Reita etsii Rukia - toverinetsintätopic

Täällä voit esitellä itsesi muille hylkeille.

Re: Reita etsii Rukia - toverinetsintätopic

ViestiKirjoittaja Orkrist » To Marras 27, 2008 4:44 pm

Huomio, ihmiset, tämän topicin ei ole tarkoitus olla esittelytopic kakkonen - älkää postatko tänne pelkkiä esittelyjä itsestänne, vaan mieluummin kertokaa, millaista seuraa etsitte, mistä päin Suomea/maailmaa, minkä ikäistä etc. Turhien esittelyjen postailu on varsin turhaa, ne kun eivät välttämättä kerro, millaisia kavereita haluaisitte.
here's the truth - baby, here's the truth.

Orkrist
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Mizuumi » To Kesä 16, 2011 1:59 pm

Oon monta kertaa jo tämän kevään aikana meinannut tulla kirjoittamaan tänne, mutta hillitsin itseni ja päätin odottaa tuloksia kouluista. On suuri ilo, että todellakin pääsen tänne kirjoittamaan!

Eli etsisin ihmisiä, jotka asuvat Jyväskylässä! Pääsin sinne kouluun, joten syksyllä alkaa datanomiksi opinnot, mutta on yksi huono puoli: en tunne Jyväskylästä ketään muita kuin sukulaiseni + yksi kaveri lapsuudesta, jonka kanssa en edes vietä pahemmin aikaa. Olisi mukavaa siis tutustua toisiin siellä asustaviin ja mahdollisesti voisitte joku kerta tässä kesän aikana ennen kouluja - kun joskus sinne tulen - näyttää ja kertoa, missä on mitäkin. Hyvä, että osaan kävellä Halssilasta keskustaan. Minulla ei ole hajuakaan myöskään kouluni sijainnista. Kaikki apu on tarpeen, mutta tärkeintä tietysti minulle on tutustua teihin, jotka siellä asutte!

Omaa esittelyä en ala tähän rustaamaan, joten sen voi käydä tsekkaamassa täältä (joo se on OKssa, mutta lafin puoleista en ole muistanut päivittää).
Toivon, että ottaisitte minuun yhteyttä joko täällä yksärillä taikka lisäilette meseen Merodii4@gmail.com

Kiitos!!
真直ぐ愛を 見つめたかった
夢も未来もいらないから

Mizuumi
Teknikko

ViestiKirjoittaja jamie » Ke Elo 03, 2011 8:02 pm

kaipailisin sellaista ihmistä, jonka kanssa voisi rupatella asioista maan ja taivaan väliltä, jakaa ilot ja surut.

oli se sitten mesessä, sähköpostilla, yv:n välityksellä, missä vaan. oon itse 18, transsukupuolinen (=poika), asun tampereella. mieluusti jotenkin samasta ikäluokasta, mutta ei sillä loppujen lopuksi ole niin väliä. olisi vaan mukava, jos ihminen olisi edes hieman samanhenkinen. eikä olisi haitaksi, jos voisi joskus vaikka nähdäkin.

kuuntelen mm. d'espairsraytä, gazettea, diruja, sadieta, jne... piirrän ja kirjoitan, olen koiraihminen, valokuvaan, kiinnostunut vähän kaikenlaisesta. pohdiskelen omassa mielessäni aika paljon sitä kuka olen ja mitä haluan olla.

luonteeltani olen kiltti enkä yleensä turhia riehu, enemmänkin syvällinen omantienkulkija, mutta en minäkään yksin tahdo olla.

lisää vaikka mese, dimscene23@hotmail.com, kerro kuka olet ja sitä rataa. tai laita yksityisviestiä, tai sähköpostia.

1 tykkää.
jamie
Teknikko

ViestiKirjoittaja allisapp » Su Elo 07, 2011 1:07 am

Okei, mulla on dilemma: vielä noin vuosi sitten 30 euron saldorajani meni umpeen vain parissa päivässä, mutta nykyään on vain pari henkilöä kelle pidän JOSKUS yhteyttä: Shaikkuliini, äiti, sisko, sisko ja veli. Nyt on pakko sanoa, että tämä on väärin saldorajan takia!

Siksi vaadin tekstarikavereita!

