. : ~* Dismetion *~ : .

Täällä voit esitellä itsesi muille hylkeille.

. : ~* Dismetion *~ : .

ViestiKirjoittaja disme » To Elo 02, 2012 8:29 pm

Iltaa! [klo 21.04]
Nyt keretessäni rustaan tämän esittelyn, kun kerran on tälläinenkin kätevä mahdollisuus täällä Lafissa. (miksei esittelyä näy voivan alottaa ilman selitystä? *lol*)

Eli olen tällähetkellä 15-vuotias tyttö mutta muutaman kuukauden päästä täytän jo 16 vuotta (tyttönä taidan kuitenkin pysyä sen jälkeenkin). Olen 157cm... pitkä... -____-' Asun Oulun suunnalla eli hyvin kaukana kaikesta sieltä hulinasta, missä kaikki tuntuu tapahtuvan (toivottavasti en nyt kuulosta kovin katkeralta kuitenkaan)

Tulin lafiin julkaistakseni ficcini ja saadakseni siitä siten mahdollisesti palautettakin. Olen aika uunituore lafilainen vielä tällä hetkellä [2. elokuuta 2012], joten en ole vielä ihan hirveästi ehtinyt mitään muutta täällä puuhastella, mutta tarkoitus olisi päästä sisään erilaisiin haasteisiin ja mahdollisesti lukemiseenkin, vaikka pääsääntöinen kiinnostusalueeni lukemisen suhteen tällä hetkellä perustuukin lähinnä Kpop-ficceihin (vieläpä tiettyihin bändeihin) joiden kirjo ei ainakaan vielä mikään kovin hurja ole.

Aloitin kirjoittamisen seitsemännellä luokalla, jolloin en vielä tiennyt mitään pilkuista, sanaluokista tai oikeastaan yhtään mistään. Laiskana oppilaana olin onnistunut muistamaan tiedot juuri sen aikaa, kun niistä tuli kokeita tai tehtäviä, opettelematta mitään kuitenkaan kunnolla pitkäkestoisempaan muistiin. Lopulta kuitenkin hurjan työn ja uurastuksen jälkeen sain aivan liian tiukan opettajani huudolla kaiken painettua päähäni ja sain jopa 10 päättötodistukseeni luokkani ainoana oppilaana. (Tiedon ei ollut tarkoitus kuulostaa leuhkimiselta tai sen yrittämiseltä, mutta ainoa numero johon olin tyytyväinen ihan oikeasti.)

Jrock bändeistä tiedän perusskaalan An Cafe, the GazettE, LM.C, miyavi, Dir en grey, Malice Mizer, AYABIE., Aoi, Gackt, Alice nine. Kaikista bändeistä en tiedä kovinkaan paljoa pikkufaktaa tai historiaa mutta jokaista niistä olen kuitenkin kuunnellut ja jäsenet tiedän, joten en koe olevani aivan pihalla...
Kpop bändejä olen kuunnellut noin 1,5 vuotta ja tiedän Super Juniorin, SHINeen, Big Bangin, B.A.P:n, U-KISS:in, DBSK:n, MBLAQ:n, Teen Topin, SNSD:n, DGNA:n ainakin.
Lempijäseneni koko tuon fiaskon keskeltä ovat Jrockin saralta An Cafen Takuya ja Kpopin puolelta taas Super Juniorin Cho Kyuhyun.

Argh, nyt ei tule enää mitään mieleen... Mutta kyllä joo. Tässä se oli. Jeij! Tervetuloa minä! : D
Kiitos~
I'm so lucky to have you.

1 tykkää.
disme
Bändäri

Re: . : ~* Dismetion *~ : .

ViestiKirjoittaja jasper » To Elo 02, 2012 10:56 pm

so wadap wadap, sanot että kirjoittelet k-pop ficcejä! mihin fandomeihin tekstisi uppoavat? ketkä on ihan OTP? lafissahan on myös muu fanfiction -alue, jonne voi postata myös k-pop-ficcejä! (sieltä löytyykin jo mm. suju, b.a.p. & teentop -ficci ja gtopia. :_____D)

puolestani tervetuloa lafiin, olkoot tienne riemuisa ja pitkä seurakunnassamme sekavassa!
ja taas
hierrät a i k a a s i verille

1 tykkää.
jasper
Vuoden Kiyoharu

Re: . : ~* Dismetion *~ : .

ViestiKirjoittaja disme » Pe Elo 03, 2012 10:42 am

Kyllä! Fandomit ovat lähinnä Super Junior, SHINee, Teen Top, B.A.P ainakin tällä hetkellä vielä. OTP:ista vahvin on ehdottomasti Eunhae, mutta muita yhtä vahvoja ei sitten oikeastaan olekaan. Olen aika kaikki ruokainen paritusten suhteen : >
Olenkin tämän Muu fanfiction -alueen huomannutkin jo ja julkaissutkin ensimmäisen osan ficciini siellä ja jahka toinen osa tulee betan käsittelystä, aion julkaista senkin! Lisäksi minulla on tekeillä useampikin oneshot, joiden julkaisia pohdin lisää sitten, kun näen, millainen se lopputulos sitten lopulta onkaan : >

Kiitos paljon! *bow*
I'm so lucky to have you.

disme
Bändäri

Paluu Jäsenet