BUONGIORNO!

Täällä voit esitellä itsesi muille hylkeille.

BUONGIORNO!

ViestiKirjoittaja Queen » Su Syys 09, 2012 10:03 pm

Kattokaa saitte italian oppitunnin heti ekana otsikossa <3!
Mut moi kaikki, koska nähtävästi unohin tunnuksen olemassaolon heti sen luomisen jälkeen viime vuoden loskakeleissä niin eiköhä korkata viestitili auki sitten täällä, kun kerta löysin tieni takas lafin pariin.
Varoitamme matkustajia heti alkuun vahvasta kielioppiturbulenssista ja pahoista kirjoitusvirhekuopista, mutta tervetuloa mukaan matkalle silti.

- Mä oon 20-vuotias poika/mies täältä maamme suorastaan jättimäisestä pääkaupungista, vaikka alkujani tuunkin tuolta Etelä-Pohjanmaan villeiltä erämailta. Tarkemmin ottaen oon härmäläinen ja jonkun sisäsiittosen pikkukylän poikia, mutta sen huomaakin jo mun ehkä eniten esille tulevasta luonteenpiirteestä: jääräpäisyydeestä. Ei luonteesta vielä sen enempää kuitenkaan.
Pituutta ruhosta löytyy vajaa 180cm ja kroppa on ku Michelangelon Daavid-patsaalla... tai sitten ei sinne päinkään. Oon ihan hirmu kapea ihminen siitäki huolimatta, että aktiivinen uiminen onkin tuottanu jo vähän tulosta pitkän odottelun jälkeen ja teiniaikanen anoreksia on historiaa! Koska mainitsin jo uimisen niin mainitaan lisää harrastuksia tähän väliin sekoittamaan pakkaa; kitaran ja pianon soittaminen, tanssiminen, pelaaminen (+roolaus), laulaminen, kuntosali, kirjoittaminen ja taekwondo sillon tällön.

Päässä mulla on mustat sivuilta ja takaa lyhyemmät hiukset joita kasvattelen tässä pikkuhiljaa unelmapituuteensa, sain myös silmälasit tossa jokunen kuukausi takaperin vaikka yritänkin sätkyytellä vähän väliä piilareilla ja haaveilen laserleikkauksesta tosi paljon - tuleva kauneuskirurgine übersiisti toimenpide vaan imee ny rahoja jonkin verran.
Ulkonäköni suhteen oon kakslahkeiseksi tosi turhamainen ja tarkka, jos kuulen jostakin isommasta tapahtumasta niin valmistautumiseen saattaa yhteensä vierähtää tunti jos toinenkin. Emmää sitä neitimäisyydeksi kutsuis :-) tuon kivaa piristystä tänne sukat+sandaalit kansan keskuuteen olemalla niitten silmissä pikkumainen akka kaikissa pinnallisissa jutuissa mitä teen.
Ylipäätänsäkki rakastan vaatteita ja Dolce&Gabbana on yks lempimerkeistä mitä käytän - ja ai kauhee miltä saan itteni tän perusteella kuulostaan jote siirrytään vaa suosiolla sinne luonteeseen jo...

Ihan hirveitä nämä välit mutta kun mä en väsymyksen takia pysty nyt kauheen yhtenäiseen tekstiin josta sais selvää nii joudun vähän jakamaan näitä D: kerron itestäni ranskalaisilla viivoilla ainakin nyt ja muokkaan koko esittelyä paremmaks sillon, kun on enemmän aikaa tai energiaa!
Joten esitelläänpä PIENI OSA niistä piirteistä tms. mistä mä loppujen lopuks koostun ja tuun koostumaan:
- Vähän ilkee vaikken haluukkkaan ketään koskaan loukata.
- Pelle
- Temperamenttinen
- Mielipiteiltäni oon asiasta riippuen kärkäs
- Näsäviisas
- Turhanki sosiaalline
- Pikkasen epäluottavainen uusien ihmisten suhteen mikä näkyy neuroottisuutena
- Kaiken kaikkiaan oon tosi lämminsydäminen ja äidillinen tyyppi, vaikken sitä saatakkaan näyttää julkisesti.Huolestun ja kiinnyn ihmisiin helposti ja saatan saaha pahan stressin jollen pysty olemaan millää tapaa avuks joissaki asioissa.

