasti ystäviä/kavereita kun niitä ei voi olla liikaa! :) Jos olet huumorintajuinen tyyppi ja haluat uutta seuraa nii laita viestii! (;

Olen näytellyt vuoden verran teatterissa, vaikka olen muuten livenä ihan hemmetin ujo ja hiljainen!

Jos sun pitäis valita vaan yks bändi, jonka musaa saisit kuunnella loppuelämäs ajan, se olis..?
Yksinkertaisesti D! ♥

Luotatko itseesi? (kysymys muutettu 24.9.2014)

Blogger, Twitter & Tumblr.

Kuva

//MUOKS: 2.10-13
MUOKS: 24.9.-14
Viimeksi muokannut illusionchiu päivämäärä Ke Syys 24, 2014 11:25 am, muokattu yhteensä 5 kertaa
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

1 tykkää.
illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja disme » Su Loka 28, 2012 6:15 pm

Nimi: disme
Sijainti: Oulu

Musiikki, kirjottaminen... hmm... : < (kone, ruoka, piirtämine, mahtavat ihmiset,....) O___O
Henkinen ikäsi?
Kykenen olemaan 17-vuotias mut yleensä se jää kyl alle.
Kouluttaudun ja hengailen.
Entä vapaa-ajallasi?
Hengailen lisää? : D Kirjotan ja... (hengailen lol.)

Lempibändisi?
EXO
(Ko en jasais laittaa kaikkia mutku jos laitan vaan ne jeejeimmät nii tulee vähä D:) SHINee, Super Junior, An Cafe...
Kyllä ^ ^
Ensimmäinen kirjottamani oli joku hyvin omituinen Antikku ficci, jossa Bou lähti ja Takuyan numero oli hukassa ja Yuuki sovitti housuja ja Takuya pakeni karkkihyllylle ja se oli iha seko XD
Ja eka lukemani... Se oli joku TH-ficci. Luultavasti jotain tosi rajua pornoa, jonka luettuani olin ihan pilalla, koska olin ihan pieni ja 9-vuotias sitä lukiessani ja nyyh : < (se tuntuu yllättävän pieneltä ko itellä on 8-vuotias pikkusisko D':)

Mä en kauheena lue kirjoja... (Nyt painatukseen heti joku Parhaat ficit ikinä -kirja ja himopaksuja opuksia 3 kpl : D)
O___O- Porkkanasosekeittoa. Olis helpompi kuolla ko ei ois päällimmäisenä mitää hyvää mieles : >
En tiiä miks kauna tuli ekana mieleen... Mut ehkä se ois joku... (fffffuuuuu mitä kysymyksii D:) En tiiä : <
Ulkonen kovalevyni. (ehe ehe) Noko kyl normi cd-levyt saa aina korvattuu (ko ei oo nimmareita eikä silleen) mut kovalevyllä on niin paljon verta, hikee ja kyyneleitä.

En osaa : < Surullista : <
Uunissa kypsennetyt kukkakaalit, joitten päälle sit ripoteltiin suolaa. Eiks kuulosta ihan joka lapsen lempiherkulta? : D
1. Kaikki, joitten tekee mieli sotia, pistetään sotimaan jonnekki erillisee maahansa ja ne saa sit siel sotia keskenää.
2. Autot poltetaan ja ihmiset järjestetään jotenki tsä-däämisti niihi paikkoihi asuun missä niitten työpaikka on lähellä.
3. (tähä joku loistoidea, jonka avulla kaikki köyhyys ja nälänhätä katoo maailmasta D:)
(Kanon, älä revi mun vaatteita D: eiku-) Jotai hoppari vaatteita jee~
(en kyl kauheena tykkää matkailusta) Varmaan kuitenki Etelä-Koreaan ja parin kaverini kanssa. Sit meillä on jostaki iha hulluna rahaa ja (tässä lukis muilla nii jotai shoppailua tai jotai, en tiiä : D) käytäis mahollisimman monilla keikoilla ja nautittais internetin ihmemaailmasta, koska Seoulissa on maailman nopein internet-yhteys ^ ^

Ääliöhuumorintajuisuutta ja on aina kivaa, jos se kuuntelee samaa musaa (ees jotain) ko mä niin on puhuttavaa (A-YO WAZZÖÖÖÖÖÖÖPP eikusiismitä-)
En tiiä O___O seura on aina kivaa ja nautin siitä ja jee, mut- mut-... öö... No esim. lafissahan on näitä viestitoimintoja, moi? ; . ; (apua? : D)
En tykkää kahvista enkä tummasta suklaasta.

