Ulkoasuideointi

Lafi kusee? Ylläpito on joukko viisastelevia idiootteja? Onko sinulla vuosisadan idea Lafin tason parantamiseksi? Älä paranna maailmaa Mäkkärin pöydässä, avaudu tänne.

Pitäisikö käyttäjätietojen näkyä oikealla vai vasemmalla puolella?

Oikealla
164
58%
Vasemmalla
70
25%
Ei merkitystä
51
18%

Ääniä yhteensä : 285

Re: Ulkoasuideointi

ViestiKirjoittaja ikur » To Loka 22, 2009 6:55 pm

Nyt mä oon todennäköisesti väärässä paikassa mutta hey no can do XD

Sillä mua on pitkään häirinnyt tämä (säälittävän pieni) juttu:

Kirjoittaminen & betaaminen
Yleistä keskustelua kirjoittamisesta - haasta tai ota haaste vastaan. Mikä on lempificcisi ja mistä sen löytää?

Lempificit sun muut ovat tuolla Lukeminen & Kommentointi -osiossa :D kaikesta mä kyllä osaan valittaa ..
Tällainen asia mua on kyrsinyt, koska aina mä sitten meen vaistomaisesti tonne kun etin niitä suosikkificcejä ymym.
Että näin :D
›› one of these days the sky's gonna break

ikur
Teknikko

ViestiKirjoittaja Orkrist » To Loka 22, 2009 9:32 pm

^Kiitos huomautuksesta, se on näköjään jäänyt vahingossa tuonne, kun alueet jaettiin. Korjasin asian.
here's the truth - baby, here's the truth.

Orkrist
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Kay » Su Loka 25, 2009 2:59 pm

Kaikki oikeastaan mitä haluaisin kommentoida ulkoasusta on jo sanottu täällä, mutta sanonpahan vielä kerran. Mielestäni tuo avatar yms. saisi pysyä oikealla puolella. Olen tottunut siihen täällä ja kaikilla muillakin foorumeilla, joilla seikkailen. Vaikea kuvitella sitä vasemmalla puolella...
Ja värimaailmasta. Nykyinen sinertävä on itselleni todella hankala väri, koska en pysty kunnolla lukemaan ficejä täältä(joudun lukemaan ne todella pienissä pätkissä, jos haluan saada luettua ne), koska silmäni alkaa todellakin särkeä ja väri on muutenkin hiukan levoton omaan makuuni. Yhdyn Nessien ja muiden ideaan siitä, että olisi mahdollisuus vaihtaa foorumin teemaa omanmielensä mukaan. Olisi kiva jos olisi kolme-neljä erilaista teemaa(eri väreillä tietenkin, vaikka perusvärien mukaan?), jolloin jokainen voisi valita mieluisimman omaan makuunsa ja mielialaansa nähden. Kuitenkin teemat voisivat olla mahdollisimman neutraaleja mielestäni, ettei todellakaan mitään pinkki-neonvihreä-musta-valkoinen-tyyppisiä. Olen puhunut. ^^
今まで見てきた全ては 偽物だろ?
Ima made mi te ki ta subete ha nisemono daro?

Everything I’ve seen so far was a fake, right?

Jack The Ripper ~ AND & -ECCENTRIC AGENT-

Kay
Bändäri

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ke Maalis 10, 2010 5:13 pm

Aiheesta ei ole puhuttu kunnolla lähes vuoteen, joten herätetäänpä taas keskustelua henkiin: Millaisia vaihtoehtoisia ulkoasuja haluaisitte foorumiin? Kyllä, niiden toteuttaminen on nakattu minun vastuulleni. Älkää toki päästäkö minua liian helpolla. :D

Otsikoissa tai muussa grafiikassa voisi olla käyttöä kuville, joko fanartille tai esim. keikkakuville. Jos olet valmis luovuttamaan piirtämiäsi tai ottamiasi kuvia tai satut olemaan lahjakas kuvankäsittelijä, ota yhteyttä. ^^ (Mikä tahansa Google Imagesta napattu kuva ei valitettavasti tekijänoikeussyistä kelpaa, eivät myöskään lehdistä tms. skannatut kuvat.)

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja candyholic » To Huhti 01, 2010 11:44 am

Tai viitsitte ahkerana pitää ns. kilpailun lafilaisten kesken, jotka keksii jonkun logon/yläbannerin jota voitaisiin täällä foorumilla käyttää.

sitten valitaan vaan 5-3 parasta lafilaisten äännestykseen ja paras voittaa. yksinkertaista?

mutta joo vois olla joku uus logokin tossa, vaikka toi nykyinenkin on aika hieno, mutta kun uutuuksia halutaan, niin siinä oli minun vaatimaton (ja työlläs) ehdotus :)
sinä teet rumia virheitä

candyholic
Roudari

ViestiKirjoittaja gnrbu » Su Huhti 04, 2010 8:53 pm

Jos innokkaita bannerintekijöitä löytyy, otamme mielellämme käyttöön vaikka kaikki tuotokset. Foorumissa voidaan pitää samanaikaisesti useita ulkoasuja, jolloin jokainen käyttäjä voi valita itse asetuksistaan, mitä niistä käyttää.