Olen 17-vuotias tyttö Vaasa-Seinäjoki -alueelta ja olen aivan mielettömän komea! Opiskelen toisella luokalla media-assistentin alaa Kauhajoella. Olen luotettava, joka ei jakele muiden puhelinnumeroita kellekään. Musiikkimakuani voi vilkaista täältä.

Jos on kysyttävää tai haluan tekstarikaverikseni, niin otathan yhteyttä esimerkiksi yksityisviestillä tai IRC-Galleriassa. Käytä mielikuvitusta! Hanki suhteittesi avulla puhelinnumeroni ja yllätä minut!
Kuva
The g l o o m y morning has already died

allisapp
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja ryuuta » Su Elo 07, 2011 2:14 am

Kaipaisin ihQtus/fanitusseuraa!

Erityisesti juuri the GazettEa varten, koska kaikki edelliset ihkutusseuralaiset on "päässeet ohi ernuvaiheesta" tai "eivät enää kuuntele jiirokkia" tms. :(
Eli siis sitä ihkutusseuraa kaivataan kipeästi. En kuitenkaan ala mätkimään pesäpallomailalla, jos jostain muustakin puhutaan välillä. Muustakin puhuminen olisi itse asiassa enemmän kuin suotavaa. Ystävystymisellekään ei ole mitään estettä. Iällä, sukupuolella, ihonvärillä, uskonnolla tai millään muullakaan ei ole mitään väliä, kunhan vain suurin intohimosi on Gazette ja Jumalasi on joko Ruki, Aoi, Reita, Kai tai Uruha. (I prefer Ruki eiku.)

Oma esittelyni löytyy täältä.

Mutta siis anygays, ei muuta kuin yksäriä tulemaan~!
There's beauty in everything

Sad that someones can't see it

ryuuta
Roudari

ViestiKirjoittaja charb » Ma Elo 29, 2011 4:35 pm

Kaipaisin pakenemisapua 38neliön yksiöstä!
Mieluiten sähköpostin muodossa, roolipelausta mutta miksei muukin turinointi käy. Tykkään turista niin kovasti.
Esittelyni löydät täältä -> http://lafiff.net/viewtopic.php?f=6&t=3959, jos kiinnostuksesi heräsi. Laita yksäriä ja katsotaan kohtaako kemiamme!

t. tekniikan ihmelapsi joka ei osaa tehdä cooleja linkkejä.

2.9.2011 Seuraa löytynyt, kiitos!

charb
Fani

ViestiKirjoittaja minnako » Ke Syys 14, 2011 8:28 pm

Etsin seuraa historian opiskeluun tai muuten vain historiasta keskusteluun!

Nyt kun kevään ylppäreihin on enää vain (!!!) puoli vuotta, ajattelin aloittaa hc-lukemisen, mutta mikäpä olisi sen mukavampaa kuin yhdessä opiskelu! ;) Rukin ei tarvitse olla mikään historiantuntemuksen ammattilainen (eikä tarvitse olla kirjoittamassa hissaa ollenkaan) - mutta koska olen itse ah-niin-viisas abiturientti (huomaa sarkasmi), olisi kivaa, että JONKIN NÄKÖISTÄ tietoa löytyisi - myös hieman uskonnosta ja filosofiasta. Kyky keskustella & mielenkiinto historiaa kohtaan olisi myös ihan plussaa. Iällä/sukupuolella/seksuaalisella suuntautumisella/musiikkimaulla/lemmikeillä/harrastuksilla/koululla/sukilla ei tietty ole mitään väliä.

Tiivistettynä:
Haluan opiskelutoverin, jonka kanssa voisin keskustella ja/tai kerrata hissan lukion oppimäärää.

Yhteyttä saa, kannattaa ja pitääkin ottaa! Yksäri, mese, galzzu, twitter, savumerkit - mikä tahansa käy. En oo paha, pelottava enkä edes fiksu. :D

// myös ruotsista, äikästä ja englannista kiinnostuneet opiskelutoverit ovat enemmän kuin tervetulleita!
提心吊胆和闷

2 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja paramnesia » Ma Syys 19, 2011 12:58 am

Hei, seuraa kaivataan!

Tampereelle muuttava reilu ja rehellinen teeholisti etsii ystävää, joka tulisi tuomaan valoa elämää (näin pimenevän syksyn vastapainoksi). Kaipaan lähelleni ihmistä jolla on avoin mieli, sarkasmia veressä ja halua löytää seuraa kenen kanssa hengailla, vuorokauden ajasta riippumatta. Toivottavaa olisi jos olisimme noin saman ikäisiä eli yhdeksäntoista molemin puolin.