Vaikuttaako sinusta eduskunnassa tehdyt päätökset sinun arkieläämäsi? Jos kyllä niin miten?
No siis kyllä varmaan ko ne kai päättää jotain mun asioita : < (harmittaako sua nyt ko mä en ehkä oo ihan ideaalisin ihminen vastaan tähän? : < [mikä on eduskunta? : <])

Mitä arvoja sinulla on, ja mistä uskot saaneesi ne?

Ei oikee mistää, missä oisin nii aktiivinen ^ ^' (Eiks kaikkii harmitaki nyt ihan hirveenä~ : D)

Vapaavalintainen gif-osio (gif-osio... ei gif-kuva..? hehe... heh)
Tää kuva ei oikeestaan kauheen hyvin toimi ilman tätä musaa, jonka yhteyteen se oli alunperinki pistetty: Klik.
Kuva

Kuva
(ja nyt ei ku odottamaan, että millon tullaan ohjeistaan, et gif-osio tarkottaaki vaan yhtä gif-kuvaa ja sitten oonki jännän äärellä ^ ^')

Kiitos, anteeksi ja näkemiin~ ^ ^

//Edit: 20. helmikuuta 2014
Viimeksi muokannut disme päivämäärä To Helmi 20, 2014 8:24 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa
I'm so lucky to have you.

1 tykkää.
disme
Bändäri

ViestiKirjoittaja amends » Ma Marras 05, 2012 2:37 am

Nimi: amends/rei
Sijainti: Savonlinna

Kolme parasta asiaa maailmassa? Musiikki, ystävät ja nukkuminen.
Henkinen ikäsi? Yleensä ihmiset luulee vähintään 18-vuotiaaksi(sekä fyysiseltä että henkiseltä iältä), mutta järkyttyvät kun kuulevat oikean ikäni.
Mitä teet elämälläsi tällä hetkellä?: En mitään. Unelmoin.
Entä vapaa-ajallasi? Makaan sängyssä, nukun, soitan bassoa, piirrän(=teen koulutöitä), syön, luen, kuuntelen musiikkia, kierin lattialla. Eli en oikeastaan mitään hyödyllistä.

Lempibändisi? ViViD, D, deathgaze, RADWIMPS, Versailles, DELUHI, Signal, 2PM, U-KISS, MBLAQ, Jay Park, BIG BANG
Bändit: Happoradio, SID, DJ SiSeN, Anna Tsuchiya, Olivia Lufkin, Shinwa, DBSK, Acid Black Cherry, Evanescence, BLACK LINE, Lycaon ymsymsyms. Lista voisi jatkua vaikka miten pitkälle eikä siltikään loppuisi.
TV-sarjat: En katso TV:tä. Mutta doramat ja jotkut sarjat, mitä muuten seuraa, varmaan lasketaan? Hyvä, täältä pesee; Drawn Together, Ikemen desu ne!, Koizora, Hana yori dango, Atashinchi no danshi, Tumbling. Oikeastaan kaikki mahdollinen missä on vähänkin huumoria, ällöromantiikkaa tai vampyyreita. Twilight on kuitenkin ehdoton E-I.
Elokuvat: Kaikkiruokainen myös elokuvien suhteen o/ Kaikki menee splatterista ja trillereistä kreisikomedioihin ja ällöromanttisiin. Ainoat tosin mitä en katso, on ultimaattinen kauhu, mustavalkoiset elokuvat ja kotimaiset leffat.
Kirjat: Uma Karman Kaiken se kestää, Becca Fitzpatricin kirjat.
Luen enemmän kuin kirjoitan, sillä kärsin yleensä niinkin ihanasta asiasta kuin 'writer's block". Kirjoitan kuitenkin jonkin verran.
Ensimmäinen lukemani ficci taisi muuten olla vielä 2009 puolella Reituki-fic nimeltä "My life at boarding school" tai jotain sinnepäin. Ellei sitten oteta huomioon jotain Inuyasha/Sesshomaru-ficejä, joita luin noin 9-vuotiaana ja sain iänikuiset traumat.

Ottaisin varmaankin mukaani Becca Fitzpatrickin trilogian (johon tosin saattaa tulla vielä neljäs osa...), jossa kerrotaan langenneiden enkelten ja nefilien ikuisesta ympyrästä, mistä ei voi paeta. Ihastuin kirjasarjaan heti ensilukemalta ja haluan lukea sen yhä uudelleen ja uudelleen.
Entä mitä haluaisit viimeiseksi ateriaksesi?:
Tonnikala-aurajuusto-piirakkaa(ei kuulosta hyvältä,hm?), sillä se on jumalten ruokaa. Yksinkertainen resepti, jota jopa keliaakikot voivat syödä (tonnikalaa, psyliumia, aurajuustoa, kananmunaa).
Suoraan sanottuna inhoan lapsia, mutta tähän mennessä vain kaksi on sulattanut sydämeni. Mutta jos joskus tulisin hankkimaan lapsen, näyttäisin hänelle varmaan oman ensimmäisen lempielokuvani. Aka Arnold Schwarzeneggerin Commandon.
Se olisi varmaan ViViDin INFINITY tai tuo Kanon Wakeshiman nimmaroitu Shinshoku Dolce.