Tietysti jos kuvankäsittelijät haluavat mieluummin osallistua kilpailuun kuin työskennellä ilman turhia ohjeita tai deadlineja, voidaan kilpailukin järjestää.

Jos olet kiinnostunut uuden logon tai yläbannerin väsäämisestä tai haluaisit osallistua kilpailuun, jos sellainen järjestettäisiin, ota yhteyttä.

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja voldemort » Pe Huhti 01, 2011 11:13 am

Tämä kaikki vaaleus rasittaa silmiäni tolkuttomasti. Voisitteko mahdollisimman pian luoda mustan ulkoasun niin täällä pystyisi käymään ilman migreenikohtauksia ja vihanpurkauksia? Tekstin tulee olla verenpunaista, ja haluan ulkoasun käyttööni viikon kuluessa.

//APRILLIA
Viimeksi muokannut voldemort päivämäärä La Huhti 02, 2011 10:46 am, muokattu yhteensä 1 kerran
I'd introduce you, but rumor has it you're almost as famous as me these days.
HUIJAINPAS

2 tykkää.
voldemort
Fani

ViestiKirjoittaja Harry Potter » Pe Huhti 01, 2011 3:01 pm

^ No kait se rasittaa, kun näet sitä peilistä joka päivä. Jos vaan alottaisit siitä, että laittaisit ittelleskin avatarin niin kuin kunnon käyttäjillä, vai etkö kehtaa? :D

//APRILLIA
Tylypahkan siepinsieppaaja № 1

2 tykkää.
Harry Potter
Fani

ViestiKirjoittaja voldemort » Pe Huhti 01, 2011 4:57 pm

^Itse olet käyttänyt vähän liikaa itseruskettavia, onko kiva näyttää porkkanalta, jolla kasvaa hiukset? Mielestäni avatarin käytön vaatiminen on naurettavaa kaavoihin kangistumista ja käytösnormeille kumartelua.

Mielestäni olen kunnon käyttäjä. Jos minä en ole, kuka sitten on? Et sinä ainakaan, Potter.

//APRILLIA
Viimeksi muokannut voldemort päivämäärä La Huhti 02, 2011 10:46 am, muokattu yhteensä 1 kerran
I'd introduce you, but rumor has it you're almost as famous as me these days.
HUIJAINPAS

2 tykkää.
voldemort
Fani

ViestiKirjoittaja Harry Potter » Pe Huhti 01, 2011 6:52 pm

Käsittääkseni tää on ihmisille suunnattu foorumi, eikä tollasille harmahtaville, kasaan kursituille turbaaninjämille...

Taitaa olla suhun iskenyt lumisokeus, kun et normaalia ihonväriä porkkanasta erota.

//APRILLIA
Tylypahkan siepinsieppaaja № 1

1 tykkää.
Harry Potter
Fani

ViestiKirjoittaja Sammy » La Huhti 02, 2011 11:31 am

En tiedä, kuuluuko tämä tänne, mutta siirtäkää jos on väärässä paikassa!

Eli voisiko Lafista tehdä toimivan myös kännykkäkäyttöön? Ihan hyvin muuten pelaa kännykällä, mutta vanhan pitkän viestin muokkaaminen ei onnistunut, koska skrollausta ei itse viestissä ollutkaan.

Onko siis mitään mahiksia tollaseen? Ja ehkä Lafin kännykkäversiosta voi tehdä hieman erilaisen, kuin ns oikeesta? Hiemankuin Iltalehdellä. Vaikka kyllä tää näinkin käy.

1 tykkää.
Sammy
Roudari

ViestiKirjoittaja Amber » La Huhti 02, 2011 11:38 am

Kiitos ehdotuksesta, Sammy! Velhomme gnrbu varmaankin on jälleen se, joka osaa tähän kysymykseen vastata, mutta idean tasolla todella hyvä ehdotus, sillä itsekin selailen Lafia kännykällä aina välillä, eikä tämä versio ole se kännykkäystävällisin.
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja gnrbu » Su Huhti 03, 2011 3:18 pm

Sammy, idea on kiva, mutta valitettavasti mobiiliversion toteuttaminen vaatisi niin paljon työtä, ettei se olisi järkevää.

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Yuugi » Su Huhti 03, 2011 8:11 pm

Okei, Jamen uutiset näkyvät nyt etusivulla, hienoa...