Vaikka erilaisuus yhdistää olisi silti mielyttävää jos meillä olisi edes jotain yhdistäviä tekijöitä, eikö? Omiin harrastuksiini kuuluu mm. lenkkeily, haaveilu, sisustaminen, musiikin kuuntelu ja Japanin kielen opiskelu. Voit tarkistaa minun musiikkimakuni pääpiirteittäin tuosta linkistä, tiedä jos kuuntelisimme samoja bändejä.

Kyllä, etsin lähinnä irl seuraa Tampereelta, mutta en torju ketään, olipa mistä päin Suomea tahansa. Meseä voi kysyä yksärillä tai Galleriassa. Puhelinnumeroani en jakele tuntemattomille, mutta pienen tutustumisen jälkeen asia on tietysti toinen.

ps. Otathan huomioon, että olen allerginen turhalle pätemiselle ja toisten ihmisten haukkumiselle.
pps. Jos meselistallasi on yli 100 ihmistä ja puoliinkaan et pidä mitään yhteyttä, en usko meillä olevan mitään tulevaisuutta eli älä vaivaudu.
風の中で育った木は根が強い.

paramnesia
Teknikko

ViestiKirjoittaja Keikkudo » La Syys 24, 2011 12:31 am

Hei! Kaipaisin erittäin kovasti itselleni kehittävää kirjoitus seuraa. Esim:
Henkilö A kirjoittaa ja antaa Henkilön B lukea tekstiään. B kommentoi rakentavasti (Kritiikkiä positiivisella asenteella.). Ja sama toisin päin.
Tuohon voi tietysti lisätä kirjoitusten juonien miettimistä ja pohtimista toisen kanssa.

Lisäksi olisi todella paljon hyötyä jos tämä onnistuisi Messengerin tai sähköpostin kautta, mutta mielummin sähköpostin. Vietän sen verran vähän aikaa koneella, Yleensä parhaiten tavoittaa iltapäivällä ja ihan loppu illasta.

Arvostaisin jos löytyisi joku joka on kiinnostunut kirjoittamisesta ihan tosissaan. Ehdottomasti paras olisi jos löytyisi joku muukin NaNoWriMoon osallistuva että marraskuussa voisi stempata toista ja sitä ennen auttaa kehittelemään juonta (Enää 37 päivää aikaa!) Mutta kuitenkin pohjaideana on siis se että saisin jonkun jonka kanssa kirjoittaa, vertailla tekstiä, opiskella kielioppia, pohtia joidenkin sanojen eri merkityksiä ja tietenkin nauttia kirjoittamisen tuomisesta vallasta.

Kirjoitus aiheet saa olla mitä vaan. J-rock fanfictioni, omilla hahmoilla proosaa, Kirjan kirjoitus, nanowrimo, mikä tahansa. Minulle riittää että olet kiinnostunut kirjoittamisesta, osaat antaa rakentavaa kritiikkiä haukkumatta lyttyyn ja ennen kaikkea pitää osata kehua hyvän maun rajoissa. En siis hae mitään *iih ihanaa tekstiä, olet idolini* tyyppistä kommenttia mutten myöskään suoraa haukkumista. Bändeillä mitä kuuntelet ei ole niin hirveämmin väliä mutta olisihan se toki plussaa jos löytyisi joku Dtä, Pay money to my painia, Miyavia tai -OZ-ia kuunteleva yhdessä kirjoittamisesta pitävä ihminen.

Jos kiinnostuit ota yhteyttä sähköpostiini joka on Keikkudo@gmail.com

//: Myös ropeseura, ihan random höpötysseura käy myös!
Viimeksi muokannut Keikkudo päivämäärä Ti Syys 27, 2011 11:51 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
~no more here~