En osaa leipoa. En osaa edes kunnolla tehdä ruokaakaan, sillä poltan melkein kaiken pohjaan.

Seksuaalivähemmistöille enemmän oikeuksia, pedofiileille ja seksuaalirikollisille paljon pahemmat tuomiot (pallit vain suoraan irti, aamen). Kolmatta en keksi.
Punkkari tai gootti. VK-vaatteetkin on ihan jees. Tai sitten täytän vaatekomeroni Red Queen's Black Legionin vaatteilla.
Etelä-Koreaan ja Japaniin kahden hyvän ystävän kanssa.
Avomielisyyttä, huumorintajuisuutta, sellaista, jonka kanssa voi jutella kaikesta mahdollisesta maailman synnystä ja -kaikkeudesta aina päättömiin asioihin. Osaan keskustella oikeasti vakavasti, jos vakavaa juttuseuraa kaipaat.
Rope-, mese-, juttu-, IRL-kaveria - kaikkea mahdollista haen~ Yritän nyt kerrankin sosiaalisoitua. Lukaise tuosta ylhäältä ja jos tunnut täyttäväsi nuo, hakkaa mulla YV:tä o/

Rakastan sorsia ja pöwwöisiä elukoita.

Mitä arvoja sinulla on, ja mistä uskot saaneesi ne? Nyt en kyllä osaa sanoa juuta enkä jaata.

Kumpi oli mielestäsi ensin, muna vai kana? Perustele.

Kaikkialta. tumblr, twitter, facebook, IRC-galleria, JaCK, ameba, kuvake, blogger, we♥it ymsyms. Kysele lisää jos kiinnostaa.
Kuva
Kuva

1 tykkää.
amends
Fani

ViestiKirjoittaja Yuugi » Ma Marras 05, 2012 4:33 am

Nimi: Yuugi tai Milja
Sijainti: Hampton City

Rame, Rame ja Rame. Taide (sisältää mm. musiikin, valokuvat, piirrokset, maalaukset etc. performanssitaiteen, runot, kirjat etc.), vapaa tahto ja unelmointi.
Henkinen ikäsi?
Tänään 5 ja huomenna 25.
Käyn töissä ja suunnittelen kasvavani isona onnelliseksi köyhäksi.
Entä vapaa-ajallasi?
...nukun? :'D

Lempibändisi?
Vidoll, Kameleo, Futurism Boyz, Arc, Dali, Kiryu, Black Gene For the Next Scene, Kalvary.
The walking dead, Glee, Discworld (Terry Pratchett), Harry Potter.
Luen tosi mielelläni kaikkien fandomeiden ficcejä. Nykyään kirjoittelen niitä vähemmän ja suunnittelen enemmän. :3
Ensimmäinen kirjoittamani ficci oli joku AU-Harry Potter angst-ficci siitä, kuinka Harry ei ikinä päässytkään Tylypahkaan. :'D Ensimmäinen lukemani ficci... en edes muista. Olin vissiin 9 tai 10.

Terry Pratchettin Pienet jumalat, koska se on yksinkertaisesti niin tajunnanräjäyttävä kirja, etten ikinä kyllästy siihen. Herättää niin paljon ajatuksia, että vietän pidemmän aikaa pohtimassa kirjan sisältöä kuin lukemassa sitä. J.K. Rowlingin Harry Potter ja Azkabanin vangin, koska Harry Potter on ollut iso osa mun elämää yli 10 vuotta ja mielestäni AV on paras koko kirjasarjasta, ja myös ensimmäinen kirja, jonka ko. sarjasta koskaan luin. Kolmas kirja on paljon hankalampi päättää... vaihtoehtona on koko loppu Terry Pratchettin tuotanto tai vaikka Mauri Kunnaksen lastenkirjat, joista löytyy ihanasti yksityiskohtia joka lukukerralla.
Fazerin sinistä. :'D
Kung Fu Panda! Kyseinen elokuva on niin ihanan opettavainen samalla, kun se on tarpeettoman väkivaltainen. XD Kung Fu Panda opettaa, että voit olla kuinka läski tai huono tai latistettu tahansa, sinusta voi silti tulla juuri sitä, mitä olet aina halunnut olla, ja se vaatii vain tahdonlujuutta.
Uu, vaikea. Vidollin V.I.D ~Very Important Doll~, ehkäpä?

