Pinki, hi!

Täällä voit esitellä itsesi muille hylkeille.

Pinki, hi!

ViestiKirjoittaja Pinki » Ma Elo 27, 2012 7:47 am

Elikkäs, ajattelin muiden tavoin esittäytyä ja vähän kertoa jotain itsestäni teille muille lafilaisille:

Olen ammatiltani á la carte tarjoilija, sen lisäksi olen myöskin opiskelija ja suunnitelmat ovat yliopistoon päin.
Asustelen vielä toistaiseksi Tampereella ja olen ihan paljasjalkainen Tamperelainen, mutta olen tässä jo toista vuotta ajatellut muuttavani pois kotikonnuilta, alkaa samat kuviot ja kadut tympiä.
Niin kuin olettaa saattaa, niin oma perheenikin on siis Nääswillestä ja asustavat täällä yhä. Perheeseeni kuuluu äiti ja kolme pikkuveljeä -joista kaksi ovat jo täysi-ikäisiä ja asuvat omillaan-, sekä kaksi kissaa, joista kummatkin maukut asuvat meikäläisen luukussa.
Olen suhteessa oleva naikkonen, mieheni kanssa meillä tulee täyteen lokakuussa 2-vuotta ja rapiat. Vaikka seurustelen miehen kanssa, niin se ei muuta sitä tosiseikkaa että olen bi (huomasin tämän olessani 12-vuotias), mutta eipä se näytä ketään haittaavan.

Ulkonäöstä pitänee varmaan mainita muutama sanainen:

Olen n. 166cm pitkä ja painoa on sen 52kg, joista 10kg tulee tisseistä ja takamuksesta (on mulla muodot Venuksen, daadirlandirlandaa..), mutta tällä on looginen selitys, olen puoliksi musta.
Minulta löytyy mustat n. puoleen selkään ylttyvät hiukset, missä on beigejä ja blondeja raitoja. Ja ei, minulla ei ole afroa, hiukset ovat ihan suorat, kiitos suomalaisen äitini ja ystäväni joka työskentelee parturi-kampaajana.
6-vuotta takaperin minulta löyty naamasta yhteensä 10 läväriä + korviksenreiät joita oli aivan liikaa, haha, mutta otin 18-vuotiaana joka ikisen lävärin ja korvakorun pois. Tokikin ihan perus korviksenreiät on edelleen tallella. Olen joka tapauksessa henkeen ja vereen 'jrokkari' vaikka ulkonäkö hämää. Vaatetukseni on ihan ns. 'normi settiä', mitä nyt 'tavallisilla' tämän ikäisiä naikkosilla näkee kadulla: käytän mukavasti istuvia ja näyttäviä vaatteita, kuitenkaan niin etten näytä hu-hu-huomionkipeältä. Tai ainakin toivon etten näytä, ei ainakaan vielä tähän päivään mennessä ole tullut negatiivista kommenttia. :3
Rakastan korkokenkiä, mutta teloin 1,5-vuotta sitten vasemman jalan akilesjänteeni (pidetään salaisuutena miten se tapahtui), joten olen joutunut uudelleen harjoittelemaan korkkiksilla kävelyn (ja reenaan sitä yhä), mutta koska kävelyni oli niin huvittavaa katsottavaa, niin olen nykypäivänä tyytynyt suurimmaksi osaksi kävelemään tennareilla, jolloin säästyn oidoilta katseilta. Kävelin kuin klonkku.
Omaan huonon näön, mutta en jaksa käyttää 24/7 laseja, joten käytän niitä kapistuksia vain koulussa tai kotona kun pitää lukea pientä pränttiä tai katsoa telkkua.

