Ei kukaan, ei missään

Täällä voit esitellä itsesi muille hylkeille.

Ei kukaan, ei missään

ViestiKirjoittaja Ei kukaan » To Helmi 16, 2012 9:37 pm

Öh.. Iltaa kaikille lafilaisille.

Mä olen vuonna 98- syntynyt tyttö lapsi täältä "ei mistään" (= tuppukylästä) Itä-Suomesta.
Mä olen noin jotain 165-cm pitkä ja ööh.. äh.. ei tää tämmönen oikein sovi mulle. En mä osaa pölöttää itestäni tai muutenkaan mitään kovin fiksua... Noh.. yritetään uuudestaan..

Mä synnyin (kuten kerroin) vuonna 98- eli olen aika nuori ja kokematon. Elämä ympärilläni on oikeastaan aika tylsää, vaikkakin välillä liiankin rajua, kun ei meinaa tajuta tästä mitään. Mä en tiedä olenko mä "henkisesti" terve tai mitään, mutta ihminen kuitenkin.

Mun tukipilareita täs maailmas on vaan kaksi ja ne on mun äiti ja paras kaveri, muut vaan on täällä. Mä olen aika hyppivä persoona, joskus tosi tosi innokas ja joskus sit taas jotain ihan muuta (kuten tnään). Se riippuu ajasta ja paikasta. Voisin kai sanoa että se riippuu ihmisestä millainen mä olen. Enimmäkseen herkkä luontoinen.

Ulkonäöltäni.. öh.. tuotaa.. mun hiukset on.. ei nyt ihan olkapäille ja otsikset ylttää nenänpäähän. Väriltään ne on violetit/punaset, mutta oikeasti ruskeat. Kuten sanoin olen 165 - cm pitkä ja painan vähän enemmän kun ois tarpeen..

Koulussa olen keskiverto, kun viime totarin keskiarvokin oli jotai 7.8 vai mitä se oli? en mä muista. En osaa kieliä, enkä pahemmin melkee edes tätä suomeakaan jos kieliopillisesti ajatellaan. Biologian, Uskonnon, Maantiedon voi heittää sinne minne aurinko ei paista ihan suoraan.
Musiikista, kotitaloudesta ja historiasta mä pidän taas erityisesti.
Ei siellä koulussa hassumpaa ole, kun on pari kämästä kaveriakin, mutta.. porukkavaan kiusaa ihan liikaa..

Musiikkimakuni on laaja (riippuen ajoista sekin), mutta yleisesti jrockista voidaan kättelyssä heti ottaa Mucc, Gazette ja D .....kaikkee muuta on sit ihan helvetisti perässä... Muuta musaa on sitten Poets of the fall, Linkin park ja kaikki mikä kuulostaa joltain mitä korvat vois sietää. Harrastuksia ei pahemmi ole, paitsi vasta aloitettu kitaran soitto ja kesällä sit jotai uintia ja pyöräilyä. Olen adtiktoitunut lukemaan ja siksi olenkin suurimman osan ajastani jota olen kotona niin nenäkiinni jossain kirjassa, vaikka tekisin mitä.

Kysykää vain jos on jotain, mä ihan mielelläni epävireisesti vastailen ja jos joku tarvitsee vaikka meseen kavereita niin mä olen aina valmiina.
I couldn't look back, you'd gone away from me
I felt my heartache
I was afraid of following you
When I looked at the shadows on the wall
I started running into the night to fing the truth in me

1 tykkää.
Ei kukaan
Fani

Re: Ei kukaan, ei missään

ViestiKirjoittaja Ninjin » To Helmi 16, 2012 9:56 pm

Ooh. Tervetuloa! Viimeksi kun katsoin, '97-syntyneet meni ekalle, joten musta oli ihan järkyttävää huomata, että '98-syntynyt on peräti Lafin ikärajan yläpuolella. Nyt... nyt on vanha olo. :D
Mikä on lempikirjasi, ja mitä luet nyt?
"I'm an angel, you ass. I don't have a soul to sell."