Keikkudo
Roudari

ViestiKirjoittaja SAN » La Syys 24, 2011 4:48 pm

Meow~ Ujo mutta puhuessa vauhtiin päästessään hurja tyttö Etelä-Suomesta etsii kaveria, jonka kanssa jutella vähän kaikesta, hehkuttaa japsibändeistä, vaihdella fikki-ideoita ja fikinalkuja, jutella lisää eri jutuista ja sitte vaikka rooliakin jos sellaista tyyppiä olet. C: Haluaisin että olet luotettava ja huumorintajuinen ja... No joo. :'D En nyt keksi muita vaatimuksia juurikaan. Ei ole väliä ees missä asut, kunhan nyt voitaisiin jutella ja pitää toisillemme hyvää/hauskaa/vähän hullua seuraa~ Jos Gazetesta tykkäät ni päästään jo tosi pitkälle. XD Olis kiva jos olisit syntynyt ajalla 1994-1997. ^^
Minust tarkemman esittelyn löydät tuolta. Voitais ekana lähetellä ihan vaa yksityisviestejä ja jos kemiat toimii ni voitaisiin meset vaihtaa. :3 (suomeksi: lähetä yksäriä jos kiinnostuit yhtään, tässä tilanteessa lupaan olla purematta!)
I will laugh all the way to the hospital.

× D (20110525) ×
→ LM.C (20120513)

SAN
Fani

ViestiKirjoittaja serellenders » Su Loka 02, 2011 3:07 pm

Jotenkin ihmeellisesti oma sosiaalinen elämä näyttää aika kuoleelta, joten uusiin ihmisiin olisi mukava tutustua. Ihan random höpötys seurasta vaikkapa rope seuraan.

Ehkä se suurin syy oman sosiaalisen elämän kuoleisuus löytyy tuolta toukokuun loppupuolelta kun tuli muutettua tuolta Etelä-Suomesta tänne Savon puolelle Varkaus nimiseen pikkukylää - lol. Syksyllä aloitin opinnot av-alalla, ikää on mittarissa se 17 (vm.-94).
Tosiaan, olen tällähetkellä avoin niin uudelle/uusille ropeille kun ihan random höpötys seurasta. Ihan jees jos vaikka löytäisi jonkun ihmisen jolla riittää myös mielenkiinto animen ja mangan puolellekin ja noitten videopelien myös. Niistä olisi joskus enemmänkin kuin mukavaa päästä juttelemaan henkeviä :D

Laittakaa ihmiset yksäriä, taikka suoraa kontaktia mesen kautta (tequila_error@live.com) tai ihq daa galleriassa nimimerkille serellenders saa kommentoida - naamakirjaakin voi toki kysellä.
Kun ruumiini ajattelee... On ihollanikin sielu
Colette, la retraite sentimentale

ex-altesse

serellenders
Teknikko

ViestiKirjoittaja rikashock » Su Loka 02, 2011 6:48 pm

Elämäänsä turhautunut abiturientti vuosimallia '93 etsii keskustelukaveriksi ihmistä, jonka kanssa jakaa sekä mielipiteitä että faktoja elämän ihanuuksista ja hirvityksistä irl/sähköpostitellen/msn messengeriin/you name it.
Koska olisi mukavaa osata edes jotenkin samaistua toiseen ja saada tietyllä tavalla "vertaistukea", toivoisin että olisit syntynyt lähellä vuotta 1993 (2-3 vuotta tosin sinne tai tänne). Tämä ehto ei ole kuitenkaan mitenkään absoluuttinen.

Ovatko Hurts, Twilight, Adam Lambertin kulmakarvat ja Päivi Räsänen mielestäsi yliarvostettuja?

Pidätkö ehkä vieraista kielistä, Radioheadista, Plastic Treestä, X Japanista, Claude Monetin maalauksista, syksyn viileämmästä vaiheesta, leivoksista, lumesta, muumeista ja Améliesta? Edes joistakin näistä?

Pelkäätkö sinäkin unohtavasi viimeisetkin kielitaitosi rippeet saksasta tai ruotsista?

Jos olisit merkannut rastin vastauksen "kyllä" ruutuun ainakin yhden kysymyksen kohdalla, enkä vaikuttanut tämän perusteella liian tekotaiteelliselta tai kaiken kaikkiaan turhalta ämmältä, ole hyvä ja yksäröi minulle, lisää minut MSN Messengeriin, lähetä sähköpostia... tai jotain. Sekä mesettely- että sähköpostiosoitteeni on Krista0_0[ät]hotmail.com.

rikashock
Fani

ViestiKirjoittaja neo-giri » Su Loka 02, 2011 9:47 pm

Meseseuraa pääasiassa etsiskelisin! Mese-elämä ollut niin kuollutta pitkän aikaa ja muutenki olis kiva tutustua ihmisiin niin niin... Myös irl-seura Tampereella olis oikein jees! Nyt kun vihdoin hankin sen kuukausilipun bussiinkin niin pääsee paremmin huitelemaan pitkin kaupunkia>8DD Ja ropeseuraa haluaisin myös:D Paljoa en kyllä ole ropettanut, mutta sen verran kuitenkin, että tiedän ainakin jotenkin siinä puuhassa pärjääväni^^ Kovin tarkasti kuvailtua seksiä en rupee kirjottamaan, mut muuten melkein kaikki käy.