Sitten niitä luonne asioita:

Tosiaan, olen oikein kovin sosiaalinen ja rakastan leikitellä sanoilla, niin puhuessa kuin kirjoittaessakin.
Pitkästyn helposti, siksi tämän neidin pitää joka päivälle aina keksiä jonkin näköistä ohjelmaa, tai muuten masennun, ja kun masennun olen kamalaa seuraa koska alan kiukutella jossain vaiheessa mm. miehelleni omaa kurjuuttani. Kyllä, olen täysi-ikäinen.
Olen kaveriporukan klovni: vitsailen paljon, joskus liikaakin, ja rakastan sitä kun saan ihmiset nauramaan; en ole tosin aina varma nauravatko kaverini minun kanssani vai minulle.
Ja kuten nokkelimmat voivat jo päätelläkin, en oikein osaa olla vakavamielinen. Tietenkin töissä ja koulussa pitää olla edustava, ja se onnistuu kyllä, mutta jos ei ole mikään pakottava tarve, niin minut näkee lähes tulkoon aina laukomassa vitsejä, pellenenä päässä. But that's me.
Osaan kyllä olla oikea v*ttupääkin kun sille päälle satun, mutta yleensä tätä todistaa vain mieheni tai veljeni janejotkakäyvätlettiinkiinni.
Mutta kyllä itseni luokittelisin mukavaksi ja avoimeksi ihmiseksi, ja itselläni on sellainen periaate, (josta yritän pitää kiinni), että tutustun ihmiseen kunnolla ennen kuin olen henkilöstä mitään mieltä. Tällä tarkoitan sitä, etten sylje päälle ulkonäön tai ensitapaamisen perusteella, koska ketään ei voi tuntea heti kättelyssä. Menipä syvälliseksi..

Heitän tähän väliin pari asiaa mistä pidän, niin paljon että pitää ihan erikseen mainita:

-MIKU (ja olen tätä samaa mieltä vielä kuolinvuoteellanikin!)
-suklaasta
-juustonaksut
-kaakao kermavaahdolla
-tee
-hajuvedet
-kirjoittaminen
-ihmiset
-käärmeet
-tisseistä
-tietokoneen korjaaminen ja ongelmien selvittely
-nukkuminen

Ja tässä muutama mitä vihaan/kammoan:

-nappeja (muovisia tai metallisia missä on kaksi tai neljä reikää ja mistä menee lanka läpi, poden koumpounophobiaa)
-piimää ja maitoa
-eläimenkarvoja, niitä kun saa aina olla nyppimässä työ -ja kouluvaatteista
-ihmisiä joilla on tarve päteä asioita mistä eivät oikeasti tiedä mitään, ihmisiä jotka tekeytyvät niin kovin tärkeiksi, ihmisiä jotka hakevat väkisin huomiota
-pieniä matoja ja toukkia
-vauvoja (tarkoittaen alle 2-vuotiaita)

Hmm.. Mitäs muuta sitä vielä mainitsisi..?

Öm.. Olen kaksikielinen, isukin (from Jamaica) kanssa puhutaan englantia ja äidin kanssa suomea. Vaikka omistan kaksi kappaletta kissoja, se ei tee minusta kissaihmistä, ehei. Rakastan ainoastaan omia kissojani, kaverien ja naapureiden kissat eivät saa sydäntäni, enkä jaksa niille jaella juurikaan huomiota (Yea, I know, cruel bitch). Olen enemmän koiraihmisiä, tai no en oikeastaan sitäkään.. Vihaan pikku-rakkeja (pahoittelen jos loukkasin jotakin), mutta rakastan sakemanneja niiden luonteen ja ulkonäön takia, pian tulee 2-vuotta täyteen kun olen sitä rotua kouluttanut. Suunnitelmissa olisi hankkia oma sake suojelulinjasta, kunhan vain ensiksi löytyy sitä aikaa ja rahaa. Ja kaikkia kiinnosti ihan hirveesti tämäkin asia..

Musiikin vuoro. Elikkä tässä kuunneltuimmat tapaukset, lisääkin löytyisi, mutta a) en jaksa kirjoittaa kaikkia tähän ja b) ketään ei tämä osia niin paljoa kiinnosta. Järjestyksellä ei ole mitään merkitystä:

An Cafe (vanha tuotanto)
Ayabie (vanha tuotanto)
Michael Jakson
Madonna (vanha tuotanto)
Dir en grey (vanha tuotanto)
the Gazette
Kagrra
Koda Kumi
Ayumi Hamasaki
KOTOKO
Daddy Yankee
Sean Paul
Vybz Kartel
Skrillex

