Emubird esittäytyy

Täällä voit esitellä itsesi muille hylkeille.

Emubird esittäytyy

ViestiKirjoittaja Emubird » Ti Elo 14, 2012 2:02 pm

Minä olen 17- (melkein 18) vuotias tyttö Nurmijärveltä. Olen lukion kolmonen elikkäs abiturientti. J-rockia olen kuunnellut tämän vuoden alusta lähtien (*newbie* ilmoittautuu!~) Lempibändini on An cafe, mutta kuuntelen myös SuGua, The Gazettea ja Versaillesia. Oon niin uus kuuntelija etten oo löytäny vielä paljon mitään hyvää :D (<-- yksi syy miksi rekkasin tänne).

J-rockin lisäksi olen kiinnostunut animesta ja mangasta, sekä japanilaisesta kulttuurista muutenkin. Olen myös Harry Potter- fani. Harrastuksiin kuuluu musiikin kuuntelu, Fanfictionin lukeminen ja kirjoittaminen, piirtäminen, tanssi, animen kattelu sekä lukeminen (pääasiassa fantasiaa ja mangaa.)

Emubird
Fani

Re: Emubird esittäytyy

ViestiKirjoittaja tikraw » Ti Elo 14, 2012 3:50 pm

Moi ja tervetuloa! Sanoit et oot HP-fani, mikä mahtaa olla sun mielestä kirjoista paras? Entäs leffoista? Ja enemmän Lafiin liittyen: millasia ficcejä kirjoitat?

Toivottavasti löydät täältä paljon uusia hyviä bändejä :D
Just smile, it confuses people.

tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Ninjin » Ti Elo 14, 2012 4:42 pm

Voi ei, Nurmijärvi :D; Myötätuntoni, olen kyseisen tuppulan sivutuppulasta Rajamäeltä.
Tervetuloa Lafiin! An Café on kiva, ootko ehtinyt keikoilla käymään? Entä onko jotain juttuja, mitkä erityisesti Japanin kulttuurissa viehättää?
"I'm an angel, you ass. I don't have a soul to sell."

Ninjin
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Secu-chan » Ti Elo 14, 2012 5:58 pm

Tervetuloa meidän muiden hylkeiden joukkoon! :3 Uudet kuutit on aina kivoja ^.^

Sanoit, että luet mangaa ja katsot animea. Mikä/mitkä on sun lempimangoja- ja animeita? Katsotko/Luetko hetti-parituksella vai kelpaako yaoikin? :D (MiesXMies -paritusta kun Lafin ficeissä pääsääntöisesti on, toki täältä löytyy femmeä ja hettiäkin.)

Osaatko sanoa lempijäsentä- ja kappaletta Versaillesilta? :3

Komppaan Ninjiniä ja kysyn mäkin, että mitkä asiat Japanin kulttuurissa erityisesti kiehtovat? ^ . ^
Hito wa ittai... doko kara kita
Doko e ikun darou
Taisetsu na yasashi hito
Kimi dake ga inai

- Gackt: Saikai ~Story~

Secu-chan
Bändäri

ViestiKirjoittaja Emubird » Ti Elo 14, 2012 8:22 pm

Tikraw: Juu, oon HP-fani ja mun lempikirja niistä on kuoleman varjelukset ja leffoista 2 vikaa yhessä. En osaa päättää kumpi on parempi XD
Ficcejä kirjotan yleensä one-shotteja johonkin animeen liittyen tai sitten song-ficcejä tykkään kirjotella kanssa.

Ninjin: Ei oo totta! Mä asun Rajamäellä!!! Laitoin tohon vaan Nurmijärvi, koska kukaan ei tiiä Rajamäkee yleensä :D
Oon niin uus An cafe- fani, että en oo kerenny keikoille vielä mennä, mutta marraskuussa olen menossa :D
Japanin kulttuurista en hirveän hyvin osaa nimetä mitään erityistä "alaa" mikä kiinnostaa, koska aika lailla kaikki on kiinnostavaa XD

Secu-chan: Mun lempisarja on One piece (sekä manga että anime), mutta tykkään myös Fairy tailista, Death Notesta, Full Metal Alchemistista ja tällä hetkellä katon Kuroshitsujia.
Ja fanfictionista luen vähän kaikenlaista mikä nyt sattuu olemaan hyvää ja hyvin kirjoitettua... Oon aika kaikkiruokanen :D.
Versaillesilta lempikappale on Serenade, lempijäsentä en osaa sanoa, mutta jos on pakko niin Kamijo.

Emubird
Fani

ViestiKirjoittaja Ninjin » Ti Elo 14, 2012 9:15 pm

Emubird kirjoitti:Ninjin: Ei oo totta! Mä asun Rajamäellä!!! Laitoin tohon vaan Nurmijärvi, koska kukaan ei tiiä Rajamäkee yleensä :D
Oon niin uus An cafe- fani, että en oo kerenny keikoille vielä mennä, mutta marraskuussa olen menossa :D
Japanin kulttuurista en hirveän hyvin osaa nimetä mitään erityistä "alaa" mikä kiinnostaa, koska aika lailla kaikki on kiinnostavaa XD

.... NYT MENI JÄNNÄKSI. Voi ei. Vielä syvemmät osanottoni! :D Toisaalta Rajamäellä tuntuu aina olleen joku kummallinen j-keskittymä. Ehkä siellä on vaan oikeasti niin tylsää, että kaikki pakenee joko keskustaan ryyppäämään tai Japanin ihmemaahan. Pahimmillaan kai molempiin samaan aikaan.
Itse kävin An Cafén keikalla läppämielessä joskus vuosia sitten, kävelin ulos bändin kaappifanina. Veti ihan järkyttävän hyvän show'n jota oikeasti oli hauska seurata ja joka teki itsellekin hienon fiiliksen. Sinne vaan, siis! Toivottavasti on yhtä hauskaa kuin mulla oli.

