bara-onna esittäytyy ^^

Täällä voit esitellä itsesi muille hylkeille.

bara-onna esittäytyy ^^

ViestiKirjoittaja bara-onna » To Elo 30, 2012 5:25 pm

Moi kaikille!

Elikkä siis, olen bara ja olen uusi lafissa. Yoroshiku ^^. Olen ajatellut jo jonkin aikaa luoda tunnukset tänne ja nyt sen sitten vihdoin tein. Yay!

Olen 18-vuotias tyttö Etelä-Pohjanmaalta. Harrastuksiini kuuluu lentopallo, valokuvaaminen, piirtäminen, lukeminen, kirjoittaminen ja musiikin kuuntelu. Soitan myös bassoa, mutta en ole kovin hyvä siinä.

Pidän tietenkin myös fanficeistä ^^ (enhän mä muuten ois tänne rekisteröityny). Voi olla, että postaan tänne omia ficcejäni myös (sitte ku rohkeus riittää :D). Mutta uteliaimille voin nyt kertoa, että olen postannut ficcejäni livejournaliin ja olen siellä samalla nimimerkillä. Suosin englanniksi kirjoittamista enemmän kuin suomeksi kirjoittamista, sillä jostain kumman syystä englanniksi kirjoittaminen luonnistuu minulta paremmin :). Jos en postaa tänne ficcejäni, niin saatan ainakin postata surkeaa fanartiani :D.

Lempibändejäni ovat the GazettE, MEJIBRAY, girugamesh, D, Sadie, MUCC ja An Cafe. Muitakin on mutta menisi liian kauan listata ne :D. Ja noita kuuntelen eniten.

... No jaa. Eiköhän tämä ollut tässä ^.^ Toivottavasti tämä oli selkeä, sillä olen onneton kun pitäisi esitellä itseni muille ^.^"
Viimeksi muokannut bara-onna päivämäärä Pe Marras 02, 2012 10:08 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

2 tykkää.
bara-onna
Fani

Re: bara-onna esittäytyy ^^

ViestiKirjoittaja Secu-chan » To Elo 30, 2012 5:49 pm

Tervetuloa Lafiin muiden hylkeiden joukkoon! ^^ Varmasti mahdut rantakalliolle, kun vaan tunget muita vähän syrjempään :3

Oi valokuvauksen harrastaja! Millaisia kuvia tykkäät ottaa? 8D

Ja muutama random kysymys lisää:
1) Auringonlasku- vai nousu ja miksi?
2) millaisista ficeistä pidät genrellisesti ja lempiparitusta tai kirjoittajaa/ficciä täällä Lafissa onko olemassa? :3
3) Millaisia kirjoja luet, kuka on lempikirjailijasi (mainitse vaikka 1-3)?
4) Millaisia kuvia tyksit piirrellä? :3

Eipä muuta, toivottavasti viihdyt ja rohkeasti vaan postailemaan ficcejä, emme pure! ^.^
Hito wa ittai... doko kara kita
Doko e ikun darou
Taisetsu na yasashi hito
Kimi dake ga inai

- Gackt: Saikai ~Story~

Secu-chan
Bändäri

ViestiKirjoittaja tikraw » Pe Elo 31, 2012 3:52 pm

Uu joku Sadiesta pitävä! Kerro toki lempibiisisi ja -jäsenesi :D Tervetuloa ja toivottavasti viihdyt!
Just smile, it confuses people.

tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja bara-onna » Pe Elo 31, 2012 4:25 pm

Secu-chan:
Kiitoksia^.^. Uskon viihtyväni täällä hyvin.

Tykkään ottaa kuvia enimmäkseen luonnosta, maisemista, minulle tärkeistä ihmisistä ja eläimistä, erityisesti kissoistani, joita on kolme ^.^

Vastaukset noihin muihin kysymyksiin:
1) Auringonlasku, sillä se inspiroi minua valokuvaamaan.
2) Lempi genreni taitaa olla romance ja supernatural. Minulla ei ole mitään lempiparitusta. Lempi kirjoittajani täällä lafissa on varmaankin Aysha. Pidän tosi paljon hänen kirjoittamastaan Pintaa syvemmällä-ficistä. Älä katso taaksesi on myös tosi hyvä ^^
3)Luen enimmäkseen kauhu- ja fantasiakirjoja + manganpiirto-oppaita:D. Lempikirjailijoitani ovat R.L. Stine ja Maite Carranza.
4) Tykkään piirtää manga-tyylillä. Yleensä piirrän jonkun hahmon, jolla on lasittunut katse. Taikka sitten piirrän ylipirteiltä näyttäviä chibejä ^.^

tikraw:
Kiitoksia^.^. Luulen, että viihdyn.