Lopuksi voisin mainita muutaman harrastukseni:

Eli tanssin, olen tanssinut lähes koko ikäni mm. lattareita, hip hopia ja showdancea tulee tanssittua.
Olen myöskin heppatyttöjä, aina silloin tällöin, kun on rahaa ja aikaa mennä talille.
Kielien lukemisenkin lasken harrastukseksi, koska siitä on tullut itselleni melkeinpä pakkomielle.
Rakastan myöskin kirjoittaa mm. fikkuja (ikinä en ole yhtäkään tekstiä julkaissut, mutta ehkä joskus). Myöskin lukeminen on lähellä sydäntä, varsinkin fantasia kirjallisuus.
Niin, ja kyllä tuon koirankouluttamisen lasken harrastukseksi, kun ei siitä minulle mitään makseta ja teen sitä omaksi ilokseni, toivottavasti muidenkin. :D

Eli tälläinen 'tiivistelmä' Pinkistä. Tiivistelmä, heha, kauhee romaani! :'DD
Kaikki kysymykset sekä muu kommentointi on tervetullutta ja pahoitteluni jos löytyy kirjoitusvirheitä esittelystäni: nukkumatti on ilmeisesti unohtanut tämän tytön osoitteen ja kirjoittelin tämän tekstin ihan silmät ristissä.
Viimeksi muokannut Pinki päivämäärä Ma Elo 27, 2012 9:22 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
I love the way how you treat me, loving, hating, slowly killing
and I know that is my end, but I wanna stay here
soon I'm gone and you will smile

3 tykkää.
Pinki
Fani

Re: Pinki, hi!

ViestiKirjoittaja Tricen » Ma Elo 27, 2012 6:20 pm

Moi ja tervetuloa!

Nyt on kyllä pakko kysyä kun en oo aikasemmin kohdannu ja näin ammatikseen ompelijana, mikä niissä napeissa on nii hirvittävää?

Mutta yritä viihtyä ja kyllä niitä fikkejäkin uskaltaa tänne julkaista!
No more words are needed.
Just moments scattering into nothingness.

Just beauty.

Tricen
Teknikko

ViestiKirjoittaja Pinki » Ma Elo 27, 2012 9:14 pm

Kiitos paljon ja uskon että viihdyn! :3

Hyvä kysymys, mutta nyt on pakkoa sanoa etten tosiaankaan tiedä mikä niissä napeissa on. Tuo nappifobia on lähtösin ihan tarha-ajoista, taisin olla 5-vuotias kun äippä huomasi ongelmani nappeja kohtaan. En pysty koskemaan niihin, katsomaan niitä ja ostan aina vaatteita missä ei ole nappeja, joista menee se lanka läpi. Esim. farkun metallinapit on ok, koska niissä ei ole reikiä tai lankaa. Ja jos käy niin että joudun kosketuksiin nappien kanssa, niin pesen ja desinfioin (jos vain mahdollista) käteni välittömästi kosketuksen jälkeen.

Ja enköhän minä tänne niitä fikkuja jossakin kohtaa ala sendiä. Olen vain niin jumalattoman itsekriittinen ja perfektionisti, etten uskalla laittaa tekstiäni tänne vielä muiden luottavaksi, kun en ole itsekkään siihen vielä täysin tyytyväinen. ^^''

Pinki
Fani

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Ti Elo 28, 2012 9:31 pm

Huomasin että kuuntelet Kagrra,:aa kysyn bändiin liittyen:

Lemmpari musiikkivideo ja miksi?
Lemmpari kappale(et) ja miksi?
Lemppari jäsenesi ja miksi juuri hän?

Ja niin toki tervetuloa tänne ja wiihdy!
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Pinki » Ke Elo 29, 2012 7:55 am

Kiitoksia toivotuksista, uskon viihtyväni täällä! :3

Sitten ne vastaukset,

1. Ehdottomasti Satsuki. Musiikkivideo on niin kaunis ja herkkä, että itkin ensimmäisellä kerralla kun katsoin sen, ja vieläkin nostattaa tunteita sekä kylmiäväreitä kun katson videon.