Osaan, ja käytän summittaisia määriä aineksia. :'D Teen yleensä muffinssini pähkinämuffinssiohjeella, mutta pähkinöiden sijaan käytän Maraboun Daim-suklaata rouhittuna. Tulee hyvää. :3
Solero-mehujää. ´^`
1. Ultimaattinen karvattomuus silmistä alaspäin pakolliseksi kaikille.
2. Seksuaalirikollisille kemiallinen kastraatio.
3. Ei sillä väliä, mitä panet, kunhan kehenkään ei satu henkisesti.
Oisin varmaan gyaru tai loltsari. :3 En erityisemmin tykkää kummastakaan. :'D
Unelmieni matka suuntautuu joko Japaniin tai Englantiin, parhaan mahdollisen kaverini kanssa. Japanissa edessä olisi varmaan yleistä hengailua ja keikoilla käyntiä ja paikallisiin tutustumista, ja Englannissa varmaan pääasiassa vaan sitä paikallisiin tutustumista (rakastan brittien mentaliteettia. Ne on kaikki aina niin hilpeitä, kun niille menee puhumaan.)

Kärsivällisyyttä ja hyvää huumorintajua. Ei väliä, kuunteletko samoja bändejä kuin minä tai kuunteletko j-rockia ollenkaan. Tuun hyvin (luultavasti jopa paremmin) toimeen ei-ernujen kanssa.
Kaipaan kaikkia. Eiku ei. En ropeta enää. Tykkään uusista ystävistä. ^-^ Tykkään yleisesti kaikista.
Oon isoissa porukoissa ujo ja syrjäänvetäytyvä, mutta kun mut oppii tuntemaan kahdenkesken, oon tosi kiva ja avoin.

Kumpi oli mielestäsi ensin, muna vai kana? Perustele.
Riippuu, että missä. :'D Tien toisella puolen? Varmaan kana, koska muna ei kykene hallitsemaan kierimistään. Vai olemassa? Muna, koska mikään eläin ei mystisesti elinkaarensa aikana kehity yhdestä eläimestä toiseksi, jolloin ei ole mahdollista, että olisi ollut eläin, josta olisi ensin tullut kana, joka munii munan. Ei, ensin oli lähes-kana, joka lajin pitkän evoluution jälkeen muni munan, josta kuoriutui kana. Tajusitteko? Musta tää on vähän tämmönen "creationists vs. evolutionists"-kysymys, ja näin ollen aivan saatanan tyhmä (En tiedä, mikä creationist on suomeksi. Kreationisti? Luomisteorianisti?)

Eläisitkö mieluummin koko loppuelämäsi ilman internettiä vai ilman rakkautta suosimaltasi sukupuolelta?

Facebook
Livejournal

Kuva

Heprdeprhikaruhurrdurr.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

2 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

Paikkakunta: Ramen hameen alunen, siellä minne kaikki kadonnut menee

ViestiKirjoittaja remtara » Ti Marras 20, 2012 12:31 am

Nimi: remtara, tai rem - useimmiten kuitenkin vain rosku
Sijainti: helsinki

Kolme parasta asiaa maailmassa? raskas musiikki, pehmeät lakanat ja ääni
Henkinen ikäsi? kevyt 25, villityksen iskiessä 15
Mitä teet elämälläsi tällä hetkellä? opiskelen ammattikorkeakoulussa musiikkiteknologi-tuottajaksi
Entä vapaa-ajallasi? luen ja juon olutta, istun junassa, poltan tupakkaa, luen vähän lisää, soitan, laulan, teen töitä, luen

Lempibändisi? Dir en grey & the GazettE
Muut fandomit? (Muut bändit, tv-sarjat, elokuvat, kirjat...) -Beirut, Beck, CMX, cocklobin, Deftones, Erik Satie, Florence + the machine, Gorillaz, Grizzly bear, Happoradio, Kent, Korn, Marilyn Manson, Magenta skycode, Mew, Muse, Mustasch, Noisia, Pariisin Kevät, Pendulum, A Perfect Circle, Placebo, Radiohead, Rammstein, Rentrer en soi, Samuli Putro, Sigur ros, Sininen kaappi (the scenes), Stam1na, Sydän, sydän, tosinn, Yann Tiersen, Queen, 9Goats black out, leffamusiikki jne.
- Tokio ei välitä meistä enää/Ray Loriga, Sankarit/Johanna Sinisalo, Ennen päivänlaskua ei voi/Johanna Sinisalo, Hanna Haurun lyhytproosa, Millenium-trilogia/Stieg Larsson, Harry Potter -sarja/J.K. Rowling, Tummien perhosten koti/Leena Lehtolainen jne.
Kirjoitatko/luetko ficcejä? En enää niin aktiivisesti, mutta kyllä, jonnin verran.
Ensimmäinen kirjoittamasi/lukemasi ficci? Ahahhahahah, Two days, two nights (mikäli joku muistaa... :---D) omana ja lukemanani olikohan Finfanfunissa aikanaan Pakkaskukkia/Sharra

