Ficcilistauksille aakkosjärjestyksellinen listaus?

Lafi kusee? Ylläpito on joukko viisastelevia idiootteja? Onko sinulla vuosisadan idea Lafin tason parantamiseksi? Älä paranna maailmaa Mäkkärin pöydässä, avaudu tänne.

Ficcilistauksille aakkosjärjestyksellinen listaus?

ViestiKirjoittaja SaseKo » Ma Syys 28, 2009 5:52 pm

Aaaa, minä ikuisuuden mietin, löytyisikö täältä Ota kantaa-alueelta sopiva pikku topic, jossa mä voisin kysäistä seuraavaa pientä asiaa. Noups, tämä ei mahtunut ulkoasuideointiin saatika teknisiin ongelmiin, joten mä noudatin Orkristin neuvoa ja perustin tälle ehdotukselle oman topicin. Joka muuten vaati ihan hirmuisesti uskallusta, hui hirveä. XD

Eli, mulla olis pieni ehdotus/toive. Voisiko olla mahdollista, että tuonne ficcilistaukset-puolelle perustettaisiin samantyylinen topic kuin Finfafnfunissa? Tuollainen listaus, josta löytyisi linkki jokaiseen ficcilistaukseen (periaatteessa siis listausten listaus)? Itse kun usein haluaisin kovasti löytää joltakulta kirjoittajalta lisää tekstiä, enkä harvinaisen tarkoista silmistäni huolimatta aina onnistu löytämään kirjoittajan listausta. Helpottaisi kovasti, jos tuolla olisi vaikkapa aakkosjärjestyksessä oleva lista, josta voisi nopeasti ja kätevästi löytää authorin listauksen (tai tarkistaa, onko kyseisellä kirjoittajalla listausta lainkaan). Kun näyttäneehän täältä löytyvän jo viisi sivullista noita listauksia, juttu voisi olla varsin kätevä?

Ps. Laskekaa, kuinka monta kertaa käytin sanaa listaus. Aika monta. :''D

// Jei, kiitos! Tuo on upea :D
Viimeksi muokannut SaseKo päivämäärä Ma Loka 05, 2009 6:56 am, muokattu yhteensä 1 kerran

SaseKo
Taustalaulaja

Re: Ficcilistauksille aakkosjärjestyksellinen listaus?

ViestiKirjoittaja Orkrist » Ti Syys 29, 2009 2:23 pm

Hyvä ja toteuttamiskelpoinen idea, kiitos siitä. :) Eiköhän tuollainen onnistu, kunhan löytyy sopiva pakotettu vapaaehtoinen mode listausta hoitamaan.
here's the truth - baby, here's the truth.

Orkrist
Pääesiintyjä

Re: Ficcilistauksille aakkosjärjestyksellinen listaus?

ViestiKirjoittaja Ujelo » Su Loka 04, 2009 7:55 pm

Otin ohjat käsiini ja tein aakkosjärjestyksellisen listauksien listauksien Ficcilistaukset-alueelle ihan ilman pakottamista vapaaehtoisesti. :D Toivottavasti se on toiveiden mukainen.
I'm sure the answers will echo there

Vuoden NC liian monena vuonna

avatar credit to silentcarnival @ LJ

Ujelo
Taustalaulaja

Paluu Ota kantaa