Tracon VI 3.-4.9. @ Tampere

Conit sekä muut Japani-aiheiset tapahtumat Suomessa ja ulkomailla.

Tracon VI 3.-4.9. @ Tampere

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ma Elo 15, 2011 4:28 pm

Tampereen roolipeli- ja animetapahtuma Tracon järjestetään kuudennen kerran 3.-4.9. Tampere-talossa. Ohjelman huippuihin kuuluvat Hopeanuolen piirtäjä Yoshihiro Takahashin kunniavierasesiintymiset, World Cosplay Summitin eli cosplayn mm-kisojen Suomen karsinnat sekä Lost and foundin jrock-ficcien yö.

Liput ovelta 10€/päivä tai 20€/viikonloppu.

Tulijoita? Ajatuksia?

2 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

Re: Tracon VI 3.-4.9. @ Tampere

ViestiKirjoittaja Tricen » Ma Elo 15, 2011 8:10 pm

Huh, onneks näin tän viestin et ehdin tilata viel ton alennetun viikonlopun lipun! Oon siis tulossa, mielessä olis vetää animeconin Kisaki!cosplay uudestaan niskaan ja mahdollisesti myös Kisaki Projectin Kisakia cossailla vähän rennommilla vaatteilla (minäkö cosplayaan Kisakia? en kai).

Olis myös aikomus tulla ficcien yöhön, ehkä mahdollisesti lukemaankin jotain ;)
No more words are needed.
Just moments scattering into nothingness.

Just beauty.

Tricen
Teknikko

ViestiKirjoittaja allisapp » Ma Elo 15, 2011 9:26 pm

20e/viikonloppu? Jaa... Mua ei sitten ilmeisesti näe Traconissa, mahtavaa. :( Hyvästi Yoshihiro Takahashi.

Koska conien liput ovat alkaneet maksamaan maltaita? Noh, säästyn ainakin 40 eurolta.
Kuva
The g l o o m y morning has already died

1 tykkää.
allisapp
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ma Elo 15, 2011 9:44 pm

^ Lopeta valittaminen ja tilaa se 15 euron ennakkolippu.

5 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja paramnesia » Ti Elo 16, 2011 3:49 pm

Eilen tilasin hetken mielijohteesta liput ja nyt oon jopa maksanu ne :'D Nähdään siis Traconissa. Pitää vissii koittaa perehtyä ohjelmistoon ja vieraisiin, kun en tiedä yhtää mitä tuolla on tapahtumassa.

// Oho, tossa oli alotusviestissäki jotain tietoa. Hyvä minä, katoin sen vasta nyt.
// v Ai juu aivan! Sehän se taisi olla koko conin päätapahtuma? :---D
Viimeksi muokannut paramnesia päivämäärä Ti Elo 16, 2011 7:48 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
風の中で育った木は根が強い.

paramnesia
Teknikko

ViestiKirjoittaja tikraw » Ti Elo 16, 2011 4:04 pm

^Eihän sitä ohjelmasta tarvi tietää muuta kun että iltakymmenestä aamukymmeneen lafitusta ;D

Minäkin olen siis tulossa, ostin eilen myös liput. Gnrbulle kiitos, ilman tätä topicia ne olisi tajunnut, että tuo ennakkomyynti loppui jo eilen :'D En ole pahemmin ohjelmaa katsonut, todennäköisesti enemmän tulee vain hengailtua paikan päällä.

Ja käykäähän toivomassa niitä ficcejä! Heitelkää myös, jos on muita ohjelmaideoita tai -toivomuksia :)
Just smile, it confuses people.

tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Ti Elo 16, 2011 5:35 pm

Ilman tätä topicia olisin elänyt siinä uskossa, että "lipunmyynti päättyy 15.8." tarkoittaa, että 15. päivä ei voisi enää lippuja ostaa.
Kuitenkin, mä siis sain tilattua eilen liput ja maksettuakin. (Ei sillä, olisin tullut vaikka olisi 3. päivä pitänyt ostaa...).
Ohjelmaa en oo ehtinyt katsoa, mutta ihan sama. Jos ei oo mieluisaa ohjelmaa päivällä ni hengailen sit siellä. Luultavasti oon paikalla jo silloin kun Con alkaa.

Sama juttu kun Animeconissa eli jos mut näkee niin saa tulla moikkaan. ^^ (paitsi, nyt con on yhdessä rakennuksessa.)
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja Simma » Ke Elo 17, 2011 5:46 pm

Täällä odottelen että lippu kolahtaisi postiluukusta. Eli siis kyllä, mäkin oon tulossa, koko viikonlopuksi.
Tarkoitus on toki tulla käymään siellä lafijutussa (ehe, muita tapahtumia en ole viel vilkaissutkaan), mutta en sit tiedä viittiikö koko yötä olla. Pitää kattoa.
Nähkäämme siellä. :D
Does anybody know if we're looking out on the day of another dream?