Japanissa kuolemantuomitulla saa olla sellissään vain kolme kirjaa, mitkä kirjat ottaisit mukaasi (ja miksi)? Tokio ei välitä meistä enää/Ray Loriga, koska siinä kirjassa millään ei oikeasti ole mitään väliä. American gods/Neil Gaiman ja A.W. Yrjänän runokokoelman Arcana&Rota olisivat aika napit myös.
Entä mitä haluaisit viimeiseksi ateriaksesi? Poro-juustokeittoa, medium raw -nautaa ja bataattia, lakkajäädykettä ja hyvää punaviiniä
Jos sinulla olisi lapsi ja saisit näyttää hänelle vain yhden elokuvan, mikä se olisi? Muumipeikko ja pyrstötähti kai
Nimeä yksi levy, jonka pelastaisit palavasta talostakin. kovalevy

Osaatko leipoa suklaamuffinsseja? Jos osaat, millä ohjeella teet ne? osaan, joka harva kerta eri ohjeella
Kerro jokin lapsuutesi herkku, jota nykyään kaipaat. punaiset snöret, joita sai vain ruotsista. nykyään suomessakin kaupassa, mutta fiilis on nyt eri.
Kolme lakia, jotka säätäisit ensimmäisenä uuteen, täydelliseen maailmaasi. oikeudenmukainen, suunnilleen osapuolia tyydyttävä tiedostojenjakamislaki, laki, joka laillistaisi eutanasian ja laki, joka kieltäisi halpayhtiöt
Pikkuveljesi/koiranpentusi/sisään murtautunut pesukarhu repii vaatekaappisi sisällön. Tilalle saat vain yhden tyylisuunnan vaatteita, minkä tyylisuunnan valitset? (esim. gootti, emo, punkkari, hipster...) klassinen, mutta aristokraattinen, mustavalkoinen, androgyyni vaatekaappi kelpaisi (onko se tyylisuunta?)
Unelmiesi matka - minne se suuntautuu, kenen kanssa ja mitä teette? tällä hetkellä lappiin tunturien ja järvien, lumen ja metsän keskelle pieneen takkalämpöiseen mökkiin poikaystäväni kanssa. samoilemme ja kirjoitamme, juomme glögiä ja soitamme musiikkia.

Mitä ominaisuuksia etsit uudessa potentiaalisessa ystävässäsi? huumorintajua, käytöstapoja, kykyä heittäytyä, mutta olla myös hiljaa, epäitsekkyyttä, vakavuutta, elämänjanoa
Seuranhakuilmoitus! Kaipaatko juttukaveria, ropeseuraa tai mesekaveria? Tässä voit lyhyesti huudella mitä kautta ja minkälaisten ihmisten kannattaisi olla sinuun yhteyksissä. tämänhetkisten tietojen mukaan en ole hirveän vakaasti tavoitettavissa aina yhdestä kaupungista tai koneen ääreltä, mutta ropeseuraa voisin vaivihkaa huudellakin, sillä vakipelikaverini katoaa kiinaan usemmaksi kuukaudeksi ja en halua näännyttää itseäni pelaamatta. mese/tekstari käy, originaalihahmot/jrock käy - jos kiinnostaa niin saa laittaa yv, katsotaan sitten löytyykö yhteistä aikaa tai inspiraatiota!
Lopuksi kerro jokin random, ehkä yllättävä tai hauska, asia itsestäsi! pukeudun usein nahkahousuihin ja maihareihin ja rakastan ajaa tehokkailla autoilla, hah.

Eläisitkö mieluummin koko loppuelämäsi ilman internettiä vai ilman rakkautta suosimaltasi sukupuolelta?
- Helppo, ilman internetiä. Pidän rakastettuna olemisesta liikaa.

Ja kahdenkymmenen vuoden päästä olet...?

internetistä, kämpiltä, raitiovaunusta, kaupungilta, junasta, Oulusta, koulusta, kaupasta, töistä, konsertista tai muuten vain baarista. näsäsviisastelinko?