Tää loppu menee pelkällä luettelolla ja äkkiä tähä välii voisin kertoa bändit/artistit mitä kuuntelen japanin suunnalta:
- MUCC
- Dir En grey
- Girugamesh
- the GazettE
- Kagrra
- Miayvi ja muutkin vähän satunnaisesti kuunneltuna mutta nämä nyt tuli pikaisella mietinnällä mieleen... saa kysyä jos kiinnostaa kuulla enemmän - länsimaista näitä on selvästi enemmän kyllä.

Pieni tietopaketti joka ei liity millään tapaa yllämainittuihin asiohin:
- En oo seksuaallisesti mitään. Oikeestaan en usko että seksuaallisia suuntautumisii on edes olemassa, ihmiset tykkää mistä tykkää eikä sitä pidä musta lokeroida mitenkään. Seurustelen tällä hetkellä miehen kanssa jonka ikää en ees muista ... hyvi menee.
- Oon muuttamassa Lontooseen lähikuukausien aikana.
- Mulla on 3 koiraa <3 ja jonki verra kissoja niitte lisäks, että yks kuningasboa nimeltää Mao.
- Oon mukavuudenhalunen lumppu ja rakastan ihmisiä vaikken pidä ainoaan elämäänsä negatiivisesti suhtautuvista tyypeistä, vaikka oon ollu sellanen itekkin. Ymmärrystä ei vaa putoa enää jostai syystä.
- Sairastan ms-tautia vaikkakaan se ei oo vielä säännöllisen lääkityksen lisäks vaikuttanu pahemmin elämisee.
- En oo opiskellut mihinkään ammattiin tai edes ylioppilaaksi, mutta mulla on silti vakituine työpaikka.
- Lafissa oon pyöriny teoriassa jo pidemmän aikaa ku vuoden.
- Rakastan historiaa ylikaiken.
- Tupakoin ihan liikaa ja päivässä ei ole montakaan hetkeä ettenkö laahustais rööki suupielessä.
- Osaan kahdeksaa eri kieltä vaikkenkaa kaikkia iha kieliopillisesti täydellisellä tavalla :-D se vasta oiski jos osaisin jotai mandariinikiinaa superhyvin, mutta en suomee.
- Matemaattine lahjakuutteni o samanlainen ku auton alle jääneellä majavalla. En osaa ees kertotaulua tai yksinkertaisia plussalaskuja ilman apua.

(antakaa anteeks tämä scheisse)
Viimeksi muokannut Queen päivämäärä Ti Syys 25, 2012 6:08 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa

4 tykkää.
Queen
Fani

Re: BUONGIORNO!

ViestiKirjoittaja tikraw » Ma Syys 10, 2012 2:18 pm

Moi ja tervetuloa! Hienoa saada jätkiä Lafiin, olette vähän vähemmistössä mut toivottavasti ei menoa haittaa. Pakko kysyä ensin miehisesti, et oletko sattunut armeijan jo hoitamaan pois alta? Ja jonkin verran kissoja = ? Oon kissafani niin mielelläni kuulisin kateista lisää :'D

Mut toivottavasti viihdyt täällä hyvin!
Just smile, it confuses people.

3 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Queen » Ma Syys 10, 2012 4:05 pm

tikraw kirjoitti:Moi ja tervetuloa! Hienoa saada jätkiä Lafiin, olette vähän vähemmistössä mut toivottavasti ei menoa haittaa. Pakko kysyä ensin miehisesti, et oletko sattunut armeijan jo hoitamaan pois alta? Ja jonkin verran kissoja = ? Oon kissafani niin mielelläni kuulisin kateista lisää :'D

Mut toivottavasti viihdyt täällä hyvin!

Moi sullekki ja kiitti kysymyksistä!

