Pinki, hi!

Täällä voit esitellä itsesi muille hylkeille.

Pinki, hi!

ViestiKirjoittaja Pinki » Ma Elo 27, 2012 7:47 am

Elikkäs, ajattelin muiden tavoin esittäytyä ja vähän kertoa jotain itsestäni teille muille lafilaisille:

Olen ammatiltani á la carte tarjoilija, sen lisäksi olen myöskin opiskelija ja suunnitelmat ovat yliopistoon päin.
Asustelen vielä toistaiseksi Tampereella ja olen ihan paljasjalkainen Tamperelainen, mutta olen tässä jo toista vuotta ajatellut muuttavani pois kotikonnuilta, alkaa samat kuviot ja kadut tympiä.
Niin kuin olettaa saattaa, niin oma perheenikin on siis Nääswillestä ja asustavat täällä yhä. Perheeseeni kuuluu äiti ja kolme pikkuveljeä -joista kaksi ovat jo täysi-ikäisiä ja asuvat omillaan-, sekä kaksi kissaa, joista kummatkin maukut asuvat meikäläisen luukussa.
Olen suhteessa oleva naikkonen, mieheni kanssa meillä tulee täyteen lokakuussa 2-vuotta ja rapiat. Vaikka seurustelen miehen kanssa, niin se ei muuta sitä tosiseikkaa että olen bi (huomasin tämän olessani 12-vuotias), mutta eipä se näytä ketään haittaavan.

Ulkonäöstä pitänee varmaan mainita muutama sanainen:

Olen n. 166cm pitkä ja painoa on sen 52kg, joista 10kg tulee tisseistä ja takamuksesta (on mulla muodot Venuksen, daadirlandirlandaa..), mutta tällä on looginen selitys, olen puoliksi musta.
Minulta löytyy mustat n. puoleen selkään ylttyvät hiukset, missä on beigejä ja blondeja raitoja. Ja ei, minulla ei ole afroa, hiukset ovat ihan suorat, kiitos suomalaisen äitini ja ystäväni joka työskentelee parturi-kampaajana.