Kuva
NEVER MISS THE EYES
KNOW YOUR ENEMY

SUCK MY DICK

1 tykkää.
remtara
Teknikko

ViestiKirjoittaja Tamago » To Tammi 17, 2013 6:17 pm

Koska oli tylsää, ja löysin tämän:

Nimi: Tamago ja Kame on nuo yleisimmät nicit sun muut. Oikee nimi on liian pitkä, että se tähän mahtuisi. ;(
Sijainti: Nykyään tämä vanha Nummi-Pusula kuuluu Lohjaan, eli siis Lohja :D

Kolme parasta asiaa maailmassa? Kilpparit<3, musiikki ja ihanat ihmiset~
Henkinen ikäsi? Riippuu tilanteesta :D
Mitä teet elämälläsi tällä hetkellä? Elämäni myin saatanalle, eiku--- Oon laginen abiturientti
Entä vapaa-ajallasi? Oon poikaystävän tai kavereiden kanssa, lagaan :D Pelaan, luen, kirjotan, piirrän, laulan, soitan kitaraa ja bassoa.........

Lempibändisi? Varmaankin the GazettE, sitä ainakin oon kuunnellut pisimpään kaikista bändeistä, joita kuuntelen
Muut fandomit? (Muut bändit, tv-sarjat, elokuvat, kirjat...) Musiikissa punk, rock, metalli ja kaikki sellanen menee pääsääntöisesti. Nykyään en edes kuuntele läheskään yhtä paljon j-rockia kuin ennen... :c Gazea kyllä tulee kuunneltua kuitenkin suhteellisen paljon! Supernatural on suosikkisarjani~ Nana on mun lempimanga :3
Kirjoitatko/luetko ficcejä? Ofc.
Ensimmäinen kirjoittamasi/lukemasi ficci? Ekan ficin kirjoitin 11-12 vuotiaana, en muista tarkalleen, mutta se on tosi hieno ja se on mulla vieläkin tallessa. :D Eka lukemani ficci tais olla nimeltään joku... Autiotalo(?), jota en oo löytäny enää mistään. :(

Japanissa kuolemantuomitulla saa olla sellissään vain kolme kirjaa, mitkä kirjat ottaisit mukaasi (ja miksi)? Pasan ja Atpon vitutuskirjat (3)
Entä mitä haluaisit viimeiseksi ateriaksesi? Jotain tosi hyvää :D Esim. vanukasta :3
Jos sinulla olisi lapsi ja saisit näyttää hänelle vain yhden elokuvan, mikä se olisi? Inception!!
Nimeä yksi levy, jonka pelastaisit palavasta talostakin. Smurffit - Joulubileet vol. 18 :'DD

Osaatko leipoa suklaamuffinsseja? Jos osaat, millä ohjeella teet ne? Sori oon huono keittiössä vaikka oonkin nainen :(
Kerro jokin lapsuutesi herkku, jota nykyään kaipaat. Se sininen avaruuslimu lasipulloissa!!
Kolme lakia, jotka säätäisit ensimmäisenä uuteen, täydelliseen maailmaasi. Sotia, epätasa-arvoa ja seksuaalirikoksia ei saa harjoittaa! D8<
Pikkuveljesi/koiranpentusi/sisään murtautunut pesukarhu repii vaatekaappisi sisällön. Tilalle saat vain yhden tyylisuunnan vaatteita, minkä tyylisuunnan valitset? (esim. gootti, emo, punkkari, hipster...) Punkkariii tai joku rokkari tai joku sellane sekotus~
Unelmiesi matka - minne se suuntautuu, kenen kanssa ja mitä teette? Unelmien matka yksin johonkin kauniiseen ja hiljaseen paikkaan. Siellä sitten kävelisin ja kuuntelisin hiljaisuutta ja kattelisin avautuvaa maisemaa.

Mitä ominaisuuksia etsit uudessa potentiaalisessa ystävässäsi? Olen kaikkiruokainen ;D
Seuranhakuilmoitus! Kaipaatko juttukaveria, ropeseuraa tai mesekaveria? Tässä voit lyhyesti huudella mitä kautta ja minkälaisten ihmisten kannattaisi olla sinuun yhteyksissä. Jos jotakuta kiinnostaa, niin mielelläni juttelen mesen/yksärin kautta. Mut löytää koneelta lähes joka päivä. :')
Lopuksi kerro jokin random, ehkä yllättävä tai hauska, asia itsestäsi! Hmmm... Tykkään kuunnella Adam Lambertia... :c

Mikä oli edellisen vastaajan kysymys, ja mitä vastaat siihen? Ja kahdenkymmenen vuoden päästä olet...?
Enpä tiedä. Ainakin oon sillon yhä nainen. >x3

Mitä haluaisit kysyä seuraavalta vastaajalta? Mitä ilman et voisi elää?