En oo käyny armeijaa enkä ehkä aiokkaan käydä.
Olin niihi aikoihi henkisesti ja fyysisestikki nii epävakaa/huonossa kunnossa et eihä siellä metässä rämpimisestä olis tullu mitää, joten sain sitte molemmista syistä vapautuksen. Mutta toisaalta sekin olis kiva joskus ihan kokeilunhalusta käydä jos vaan sais mahollisuuden joku kaunis päivä! Harmi vaa et mun toinen polvi ei kestä viidenkään leikkauksen jälkee vielä kovinkaa paljo rasitusta ja oon sisimissäni aikamoinen hippi.

Ja nyt niistä kissoista... en oikei tajunnu mitä haluut tietää? Mirrejä meillä on tällä hetkellä viis mut huomattiin tässä vähän aikaa sitten et yks tytöistä on tiineenä ja kohta niitä tulee vähän lisää tänne. :-) varmaa loppuu tila kohta täl menolla.

Queen
Fani

ViestiKirjoittaja Ninjin » Ma Syys 10, 2012 4:14 pm

KUUNTELET DIRUA. JESSS. Eikun 8|
Ahem. Tervetuloa!
Ootko käynyt aihepiiriin (... jrock/serkut) liittyvillä keikoilla?
"I'm an angel, you ass. I don't have a soul to sell."

Ninjin
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja minnako » Ma Syys 10, 2012 8:02 pm

Moi! Kieli-ihmisiä! Mitä kaikkia kieliä puhut? Mä puhun koreaa, kiinaa (mandariinikiinaa obviously), japania, latinaa, suomea, ruotsia, englantia, hitusen venäjää (ymmärrän paremmin) ja ranskaa!
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Queen » Ti Syys 11, 2012 1:13 pm

Ninjin kirjoitti:KUUNTELET DIRUA. JESSS. Eikun 8|
Ahem. Tervetuloa!
Ootko käynyt aihepiiriin (... jrock/serkut) liittyvillä keikoilla?

... Hämmenyin alusta :( mut kiitosta ja olisinki käyny keikoilla! ei oo vaan tullu ikinä jaksettua, vaikka mieli ois kovasti tehny enkä kyllä keikkaihmisiä pahemmi ookkaa.

minnako kirjoitti:Moi! Kieli-ihmisiä! Mitä kaikkia kieliä puhut? Mä puhun koreaa, kiinaa (mandariinikiinaa obviously), japania, latinaa, suomea, ruotsia, englantia, hitusen venäjää (ymmärrän paremmin) ja ranskaa!

Moi vaa.
Ainaki englanti, italia, venäjä, saksa, ranska ja viro. Suurimmaks osaks mä ehkä ymmärrän paremmin ku puhun mut englanti on sitten vahvin. japaniaki puhun pikkusen sekä tottakai suomee ja on aika hurjaa et sä vedät yheksää kieltä :-) approovaan.

Queen
Fani

ViestiKirjoittaja illusionchiu » To Syys 20, 2012 7:56 pm

Oohh on se loistavaa saada jätkä tänne myös! :) Mutta joo tervetuloa vaan!

Mainitsit että tykkäät roolipelata niin millainen roolipelaus on sun sydäntä lähellä? Jiiru-aiheinen vai joku muu? :)
Ja kuinka kauan oot roolipelannut?

Mitäs muuta.....Niin juu mitä länsimaista musiikkia kuuntelet?
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Queen » Pe Syys 21, 2012 3:48 pm

HoneyBlade kirjoitti:Oohh on se loistavaa saada jätkä tänne myös! :) Mutta joo tervetuloa vaan!

Mainitsit että tykkäät roolipelata niin millainen roolipelaus on sun sydäntä lähellä? Jiiru-aiheinen vai joku muu? :)
Ja kuinka kauan oot roolipelannut?

Mitäs muuta.....Niin juu mitä länsimaista musiikkia kuuntelet?

