Conit 2013

Conit sekä muut Japani-aiheiset tapahtumat Suomessa ja ulkomailla.

Conit 2013

ViestiKirjoittaja gnrbu » Pe Helmi 15, 2013 5:46 pm

Huomenna alkaa Desucon Frostbite, ja siitä se vyörytys sitten lähtee: Ensi viikolla vuorossa Hellocon ja Kitacon, myöhemmin keväällä Tampere kuplii ja Mimicon, kesällä Hypecon, Desucon, Kawacon, Bakacon, Animecon, Oulun animeseminaari ja KokkoCon ja syksyllä vielä Tracon.

Mitkä tapahtumat ovat jo kalentereissanne? Kiinnostaako teitä Lafi-miittailla (tai mahdollisesti jopa gaaloitella) coneissa tänäkin vuonna?

PS. Itse olen menossa seuraavaksi Frostbiteen, Helloconiin (ihan vaan vänkäriksi, en aio pukeutua :D) ja Tampere kupliihin. Saa tulla moikkaamaan. ^^

2 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

Re: Conit 2013

ViestiKirjoittaja tycho » To Heinä 18, 2013 11:23 am

Nyt on ohitettu kaikki ainakin Animeconiin asti. Animeseminaarista ja KokkoConista en itse niin tiedä, mutta mua kiinnostaisi syksyn Tracon.

Itse ehdin jo ilmoittautua Traconiin vänkäriksi, mutten enää ole ihan varma mua sinne vetäneistä suunnitelmista (toteutuuko ne). Mietin myös matkan rahoitusta ja mahdollisten työvuorojeni pituutta.

Tietääkö kukaan jo nyt olevansa menossa Traconiin? Käymään vai duuniin? Itse alustavasti kaipaisin seuraa, ja toki mulla olisi pitkästä aikaa myös cosplayhaaveita. Alustavaksi seuraehdokkaaksi saa ilmoittautua tuntemattomammatkin, kaipaisin vähän sellaista nuorekasta conibondailua : D Mikään raivokkaan innokas conittaja ei tarvitse olla, mutta olis kiva jos luottais omiin valmiuksiinsa viettää kiva viikonloppu samanmielisten ihmisten kanssa!
It disappears without even being able to let out a word / Was it freedom that we won?
Feeling the body temperature of my dream and I pray / Everything gets twisted

Sade hakkaa tätä maata eikä lopeta
Se vain hakkaa maata

tycho
Vuoden moderaattori

ViestiKirjoittaja Fray » Ma Heinä 22, 2013 12:14 am

^ Mä olen Traconiin menossa, ihan käymään vain. Se kun on melkeinpä ainoo coni johon lähteminen onnistuu yöpymisen puolesta ongelmitta, Tampereella asuu puoli sukua.
Joten juu, jos seura kelpaa niin törmäillään siellä, itsekin oon näillä näkymin yksin lähdössä : D
Pulvis et umbra sumus.

Fray
Vuoden Shinya

ViestiKirjoittaja Gutter » Ma Heinä 22, 2013 10:03 am

Viime vuonna jätin Traconin väliin uuden perheenjäsenen (kolmannen kissan) saapumisen ja migreenin myötä, mutta vois nyt katsoa, jos tällä kertaa käväisiskin paikalla. Ei multa oo siihen joka tapauksessa kuin se alle kymmenen minuutin kävelymatka (sikäli mikäli mesta on edelleen Tampere-talo enkä ole mitään missannut.) :D
Ex nihilo nihil fit.

Gutter
Vuoden AU

ViestiKirjoittaja tycho » Ma Heinä 22, 2013 11:42 am

Tracon 8 pidetään tuttuun tapaan Tampere-talossa 14.–15. syyskuuta. Lippujen hinta on koko viikonlopulta 15-20 euroa, yksittäiseltä päivältä 10-15 euroa. En vain tiedä onko noita halvimpia lippuja enää mahdollista saada, sillä niitä saa muista coneista Traconin edustuspöydistä. Lippujen korkea hinta on yksi syy sille, miksi itse toivoisin pääseväni työvoimaksi :''D

Mut hei, nastaa et porukka on kiinnostunut! Jos keskustelua syntyy tai ilmenee muuta tarvetta, pystytän Traconille oman topicin. Nyt tapahtumaan on kuitenkin vielä paljon aikaa, enkä esimerkiksi itse ole 100% varma tulevani paikalle - ja jos tulen, missä roolissa -, joten esim. lippujen kimppatilaus ei ole vielä ajankohtaista.

Toki jos esim. cosplaysta on kiinnostunut, saa kanssani alkaa plääniä jotain ;-----) Olen vähän yksiavioisesti kiinnostunut Dirusta, mutta oon joskus meinannut myös cossata esimerkiksi girugameshin Satoshia.
It disappears without even being able to let out a word / Was it freedom that we won?
Feeling the body temperature of my dream and I pray / Everything gets twisted

Sade hakkaa tätä maata eikä lopeta
Se vain hakkaa maata

tycho
Vuoden moderaattori

Paluu Conit ja muut tapahtumat