1 tykkää.
Ninjin
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Ei kukaan » To Helmi 16, 2012 10:05 pm

Ninjin:lle

*lievä punastus* ethän sä nyt sä nyt vanha voi olla, vaikka mä nuori olenkin. Kiitos paljon, kun toivotat minut tervetulleeksi.
Mä luen oikeastaan kolmea eri kirjaa nytten, mitkä on kaikki aika jänniä, mut samal vähä laimeita.
1. Tuija Lehtinen - Nottingham kesällä kello 6
2. Donna Williams - Ei kukaan Ei missään (joo.. älkää kysykö..)
3. Kerttu Aitola - Liesempää laiffia
I felt my heartache

1 tykkää.
Ei kukaan
Fani

ViestiKirjoittaja tikraw » To Helmi 16, 2012 11:14 pm

Tervetuloa! Kerroit, et soitat kitaraa, akustista vai sähköistä? Käytkö tunneilla vai omaoppisesti? Millasia biisejä oot soittanut? Ja mesekavereista kun puhuit, niin kai olet jo vilkaissut kaverin etsintätopicia? Sieltä löytyy useempiakin meseseuraa hakevia!

ps. bongasin sun ekan kommentinkin tuolta ficciin ja se oli oikein mainio, et lisää vaan lukeaan ja kommentoimaan :D Satutko kirjoittamaan itse ficcejä?
Just smile, it confuses people.

tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Ei kukaan » To Helmi 16, 2012 11:26 pm

niini:lle

Kiitoksia, yritän jaksaa, vaikka välillä tuntuukin ettei jaksaisi =(
tuotaah.. pidän eniten kauhu/fantasia kirjoista, mutta luen todella paljon kaikkea mikä vaikuttaa mielenkiintoiselta. Mielenterveydestä kertovat ihan jotkut psygoligiaan liittyvät tieto(mitkälie)kirjat on kans todella mielenkiintoisia. Mangastakin pidän ja luen sitä paljon
Se on kiva, kun kirjoista kysyy porukka, kun niitä tulee luettua ihan järjettömästi.

tikraw:lle

tuotaah.. eheee.. soitan enimmäkseen sähkökitaraa, vaikka omistan molemmat ja koska aloitin vasta tunneilla käymisen niin soittelen jotai tosi yksinkertaisia juttuja mis on jotai perussointuja (=eli kaikkee mitä koulussa soitetaan musiikin tunnilla ja sitten mitä omasta opiskeluvihkosta löytyy ^^")
En ole vielä kerennyt vilkaisemaan sitä kaverin etsintätopicia, mut teen sen kyllä ^^
Kiitos kehusta, kiitos

Kiitos kommenteistanne
I felt my heartache

Ei kukaan
Fani

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Su Heinä 01, 2012 10:41 pm

Moikka & Tervetuloa! 8)

Huomasin siun kuuntelen D:tä niin kerrotkos lemppari biisisi/levysi/jäsenesi D:stä ja miksi juuri ne/hän?

HoneyBlade
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Ei kukaan » Su Heinä 29, 2012 10:30 pm

Hei & Kiitos HoneyBlade

Lempparibiisi on luultavasti "Ouka Saki Some ni Keri", koska se on jotenkin niin kauniin elagantti, mutta samalla sellainen.. noh.. tiedät kyllä millainen ^^, vaikkakin 7th Rose on kyl kans aika vaikuttava... mmh.. en tiedä..
Ja levystä en tiedä kyllä ollenkaan! En ninkään pistä mieleeni millainen levy mikäkin on, kuuntelen vain (ehkä se on hieman kummallista, mutta näin on näreet :P)
Asagi on ehdoton suosikki, koska hänen äänensä on jumalainen ja ulkonäkönsä vailla vertaistaan *ihailu*, vaikkakaan Ruiza ei passaa unohtaa. Hän tulee sieltä erittäin nopeana "kakkosena", jos näin nyt voi ihmisestä ilmaista.

Kiitos kysymästä.

Toivoo: Ei kukaan
I felt my heartache

Ei kukaan
Fani

ViestiKirjoittaja Fray » Su Heinä 29, 2012 10:42 pm

HEI lisää ihmisiä Itä-Suomesta! Ja lisää D - faneja kekekekukuku ("HEEEI!" @ kaveri tossa vieressä) >:3

Mikäs on muuten lempibiisisi Gazettolta? C:

Ei muuta kun tervetuloa vaa munkin puolesta ^--^''!
Pulvis et umbra sumus.

Fray
Vuoden Shinya

Paluu Jäsenet