Ulkoasuideointi

Lafi kusee? Ylläpito on joukko viisastelevia idiootteja? Onko sinulla vuosisadan idea Lafin tason parantamiseksi? Älä paranna maailmaa Mäkkärin pöydässä, avaudu tänne.

Pitäisikö käyttäjätietojen näkyä oikealla vai vasemmalla puolella?

Oikealla
164
58%
Vasemmalla
70
25%
Ei merkitystä
51
18%

Ääniä yhteensä : 285

Re: Ulkoasuideointi

ViestiKirjoittaja chiyuu » Su Huhti 05, 2009 7:25 pm

Uusi logo on tosi jees! Ei yhtään niin tavanomainen ja sopii hyvin tunnelmaan. Minäkin tosin mielellään näkisin infopalkin heivattavan ah-niin-tavallisesti tuonne vasempaan laitaan, koska saan aina harmaita hiuksia yrittäessäni miettiä AK:n järkevintä paikkaa kun en keskittää kamalasti tykkää. :-------D Mutta joo. Värit ovat ihan jees, kivan raikkaat - mitään mustapunaisia etc ulkoasuja en kyllä tahtoisi.
f o l l o w m e

chiyuu
Roudari

ViestiKirjoittaja S i n t t i » Su Huhti 05, 2009 7:38 pm

Samoilla linjoilla täälläkin, tosi kiva on uusi logo joo :--) Hauskaa yrittää saada selville että mitkä kaikki bändit sinne ovatkaan päässeet, tähän asti olen tunnistanut vasta 4 x---D
Ulkoasu on mielestäni jo nyt tosi kiva ja simppelli, toivon mukaan sama yksinkertainen linja jatkuu sitten uudessakin :--D
[東 京 の 男]

S i n t t i
Roudari

ViestiKirjoittaja Huopatossu » Ma Huhti 06, 2009 1:48 pm

Mäkin tykkään tosta uudesta logosta! 8) Jotenkin... en mä tiiä... Taiteellinen! Ja kivan yksinkertainen, ja tossa väkisinkin rupeaa etsimään bändien nimiä. ; D Oli muuten aika mielenkiintoista kun hetken tuijotuksen jälkeen silmiin pomppasi toi "AN CAFE" tuolta, ku en sitä ennen tajunnu niiden olevan bändien nimiä. :''D

Ja munkin mielestä on kiva, et nää avatar yms härpäkkeet on oikeella puolella. :3 Kun joka paikassa on vasemmalla, ja viime syksynä mä en ees huomannu eroa, ennenku siitä joku mainitsi... Mutta mun puolesta saisivat pysyy oikealla, oon jo niin tottunu niihin ja varmasti tuntuis ihan oudolta jos yht'äkkiä hyppäisivät vasemmalle. ;''D

Tää ulkoasukin on ihan kiva, hieman tylsä vaan. Mutta logo piristi kummasti !
kindhearted, how long will you smile for me?

Huopatossu
Bändäri

ViestiKirjoittaja Natsurei » Ma Huhti 06, 2009 2:16 pm

Toi logo on kyl ihana 8----3 Vielä kun sais sen kans toimivan ulkoasun, niin ahh. Mut joo, ulkoasust en osaa sanoo mitn.

Mun mielestä avat sais jäädä oikealle puolelle. Kun mä - ja moni muukin - oon tottunut siihen, että ne on siellä. Ja se muutenkin helpottaa lukemista, eikä ne avat pomppaa silmiin niin pahasti kuin vasemmalla puolella. Itseasias mä en huomaa niit ollenkaan, kun ne on oikealla. Äh.. En osaa selittää :--D
Siks siis yes for right side o/
Alcohol fairies bring drunken happiness to everyone in the world !

Natsurei
Bändäri

ViestiKirjoittaja SaseKo » Ma Huhti 06, 2009 2:34 pm

Joo tämä logo on ihana, kuten jo aiemmin sanottu. Hihi, tuo x ja japan ja aww XD Mutta mieleen tuli, että eikö tuosta oikea vai vasen puoli avoille-jutusta voisi tehdä äänestyksen, siis semmoisen kyselymuotoisen jutun? Niin tulisi yleinen mielipide helposti ilmi, eikä jokaisella tartte omaa viestiä kirjotella. Täälläkin kai on sentään mahdollisuus niille gallupkyselyille? Ja muuten, sille että olisi useampi vaihtoehto joista valita oman mielen mukainen ulkoasu, on hyvä. Ketään ei varmaan ne pikku valintanappulat siellä jossain niin paljoa häiritse ^^

