Sotapalaute

Lafi kusee? Ylläpito on joukko viisastelevia idiootteja? Onko sinulla vuosisadan idea Lafin tason parantamiseksi? Älä paranna maailmaa Mäkkärin pöydässä, avaudu tänne.

Sotapalaute

ViestiKirjoittaja gnrbu » To Loka 13, 2011 7:53 pm

Sota on riepotellut Lost and foundia jo kuukauden verran. Seitsemän bändiä on valloittanut kolmetoista aluetta, kaksi bändiä on pudonnut pelistä ja taistelemaan on päästy myös kommentein.

Emme kuitenkaan ole saaneet sodasta kovin paljon palautetta, joten lava on nyt teidän: Kuinka sota on sujunut osaltanne? Viihdyttääkö, ärsyttääkö, stressaako? Onko strategioita suunniteltu yöunien kustannuksella vai onko taktisen kartan lukeminen unohtunut kokonaan?

gnrbu
Vuoden Kaoru

Re: Sotapalaute

ViestiKirjoittaja Ninjin » To Loka 13, 2011 8:21 pm

Viihdyttää, ehdottomasti. Myös aktiivisuuden puolelta tää on ollut hyvä juttu, imo. Ja... parasta tässä on kai se, että sota on saanut mut kirjoittamaan. Mulla on joku syy kirjoittaa, ja kerrankin motivaattori ei ole yksin ne kommentit, joita tulee aina herra allekirjoittaneen makuun liian vähän. Mulla on sellanen fiilis, että voi kerrankin luvan kanssa spämmätä koko foorumin täyteen omaa tekstiä, eikä silti vedä puoleensa liikaa huomiota tai näytä ylituotteliaalta tai elämättömältä! Muutkin tekee niin! :D
Täytyy myöntää, että oon strategioiden suhteen ollut vähän laiska. Keskityn enemmän kenttäsotaan ja läimin niin paljon materiaalia pöytään kuin päästä lähtee, oli kohde ja syy mikä hyvänsä.
"I'm an angel, you ass. I don't have a soul to sell."

12 tykkää.
Ninjin
Pääesiintyjä

Re: Sotapalaute

ViestiKirjoittaja shunshun » Su Tammi 01, 2012 10:21 pm

Minäkö muka myöhässä...

Mulla on sotimisesta ristiriitaiset mielipiteet :D
Toisaalta pidin siitä kovasti, sain törkeet adrenaliinit pintaan ja ensimmäisen viikon vedin kuin pahinkin lanittaja, kirjottelin päivässä minimissään 10 tuntia, nukuin ehkä 3-4 tuntia, söin parin päivän välein ohimennen jotain, kun muistin (kirjoitin tietty samalla toisella kädellä) 8D healthy ja silleen.
Enivei sain valmiiksi monta sellaista ficciä, jotka oikeasti olivat junnanneet puoli vuotta paikoillaan, sain niitäkin valmiiksi, joihin olin saanut jo hieman blockia. Lisäksi vaivauduin muokkaamaan yhtä jo kirjoitettua ficcirääpälettä uuteen uskoon, jotta kykenin julkaisemaan sen (muuten olisin jättänyt sen "liian roskaa julkaistavaksi"-kansioon).
Kirjoitimme myös Yuugin kanssa yhdessä... hämmentävän paljon :D

Samalla kuitenkin huomasin noin viikon kirjoittamisen jälkeen, että adrenaliinini alkoi ehtyä ja rupesi tulemaan takapakkia.
Toisin sanoen, sota oli liian pitkä. Mulla olis just ja just toiminut sellanen 2-3 vkoa kestävä "täys rähinä päällä"-meininki, missä kirjotetaan eikä emmitä. Ne, jotka toteuttavat hitaampaa tahtia pari, ehkä kolme tuntia päivässä -vauhdilla eivät olisi tosin sodasta paljoa kostuneet. Mulle sellainen parista viiteen tuntiin on normaali tahti kirjoittaa, joten ei siinä olis paljon fiiliksiä ollut, jos oisin vaan ollut normisti.
Oon urheilussa sukka, mutta silti parempi lyhyissä pyrähdyksissä kuin pitkän matkan juoksussa. Eli mieluiten olisin ottanut kahden viikon rytinän ja kirjoittanut itseni henkihieveriin.

Teknisesti tunnustan, että jotkin asiat olivat hieman epäselviä ja joistain säännöistä ilmoitettiin vasta leikin edetessä, mikä tuntui aavistuksen sekavalta. Ei sillä, että enää muistaisin tarkemmin...

Joka tapauksessa sodan ensimmäisen viikon lopputulos oli se, että laihduin 4 kiloa, laiminlöin ulkopuolista maailmaa täysin, ja kärsin yhä writer's blockista kaikkea kohtaan. Intensiivisen kirjoituksen jälkeen en ole kirjoittanut oikeastaan mitään, koska yäk. Sen jälkeen en kirjoittanut edes sähköposteja ja kommenttivastaustenkin kirjoittaminen sujui pitkin hampain jaettuna kymmeneen sessioon.
Nyt kykenen kirjoittelemaan random-juttuja, mutta ficit sen kuin pölyttyvät arkistotomuun... Toivon, että se loppuu pian - en ole koskaan kärsinyt näin pitkästä blockista.
Olen kuitenkin ikionnellinen siitä, että sain niin paljon aikaan. Uskon, että olen väkertänyt sekä yksin että Yuugin kanssa muutaman mestariteoksen. Huomasin myös, ettei tekstini laatu kärsinyt nopeasta tahdista huolimatta, siitä tuli tosi pähee buugi.
Kaikkein hienointa oli nähdä My Very Berry Happy Days Under The Societyn jatkuvan, itkin onnesta, kun uusi luku oli viimein valmis, (ja nyt se muiden muassa lagaa, kun ss&Y kärsii burn outista trolololol).
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

3 tykkää.
shunshun
Pääesiintyjä

Paluu Ota kantaa