2. Irodori no sanka, Ishin, Haru Urara, Chigiri, Paraizo, Shiroi uso, Koi, Satsuki, Utakata, Uzu
En osaa erikseen sanoa miksi juuri nämä ovat lemppari kappaleeni, nämä vaan tempaavat minut tunteellisesti mukaansa. Varsinkin mm. Satsuki ja Irodori no sanka.

3. Kagrra on varmaankin yksi ainoista lempi bändeistäni, jossa en ole luokitellut lemppari jäseniä, eikä niitä minulla siis ole. Kaikki ovat yhtä ihania ja saavat minussa lämpimän tunteen aikaiseksi. Tosin nyt bändi tuntuu tyhjältä kun Isshi kuoli. ;(

Pinki
Fani

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Ma Syys 03, 2012 8:03 pm

Hei ja tervetuloa!
Voisin sanoa,et mun ensimmäinen reaktio tätä lukiessa oli tyylillä 'WHOOOA~'. Ihan vain sen takia, että yay, lisää Tamperelaisia. Itse kun tuppaan asumaan samoilla konnuilla. Niin ja toisena kohtana oli se,että pidät Mikusta ja An Cafesta. Voisin tässä vaiheessa kysyä, että kuunteletko ollenkaan uutta tuotantoa? Tai siis... Onko uusi tuotanto mielestäsi ihan jees, mut vanha on parempaa...vai kuunteletko vain vanhaa tuotantoa? :3 (Gosh, osaan selittää taas kerran~ (^-^;)). Mikä on lempikappaleesi kyseisen bändin tuotannosta ja oletko tulossa marraskuun keikalle? ^^

Sanoit lukevasi kieliä? Mitä kieliä tarkalleen opiskelet ja onko jotain sellaisia, mitä haluaisit alkaa lukea jossain vaiheessa? Ficeistä voisin sen verran kysyä, että millaisia tarinoita tykkäät kirjoittaa (fandomia, paritusta, genreä)? :3

Totaah~ Siinä tais olla kaikki. Toivottavasti viihtyilet ja tervetuloa vielä kerran~ o/
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja Pinki » Ma Syys 03, 2012 11:03 pm

Sinäkin Nääswillestä, mahtavaa! Toivottavasti joskus törmäillään. :)
Ja kyllä kyllä, An cafe ja itse Miku sulatti hetimiten sydämmeni kun näin miehen kuvat ja kuuntelin kyseisen herran lauluääntä. <3
En tiedä mikä lasketaan uudeksi tuotannoksi, mutta jälkeen Harajuku Dance Rock:n en ole löytänyt bändiltä yhtäkään kuunneltavaa biisiä. En tiedä mitä tauon aikana tapahtui, mutta petyin todella paljon Amazing Blue -levyyn, kuuntelin muutaman biisin puoleenväliin ja lopetin sitten siihen. :/

Shikisai Moment:sta lempparibiisit ovat: Escapism, Wagamama koushinkyoku ja Rinne no tsumi. Cosmos:sesta: Touhikairo (en ikinä kyllästy kyseiseen biisiin <3). Tietty on paljon muitakin biisejä mistä pidän, mutta nuo ovat ne ihanimmat ja mitkä herättävät eniten tuntemuksia. <3
Keikasta en osaa sanoa vielä mitään, riippuu antaako pomo töistä vapaata ja siitä että saanko ketään lähtemään kanssani keikalle. Yksin ei ole mukava hillua keikalla, vaikka kyse onkin antikusta ja Mikuttimesta. ;/

Jeps, kieliä lueskelen. :3 Tällä hetkellä puhun: suomea, englantia, ruotsia ja japania. Koulussa minulla alkaa: venäjä, saksa, espanja, kiina, arabia, somalia sekä viro.
Eniten tykkään kirjoittaa fantasia, adventure ja school-ficuja. Paritus ja ikäräja riippuu tarinan luonteesta, mutta yleensä kirjoitan K15 tekstiä. :)

Uskon viihtyväni, ainakaan vielä ei ole tullut morkkista siitä että liityin! :3

Pinki
Fani

Paluu Jäsenet