murderscope esittäytyy

Täällä voit esitellä itsesi muille hylkeille.

murderscope esittäytyy

ViestiKirjoittaja murderscope » Ma Heinä 09, 2012 7:13 pm

Moikka kaikille!

Nyt sain viimeinkin aikaiseksi liittyä tänne ja jospa uskaltautuisin vähän esittelemään itseäni, vaikka hieman ujo ja hiljainen persoona olenkin.

Olen 18-vuotias tyttönen, kotoisin sellaiselta pieneltä paikkakunnalta kuin Heinävesi. Varkaudessa olen asustellut jo kolme vuotta kuitenkin. Ammatiltani olen lähihoitaja, valmistuin tänä vuonna kesäkuun alussa. Olen nyt töissä terveyskeskuksen vuodeosastolla ja pidän työstäni kovasti, vaikka se onkin melko raskasta. Mutta on upeaa auttaa ihmisiä, siitä tulee hyvä mieli. (: Jonain päivänä tahtoisin olla vielä sairaanhoitaja tai terveydenhoitaja, mutta nyt opiskelu saa odottaa jonkin aikaa.

Rakastan musiikkia yli kaiken. J-rock on vienyt sydämeni kokonaan muutaman viimeisen vuoden aikana. Kuuntelemiani bändejä ovat mm. Matenrou Opera, D, the GazettE, DIR EN GREY, Versailles, girugamesh, GACKT, Alice Nine, D'espairsRay, D=OUT, MERRY, BUCK-TICK, X JAPAN ja monia monia muita. Rakkaimpia bändejäni ovat Matenrou Opera ja D. D:n keikka viime toukokuussa oli yksi elämäni upeimmista kokemuksista. Ja yksi suurimmista haaveistani olisi nähdä jonain päivänä Matenrou Opera livenä. Olen käynyt myös DIR EN GREY:n ja girugameshin keikoilla, jotka olivat myös upeita. Nightwish on oikeastaan ainoa ei j-rock-bändi, jota enää kuuntelen. Musiikki on minulle hyvin hyvin tärkeää, ilman sitä olisi vaikea elää. ♥

Muita tärkeitä asioita elämässäni ovat perheeni, ystäväni ja kaksi kissaani. ♥ Pidän myös kovasti lukemisesta sekä leffoista, vaikka aika niiden parissa on viime aikoina jäänytkin liian vähäiseksi.

Enpä taida osata nyt muuta kummempaa kertoa. On mukavaa liittyä joukkoonne! (:
Those moments were like flowers to me.

murderscope
Fani

Re: murderscope esittäytyy

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Ma Heinä 09, 2012 7:54 pm

Hello my sister and best friend ♥ Muhaaa olenkos mie vähäsen kingi ku sait aivopestyä sutki tänne hylkeiden sekaan? <3 *naur*
En osaa kysyy mitää ku tunnen siut liianki hyvi, mutta kivaa että oot täällä!!1!(:
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Dekiru » Ma Heinä 09, 2012 8:24 pm

Oih X Japan - faneja! 8D Utelisin, että kuka on lempijäsenesi ja mikä on -kappaleesi eksuilta?

Pidemmittä puheitta, tervetuloa lafiin, kirjoita ja kommentoi ficcejä ja ennenkaikkea viihdy ^^

Dekiru
Teknikko

ViestiKirjoittaja murderscope » To Heinä 12, 2012 5:42 pm

HoneyBlade: Hei vaan ystäväiseni! ♥ Ja toki oot ihan kingi, kun sait mut tänne. :''D

Dekiru: Kiitos paljon! (: On vaikeaa sanoa lempijäsentä, mutta jos olis pakko valita niin Yoshiki. (8 Ja lempikappaleitani ovat Kurenai, Rusty Nail, Crucify My Love ja monet muut. (:
Those moments were like flowers to me.

murderscope
Fani

Paluu Jäsenet