Eli joo, oon -95 syntynyt tyttö, joka opiskelee lukiossa Tampereella ja on pääasiassa viikonloput Seinäjoella. Musiikkimaku on niinkin huikean laaja, että kuuntelen pääasiassa vaan astetta raskaampaa j-rockia:'D Lempiartisteja on esim. DaizyStripper, Versailles, D, Kaya, Dir en Grey, girugamesh, D'espairsRay... Vaihtelevasti vähän kaikkea^^ Mangaakin luen aika paljon, mut en sillain fanita mitään manga/animejuttuja sen suuremmin:') Kivoja sarjoja saa toki hehkuttaa ja suositella! Luonteeltani oon vähän tämmönen. Aika perus? Oon tosi laiska, joskus ehkä aika tylsäkin:'D Ja öm... Alottakaa sit ihan rohkeesti vaan mesekeskusteluja, jos osotteeni lisäätte! Oon tosi surkee ite alottamaan keskusteluja, koska musta tuppaa aina tuntumaan, ettei sitä toista kiinnostais tippaakaan jutella mun kanssa:'D Mua kiinnostaa jutella lähes kenen tahansa kanssa, joten teidän ei tarvitse pelätä mun kohdalla tota samaa^^

Rohkeesti vaan lisäätte meseosotteeni: hamsu_@hotmail.com jos vähänkään siltä tuntuu, että tämmönen juttuseura kelpais´w`
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Simma » Ke Loka 05, 2011 9:16 pm

Heissan. Olen jo pitemmän aikaa jumittanut täällä yksin, koska kaikki kaverit ovat liuenneet johonkin, en ole ollut missään tekemisissä kenenkään kanssa aikoihin enkä enää muista mitä sosiaalisuus tarkoittaa, joten oon nyt korjaamassa tilannetta.

Jos et vielä tiennyt, olen -93 tyttö Mikkelistä, myös valmis matkustamaan kauemmaksi, koska kokemus kertoo, ettei täälläpäin asu kovin moni.
Mimmosta seuraa oisin vailla? En tiedä, ihan millaista tahansa. Mese / email / Lafin yksärit / irl / joku muu. Mikä sulle olisi kaikista helpoin ratkaisu! :D

Tykkään ihan tosi paljon seuraavista: X Japan, Gorillaz, Stam1na ja South Park. Sen lisäksi kivoja ovat myös Dir en grey, Harry Potter, TSH, Naruto, One Piece ja Soul Eater. Jos ei mistään muusta löydy mitään puheenaihetta, niin näistä ainakin. Miusta on myös kiva käydä keikoilla ja erilaisissa tapahtumissa (kuten esim. coneissa) enkä tiedä sen parempaa tapaa viettää aikaa, kuin random hengaus hyvässä seurassa!

En luetellut noita ylempiä asioita siksi, että siun pitäisi tykätä just noista samoista. Tykkäät mistä tykkäät, mutta samat kiinnostuksenkohteet ovat aina hyvä juttu. (:

Musiikkimakua voit tarkastella täältä ja naaman näät täältä. Jos yhtään kiinnostuit tai mitään, niin pistä vaikka yksäriä täällä, sano moi galleriassa tai keksi joku muu kiva tapa saaha miuhun yhteyttä. (Antaisin muuten meseosoitteeni, mutten vielkään pysty hyväksymään sinne pyyntöjä, joten mieluummin lisään siut, koska niin päin se ainakin toimii.)
Does anybody know if we're looking out on the day of another dream?

Simma
Teknikko

ViestiKirjoittaja yawn » Ti Loka 11, 2011 3:25 pm

Terve.

Olen 16-vuotias lukiolainen Itä-Suomesta.

