Tracon 7 8.-9.9. @ Tampere

Conit sekä muut Japani-aiheiset tapahtumat Suomessa ja ulkomailla.

Re: Tracon 7 8.-9.9. @ Tampere

ViestiKirjoittaja neo-giri » Pe Elo 31, 2012 8:59 pm

Viikko tosiaan o.o Yay<3 Tosin lippu/ranneke ei vielä ole hyppysissäni... Keskiviikkona kuulemma postitettiin, muttei ehtinyt viikonlopuksi perille, joten porukoiden pitää sit lähettää se täältä Seinäjoelta vielä mulle Tampereelle:'D Ehkä olis voinu tilata sen joo vähän aikasemmin, eikä vasta toisiks viimesenä mahdollisena päivänä...

Cossisuunnitelmat muuttui sen verran, etten jaksanutkaan ruveta parantelemaan Riniä ja muutenkin tuli halu olla tapahtumassa myös omana itsenäni:') Lauantain Ryo on edelleen tekolistalla, ja eiköhän siitä ihan jees tule, vaikka peruukki nyt onkin vähän mitä on>8D Jotkut random kengät pitäis vielä metsästää, huiviriepu leikellä, mahdollisuuksien mukaan lyhentää muuten suht täydellistä takkia ja kattoa parhaiten sopivat housut jostain/muokata sellaset^^ Takin lyhennys olis tarkotus toteuttaa ninjasti ihan ilman auttavaa käsiparia nyt viikonloppuna, joten saa nähdä miten käy huijui:'DD Päässäni on kuva siitä, miten homman toteutan, mutta nou haju, toimiiko se käytännössä niin kivasti...

blueblade, siitä vaan bongailemaan:'D Toveri Shatoshin kanssa meitin saattaa ainakin toisinaan nähdä, mutta gaalasta pitäis varmasti löytyä vinkvink;D Cossataan siis sitä mystistä rättinaamalookia jeejee:'D
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Fray » La Syys 01, 2012 4:57 pm

Uaaah ihmiset pelastakaa mun junamatka ja sanokaa et joku muuki on lähös perjantaina 7. päivä täält Jumalan selän takaa seuraavanlaisel junakombinaatiol:

IC 8 -> Lähijuna 324 -> IC 55

Mä oon aika varma et ton ekan lähöasema on Joensuu, mut mul ei oo tosiaan hajuakaa mihi aikaa se sielt lähtee, Kiteellä kyseinen juna on 12:50. Vaihtoja siis pari, Lahdes ja Riihimäel, eka kello 15:52/16:06 ja jälkimmäinen taas sit 16:46/16:52.

^Huomatkaa mun todella selkeä selitys ja sanokaa nyt et joku on tulos, koska junamatkat yksin = pure pain.
Ja hei mä oon melkei varma et se juna lähtee Joensuust joskus 12:15/12:20!

Edelleen en myöskää oo cossaamas ketään/mitään, eli mua voi bongailla esim. tän näkösenä pitkin viikonloppua, koska toi pipo tulee varmasti olemaa mukana - tuttu varmaan joillekki mm. D:n keikkajonosta >'D
Viimeksi muokannut Fray päivämäärä Ti Syys 04, 2012 5:51 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Pulvis et umbra sumus.

Fray
Vuoden Shinya

ViestiKirjoittaja allisapp » La Syys 01, 2012 7:02 pm

Mäkin oon tulossa! Lauantaina tosiaan lafin ja Japsirokki-foorumin miittien ja gaalan yhteydessä minut oikeastaan näkeekin. Tervehtikää jos näette.
Kuva
The g l o o m y morning has already died

1 tykkää.
allisapp
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja tikraw » Su Syys 09, 2012 7:22 pm

Ootteko hylkeet selvinneet jo Traconista kotiin? gnrbu tuskin on, mutta mä oon :D Kävittekö muissa ohjelmanumeroissa kun Gaalassa? Oliko hyviä? Vai mitä teitte?

