Black Rose esittäytyy

Täällä voit esitellä itsesi muille hylkeille.

Black Rose esittäytyy

ViestiKirjoittaja Black Rose » Ma Elo 27, 2012 8:15 am

Hei, olen Black Rose

En ole täällä hirveästi ikinä pyörinyt, mutta nyt kyllä jäin pahasti koukkuun tänne XD Tykkään itse kirjoittaa kuin myös lukea fanficejä, vaikken olekkaan niin hyvä kirjoittamaan kuin useammat muut, enkä ole omia juttujani missään julkaissut.
Omia lempi bändejäni ovat mm. D, exist trace, Moi dix Mois, Versailles, D'espairsRay ja Kaya (vaikkei bändi olekkaan vaan artisti, mutta anyway xD).

En tiedä tulenko tänne ikinä kirjoittamaan yhtäkään fanficiä, koska olen niin itsekriittinen tapaus etten usko niiden edes olevan kovin hyviä tai mitenkään epätavallisia verratuna tuhansiin muihin samanlaisiin. Ehkä joskus opin kirjoittamaan laajemminkin, ehkä, en en tiedä...

Mutta ainakin voin täällä lueskella muitten hyvien kirjoittajien luomuksia ja vain unelmoida, että osaisin kirjoittaa edes puoliksi niin upeasti kuin useimmat täällä.

Kiitos ja kummarus jos tämän pienen onnettoman tekstin nyt joku jaksoi edes lukea, kun en oikein tiennyt mitä tähän olisi kirjoittanut.
~Ice princess has arrived~

Black Rose
Bändäri

Re: Black Rose esittäytyy

ViestiKirjoittaja tikraw » Ma Elo 27, 2012 8:39 am

Moi ja tervetuloa! Onko sulla musiikin kuuntelun ja kirjoittamisen lisäksi muita harrastuksia? Millasia ficcejä oot tavannut kirjoittaa? Ja kyllä sun kannattaa uskaltaa joskus jotain julkaista, kun saa sit vierailta ihmisiltä jotain palautetta niin se tapaa kummasti auttaa eteenpäin! :D Tsemppiä siis siihen ja toivottavasti viihdyt.
Just smile, it confuses people.

tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Black Rose » Ma Elo 27, 2012 8:44 am

No harrastan myös valokuvausta ja tykkään kuvailla ihan ihmisiä kuten maisemiakin, mutta myös nukkejani BJD-nukkeja^^ Piirtämistäkin harrastan tässä samalla, vaikka se onkin nyt vähän ollut tauolla tässä taannoin, mutta kenties voisin taas yrittää jossain vaiheessa väkertää jotain. Tykkään kirjoittaa vähän kaikenlaisia, eli vähän supernatural meininkiä, kuten jotain vampyyri henkisiä ropeja tai sitten ihan nykypäivään sijoittujia ficejä, mutta yleensä nuo nykypäivään sijoittuvat ovat yleensä suht kliseisiä XD No, täytyy katsoa uskallanko laittaa niitä tänne vai olenko liian jänishousu siihen XD
~Ice princess has arrived~

Black Rose
Bändäri

ViestiKirjoittaja Pinki » Ma Elo 27, 2012 9:38 pm

Hóla!

Minäkin sanon tervetulemasta, en tosin tiedä kuuluuko 'nuoremman' jäsenen toivetella yhtään mitään, mutta toivotimpa nyt kuitenkin. :'D Itseltäni löytyy samainen ongelma tuon kirjoittamisen kanssa: kirjoitan paljon ja olen sitä vuosia tehnyt, mutta en ole niitä vielä tänä päivänäkään julkaissut muiden luottevaksi. Teen sen kyllä vielä joskus! Eli siis tiedän sen alemmuuden -ja epävarmuudentunteen omien tekstien suhteen. Itse kuitenkin kannustan sinua kovasti julkaisemaan jotakin, koska jos tosiaan olet yhtään niin itsekriittinen kun sanot olevasi, niin en usko että ihan kovin surkeaa tekstiä rustaat. :)
I love the way how you treat me, loving, hating, slowly killing
and I know that is my end, but I wanna stay here
soon I'm gone and you will smile

Pinki
Fani

Paluu Jäsenet