Mistä muualta sinut voi löytää Lafin lisäksi? Last.fm (löytyy varmaan sieltä lafin yhdestä listasta, jos joku haluu mennä kattoo), facebook (hyväksyn sinne vaan sellaset ihmiset, jotka tunnen paremmin)

En mä osaa ni jätän tän suosiol tyhjäks. D:
I want to be untouchable and beautiful and completely dead inside.

WonderlandFragments

Tamago
Teknikko

ViestiKirjoittaja Fanyare » Pe Tammi 18, 2013 3:53 am

Ah, täydellistä puuhaa unettoman yön ratoksi!

Nimi:
- Jossu.
Sijainti:
- Tampere, mustan makkaran ja teollisuuden luvattu maa.

- Tässä mielentilassa sanoisin että suklaa, Hobitti ja huomiset bileet. Pidemmällä aikavälillä inspiraatio, se kun joku soittaa akustista kitaraa ja kaikki rakkaus, ystävistä romanttiseen.
Henkinen ikäsi?
- Vaihtelee välillä 5-90.
- Opiskelen ja yritän valmistautua humanististen tieteiden kandiksi. Ja käyn töissä tienatakseni keväistä Japanin-reissua varten.
Entä vapaa-ajallasi?
- Soitan pianoa, katson elokuvia, kirjoitan. Ja rahatilanteen niin salliessa kyllä myös juon.

Lempibändisi?
- APUA APUA hei mitä ihmettä apua en mä osaa valita noista heijätkätheiHEIIII X Japan.
- Bändeistä ainakin Muse, Ismo Alanko ja Marina & The Diamonds. Tv:stä Oz, How I met your mother, Six feet under. Elokuvista erityisesti Quentin Tarantinon ja Christopher Nolanin tuotanto.
- En tällä hetkellä kirjoita ficcejä enkä ikävä kyllä ehdi edes niitä hirveästi lukea. :/
- Ensimmäinen kirjoittamani fic oli pieni tunnelmapala LotRin Gimlin ja Legolasin matkasta pois Keski-Maasta. Ensimmäinen lukemani fic oli NC-17 Legolas/Aragorn ja sijoittui aikaan jolloin mulla ei ollut mitään hajua mitä NC-17 tarkoittaa :D

- TSH:ssa riittäis pureksittavaa ja mun pitäis lukea se uudestaan kunnolla. Toiseksi ottaisin Nabokovin Lolitan ja kolmanneksi jonkun järjettömän eepoksen jota en missään muissa olosuhteissa lukisi, varmaankin Joycen Ulyssesin.
- Apua. Sushia tai vuohenjuustoburgerin, aijaijaijaijaiii *___*
- Jos LotR-trilogia lasketaan kolmeksi elokuvaksi niin Amadeus.
- Varmaan X:n Dahlia koska maksoin siitä niin paljon :D

- En osaa leipoa varmaan mitään ilman ohjetta.
- Suklaapuuro!
- Tasavertainen avioliitto- ja adoptiolaki, roskaamisesta sakko ja kierrätyspakko.
- Apua, no hipster.
- Uusi-Seelanti, jonkun ihanan kanssa, vaellellaan ja ollaan vaan.

- Suvaitsevaisuutta, pohdiskelevaisuutta.
- Noin 4 tuntia sitten syömäni mandariinin kuoret ovat vieläkin pöydällä. Olen laiska. Lisäksi keskustelen siskoni kanssa usein Ismo Laitelan repliikeillä.

- Mitä ilman et voisi elää? - Piano tulee ensimmäisenä mieleen, ja pikkusisko.

- Minkä nimen antaisit lapsellesi / ehdottaisit tuttavan lapselle jos et halua omia?

- Netissä vaikka mistä, mm. Irc-galleriasta ja FB:stä. Minut voi havaita myös yliopiston kahvilassa, leffateatterilla ja Rumassa tilaamassa Long island ice teata tai tanssilattialla ainakin silloin kun Muse soi.