Mun ja minnakon oli tarkoitus käydä katsastaa jotain muutakin kuin Gaala ja pari vikaa biisiä bändiltä ja pari ekaa biisiä DJ:ltä iltabileissä mut hupsista miten kävikään. gnrbu vinkkasi, että conin teemapeli tarvitsee meitä, joten päädyttiin sitten koko päivä ruokataukoa lukuun ottamatta leikkimään aarteenmetsästystä ja kokoamaan palapeliä hihamerkit hihoissa :P Mut saatiin ainakin ylennyksiä, musta tuli joku Avaruuden Yliluotaaja vai mikä lie oli. Ihan viihdyttävää, pitää kokeilla toistekin! Onnistuttiin houkuttelemaan muutama muukin lafilainen mukaan, toivottavasti teilläkin oli kivaa :D

Kaiken kaikkiaan siis ihan kiva con, varsinkin kun Gaalassa oli niin mukavaa! Nopeastihan se aika taas meni ja jäi näkemättä vaikka mitä, mutta onneksi coneja tulee ja menee aika nopeaa tahtia. Hirveästi ei kyllä tuo palaaminen arkeen huomenna taas inspiroisi :|

// v SHHHH SE EI OLE JULKISTA TIETOA!!11
Just smile, it confuses people.

tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja minnako » Su Syys 09, 2012 7:51 pm

Aika kyllä meni conissa varsin nopeasti! En kyllä tiedä oliko puolikuntoisuudellani jotain tekemistä sen kanssa :D tikraw tuossa yllä huijaa, käytiin me myös karaokessa laulamassa mm. Narutoa eiku :D conin järjestäjille iso kiitos, about kaikki toimi oikein hyvin!
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Fanyare » Ma Syys 10, 2012 9:26 pm

Nyt on kyllä käynnissä pahin conin jälkeinen masennus ikinä :/ Mulla oli hauskin con koskaan ja arvelen sen johtuneen osin siitä että olin tällä kertaa vänkärinä ja sain siten paljon laajemman kuvan koko Traconista ja tutustuin enemmän uusiin ihmisiin kuin aiemmissa coneissa. Salivänkärinä istuin läpi sellaisiakin ohjelmanumeroita joihin en olisi vapaa-ajalla tullut mieleenkään mennä ja siten sivistyin yllättävän paljon vaikkapa sellaisista asioista kuin avaruusanimet - ja k-pop. Siinä muuten yksi asia jota en ymmärrä, animekaraokessa vänkäröidessäni joka hiton ihminen siellä salissa osasi niiden k-pop -biisien sanat, koreografioista puhumattakaan :D Lempiasiani Traconissa olivat tällä kertaa ehdottomasti Legend of Zelda -pianokonsertti jossa meinasin alkaa itkeä heti ekan biisin aikana. Ja iltabileet tottakai! Jenlayn veti kyllä parhaan keikkansa tähän asti ja niitä seuraava japanilainen dj oli myös ihan mahtava. Koko Traconin kiteyttävä hetki oli se kun istuin sunnuntaina salivänkärinä Kaiba-animeluennolla ja huomasin että valkokankaan vieressä pöydällä oli... silitysrauta. Hämmennyin siitä mutta unohdin koko asian, kunnes kesken luennon ovi aukeni ja sisään asteli elegantisti hopeaperuukkinen, valkoiseksi maskeerattu cossaaja lattiaan yltävässä nahkatakissa, otti silitysraudan, kääntyi ja asteli rauhallisesti ovesta ulos kiinnittämättä huomiota kehenkään. :DDDDDDDDDD Mahtava hetki. Muttajee, ensi vuonna uudestaan samassa paikassa ja aivan taatusti vänkäröin taas, oli sen verran kivaa ja rentoa hommaa. Ja onhan tässä vielä parin viikon päästä kaatajaiset... 8D Oivoivoi.
Come to me
just in a dream
Come on and resque me

4 tykkää.
Fanyare
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Ke Syys 12, 2012 8:08 am

En jaksa odottaa siihen asti, et saan koneen eteen, ni kokeilen sit tätä kännykällä kirjoitusta. Joten, annettavan anteeksi mahd. kirjoitusvirheet. ^^'

Anyway, oli kyl kiva con. Mä myös esiinnyin ensimmäistä kertaa missään isommassa tapahtumassa, joten nyt sekin on tultu koettua. :D Sen takia kyl panikoin koko alkupäivän. Gaalassa oli kans tosi hauskaa! Oli kiva nähdä jo tuttuja ihmisiä ja tutustua uusiin. Kotiin tuli kans odotettua enemmän tavaraa. Viivotin on saanut ystäviltä paljon huomiota ja eilen välkkä kuluikin sokkeloa selvittäessä :''D Iltabileissä oli kans huippua, etenkin keikalla <3 Sen ansiosta mä podinkin keikkamasennusta conmasennuksen kanssa. (mulla on keikkamasennus ollut viimeksi toukokuussa LM.C'n jälkeen, ja senkin jälkeen on tullut keikoilla käytyä). Mä tosiaan valvoin koko yön ja ei ees tehny tiukkaa. Oli hauska huomata ittensä laulamassa karaokessa Forever Lovea ja SIDoa aikaisin aamulla ja loppupäivän kyl kruunas kivasti kirjekuorien perässä juoksentelu ja palapelin kokoaminen (aka conpeli).
Yff~ Olikohan täs ny kaikki? En ainakaan keksi muuta, mut hauskaa oli. Ens vuonna sit uudestaa~ \(^-^\)
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

