Hisa tervehtii isoa yhteiskuntaa

Täällä voit esitellä itsesi muille hylkeille.

Hisa tervehtii isoa yhteiskuntaa

ViestiKirjoittaja Hisa » Ma Heinä 30, 2012 5:50 pm

Err no tuota... Hei ihmiset ~

Päätin nyt sitten tulla sieltä kaapista ulos ja tehdä esittelyn. Olen jo jonkin aikaa pyörinyt lafissa, salaisesti antamatta liiemmin itseäni ilmi, mutta tänään päätin tehdä muutoksen. Olen siis tyttö täältä pääkaupunkiseudulta. Harrastuksia minulla ei paljoa ole, mutta roolipelaan jonkinverran ( Tosin nykyään se on hieman.. Kuollutta? ) ja yritän jotain kirjoitella. Omistan jonkinasteisen ötökkä-, neula-, ja veitsikammon. Pidän paljon mangasta ja lukemisesta ylipäätänsä.

Lempikirjasarjoihin/kirjoihin kuuluu, yöntalot, Idhunin Kronikat ja Harry Potterit. Nuo ovat varmaan tämänhetkiset ja varmaan tulevatkin sarjat joita tulen rakastamaan.
Mangoista sen verran että hyllystä löytyy mm. Nana, Hero Tales, Soul Eater, Arki, Bleach, Naruto, Fruits Basket, Orange Planet, K-On, Shugo Chara, Kuroshitsuji ja muita random sarjoja joita en jaksa laittaa tähän.

Koulunkäynnistä sen verran, että rakastan äidinkieltä, musiikkia ja historiaa. Inhokki aiheisiin sitte taitaa kuulua maantieto, karttakoordinaattien takia ja matikka liian vaikeiden laskujen takia ;A; ( Aivonystyräni eivät kestä </3 ).

Musiikkimakuun kuuluu D, The GazettE, 4minute, Sistar, SuG, Dj Sisen, Seileen, vocaloideja, Miss A, Skrillex,Girugamesh ja muut mukavuudet joita tulee kuunneltua, jos korvat vain kestää. Kumminkin noista bändeistä kaikista eniten on varmaan koskettaneet.. Gaze ja D, ei varmaan ollut ihme ._. . Ja no kuten huomaatte, en kuuntele ns. vakituisesti montaakaan j-rock bändiä, niin siitä vaan että en nyt menisi laittamaan itseäni minkään bändin faniksi tai ns. kohtuu vakituiseksi kuuntelijaksi, jos olen kuunnellut vain muutaman kappaleen. Joo turhaa selitystä ö_ö .

Ulkonäöltäni olen.. Noo aasialaisen näköinen. Mustat nykyään, olkapäille asti olevat hiukset. Pituudeltani 160cm, olen tappi :c. No mutta murr.. En keksi enempää ;_; ... Kyselkää,tutustukaa.. Niin vain voitte saada musta tietoa ~ ♥
Viimeksi muokannut Hisa päivämäärä La Syys 01, 2012 9:27 am, muokattu yhteensä 1 kerran

2 tykkää.
Hisa
Fani

Re: Nektariini tervehtii isoa yhteiskuntaa

ViestiKirjoittaja Ninjin » Ma Heinä 30, 2012 7:00 pm

Hei ja tervetuloa Lafin hyljelaumaan 8D!
Mikä Pottereista on lempikirjasi, ja kuka sarjasta lempihahmosi?
Yhdyn inhoosi maantiedon, karttakoordinaattien ja matikan suhteen.
"I'm an angel, you ass. I don't have a soul to sell."

Ninjin
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ma Heinä 30, 2012 9:30 pm

Tervetuloa. ^^

Kerro roolipelaamisestasi! Millaisia pelejä olet pelannut?

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Hisa » Ti Heinä 31, 2012 8:26 am

Ninjin

Pidän oikeestaan kaikista tosi paljon, mutta ykköseksi taitaa nousta Harry Potter ja Feeniksin kilta ( Mulla on siitä pelikin ♥). Se on musta jotenkin ihana ja surullinen. Ite pidän tosi paljon Bellatrixistä. Se on vaan minusta ihana ja sellanen voimakas ja pelottava ja ... ahh ~ Hyvänä kakkosena taitaa tulla Sirius, hirveä angst kun se kuoli ;___;. Mun elämä särkyi sinä päivänä palasiksi ja aloin itkemään. Totuuksia minusta.
Itelläni lentää aina kirjat seinään noiden karttakoordinaattien kanssa. Matikkakin vaikuttaa siedettävämmältä siihen verrattuna xD. mä olen niin epätoivoinen, että kopioin kavereilta vastaukset koordinaatteihin tai jätän tekemättä..ehehehe.

gnrbu

Hurrr... No itse roolailen näitä internet-roolipelejä~ Tosin yleensä se tapahtuu vain kavereiden kanssa, eli enemmänkin roolaan vaan jonkun yhden ihmisen kanssa mesessä, tai jotenkin muuten. Se on minusta selkeämpää, kuin se että tungetaan 10 roolaajaa ja siitä kirjotetaan sitä ns. tarinaa. Itse menen tuollaisissa vain sekaisin XD. Larppausta en ole kokeillut koskaan, mutta olishan sekin kokemus.

1 tykkää.
Hisa
Fani

Paluu Jäsenet