Simma
Teknikko

ViestiKirjoittaja release » Ke Elo 17, 2011 7:51 pm

Traconiin tulossa kylläkin jos isä vain sponsoroi. Äiti veti lukon: "Mä en tollaseen turhanpäiväsyyteen rahaani pistä". o_o' Mutta, jos vaan pääsen sinne asti niin lauantaina kekkuloin taas Vincent- cossissa (mikäli saan sen edes puoliksi kuntoon) ja sunnuntaina Alice Ninen Sagana - > kaveri cossii Shouta. En tosin tiedä kuinka aktiivinen olen, koska kukaan ei halua nähdä mua väsyneenä. Aconissakin kävi vähän kehnosti sit sunnuntai illasta ^-^'

Traconilta en oikeestaan osaa odottaa yhtään mitään ja saa tulla nykimään hihasta ken tahtoo X''---3
"sääntöjen rikkojia pidetään alhaisina, mutta niitä jotka eivät huolehdi tovereistaan pidetään alhaisiakin alhaisempia"

release
Fani

ViestiKirjoittaja gnrbu » Pe Elo 19, 2011 8:47 pm

Tänä vuonna ei kuulemma kannata ottaa mukaan Free Hugs -lappuja, tai saa Kansanpuolueen turvallisuuskomitean kimppuunsa. ;D

3 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Fanyare » Su Elo 28, 2011 1:05 am

Eritoten viime X-miitissä olleille ja totta kai muillekin: X Replica aka Jenlayn, jonka kolme jäsentä järjesti X-miitissä meille hienon akustisen soitannan, soittaa Traconin ikärajattomissa iltabileissä Rondo-salissa kello 22-23! 8D Tällä kertaa pojat soittavat omaa tuotantoaan sekä myös muutamia j-rock-bändien covereita. Loistavaa musiikkia, energistä meininkiä ja komeita miehiä, tulkaa katsomaan! [/räikeä mainonta]
Come to me
just in a dream
Come on and resque me

5 tykkää.
Fanyare
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja kjjkjkk » Ma Elo 29, 2011 10:56 pm

liput tuli vaikka upeasti maksoin ne 12h yli eräpäivän. lattiamajoituksen lasku erääntyy huomenna
enkä tosiaan laiskuudeltani jaksa sitä vielä tänään maksaa :D

fanyare sun on paras moikata mua, koska oon urpo enkä koskaan huomaa ketään/mitään !!

yönylilafitukseen pitää tietty ilmestyä, miten muuten saisin lisää korkealaatuisia traumoja siitä kuinka lafilaiset neljänkin vuoden jälkeen muistaa etten tullut animecon-miittiin ja kertovat kuinka koko porukka lauloihuuteli 'kjjkjkk!!!! kjjkjkk!!!' (tapahtui viimeksi viikko sitten)

pistän terapeutin numeron korvan taa ennen matkaa nii eiköhän se siitä
remember when you swore
we had it all, we'd never fall

1 tykkää.
kjjkjkk
Fani

ViestiKirjoittaja gnrbu » Pe Syys 02, 2011 9:46 pm

Noin 11 tuntia conin alkuun ja 24 tuntia Lost and foundin jrock-ficcien yöhön! Mitkä ovat viime hetken fiilikset? Joko olette saapuneet Tampereelle?

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja akumu » Pe Syys 02, 2011 10:00 pm

yosh, pian odotus palkitaan!

Saavun vasta huomenna illalla itse pelipaikalle, koska seuralaiseni joutuu olemaan kymmenestä neljään jossain koulutuksessa, joten sen vuoksi lähtö viivästyy niin myöhään. Itseäni ei kuitenkaan haittaa, koska tapahtumahan kestää koko yön, joten onhan siellä sitten aikaa kierrellä ja tavata kavereita :) Olin liian hidas noiden lippujen kanssa, joten en ehtinyt tilaamaan ajoissa 15 euron viikonloppulippua/ranneketta/whateveriä, joten joudun maksamaan koko viikonlopulta sen 20 euroa. Ei se sinäänsä ole kallista, koska haha, porukat maksavat sen :D Köyhää on tämä opiskelijaelämä, joten pappa betalar! Onneks yöpaikka on hoidettu, ja pääsen vihdoinkin näkemään Mimran irl !

Itse tuun pääasiassa coniin pitämään hauskaa ja kuvailemaan kaikenlaisia hienoja cosseja, mutta kyllä itsekin pukeudun Death Noten L:ksi :D En ole ikinä ennen cossanut mitään tosissani, joten päätin aloittaa helpommasta päästä, kun se Ciel Phantomhiven vihreän puvun aloittaminen pikkasen venyi koulukiireitten takia. Mut no, oon tohon mun L-cossipukuuni ihan suhtkoht tyytyväinen ja jos siitä on conilaisilta jotain negatiivista sanottavaa niin no can do, ei eka kunnon cossi voi välttämättä olla paras :) Seuralaisenani toimii kuitenkin Kuroshitsujista tuttu Grell Sutcliffe, joten jos bongailette mua sieltä niin tulkaa vaan moikkaamaan !

wooooo oon ihan intona, tästä tulee hyvä viikonloppu !
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja neo-giri » Pe Syys 02, 2011 10:41 pm

Whuu, tulossa tosiaan ollaan! Tampereella olen ollut jo koko viimeisen viikon ja huomenna tosiaan olis se ite coni :DD Allisappkin tuli tänne tänään ja on kyllä ollut muksaa nörätä koneilla ja aina välillä yskästä tai niistää nenä, hiukan kipeenä kun ollaan molemmatXDD Mutta ei se menoa haittaa!! Josko sitä pian nukkumaankin menis, että jaksais sit lafitella sen seuraavan yön;)) Rohkeesti saa tulla moikkaamaan, jos mut tai allisappin tunnistaa!
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja minnako » La Syys 03, 2011 7:51 am

Suunnitelmat vähän meni niin ja näin, joten tämä neiti onkin tulossa! Illalla kylläkin, mutta sunnuntain siellä tulen viettämään tapahtui mitä hyvänsä. :D Hihasta kyllä saa tulla nykimään, jos sattuu bongaamaan ;)

EI JÄNNITÄ. Enemmän jännittää sitä ennen olevat häät, mutta häiden jälkeen varmaan Traconkin jännittää.
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

Paluu Conit ja muut tapahtumat