Kuva
Come to me
just in a dream
Come on and resque me

1 tykkää.
Fanyare
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja hatsii » La Helmi 23, 2013 3:12 pm

Nimi: Alisa
Sijainti: Helsinki

Kolme parasta asiaa maailmassa? j-musiikki(suurin osa j-rock/visual kei), ystvät, ...en osaa sanoo
Henkinen ikäsi? riippuu tilanteesta; 5-30
Mitä teet elämälläsi tällä hetkellä? käyn (vielä) ylä-astetta ja yritän keskittyä pääsemään sen edes joten kuten, että saan hyvän opiskelu paikan tulevaisuudessa (?)
Entä vapaa-ajallasi? kuuntelen musiikkia, olen kavereiden kanssa, kökötän missä lie

Lempibändisi? varmaanki the GazettE, mut vaikee sanoa sen ja miyavin välillä
Muut fandomit? (Muut bändit, tv-sarjat, elokuvat, kirjat...) yaoi^^,,, bändeistä mm.; Diaura, Alice Nine, Born, SuG, Plunklock, +pari muuta. tv-sarjat; Falling Skies, Greyn Anatomia, hmm... niitä on liikaaa : p. elokuvat; REC, Johnny Deppin elokuvia kuuluu aika paljon tähän.... Kirjat; en hirveesti lue kirjoja, mut Twilight, mangat; Death Note, Kuroshitsuji, ja pari muuta, mut en ihann ole otaku;3
Kirjoitatko/luetko ficcejä? en kirjoita, koska siitä ei tulisi mitään. luen, niin paljon et menee sekasin... hehhee : ))
Ensimmäinen kirjoittamasi/lukemasi ficci? eka jonka mä luin... pitäskö se muistaa : Dd joku oneshot varmaankinh

Japanissa kuolemantuomitulla saa olla sellissään vain kolme kirjaa, mitkä kirjat ottaisit mukaasi (ja miksi)? en tiedä, en todellakaan tiedä...
Entä mitä haluaisit viimeiseksi ateriaksesi? hmm... en tiedä, jotain hyvää
Jos sinulla olisi lapsi ja saisit näyttää hänelle vain yhden elokuvan, mikä se olisi? Pirates of the Caribbean(?)
Nimeä yksi levy, jonka pelastaisit palavasta talostakin. ai CD-levy ? the Gazette, Division

Osaatko leipoa suklaamuffinsseja? Jos osaat, millä ohjeella teet ne? osaan, se taaiisiii olla joku mikä on äitin ohje kirjassa....
Kerro jokin lapsuutesi herkku, jota nykyään kaipaat. ei tuu mieleen
Kolme lakia, jotka säätäisit ensimmäisenä uuteen, täydelliseen maailmaasi. EI justin bieberiä ja one directionia, en oo miettynyt, joten en tieedä
Pikkuveljesi/koiranpentusi/sisään murtautunut pesukarhu repii vaatekaappisi sisällön. Tilalle saat vain yhden tyylisuunnan vaatteita, minkä tyylisuunnan valitset? (esim. gootti, emo, punkkari, hipster...) Visual Kei
Unelmiesi matka - minne se suuntautuu, kenen kanssa ja mitä teette? Japaniin, kahden hyvän kaverin kanssa, mentäisiin varmaankin kiertelemään ja käytäisiin Gazeten ja Miyavin keikoilla ja muiden sellaisten jos vain on tarpeeksi aikaa, muuta en nyt oo miettinyt

Mitä ominaisuuksia etsit uudessa potentiaalisessa ystävässäsi? kiinnostusta j-rockiin, yaoihin, öö... onko hän mukava, huumorintajuinen....
Seuranhakuilmoitus! Kaipaatko juttukaveria, ropeseuraa tai mesekaveria? Tässä voit lyhyesti huudella mitä kautta ja minkälaistehuun ihmisten kannattaisi olla sinuun yhteyksissä. huumorin tajuinen, joka tykkää samoista asioista, saman ikänen, tai jonkun vuoden ikäerolla
Lopuksi kerro jokin random, ehkä yllättävä tai hauska, asia itsestäsi! ehkä on yllättävää et oon vasta 7. luokalla.... ja noh varotan oon tosi outo, kaverin mielestä pelottavaXD

Mikä oli edellisen vastaajan kysymys, ja mitä vastaat siihen? en oo varma, mut:: -Kaunko sinulla menee laittautumisessa? ehkä 20 minuuttia

Mitä haluaisit kysyä seuraavalta vastaajalta? mitä ajattelet yaoista ?

Mistä muualta sinut voi löytää Lafin lisäksi? - kyupalisa @ twitter - facebook - ifyalisaaa @ youtube - muitakin on joita en kerro xp

http://s2.favim.com/orig/36/bass-reita-ruki-the-gazette-Favim.com-293500.gif ( en saanu sitä kunnol )

hatsii
Fani

Seuraava

Paluu Jäsenet