SaseKo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Amber » Ma Huhti 06, 2009 5:11 pm

Loin äänestyksen aiheesta tähän topicciin. :)
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja Cerise » Ma Huhti 06, 2009 5:22 pm

Kyllä nuo avat on parhaat tuolla oikealla puolen. Ne ei hyppää häiritsevästi silmään ja kyllä kai jokainen jaksaa silmiään ruudun toisesta laidasta toiseen liikuttaa ; DD Tähän järjestykseen olen tottunut ja se tuntuu parhaalta vaihtoehdolta.
Minulla on dementia ja déjà vu yhtä aikaa.
Minusta tuntuu, että olen unohtanut tämän ennenkin.

~Steven Wright

Cerise
Teknikko

ViestiKirjoittaja Simma » Ma Huhti 06, 2009 6:15 pm

Kävin äänestämässä ja oikealle puolelle 8) Ei sillä periaatteessa mitään väliä ole, mutta niin monessa paikassa se on vasemmalla ja vaihtelu virkistää, eikös? Tähän on jo tottunut ja se tuntuu kivemmalta kuin vasen puoli. Oon myös huomannut, että aina jos jonkun asian paikkan voin itse päättää, se on oikea puoli :''D

Ja tuo uusi logo. Ei miulla oikeen mitään sanottavaa siitä oo. Mitään mielipiteitä ei oo vielä syntynyt - niillä kun on tapana ilmestyä niin hitaasti 8DD Mutta kivahan se on. Aluksi en tajunnut nuita bändien nimiä ja katoin vaan, et ompas siinä.. sotku? Sitten katoin: "Hei, tuolla on X. Ja jotain kanjeja! Ja siel lukee alice nine. Ooh ja kaikkee muutakin~" Nyt se näyttää aika siistiltä, kun tajusi sen idean 8DD
Does anybody know if we're looking out on the day of another dream?

Simma
Teknikko

ViestiKirjoittaja akumu » Ma Huhti 06, 2009 6:59 pm

Pistinpäs ääneni tuohon oikeaan puoleen 8) Oon vaan nyt tottunut hiton hyvin, että käyttäjätiedot ovat sillä puolella. Ne hyppisivät vanhassakin Lafissa hyvin pahasti silmille ollessaan vasemmalla puolella. Nyt mulla on jotenkin kotoisampi olo? Jos näin voisikaan sanoa 8)
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja mjau » Ma Huhti 06, 2009 7:23 pm

Saisin varmaa samanlaise "aaksdkjajsddivittuperkele"-shokin jos noi käyttäjätiedot nyt siirtys takas vasemmalle. Muistan miten paljon aluks ärsytti kun on oikeella mut nyt on nii tottunu et sille annoin ääneni ! Tosin enköhän tottus muutokseen taas mut aika epätodennäköiselle näyttää.

Toi logo on siisti, jumitun kans aina ettimään sieltä bändien nimiä. Tosin jotenki toi tuntuu vähän.. irralliselta muuhun ulkoasuun verrattuna, mut ei mulle oo hirveen iso asia koko ulkoasu, yksinkertaisen kaunis ja that's it. :D
Fuck your fascist beauty standards

mjau
Bändäri

ViestiKirjoittaja Memlei » Ma Huhti 06, 2009 7:29 pm

Mua ärsyttää pahemman kerran, että oikea puoli on saanut noin paljon kannatusta. Eikö ulkoasussa voisi sitten olla kaksi versiota, joista saisi itse valita vapaasti? Vaikka olenkin tottunut siihen, että käyttäjätiedot killuvat oikealla puolella, tykkään silti enemmän siitä vanhasta vasemmanpuolen mallista.

Logo on aika näpsäkkä, harmi, jos se menee vaihtoon tulevaisuudessa.
Myöhemmin, kun Albert oli kuollut, Jack käsitti, että Albert keräsi hyviä päiviä
niin kuin muut ihmiset keräsivät kolikoita tai postikorttisarjoja.