Höhö, jiiru-aiheisia ropeja oon pelannu ehkä... 2 kertaa? Ne ei oikein oo ikinä iskeny mutta sitä vastoin tykkään luoda ite hahmoni alusta loppuun :D roolipeliuraa tuli tässä keväällä 5-vuotta täyteen, vaikka ennen sitäki tullu ns. tiedostamatta pelattua.
Musiikista sen verran, että mä en todellakaa oo genreuskovainen ihminen ja saatan toisena päivänä kuunnella jotain suomiräppiä kun taas kolmantena raikaa vanha rokki tai lady gaga sun muut. Kertoisin mielelläni esimerkkejä mutku en yksinkertaisesti osaa! Jos vielä kliseisemmäks aletaa nii voisin kuitata tän sanomalla et "kaikkea laidasta laitaan" mutku en halua olla mauton D:

Queen
Fani

ViestiKirjoittaja Ei kukaan » Pe Syys 21, 2012 5:56 pm

Heis!

Kaikki on tätä jo toitottanut, mutta oikeasti on kiva, kun tulee ees joku einainentyttöhameväkeenkuuluva tänne hihhuloimaan ja pitämään hauskaa meidän muiden "mursujen" kanssa (kutsun kaikkia mursuiksi nykyään, ei pahalla) :3

Haluaisin kysyä pari kyssää liittyen Gazetto:n ja Mucc:n;
1. Lemppari biisit?
2. Kumpi laulaa paremmin Ruki vai Tatsu?
3. Kummalla on ihanampi hymy Yukella vai Kailla?
(voi hitto, kun mua hävettää näitten kysymysten kanssa..)

eipä muuta :3 Teretulemast viel kerran munkin olemattoman itseni puolesta. (huonoa läppää, i know, olen mauton)

ps. Onko kivaa osata montaa kieltä? Itse taidan hädin tuskin enkkua ja ruotsi menee läpi just ja just...
I couldn't look back, you'd gone away from me
I felt my heartache
I was afraid of following you
When I looked at the shadows on the wall
I started running into the night to fing the truth in me

Ei kukaan
Fani

ViestiKirjoittaja Queen » Ti Syys 25, 2012 6:21 pm

Ei kukaan kirjoitti:Heis!

Kaikki on tätä jo toitottanut, mutta oikeasti on kiva, kun tulee ees joku einainentyttöhameväkeenkuuluva tänne hihhuloimaan ja pitämään hauskaa meidän muiden "mursujen" kanssa (kutsun kaikkia mursuiksi nykyään, ei pahalla) :3

Haluaisin kysyä pari kyssää liittyen Gazetto:n ja Mucc:n;
1. Lemppari biisit?
2. Kumpi laulaa paremmin Ruki vai Tatsu?
3. Kummalla on ihanampi hymy Yukella vai Kailla?
(voi hitto, kun mua hävettää näitten kysymysten kanssa..)

eipä muuta :3 Teretulemast viel kerran munkin olemattoman itseni puolesta. (huonoa läppää, i know, olen mauton)

ps. Onko kivaa osata montaa kieltä? Itse taidan hädin tuskin enkkua ja ruotsi menee läpi just ja just...

Kivaa ku saan vielä kysymyksiä <3 EIKÄ SUN KYSSISSÄ OO MITÄÄ HÄVETTÄVÄÄ! Kiva että joku kyselee musiikistaki, vaikka vastausten suhtee oonki kauheen toivoton.

1. ... Apua, Mucculta en osaa sanoa lempibiisiä ku tykkään varmaa 90% mitä oon kuullunna D: niitä on nii monta! Gazella sama juttu, mutta niillä mun lemppareita on ehkä vanhempi tuotanto vaikka uusissakin löytyy hyviä kuten PLEDGE tai Red.
2. Ruki <3
3. Kailla, koska joko oon missannu turhan paljon tai ollu epäkiinnostuneempi MUCCun (montaha kertaa tätä vastausta kirjottaessa kirjotin MUXX...) suhteen nii en ees tiedä/muista millanen hymy Yukkella on :l
4. Ai onko kivaa osata? No onha se mut joskus mietin et mitä h*lvettiä mä teen elämässäni jollaki italialla tai saksalla tms, okei varmasti hyödylline taito jos vierailee maassa mut silti! Ja sun kannattaa vaa opetella jos ne kerta menee vähä niin ja näin nyt - se on hauskaa sit huomata mite puhuu almost täydellistä ruotsia (jota mä en muute osaa yhtää) ja englantia!

Queen
Fani

Paluu Jäsenet