1 tykkää.
Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja akumu » Ke Syys 12, 2012 12:44 pm

Mulla on kyllä niin kamala angsti ja conin jälkeinen masennus, että oksat pois vaan :|

Mun ei alunperin pitänyt tulla koko Traconiin, koska olin suunnitellut meneväni silloin heinäkuussa Kuopiossa järjestettävään Animeconiin, mutta asiat nyt menivät miten menivät ja dindin päädyinkin tänne! Onneksi päätin mennä Traconiin sittenkin, koska olisi kyllä kaduttanut ihan hirmuisesti, jos olisin jäänyt kotiin. Tietysti olisin voinut jotenkin harjoitella ruotsin yo-kuunteluita varten ja esimerkiksi mennä lauantaina koulussa järjestettävään kuunteluhappeningiin, mutta no, eipä hirveämmin kiinnostanut :-D Anyhow, olin pukeutunut normisinipukuiseksi Ciel Phantomhiveksi ja olin aika ihmeissäni, kun en nähnyt kuin ehkä muutaman Sebastian Michaelisin :( Mun oli tarkoitus napata itselleni Sebastian, että olisin voinut ottaa joitain kivoja kuvia, mutta jäipä sellaisetkin kuvat sitten ottamatta. No, aina ei voi voittaa, eikä läheskään aina!

Paljon hienoja cosseja tuli kuitenkin huomattua, mutta olin typerys, kun otin liian vähän kuvia. Lauantaina ei ollut oikein sellaista fiilistä, kun multa itseltäni tultiin kysymään aika usein kuvia ja antamaan haleja niin nautiskelin sitten siitä, että "JES VIIMEINKIN MUT HUOMATAAN JEE!" XD Oli kuitenkin hieno momentti, kun ei tarvinnut ottaa kuin pari askelta niin tosi monet tulivat pyytämään kuvia ja haleja ja kehumaan :') Taisi mulla olla sitten ihan suhteellisen hieno cossi, kun siitä kerta tolleen tykättiin hehee! En muuten tiedä, mutta musta tuntui, että olin ainut Ciel Phantomhive, joka oli sellaisessa normipuvussa... No, sokeudesta voidaan sitten taas syyttää sitä silmälappua, jota pidin kaksi päivää oikeanpuoleisen silmäni päällä. Oli aika jännittävä kokemus myöhemmin nähdä molemmilla silmillä.

Ja Lafi-gaalassakin oli oikein kivaa! Ihan näin btw, ei hitto te jasper ja tikraw olette pitkiä! Tunsin itseni niin pieneksi siinä teidän rinnalla :-D Mutta niin kuin tuolla Lafi-gaala-puolella sanoinkin jo niin kiitos hauskasta gaalasta ja toivottavasti ensi vuonnakin järjestetään irl-gaala niin voisi tulla mukaan ja yrittää olla vähän puheliaampi ja ei-niin-tantta-ja-jäätävä-ämmä XD Kuiteskin, mulla oli conissa tosi, tosi hauskaa ja toivottavasti teilläkin oli! Seuraavaa conia odotellessa.

v/ JOO NÄIN, MUTTA MINÄ OLEN 160CM JA KENGÄLLISENÄ EHKÄ PARI SENTTIÄ PIDEMPI. OIKEESTI >:| da fuq ihmiset. Miksi olette niin pitkiä...........
Viimeksi muokannut akumu päivämäärä Ke Syys 12, 2012 5:44 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja minnako » Ke Syys 12, 2012 2:22 pm

^ Ei jasper oikeasti niin pitkä oo. Näitsä sen kengät......
提心吊胆和闷

2 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja jasper » Ke Syys 12, 2012 3:55 pm

^ SHHHH. MÄ OON SILTI PIDEMPI KUIN SINÄ. (kengättömänä 172 ja kengällisenä 185)
ja taas
hierrät a i k a a s i verille