Memlei
Teknikko

ViestiKirjoittaja mare » Ma Huhti 06, 2009 8:18 pm

yhdyn Memlein ääneen-- toki on tullu jo totuttua tohon, että avat sun muut on oikeella puolella sivua, mutta se tuntuu jotenki kovin kaukaiselta puolelta tässä näytössä, ja häiritsee ku sinne ei ees välttis tajua rahaata silmiä ja kattoa kuka on kirjottanu ja mitäki ja blaablaa. jotenki tuntuu, että se ois vasemmalla puolen puolet yksinkertasempi.

toivottavasti toi logo jää, soon iha _mielettömän hieno.
Kuva
in fact anyone hates it.

mare
Bändäri

ViestiKirjoittaja Nepzu » Ke Huhti 08, 2009 2:15 pm

äänestin oikeaa puolta.

mä en oo ollu aikaisemmissa lafeissa(?), joten en sillee osaa ees kuvitella avatar juttuja vasemmalle puolelle vaikka oonki vieraillu vanhassa. joten mä kyllä totuin tosi nopeesti oikea-juttuun ja jopa haluun et ne pysyy siinä.

logo

___upea. se on siisti ku se tavallaan uppoaa tohon siniseen pohjaväriin. mahtava idea laittaa bändien nimi tollei siististi sotkuun tonne taakse. me likes ja sanon että upeaa työtä ylläpidolta ja kannatan tätä lopulliseksi ulkoasuksi. yksinkertaisuus kunniaan.
Me was thinkin'... Me is hungry!

Nepzu
Teknikko

ViestiKirjoittaja Kaya-chan » To Huhti 09, 2009 1:27 pm

Minulla ei ole varsinaista ideaa, mutta toivoisin että Lafin värimaailma vaihtuisi vaikka viikottain, sillä nyt teemana on sininen, voisi seuraavaksi olla vaikka... Punainen..?
Sexy honey, do you wanna dance with me? oshiete

Kaya-chan
Fani

ViestiKirjoittaja Amber » To Huhti 09, 2009 3:47 pm

Kaya-chan, ulkoasun vaihtaminen viikoittain olisi turhan työlästä, sillä meillä ei ole hirveän montaa valmista vaihtoehtoa, eli ulkoasut pitäisi vääntää aika työläästi joka viikko itse. Logokin pitäisi tehdä aina uudestaan viikon väriin sopivaksi. Valitettavasti meillä ei siis ole mahdollisuutta toteuttaa toivettasi.
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja serellenders » Pe Huhti 10, 2009 6:04 pm

Annoin ääneni oikealle puolelle. Jotenkin vasemalla puolella ne tuntuisivat hyppivän inhottavasti silmille kun lukee noita ficcejä, oikealla puolella ne pysyvät kiltisti paikoillaan.
Kun ruumiini ajattelee... On ihollanikin sielu
Colette, la retraite sentimentale

ex-altesse

serellenders
Teknikko

ViestiKirjoittaja weebee » Ti Kesä 23, 2009 5:54 pm

Äänestin vasenta puolta koska aina, toistan aina, kun menen muille foorumeille ja tulen takaisin lafiin, oikea puoli häiritsee. Ja kuten jo aiemmin sanottiin, tässä näytössä/käyttöjärjestelmässä ainakin häiritsee hirveästi tuo oikea puoli, koska pidän työkaluja siellä puolella nopeasti saatavana ja joudun aina erikseen piilottamaan työkalupalkin ja esiin ja äh..

Itseäni ei vasen puoli lukiessa haittaa ollenkaan.
And the dream itself is fading,
but the writing is remaining

LJ
YouTube
DeviantART
Blogi

weebee
Roudari

ViestiKirjoittaja ikur » Ti Loka 06, 2009 10:27 pm

Oikea puoli on voittopuoli, älkää kiltit vaihtako !
Jos ne ois vasemmalla niin mä uskon että mulla menis _tosi kauan totutella sellai. Hyvä näin.
Ja joku jotain sanoi tästä fontista tuolla aikaisemmin. Mun mielestä tämä on ihan huippu oikeesti :-----D Lafimainen. Kiva. Tulen ihan ficcitunnelmiin tästä !
Ulkoasu on ok, sininen on kiva väri. Vastaavanlainen esim. punaisena saattaisi loikkia pahemman kerran silmille... joten pitäisin itse tämän näin. Mikäli jotain valittamista kuuluu muilta suunnilta, voisihan sitä varmaan tehdä erilaisen teeman tai pari vaihtoehdoiksi .. ? En kiellä.

Logosta vain sen verran, että se on erittäin hieno ja pisteet keksijälle ! Mä olen suorastaan iloinen siitä, ettei Lafista ole tehty epäselvää lisäilemällä jrokkareitten kuvia taustalle ja kaikenmaailman harajuku-bling-blingiä ympäriinsä, luojan kiitos, epilepsianhan siitä saa. Musta on myös hyvä se, ettei minkään bändin kuvaa näy missään ulkoasussa, sillä jos sinne laitettaisi esim Dirut niin johan uskollinen MUCC, Gaze, Antikku, SuG, X ymymym kansa suuttuisi ! :D Tykkään siitä näin siis.

