lumiukko tässä päivää

Täällä voit esitellä itsesi muille hylkeille.

lumiukko tässä päivää

ViestiKirjoittaja lumiukko » To Heinä 05, 2012 1:16 am

Uskallaudun vihdoinkin ulos pakastimesta, kun vuosi on kulunut siitä että liityin tänne :'''D Että teremoro kaikille, kuka tätä ikinä lukeekaan (8

Eeeeeeeli siis, olen melkein 16-v tyttö Helsingistä. Lafissa olen pyörinyt lähes kaksi vuotta, ja vuosi sitten tein tänne tunnuksen syystä y, jota en tosiaankaan enää muista. En kertaakaan tosin ole katunut, joten ehkä turha jäädä miettimään että mikä se oikea syy oli.

J-rockia olen kuunnellut ehkä seitsemännen luokan puolivälistä asti, kun silloinen kaveri mut exist†tracen tuotantoon tutustutti. Pikkuhiljaa alkoi repertuaari laajentua the GazettEen, SINCREAan, An cafeen ja ties mihin muuhun, mitä Youtuben ihmemaailma mulle esitteli. Edelleen menee lähes mikä tahansa jrock (niinkuin kyllä myös kaikki länsimaalainen, norjalaisesta viikinkimetallista klassiseen), mutta erityisesti soittolistoilla tilaa vievät D, ScReW, exit†trace, MUCC ja SINCREA, ja länsimaalaisesta levyhylläni täyttää erityisesti MUSE, FOO Fighters, P!nk ja sitten toki Apulanta. Siltikin, melkeen mikä tahansa menee, ja on vaikeampi löytää bändiä/musiikkityyliä mitä mä en kuuntelis kuin semmosta, miltä ainakin jotain biisiä kuuntelen. Sisältäen myös kotimaisen ja yleisen liiasta radiosoitosta kärsivän musiikin. Joten yhteenvetona, mä kuuntelen oikeastaan kaikkea. (mun sydän = mun levyhylly, silläpä levyjen keräily on kotimaanmatkailun lisäksi suurin menoeräni)

Ulkonäöstäni en hirveesti mielelläni puhu, samoin kuin luonteestanikaan, koska en tiiä mitä kertoisin valehtelematta. Mutta yleisesti oon kuullu olevani avoin, sympatiakykyinen ja aina se porukan äiti.

Harrastuksia mulla ei (enää) ole paljoa, mutta huilun soiton ja partion (kyllä, olen sellainen hullu joka rymyää metsissä ja sytyttelee nuotioita) voisin ainakin mainita. Lisäksi laulaminen, lukeminen, valokuvaus ja teatteri ovat tärkeitä, sekä matematiikka - ah matikka, sitä tehdessä ei maalliset murheet paina<3
Olen harrastanut tosin kaikkea erinäisistä pallopeleistä klassiseen balettiin, kitaran soittoon, askartelukerhoon, jne...

Hmm, mitäs muuta maininnan arvoista... No koulu on koulu ja lukion alotan tossa syksyllä, mutta en ole ainakaan aijemmin siellä hirveästi viihtynyt, joka tosin ei johdu itse koulun käynnistä, vaan enemmänkin niistä ihmisistä. Nyt kuitenkin uusi koulu ja uudet ihmiset, toivottakaa onnea (kalaonnea).

AH NIIN, täähän on fanfictionfoorumi... Joten ehkä kirjoittamisestakin vois nyt jotain mainita. Kirjoitan jonkun verran, mutta noin 5% teksteistä edes pääsee julkaisuharkintaan. Tiedostoista löytyy pääasiassa lyhyitä originaaleja, runoja ja pari pidempää tekstiä, fanficcien määrä on surkeahko. Mutta kyllä mä kirjotan, ehkä jotain tulee toisinaan julkaistuksikin!

Ei mulla kai tässä muuta, kysyä saa toki jos on kysyttävää~

Kiittäen ja kumartaen
lumiukko
Viimeksi muokannut lumiukko päivämäärä To Heinä 31, 2014 1:59 am, muokattu yhteensä 1 kerran

4 tykkää.
lumiukko
Vuoden angst

Re: lumiukko tässä päivää

ViestiKirjoittaja tikraw » To Heinä 05, 2012 4:46 pm

lumiukko kirjoitti:Siltikin, melkeen mikä tahansa menee, ja on vaikeampi löytää bändiä/musiikkityyliä mitä mä en kuuntelis kuin semmosta, miltä ainakin jotain biisiä kuuntelen.

Nyt pitää kysyä, et kelpaako klassinen? ;D Itse kuuntelen sitä taustamusiikkina esim. lukiessa kaikissa hälyisissä paikoissa, toimii!

Mut tervetuloa nyt kuitenkin, vaikka kohta alat jo vanha konkari täällä olla :D
Just smile, it confuses people.

tikraw
Pääesiintyjä

Re: lumiukko tässä päivää

ViestiKirjoittaja lumiukko » To Heinä 05, 2012 5:01 pm

Tottakai klassinen kelpaa! :'''D ensinnäkin huilisti on paha olla jos ei klassista kuuntele, sitä paitsi se on musiikkia jolla pystyy kaikkein helpoiten kuvaamaan tunnetiloja ilman sanoja. Ja taustamusiikkina tietenkin loistavaa 8))

Kiitos, vaikka vanhasta en kyllä tiedä... xD

1 tykkää.
lumiukko
Vuoden angst

Paluu Jäsenet