Sadiesta tuli heti yks mun lempibändeistä, kun kuulin heiltä ensimmäisen biisin^^. Ensimmäinen heiltä kuulemani biisi oli Meisai, joten se taitaa olla myös lempikappalleeni. Pidän kyllä myös tosi paljon Crimson tearista. Lempijäseneni on ehdottomasti Mizuki. Se on vaa nii sulone<3.
Viimeksi muokannut bara-onna päivämäärä La Syys 01, 2012 10:04 am, muokattu yhteensä 1 kerran

bara-onna
Fani

ViestiKirjoittaja Pinki » La Syys 01, 2012 3:06 am

Hóla!

Luin että olet EP:ltä, saanko udella mistä päin sieltä? Itse opiskelin useita vuosia EP:llä, mm. Jalasjärvellä, Kauhajoella ja Seinäjoella. Myös Lapua ja Kurikka ovat hyvin tuttuja minulle, siellä tuli melkein joka päivä liikuttua ystävien kanssa. :P Kiva tietää että muitakin on sieltäpäin. :3
Mutta, mitä mieltä itse olet paikasta, viihdytkö vai oletko koskaan suunnitellut muuttavasi pois?

Minäkin voisin heittää pari kysymystä:

1. Puhutko murteella vai ilman, ja jos puhut, niin kuinka 'leviää' se on? :)
2. Onko sinulla ketään bändiä tai artistia Japanista, jonka musiikkia et voi vain sietää? Jos on, niin perustele vastauksesi.
3. Sano kolme asiaa, jotka ovat sinulle todella tärkeitä elämässäsi, sekä kolme pahinta pelkoasi. Tähänkin perustelu, jos vain mahdollista.
4. Mikä ficgenre ei sytytä sinua sitten niin ollenkaan? Perustele vastauksesi.

Lopuksi, ei muuta kuin oikein paljon tervetuloa tänne ja toivottavasti viihdyt sekä saat ystäviä täältä! :)
I love the way how you treat me, loving, hating, slowly killing
and I know that is my end, but I wanna stay here
soon I'm gone and you will smile

Pinki
Fani

ViestiKirjoittaja bara-onna » La Syys 01, 2012 10:31 am

Pinki:
Hello! ^.^. Kiitoksia. Enköhän mä täällä viihdy.

Joo, olen tosiaan Etelä-Pohjanmaalta. Pienestä tuppukylästä, nimeltä Lappajärvi. Itse pidän paikasta, mutta silti haluaisin ehkä muuttaa jonnekkin muualle.

Vastaukset noihin muihin kysymyksiin:
1.Puhun usein murteella mutta en aina. Minulle on sukulaisilta tarttunut Kauhavan ja Oulun murre :D
2.Hmm... No en nyt sanoisi, että en voi sietää mutta en oikeastaan pidä AYABIEsta... Pidin siitä vielä silloin, kun Aoi oli laulajana mutta nyt on sitten Yumehito... Se on vaa jotenki... Outoa. Mutta aluksi se oli mielestäni kerrassaan raivostuttavaa :D. Onneksi olen siitä vaiheesta jo päässyt yli.
3.Tärkeimmät asiat: Perhe, ystävät ja kolmatta asiaa on vaikea päättää, joten siin oli kaks:D. Pahimmat pelkoni ovat perheen tai ystävien menettäminen ja hämähäkit. Pelkään, koska en pystyisi enää elämään jos menetäisin jonkun perheestäni tai ystävistäni. Ja noita hämähäkkejä mä ny pelkään siks, että ne on vaa nii kammottavia :D.
4. Het ja femme, koska pidän enemmän yaoista:D

bara-onna
Fani

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Ma Syys 03, 2012 7:48 pm

Heis ja tervetuloa! ヾ(^∇^)
Oi, lisää An Cafen kuuntelijoita. Mikä oli ensimmäinen kappale, jonka kuulit Antikulta? Niin ja onko sinulla lempijäsentä ja/tai -biisiä?
Suomen keikka lähestyy pikkuhiljaa, oletko tulossa kuuntelemaan heitä Nosturille?