1 tykkää.
jasper
Vuoden Kiyoharu

ViestiKirjoittaja neo-giri » Ke Syys 12, 2012 7:54 pm

Fanyare: ...Saatoin revetä, sillä tuo silitysrautahemmo lienee eräs kavereriniX'DDD *Tarkistaa oliko tämän kaverin pitämä miniproppipaja aiemmin samassa salissa tuon mainitsemasi luennon kanssa* Jep, olihan se:'D (Kaveri myönsi vielä itsekin mesessä olleensa asialla: "ku en tienny millon se ohjelma loppuu, ni päätin et haen sen sieltä samaten, sillee sniikisti") Silittelivät mitä luultavammin muovipusseja(Y) Repeilen täällä kuvitellessani ko. tilannetta, kiitos vaanX'DD

Mut joo, oli oikein kiva con! Se meni liian nopeesti ohi;_; Lauantaina pyörähdin Japsirokin miitissä, Lafi-gaalassa ja iltabileissä. Miitti oli jees. Gaalaan oli ihanaa vihdoin päästä ja tui pari titteliäkin napsahti viimeen ja vihroon - kiitos ^w^ Iltabileet oli kans oikein mieluisat. Meininki oli oikein menevä, Jenlayn veti hyvän keikan (eikä ääni vihlassu korvaan niin pahasti ku viime vuonna) ja vaikka DJ-musa ei meitiin juur iske, niin kyllä se siinä taustalla meni ja muulla porukalla näytti olevan kivaa, ni sit mullaki oli:'DD Sunnuntaina katsastin elämäni ensimmäisen cosplaydeitin, joka oli oikein huvittavaXD Sen jälkeen tuhlasin rahojani mm. yhteen siittiöön tuitui<3 Sit mitäs muuta tuli nähtyä... No päättäjäiset joo ja tunti-kaks ennen niitä Tikrawin ja minnakon mainostamana ilmottauduttiin allisappin kanssa gnrbun navigointiryhmään ja juostiinki sit tovi pitkin Tampere-taloa kirjekuorien perässä:'DD Oli hauskaa - harmi, etten ollu kuullu koko pelistä vähääkään aiemmin:'<

Että semmosta. Hauskaa siis oli näin tiivitetysti sanottuna! Naaw, kun näki miljoonayks tuttuakin ja buhuu, tahtoo nähä taas pian;w;<3
Gitchi Gitchi Goo !!

2 tykkää.
neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Noradriel » Su Syys 16, 2012 6:20 pm

Olenpahan toipunut conista(ja saanut flunssan viimein). Con oli menestys minun osalta. Tuli myös nähtyä vähän ohjelmanpitäjän puolta. Conimasennusta ei oikein ehtinyt tulla, koska piti olla maanataina luennolla.

Tällä kertaa ohjelmaa oli vain niin paljon, että piti karsia. Valitettavasti Lafi-gaala kuuluin niihin. Ja vaikken käynyt yhdessäkään miitissä, vaikka piti, näin silti paljon tuttuja.

Yritin käydä mahdollisimman monessa ohjelmassa. Olin tietenkin paneelissamme, kävimme myös Zelda konsertissa(koska soittaja oli siskoni kaveri) ja cosplay esityksista oleva luento(pitäjä myös ystävämme) ja kävin pikaisesti myös maailmaloppu ja siitä selvityminen(pitäjä kaverini) ja tietenkin kaikki cosplay kilpailut. Oikeasti harmi, ettei WCS:ssa ollut neljää enempää ryhmää... Esityskilpailu taas. WAU. Se veti sanattomaksi. Ja todellakin Zelda konsertti oli minustakin upea, vaikka tiesin etukäteen jo miten hyvä soittaja siellä on. Käväisin myös iltabileissä, vaikken oma ohjelman ja väsymyksen takia jaksanut olla/ehtinyt olla kauaa.

Todella paljon cosseja ja ihanan laaja valikoima erilaisia cosseja, sekin ilahduttavaa. Ja selkeästi uusia fandomeita lyönyt läpi. Ja hauskaa, että bronytkin ovat löytäneet conejen pariin.

Ensi vuonna uudestaan.
Est celui qui lui jettera première pierre.

1 tykkää.
Noradriel
Teknikko

Paikkakunta: Mansessa ja satunnaisesti vierailee Japanissa uniensa kautta

Edellinen

Paluu Conit ja muut tapahtumat