Sosiaalisesta elämästä minulla ei ole tietoakaan, sillä lukiossakin oleilen mieluiten yksin. Kitarani ei ymmärrä, jos kerron sille päivän tapahtumista, se on tullut huomattua. BJDstäni taas en ole varma. Tarvitsen siis kavereita muistakin kuin esineistä, eli ihmiskavereita, jooko? Olisi mukavaa, jos saisin tätä kautta hyvän kaverin. Ystävän. Joku jonka kanssa jakaa ilot ja surut ilman, että puhutaan selän takana pahaa. Olen luotettava, toivon että sinäkin olet. Luottamus on vaikea ansaita, mutta sitä on mahdotonta saada takaisin jos sen pettää.

Etsin meseseuraa. Mesekavereita on tällä hetkellä 7 kappaletta joista 3 on omia isoveljiäni, so lame. Olen mesessä usein.

Ikäsi olisi hyvä olla suurempi kuin 15. 15 on alaraja. Yläikärajaa ei ole.

kaipailen Jrockia kuuntelevia kavereita. Ehkä voisimme joskus tavata irl? Voisimme vaikka mennä keikoille yhdessä ja rustata Sakitolle hienon kortin jos siltä tuntuisi. Keskustella voisimme mistä tahansa maan ja taivaan väliltä, mukaan lukien totta kai Jrock. Itselle Jrock on ollut ja on edelleen hyvin tärkeää. Ilman sitä en olisi parantunut psyykkisistä häiriöistäni. Kuulostaa ehkä hölmöltä, mutta Jrock pelasti henkeni. Niin se vain on, eikä siitä sen enempää, paitsi sitten mesessä jos vain kiinnostaa.

Seksuaalisuudellasi, sukupuolellasi, paitasi värillä eikä muullakaan vastaavalla ole väliä, mutta huumoria olisi hyvä löytyä.

Olisi hyvä jos kuuntelisit useampaakin Jrockbändiä ja olisit omistautunut ko. musiikille. On tullut liikaa vastaan niitä, jotka kuuntelivat Cafekkoa ja Gazettoa ja ovat puolen vuoden/vuoden päästä yllättäen alkaneet vihata Jrockia tai vain unohtaneet sen. Se pistää vihaksi, sillä itselle se musiikki on ollut niin tärkeä asia (kuten on edelleen). Tuntuu ettei kukaan ymmärrä. Olen alkanut menettää toivoani löytää ystävä tai useampi, joka/jotka tosissaan kuuntelee sitä musiikkia kunnolla. Jos siis näet Jrockin vaaleanpunaisten lasien läpi, turha vaivautua.

Jrock on ainoaa musiikkia mitä kuuntelen. Seuraavana lista bändeistä, joita kuuntelen aktiivisesti: Nightmare, Sendai kamotsu, the GazettE, Golden Bomber, LM.C, Uchu Sentai NOIZ, Vidoll, SuG, Lin, POPCORE. Muita bändejä joista pidän, mutten ole perehtynyt niihin niin tarkkaan kuin edellisiin: D=OUT, X Japan, An Cafe, Phantasmagoria, Panic Channel, Miyavi.

Muita kiinnostuksen kohteitani ovat matelijat, eläimet yleensä, kitarointi, Lappi, kielet, psykologia... On niitä enemmänkin, mutta en saa niitä ikinä mieleeni silloin kun niistä pitäisi tehdä lista.

Laita rohkeasti YV:tä jos kiinnostuit ja haluat aidosti tutustua, niin annan sinulle meseni. En ole pelottava. Olen vain pieni 157,5cm pätkä uke.

Jospa nyt uskaltaisit laittaa sitä YV:tä?

2 tykkää.
yawn
Fani

ViestiKirjoittaja sateliteTV » Su Loka 16, 2011 6:13 pm

Eli nyt ajattelin 1000 viestin viestipaketin juhlistamiseksi tulla vihdoinkin kirjoittamaan tänne! Eli kuten tuosta aikasemmasta lauseesta ehkä päätellä, etsisin tekstauskaveria!

Oon siis pian 14 ( 40 päivää!!) täyttävä tyttö. Iälläsi, sukupuolellasi, asuinpaikallasi tai ulkonäölläsi ei ole merkitystä, kunhan vain omaat huumorintajua ja tullaan muuten juttuun! Olen aika vaativa, eikö vain? :--D Esittelyni löytyy täältä ja kuvaa naamasta täältä!