Kirjoittamiseen liittyen, millaisia tekstejä itse kirjoitat (genreä, fandomia, kirjoitatko ficcejä vai myös muita tekstejä yms.)? Toivottavasti uskaltaudut julkaisemaan tekstejäsi täällä. Olen aika varma, että täältä löytyy monenmoista lukijaa, mukaanlukien minä. :D Anyway, toivottavasti viihdyt meidän hylkeiden kirjavassa joukossa~! \(^^)/
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja bara-onna » Ti Syys 04, 2012 5:13 pm

Pinja-Chan:
Kiitos ^.^

Ensimmäinen biisi, jonka kuulin antikulta oli Wagamama koushinkyoku. Lempijäseneni kyseisestä bändistä on Miku. Lempibiisini taitaa olla Boku wa soba ni iru kara, sillä se on vaan niin ihana kappale.
Ja olen todellakin tulossa Nosturin keikalle ^.^. Odotan sitä innolla, sillä en ole ollut ennen antikun keikalla.

Kirjoitan ficcejä enimmäkseen D:stä, the GazttEsta, ViViDistä ja An Cafesta. Kirjoitan paljon supernatural- ja school life-ficcejä. Ja olen hulluna vampyyreihin, joten nitäkin löytyy aika monesta ficistäni :D.

bara-onna
Fani

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Su Syys 09, 2012 8:27 pm

Hellou! <:

Oi jeees lisää D-faneja ilmestyy tännekkin hylkeiden sekaan, hyvä vaan että D-fanit uskaltaa tulla esille!
Heitänki nyt pari kysymystä:

1): Lemppari parituksesi D:n poikien kesken ja miksi juuri he?
2): Ensimmäinen biisi, jonka kuulit D:ltä ja mikä oli ensimmäinen mielipiteesi kappaleesta?
3): Lemppari jäsenesi ja miksi hän?
4): Kävitkö D:n Suomen keikalla 8.5?

Tervetuloa & Wiihdy!

HoneyBlade
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja bara-onna » Ma Syys 10, 2012 10:58 am

HoneyBlade:
Kiitos^.^.

Vastaan ny noihin sun kysymyksiin:
1) Lempiparitukseni bändin kesken taitaa olla Asagi / Hide-zou. Mutta pidän myös tosi paljon Asagi / Tsunehito parituksesta... Asagi ja Hide-zou siksi, koska jollain oudolla tavalla, mitä en itse osaa selittää, ne vaan sopii niin hyvin yhteen. Sitte toi Asagi / Tsune siksi, koska siinäkin vaan on sitä jotai :D (Oon muute aika huono perustelemaan tälläisia asioita).
2) Ensimmäisenä olin kuullut vain Asagista ja tutustuin D:hen Asagin Corvinus-biisin jälkeen. Ensimmäinen D:ltä kuulemani kappale taisi olla Barairo no hibi. Pidin biisistä tosi paljon ja siitä se D fanitus sitte lähti :D.
3) Lempi jäseneni bändistä ovat Hide-zou ja Tsunehito, sillä en enää osaa päättää noiden kahden väliltä ^.^". Ennen se oli Hide-zou, koska se on vaan niin Mahtava persoona :D. Tsunehito puolestaan on vaa nii sulone ja ihana + hauska, kuten Hide-zoukin. Ja se sen hymy on tosi ihana.
4) Kävin. Ja keräsin siskoni kanssa paikalla olevien fanien nimiä sellaiseen muumi-teemaiseen lippuun, jonka olin tehnyt. Se keikka oli todella loistava ja liikutuin siitä niin paljon, että itkin lopuksi.

1 tykkää.
bara-onna
Fani

Paluu Jäsenet