Voisiko niille tehdä jotain? :'D Luultavasti tässä nyt vielä vähän säädetään niiden kanssa, koska toivon suuresti, etteivät ne aio jäädä tuollaiseksi jäätävänkokoiseksi syötteeksi sivun ylälaitaan. Minusta ne olisivat alalaidassa paljon siistimmät, eivätkä rikkoisi niin pahasti foorumin yleisilmettä. Nyt koko rytäkkä näyttää vain sekavalta ja ... sekavalta.

Kiitos.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

17 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

Paikkakunta: Ramen hameen alunen, siellä minne kaikki kadonnut menee

ViestiKirjoittaja neo-giri » Su Huhti 03, 2011 8:32 pm

Voisin painaa pelkkää tykkää nappia Yuugin viestiin, mutta koen hyödyllisemmäksi ihan kommentoida. Nuo uutiset olisivat paljon paremmat esim juuri tuolla alareunassa. Jos jo liian isot headerit sivun yläreunassa ärsyttävät niin nämä ei ihan niin kauniilta näyttävät tekstitkään eivät ole paljon parempia. Muutenkin uutisten fontti voisi olla pienempää tai rivit leveämpi, ettei yksi otsikko olisi aina tuollaisena neljänä kerroksena yms. Galtsun yhteisössä sanottiin viitisen tuntia sitten, ettei noiden uutisten ulkoasu oo vielä valmis, joten toivon ettei se ole valmis vieläkään:'DD

//Ehdottomasti parempi nyt!<3
Viimeksi muokannut neo-giri päivämäärä Ma Huhti 04, 2011 6:32 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Gitchi Gitchi Goo !!

3 tykkää.
neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Amber » Ma Huhti 04, 2011 2:03 pm

Mielipiteitä nyt uudistetusta ulkoasusta? Onko edelleen niin kamala, että haluaisitte tuosta eroon / palkin alas, vai näyttääkö nyt valmiina paremmalta? Oonko oikeesti ainoo, joka ihan ilahtu tullessaan äsken Lafiin ja nähdessään tuon? :D
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

4 tykkää.
Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja miina » Ma Huhti 04, 2011 4:12 pm

Et ole ainoa! :D Se on oikeastaan aika perfecto nyt. Juuri sopivan kokoista tekstiä ja tuo tausta on kiva, se ei näytä niin erilliseltä enää. Tosin nuo englanninkieliset päivämäärät vähän hämäävät, mikä ei nyt ole maailmanloppu, mutta vähän kumman näköistä kun kaikki muu on suomeksi.
I love Greek mythology. Everyone's naked.
- joku kaverin kaveri naamakirjassa
ava

1 tykkää.
miina
Fani

ViestiKirjoittaja Mizuumi » Ti Huhti 05, 2011 9:08 pm

Ehet ole ainoa. Pieni kiire tässä on lähteä, mutta ennen sitä täytyy ilmoittaa, ettet ole ainoa. Itse ilahdun suuresti nähdessäni nykyisen ulkoasun ♥

//ps. en edes huomannut kielieroa päivämäärissä ennen kuin luin niistä huomautuksia ja yritin katsoa, mistä muut puhuvat. olen kyllä niitä päivämääriä katsellut, mutten edes tajunnut niiden olevan jotenkin...erilaisia/erikoisia eivätkä ne ole sitä mielestäni vieläkään.
真直ぐ愛を 見つめたかった
夢も未来もいらないから

Mizuumi
Teknikko

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ma Touko 02, 2011 2:04 pm

Kuten varmaan olettekin jo huomanneet, JaME-syötteen päivämäärät on vaihdettu numeromuotoisiksi. Myös sen ulkoasu on löytänyt lopullisen muotonsa. Palautetta otetaan toki edelleen vastaan.

--

Jokavuotinen ikuisuusprojektimme, uusien ulkoasujen ideointi on taas käynnissä. Nyt on hyvä tilaisuus kertoa, miltä juuri sinä haluaisit Lafin näyttävän!

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja allisapp » Pe Heinä 01, 2011 1:07 am

Tuonne "Näytä uudet viestit" -alueelle (ja miksei myös muuallekin) olisi aivan mahtavaa saada "Merkitse kaikki alueet/viestit luetuiksi" -nappula. Itsellä menee koko ajan hermot siihen, kun pitää aina loppujen lopuksi mennä erikseen tuonne etusivulle klikkailemaan viestit luetuiksi.

// gnrbu, tiedän, mutta minne muuallekaan sen olisi voinut laittaa? :P
Viimeksi muokannut allisapp päivämäärä Ke Heinä 20, 2011 3:39 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
The g l o o m y morning has already died

1 tykkää.
allisapp
Taustalaulaja

EdellinenSeuraava

Paluu Ota kantaa