Ort, Chikatsuno tervehtii o/

Täällä voit esitellä itsesi muille hylkeille.

Ort, Chikatsuno tervehtii o/

ViestiKirjoittaja Chikatsuno » Pe Touko 11, 2012 5:49 pm

Juu tervemoi o/

Ninjana siis tänne liityin, mutta nyt sitten voisin esitelläkkin itseäni~ Notta nimi on netissä Chikatsuno, jonka saa lyhentää jos sitä ei jaksa/osaa/muista kirjoittaa kokonaisuudessaan 8D Oikea nimi, no jaa, se jääköön salaisuudeksi, mutta sen kyllä saa selville jos stalkkaa tarpeeksi ahkerasti~

Mitäs muuta tässä voisi tarinoida... Noh, tällä hetkellä punapää, kirjoittelee todella laiskasti ja vain silloin kun inspiroi, harrastaa roolipelaamista ja suurin osa kirjoituksistakin on siihen liittyviä :3 Ja omituisuutena tykkää kirjoittaa Femslashia eikä pidä slashin kirjoittamisesta (lukee kyllä sitäkin enemmän-eikun siis!) Lempiparituksia... Ööööääää. Eipä niitä taida vielä olla~ 8D

Musikkiakin puuhailen, omistan Abertonen EB100-basson, jota tulee soiteltua aina joskus, ja rumputunnit olisi suunnitelmissa aloittaa joskus. Olen myös muutenkin hieman kulttuuri/taidehomoilijahippi, sillä harrasta kirjoittamisen lisäksi myös piirtämistä, grafiikkaa, valokuvausta, nettisivujen koodausta ja kehittämistä sekä pelaamista ihan muuten vaan. Musiikkimaku taisi jossain vaiheessa räjähtää sen verran laaja-alaiseksi että huh heijjaa. Kuuntelen mitä tahansa, mistä maasta tahansa niin kauan kuin itse siitä tykkään. Jos jotakuta kiinnostaa niin Last.fmstä voi halutessaa stalkkailla. Pyörin muutenkin aika paljon sosiaalisessa mediassa~

Ja hmmm-mmm, mitäköhän tähän vielä. Olen huono näiden kirjoittamisessa, kuten olette varmaan jo huomanneet 8''DD Noh, olen avoimesti Bi-seksuaali (Bi-happy ^w^), en vierasta mitään enkä ketään, ja jos joskus satumme tapaamaan irl, varaudu siihen että tökkään sinua ainakin kerran tarkistaakseni, pääseekö sinusta hassuja ääniä.

Miltei kaikki pyörimispaikkani voi vakoilla kotisivuiltani: http://chikatsuno.webs.com/

Tervemoi, poistun pyörimään... ympyrää sohvasi alle! \o/
"Mennä ulos tai pysytellä kotona, selkeän taivaan alla tai lukkojen takana."

Memento mori.

Chikatsuno
Fani

Paluu Jäsenet