X Japan -covereita @ Kauniainen 11.3.

Conit sekä muut Japani-aiheiset tapahtumat Suomessa ja ulkomailla.

X Japan -covereita @ Kauniainen 11.3.

ViestiKirjoittaja Fanyare » To Helmi 10, 2011 5:31 pm

... Tämä nyt ei ole varsinaisesti jrock-keikka muttei kyllä miittikään :D Elikkä siis, Suomen oma X Replica - josta Tampereen X-miittiin tulijat saavatkin jo nähdä kolme viidesosaa akustisen soitannan merkeissä - heittää keikan Helsingissä perjantana 11.3. jollain nuorisotiloista. Täsmällistä aikaa tai paikkaa ei ole vielä tiedossa, mutta siitä infoa pikimmiten. Nuorisotila saattaa ottaa pienen maksun tästä, mutta paljon se ei tule olemaan - ja herrojen soittoa kuulleena voin sanoa, että se on helposti sen pienen maksun arvoista. Varaa keikalle siis paikka kalenteristasi, jos pidät hyvästä musiikista ja hyvistä tyypeistä, jos olet joskus kuullut hiden nimen (nyt viimeistään kuulit sen! Ja kohta toisen kerran: HIDE!) ja jos omistat jotain punaista/pinkkiä/vihreää (<- hiden hiusten värit)! Ja jos pidät X:stä, hengität vähintään joka toinen päivä ja tunnet jonkun espoolaisen, olet velvoitettu tulemaan paikalle.

Kommentteja bändistä esikuunnelleelta eli allekirjoittaneelta:

... Ai niin en sanonutkaan mitään kun menin sanattomaks ekan biisin kohdalla.

Kommentteja bändin jäseniltä:

"No... me vaan hypitään lavalla ja toivotaan että meistä pidetään."

Jos haluatte lisää argumentteja, pistäkää yksäriä. :D Lisäinfoa keikasta mahdollisimman pian.
Viimeksi muokannut Fanyare päivämäärä Su Maalis 06, 2011 2:43 am, muokattu yhteensä 1 kerran
Come to me
just in a dream
Come on and resque me

Fanyare
Taustalaulaja

Re: X Japan -covereita @ Kauniainen 11.3.

ViestiKirjoittaja Fanyare » Su Maalis 06, 2011 2:41 am

Noniin, nyt on heittää tarkkaa informaatiota. Elisiis, keikka on kunnassa nimeltä Kauniainen, ja paikalle pääsee kätevästi mm. lähijunalla U, S tai E (reittikartat tässä). Aikatauluja voi katsoa VR:n sivuilta ihan hakemalla Helsinki - Kauniainen -väliä. Lähijunia menee usein, mutta esim. 19:08 lähtee lähijuna S. Keikka pidetään Granin nuorisotilalla, ja tapahtumassa esiintyy muitakin bändejä. X Replica aloittaa kahdeksan maissa ja tapahtuma on alkoholiton - ovella puhallutetaan. Keikkapaikan osoite on Läntinen koulupolku 1, ja paikalle on Kauniaisten asemalta noin kymmenen minuutin kävelymatka. Ohjeet tästä. Keikan jälkeen täysi-ikäiset saavat halutessaan jatkaa näillä näkymin johonkin Espoon baariin :D Itse olen menossa Helsinkiin varmaan jo iltapäivällä kavereiden kanssa shoppailun merkeissä, ja seuraan saa liittyä! Varsinkin jos ei tule jatkoille, voi olla vähän tylsää tulla Helsinkiin vain keikan ajaksi.
Come to me
just in a dream
Come on and resque me

2 tykkää.
Fanyare
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Fanyare » To Maalis 10, 2011 6:52 pm

Olen pahoillani triplapostauksesta, mutta aikatauluihin on tullut tarkennuksia. Jätkät siis aloittavat soittamaan välillä 19.30 - 20.00 - tarkkaa tietoa ei ole, mutta paikalla kannattaa olla vähän aikaisemmin. Minä seurueineni olemme menossa varmaankin 18:38 lähtevällä U-lähijunalla. Niin, ja heittäkää tosiaan kommenttia tähän tai sitten yksäriä jos haluatte liittyä seuraan, niin tiedetään ketä odottaa :3
Come to me
just in a dream
Come on and resque me

Fanyare
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja kjjkjkk » La Maalis 12, 2011 4:33 pm

jätkät vetää siis vissiin enemmän ku tän yhden jo menneen keikan? jos ymmärsin oikein:D
ilmoittele Jossu lisää sitte jos heillä ois ens kuun puolella keikka, koska silloin mun rahatilanteeni sallis matkustelun!
koska olis ehkä siisteintä tsekata tää
remember when you swore
we had it all, we'd never fall

1 tykkää.
kjjkjkk
Fani

ViestiKirjoittaja minnako » La Maalis 12, 2011 7:44 pm

Mitä, tekee toisen keikan? Mua harmitti ihan hirveänä etten päässyt mun korean tunnin takia, mutta jos toinen tulee niin silloin haluan mukaan!
提心吊胆和闷

3 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Fanyare » Ma Maalis 14, 2011 1:48 am

kjjkjkk ja minnako, eiköhän lisää keikkoja ole tulossa! :) Jätkät aikovat jatkossa soittaa eri nimikkeen alla omien biisien merkeissä, mutta aikovat pitää X Replican eräänlaisena alter ego -bändinä. Keikkoja on siis melko varmasti tulossa lisää, ajankohdasta ei tosin ole mitään tietoa. Ilmoittelen täällä seuraavan keikan ajankohdasta sitten. ^^

Näin paikalla olleena täytyy sanoa että meno oli jäätävän mahtava, tiedän itseni lisäksi yhden joka herkistyi miltei kyyneliin ja että seuraavalle keikalle kannattaa tulla!

Setlist:

Prologue - nauhalta, mutta uudelleennauhoitetulla puheella :DD ("WE ARE NOT X!")
Rusty Nail
I.V.
Rose of pain (akustinen)
Silent Jealousy
Love Replica
Weekend
Kurenai
X (Tämä viimeistään räjäytti nuorisotilan)
Power Rangers -theme :DDD
Come to me
just in a dream
Come on and resque me

3 tykkää.
Fanyare
Taustalaulaja

Paluu Conit ja muut tapahtumat