Yksi mitättömän pieni asia mua kyllä vähän häikkää.. nimittäin se, että kun hiiren siirtää linkin päälle, niin se muuttuu punaiseksi. Punaiseksi ! Punainen ja sininen ei ole mikään loistava yhdistelmä, eikä tämä mun maailmaa kaada, mutta siis argh XD Vaikka sellainen kivan vaalean oranssi tai joku .. ? Vaaleampi sininen tai joku .. ? Toi punainen mua vaan ärsyttää XD näen punaista !!

Siis yhteenveto ulkoasusta : me likes ♥
›› one of these days the sky's gonna break

ikur
Teknikko

ViestiKirjoittaja Noradriel » Ti Loka 06, 2009 10:59 pm

Vaikka minulla onkin tuo oikea puoli, inhoan sitä edelleen, en tule pitämään siitä koskaan. Ja muuten kokeilin tuota vasen-versiota. Mutta anteeksi vaan tekijöille, se sukkaa. Viestipalkki on niin kapea, ettei tietyt jutut ei edes mahdu siihen ja se joutuu kaventaan niitä. Eikös tuolle voisi tehdä jotain? Olisi niin ihanaa käyttää sitä, mutta nykyisellään se syrjii niitä jotka sitä käyttävät. Kaikki muu siinä toimii aikas hyvin, mutta... Tiedän, että olen vähemmistöä, mutta minua on vain sapettanut tuo pitkään. Ja niin se sama tyyli myös pienentää tuon ihana logo kutistuu mielettömän pieneksi. Siitä ei saa mitään selvää, muuta kuin sen, että joku logo siinä on. Sitä koko tyyliä saisi muuttaa. Pidän tuota logosta ja siitä olisi mahtava nauttia kaikissa tyyleissä.

Eikös noita voisi tehdä enemmän molemmin puolin olevia, ettei toista vaan syrjitä?
Est celui qui lui jettera première pierre.

Noradriel
Teknikko

Paikkakunta: Mansessa ja satunnaisesti vierailee Japanissa uniensa kautta

ViestiKirjoittaja Elindar » Ke Loka 07, 2009 4:57 pm

ikur, valitettavasti noihin esimerkiksi mainitsemiisi hover-asetuksiin [eli linkkien väreihin etc] emme pääse vaikuttamaan ns. suoralta kädeltä, vaan muutokset pitäisi tehdä itse suoraan kyseisen tyylin koodiin. ja valitettavasti "vain" tuollaisen asian takia tuskin jaksamme mennä koodia sorkkimaan. ja tuon värimuutoksen on tarkoitus juuri tehdä linkistä helposti huomattava, ja värikikkailut ovat aina hyvin pitkälti makuasioita, joten valitettavasti kaikkien värisilmää on mahdotonta miellyttää samaan aikaan. :'3

Noradriel, en ole nyt ihan varma, mitä tarkoitit tuolla, että olet kokeillut vasenversiota? :o jos tarkoitit tuota serenity cyan -tyyliä, joka omissa asetuksissa näkyy tämän nykyisen prosilverin lisäksi, niin pahoittelen, kyseisen tyylin ei pitäisi edes näkyä käyttäjille. en ollut itse edes huomannut sen olemassaoloa siellä, ennen kuin luin viestisi. ^^; kävin piilottamassa tyylin, koska sitä ei todellakaan ole tarkoitettu käyttöön, kuten sen karmeasta ulkomuodosta näkyi. kyseistä tyyliä harkittiin lafin leiskaksi silloin joskus, kun uutta foorumipohjaa luotiin, mutta luovuimme siitä koska siihenkään ei ollut saatavana suomenkielistä kielipakettia.
tuo kielipaketin puuttuminen onkin se suurin ongelma uusien leiskojen asentamisessa. hienoja vaihtoehtoja olisi vaikka kuinka, mutta kaikki painikkeet ja navigaatioinfot sun muut ovat englanniksi. itse henkilökohtaisesti pidän ideasta, että käyttäjillä olisi valittavanaan yhden leiskavaihtoehdon sijasta useampi, joista kaikki voisivat sit valita mieleisensä, mutta tosiaan vastaan tulee tuo "kieliongelma". mut pitää katsoa, mitä asialle voitaisiin ehkä tulevaisuudessa tehdä~
七転八起。

Elindar
Roudari

EdellinenSeuraava

Paluu Ota kantaa