Eipä mulla tässä muuta, eli yksäriä/ galleriassa kommenttia jos kiinnostuit! :--)
Naraku wo mita

sateliteTV
Fani

ViestiKirjoittaja hinua » Ma Tammi 16, 2012 1:21 am

Urpå landelta ilmottautuu :)

Nimittäin muutin juuri opiskelujen johdosta abt 80km etelämmäksi tänne Vantaalle, ja hotsittais irlhengailuseura jostain täältä PK-seudulta. Mesen/Skypen käyttökin on ok alkuun ja muutenkin, totta kai :)

Ikä on vähän sellanen asia, etten nyt halua alkaa heitellä mitään ikärajoja, mutta lähinnä vaan toivoisin, että tarvittaessa asioista pystyisi puhumaan niiden oikeilla nimillä ja että vakavistakin asioista pystyy puhumaan ihan kunnolla. Jos sellanen sujuu, niin olen enemmän kuin innoissani tutustumassa :)

Muutama syy, miksi juurikin hengausseuraa;
- Ketuttaa istua kaikki päivät ensin koulussa sisällä koneen ääressä ja sitten vielä kotona aka haluan päästä myös ulos. Kyllä mä mesessäkin voin puhua, mut
luultavasti mult vaan hajois pää jos mun sosiaalinen kanssakäyminen olis pelkästään verkossa...
- Uusia "japsihörhö" kavereita ois myös kiva saada, tällä hetkellä mulla ei ole lähiseudulla ainuttakaan, kenen kanssa jauhaa bändit jne. Japaniin/Aasiaan yleisesti liittyvät asiat läpi :) Kaikesta muustakin on ihan sika kiva puhua.
- Kokisin myös hyödylliseksi, jos oppisin liikkumaan täälläkin muualle kuin junalla asemalta toiselle ja näkisin muitakin paikkoja, kuin Helsingin keskustan :'D Terveisin se maalainen.
- Mulla on myös liikaa vapaa-aikaa, koska mulla on pakollisia tuntiopintoja tasan keskiviikkoisin ja torstaisin, ja muut etäopinnot on todella liukuvan aikataulun mukaan. Ah korkeakouluopiskelu *sydän*

Ja sit jotain pientä ittestäni.
- Taija 19.v. ja opiskelen liiketalouden tradenomiksi Tiksin Laureassa, valmistun projektijohtajaksi. Lukiosta valmistuin vuonna 2011.
- Musiikista sen verran, että kuuntelen pretty much kaikkea, mitä mulle vaan iskee naaman eteen, mutta lempibändejä on Dir en grey, D'espairsRay, SID ja the GazettE. Sekä Morning Musume, tykkään myös Yamapista. Korealaisia lempibändejä on 2NE1 ja BIG BANG ja nyt viimeaikoina oon popittanu B1A4n Beautiful Targettia (<3) . Ja länkkärimusiikin puolelta tykkään kauheasti 30Seconds To Marsista, Lady Gagasta, The Boys of Summerista Atariksen vetämänä, The Medic Droidista ja One Directionista! Kuuntelen kyllä paljon muutakin, ja mua saa aivopestä! (ja tämä lista tasan osoituksena siitä, että mun musamaku oikeasti on laaja)
- Rakastan Fast and Furious leffoja. Muutenkin tykkään käydä elokuvissa ja kattoa erilaisia filmejä, tosin kauhu on genrenä sellainen, etten kovin mielelläni sotke itseäni siihen, koska sit ei nukuta :D
- Naamani löytyy tuolta, jos harrastat naamarajaa :) -over here-
Gallerian yhteisöistä musta saa ihan kamalan huonon kuvan, lupaan, että puolet niistä on tasan läpällä heitetty. Oon oikeesti ihan kiva ja olen myös todella todella huumorimiehiänaisia :P

Kontaktia voi ottaa Lafin kautta yksärillä tai lisätä suoraan meseen tai-ji-ro @ hotmail.com , huomatkaa ottaa välilyönnit pois @-merkin molemmin puolin.
Ja jos oot hardcore ihminen ja lisäät kuiviltaan mesen, ni arvostaisin jos kehtaisit sitten aloittaa sen ekan keskustelun ja kertoo et kuka mitä häh, koska ite osaan olla sokea plus mua aina jäätää mennä online nykimään tuntemattomia hihasta et kuka sä oot :'D
Kuva

1 tykkää.
hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja Ei kukaan » To Helmi 16, 2012 11:48 pm

Hei!