Ja no, Japanin kulttuurissa kyllä ON kaikki aika kiinnostavaa. Oon itse ollut kiinnostunut jo vuosikausia ja silti vasta nyt on alkanut löytyä sellaisia yksittäisiä erittäin kiinnostavia alueita, kun aiemmin on enemmänkin kiinnostanut koko aihepiiri yleensä muttei mikään niin erityisesti, että siihen olisi kuukausikaupalla juuttunut ja kahlannut läpi kaiken saatavilla olevan tiedon. Nyt sitten vähän tarkemmin yksittäisiä juttuja.

Ficcejä kirjotan yleensä one-shotteja johonkin animeen liittyen tai sitten song-ficcejä tykkään kirjotella kanssa.

Nyt on hyvä aika alkaa jrock-fikkaamaan vaikka songfikkeinä ja heittelemään niitä foorumille. x) /patistel
"I'm an angel, you ass. I don't have a soul to sell."

Ninjin
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja minnako » Ti Elo 14, 2012 9:24 pm

OIJOIJOIJOI HP-FANI ;----; Moi! Mäkin oon! Miks sun mielestä seiska on paras - niin leffana kuin kirjana? Mikä on sun mielestä paras henkilö? (LEMPIPARITUS?!?!?! eiku)

Aa, on aina niin ihanaa puhua HP-fanien kanssa, koska nsdfnjsdnfsjdf. HP fans unite!
提心吊胆和闷

1 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Emubird » Ke Elo 15, 2012 12:29 pm

Ninjin: Juu, mutkin Vedettiin mukaan tähän Japani juttuun viime vuoden puolella, kahden ystävän toimesta, mutta joo on tää maailma paljon kiinnostavampi ku ryyppääminen keskustassa. Mmm, ootan An cafen keikkaa ehkä eniten Traconin jälkeen.
ja ficeistä sen verran, että kunhan koulun keskeltä löytyy tarpeeksi aikaa, niin tekstiä kyllä tulee.

Minnako: Jee! Lisää Hp-faneja :D. Seiska on mun mielestä paras kirja, koska se päättää sen sarjan niin täydellisesti ja ei ole niin kouluun keskittynyt. Leffoina ne on parhaat, koska päänäyttelijät tuntee hahmonsa jo niin hyvin ja se tunnelma ja kaikki epic-kohtaukset :D. Mun lempihenkilä on Hermione ja lempi paritukset Harry/Draco ja Ron/Hermione, mutta luen kyl varmaan kaikkee millä tahansa parituksella jos se vaan on hyvin kirjotettua XD.

Emubird
Fani

ViestiKirjoittaja Mizuumi » Ke Elo 15, 2012 3:06 pm

Vaikka uusi fani An Cafelle oletkin, kai olet jo lempijäsenen onnistunut nappaamaan? Lempikappale tällä hetkellä ja varmaan muistat vielä ensimmäisen heiltä kuulemasi kappaleen?

Sitten vielä kiinnostelisi lempibiisit sekä -jäsenet SuGulta ja Gazzetelta. Ja mikäli muistat ensimmäisiä kappaleita niin hienoa~
真直ぐ愛を 見つめたかった
夢も未来もいらないから

Mizuumi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Emubird » Ke Elo 15, 2012 4:35 pm

Miizumi: Juu, An cafesta lempijäsen Miku ja lempikappale tällä hetkellä on Amazing blue, pitäähän uudesta musasta aina tykätä XD. Ensimmäinen kappale jonka An cafelta kuulin oli varmaankin Smile ichiban ii onna, jos oikein muistan. Tai sitten se oli Natsu koi Natsu game, mutta kumpikin erittäin mahtavia biisejä.

Ja Sugusta lempijäsen Takeru. Lempibiisi Misora tai Dot.0, en osaa päättää, koska Misorassa on niin ihanat sanat ja melodia ja samoin Dot.0, jonka PV:kin on ihana + se on minun soittoääni. Suguilta ensimmäinen biisi, jonka kuulin oli R.P.G Rockin' Playing Game, joka on siis myös Fairy Tailin neljäs opening, missä yhteydessä sen ensimmäisenä kuulinkin, mutta silloin en edes tainnut huomata koko bändiä. Myöhemmin kuuntelin sitten jokun youtube- soittolistaa ja siellä sattui olemaan tuo biisi ja olin että: oho onpas tuttu biisi, mutta sehän on Fairy tailista! Sitä ennen olin kyllä kuunnellut muutakin SUGulta :D

Gazettesta lempijäsen Uruha. Ja lempibiisi ehdottomasti Reila, mikä oli myös eka biisi jonka näiltä pojilta kuulin :D

Ja tajusimpa just että 3/4 mun lempi bändijäsenistä on laulajia XD

Emubird
Fani

Paluu Jäsenet