Tracon 9 13.-14.9.14 Tampereella

Conit sekä muut Japani-aiheiset tapahtumat Suomessa ja ulkomailla.

Tracon 9 13.-14.9.14 Tampereella

ViestiKirjoittaja Amber » La Syys 13, 2014 11:49 am

Hyvä perustaa topic tässä vaiheessa, kun tapahtuma on jo käynnissä. :D

Tapahtuman sivut // Tapahtuman ohjelma

Jos ja kun olette conittamassa tänä viikonloppuna, niin olis kiva tietää teidän tunnelmia ja mitä ohjelmaa olette käyneet seuraamssa / menossa seuraamaan.

Itse olen conissa ohjelmanjärjestäjän roolissa. Olisikin kiva nähdä tuttuja kasvoja JaME:n paneelissa huomenna (sunnuntaina) klo 11! ^^
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

Re: Tracon 9 13.-14.9.14 Tampereella

ViestiKirjoittaja Larjus » Ma Syys 15, 2014 8:45 pm

Conissa olin, ja siellä paneelissa myös :D En oo ihan varma tunnistiko mua siellä, mutta AYA-cossissa olin (Rabbit Zombie). Ja siinä eturivissä offlinen kanssa :D

Oli kyllä kiva coni ja paneeli myös, harmi että aikaa oli liian vähän D: Itse mietin, että olisin voinut heittää johonkin väliin kommenttia cosplay keistä, mutten tiennyt mihin väliin olisin niin tehnyt.
Ja vaikka coni keskittyykin enemmän animeen ja mangaan, olisin kaivannut vielä enemmän j-rock-juttuja. Tsukicon takaisin! :<<
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

Larjus
Teknikko

Re: Tracon 9 13.-14.9.14 Tampereella

ViestiKirjoittaja Amber » Ti Syys 16, 2014 8:30 pm

Larjus kirjoitti:Conissa olin, ja siellä paneelissa myös :D En oo ihan varma tunnistiko mua siellä, mutta AYA-cossissa olin (Rabbit Zombie). Ja siinä eturivissä offlinen kanssa :D

Oli kyllä kiva coni ja paneeli myös, harmi että aikaa oli liian vähän D: Itse mietin, että olisin voinut heittää johonkin väliin kommenttia cosplay keistä, mutten tiennyt mihin väliin olisin niin tehnyt.
Ja vaikka coni keskittyykin enemmän animeen ja mangaan, olisin kaivannut vielä enemmän j-rock-juttuja. Tsukicon takaisin! :<<

Kiva että joku vastaskin tähän jopa. :D Tajusin sen olleen sä vasta jälkikäteen (kiitos Facebookin - näytit tosi erilaiselta siinä cossissa), mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Mukavaa, että saatiin yleisöä, ja kiva jos nautit(te) ohjelmasta. Itse kullekin jäi kyllä vielä paljon asioita, joita olis halunnut sanoa ja kysyä. Jäi kuitenkin ihan kivasti sellainen olo, että me JaME:n puolesta oltais ihan tervetulleita ohjelman järjestäjiä ja jrock-aiheiselle ohjelmalle olis yleisöä. Joten ehkäpä tämä ei jää tähän!

Itse olin vielä sen verran flunssassa, että käväisin conissa lähinnä vetäisemässä tuon oman show'n ja lähdin sitten pois. Ehdin kuitenkin nähdä monta tuttua ja kaks Draco Malfoy -cossia, joten ihan onnellinen con oli. :D
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

1 tykkää.
Amber
Vuoden beta

Paluu Conit ja muut tapahtumat