Olen Ei kukaan, täältä Itä-Suomesta ja etsiskelisin meseseuraa. Iällä/sukupuolella/ulkonäöllä ei ole väliä, kunhan vain vois jostain jutella. Pidän D:stä, Gazetto:sta ja Mucc:sta + vino pino muita bändejä. Animeakin katson ja mangaa luen ja kaiken maailman lainen keskustelu passaa (paitsi ei toisen mieletön dissaaminen) ja jos tarvetta on niin musta saa helposti olkapäätä jos sitä tarvitsee.

Jos kiinnostaa jotakuta, niin laittaapi yksityisviestiä ja esitteleepi ittensä niin edetään sitten sanoista tekoihin (kuulostaa ehket oudolta...)
I couldn't look back, you'd gone away from me
I felt my heartache
I was afraid of following you
When I looked at the shadows on the wall
I started running into the night to fing the truth in me

Ei kukaan
Fani

ViestiKirjoittaja parasol- » Ma Maalis 19, 2012 5:08 pm

Aaaaaaa, tuota. Mä kaipaan tovereita meseen (/galleriaan/irl jos joku muka asuu kainuussa ). :(

Oon pyöriny lafissa ja yleisesti näissä piireissä ( huoh ) varmaan kasiluokalta asti, eli siitä tulis nyt sitten.. Viis vuotta, kohta? Oon tällanen tosi kiva Ella, mun luo saa tulla kahville kukaan ei tuu kun asun täällä ****** *** ****** jeerassa ja silleen. Hienoo, eiks ? :--D Oon nyt amiksen viimeisellä luokalla, amis loppui jo ja nyt olis vielä sen kaksoistutkinnon puolesta lukiotunteja jäljellä huhtikuun alkuun ja syksyllä yks jakso. Kirjotan psykan tossa ylihuomenna ( keskiviikkona uaa apua ) ja töitä teen sit huhtikuun alusta loppukevään. (: kaiken järjen mukaan pitäis valmistua jouluna sitten.

No okei, asiaan. En enää oo niin sisällä jiirumusassa kuin joskus olin, mutta esimerkiks Dir en grey ( oli muuten muikee keikka viime syksynä ), ex-Despa ja Gazetto kuuluvat edelleen mun lempibändeihin. Tykkään pojista edelleen toooosi paljon ja oliskin mukava kun olis joku jolle hajoilla ja ihquilla ( apua, mitä, annan itsestäni fanityttökuvan ).
Hieman hävettää melkein myöntää, mutta oon parin viime kuukauden aikana myös liusunut uhkaavasti tykkäämään k-popista ( Bigbang.... ) eikä kyllä haittais yhtään jos sä et ainakaan vihais sitä siihen malliin että jos erehdyn jotain sanomaan asdasd tabiiii <3 nii tulee suoraa huutoa. ):

ihqgaltsu löytyy
last.fm löytyyyyy
ja mese on ms_vanity@hotmail.fi , ei tarvii sen kummemmin mitään kysellä kun lisäätte, hyväksyn oikeestaa melkei kaikki lisäykset. :--D

JEE OLKAA MUN KAMELIKAVEREITA, oon tosi kiva ja keitän kahvit jos haluutte.
We won't need words if we can seek the night together,
We won't need love to go to a darkness with no place to step.

parasol-
Bändäri

ViestiKirjoittaja allisapp » Ma Touko 28, 2012 7:28 pm

Etsisin henkilöitä, jotka olisivat kiinnostuneita englanniksi keskustelusta niin kirjoitettuna kuin puhuen. Olisi mahtavaa, jos uskaltaisit esimerkiksi Skypellä puhella englanniksi. En ole läheskään(!) täydellinen englannissa, mutta voin tarvittaessa oikoa tarpeen mukaan. Osaan kuitenkin eruskieliopin suht. hyvin, ja pystyn keskustelemaan jokapäiväisistä jutuista. Eli siis enkkututtavia kaipailisin!

Oikeasti, rakastaisin sitä henkilöä, joka uskaltaisi myös puhella! ;w; Yksityisviestiä siis kehittelemään! En välitä vaikket osaisikaan puhua englantia täydellisesti, kunhan vain jonkinlainen teksti sujuu - kehittymisestähän on kysymys. :)

xoxoxo allisapp
Kuva
The g l o o m y morning has already died

allisapp
Taustalaulaja

Seuraava

Paluu Jäsenet