NOCTURNAL BLOODLUST @ Helsinki, Nosturi 27.7.2016

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

NOCTURNAL BLOODLUST @ Helsinki, Nosturi 27.7.2016

ViestiKirjoittaja akumu » Ma Kesä 06, 2016 9:28 pm

NOCTURNAL BLOODLUSTin kiertue huipentuu Suomeen!

Hiljattain Euroopan-kiertueen vahvistanut NOCTURNAL BLOODLUST ulottaa kiertueensa fanien toiveesta myös Suomeen.

Tunnettu japanilainen death- ja metalcorebändi päättää Euroopan-kiertueensa Helsingin Nosturilla, jossa tämä esiintyy 27. heinäkuuta. Lipunmyynti alkaa maanantaina 6. kesäkuuta klo 10.00. Keikalle on myytävissä kahta erilaista lippua. Näistä tavallinen peruslippu maksaa 30 euroa, kun taas VIP-lipun saa ostettua 45 eurolla. Pyörätuolilla tulevien avustajat pääsevät keikalle ilman lippua.

Ovet avautuvat klo 18.00 ja keikan on aikataulutettu alkavan klo 19.30.

Lippuja saatavilla Lippupalvelusta.

Olin melkoisen pettynyt ja harmissani, kun ensin heidän ei pitänyt tulla Suomeen. Meille sanottiin, että Venäjänkin konserttia oli todella hankalaa saada mahdutettua joukkoon, mutta kuinka ollakaan, ihme tapahtui! Monet fanit laittoivat viestejä tagilla #NOCTURNALBLOODLUSTtoFinland, ja ilmeisesti se tuotti ainakin jonkinlaista tulosta :-) Toivottavasti tätä keikkaa ei tarvitse perua vähäisen lipunmyynnin vuoksi, niin kuin DIO - Distraught Overlordin kohdalla kävi. VIP-liput ovat mielestäni jo menneet, mutta normilippuja löytyy! Harmittaa tuo päivämäärä, koska olen itse silloin todennäköisesti töissä :-( Mutta jos ihme käy ja mulle suodaan vapaapäivä niin ehdottomasti menossa!

Löytyykö Lafista muita faneja mun lisäkseni? :-)
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

2 tykkää.
akumu
Pääesiintyjä

Re: NOCTURNAL BLOODLUST @ Helsinki, Nosturi 27.7.2016

ViestiKirjoittaja Amber » La Kesä 11, 2016 4:20 pm

^Löytyy löytyy! Aika innolla mäkin odotan tätä keikkaa, ja tiedän monta muutakin innosta kihisevää lafilaista.

Kannatti tosiaan twiitata, vaikka kiertuejärjestäjä olikin alkuun niin nihkeänä tän toiveen suhteen... Nyt täytyy vaan toivoa, että liput myy hyvin, että kenenkään ei tarvitse katua tätä päätöstä!

Jos joku ei vielä tunne bändiä, niin kannattaa ihan ehdottomasti käväistä vaikka Youtubessa tai Spotifyssa tutustumassa, koska siis TÄMÄ ON OIKEASTI TODELLA KOVA BÄNDI. Luulis vetoavan suomalaisiin metallistisieluihin Japani-piirien ulkopuolellakin, jos jengi vain kuulisi Nokuburaa jostakin.
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

1 tykkää.
Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja Avalyn » Su Kesä 12, 2016 10:21 am

^
Minä nimenomaan jouduin hieman bändiä Youtubesta kuunneltuani toteamaan, että on ihan liian raskasta musiikkia tälle hylkeelle. ':D Harmi, olisi ollut kiva päästä pitkästä aikaa j-bändin keikalle. Olen kuitenkin teidän fanien puolesta iloinen, että kampanjanne tuotti tulosta ja saitte kiertuejärjestäjän mielen muuttumaan. Rohkaiseva osoitus sinnikkyyden ja päättäväisyyden voimasta. ^^
Jossain ollessaan on jostain poissa.

2 tykkää.
Avalyn
Vuoden trouble

ViestiKirjoittaja embled » Su Kesä 19, 2016 12:02 am

Pakko oli mielenkiinnosta kävästä kuuntelemassa ja saattaa olla, että keikka kutsuu jos vaan työvuorot ovat suosiolliset! ^--^ Istuu nimittäi omaan korvaan yllättävän hyvin ja livemusiikki on aina vertaansa vailla. Nosturissakaan ei oo sitten tullu 2011 Girujen jälkeen käytyä!

1 tykkää.
embled
Vuoden vaalipuhe

ViestiKirjoittaja Amber » Pe Heinä 29, 2016 2:20 pm

Can we talk about how amazing Nokubura was? 7/5. Oikeesti. Yks parhaista keikoista, mitä oon ikinä todistanut.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

1 tykkää.
Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja Avalyn » Pe Heinä 29, 2016 9:11 pm

Mukava kuulla, että oli hyvä keikka. ^^
Jossain ollessaan on jostain poissa.

1 tykkää.
Avalyn
Vuoden trouble

ViestiKirjoittaja akumu » Ke Elo 10, 2016 7:54 pm

Itsekin olen kuullut ainoastaan pelkkää hyvää sanottavaa Nokuburan keikasta! Kaikkien ylistävien tweettien ja muidenkin päivitysten jälkeen on suoraan sanottuna alkanut niin paljon ärsyttää, kun jouduin töiden vuoksi skippaamaan kyseisen keikan :-( Mutta kaikista tärkeintä on se, että fanit saivat yhteisvoimin järjestettyä tämän bändin Suomeen, vaikka sanottiin, ettei niin voisi käydä kiertueaikataulutuksen vuoksi. Hyvä me (osallistuin itsekin tweettaamalla yms, mutta keikka jäi todellakin haaveeksi...)! Mikäs bändi seuraavaksi yritettäisiin saada Suomeen? lynch.? MEJIBRAY? UVERworld? D? DADAROMA? DEATHGAZE olisi myös aika kova!
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

2 tykkää.
akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Amber » Ti Elo 16, 2016 8:17 am

^Nyt on käynnissä #diauratofin, jos kiinnostaa. Ja kuten noiden faniprojektin puuhaajien kanssa JaME-haastattelussa tuumattiin, niin myös VAMPS olis aika kova (ja mahdollinen Apocalyptican kautta). Kyllä tää antoi toivoa siitä, että pystytään saamaan oikeasti kiinnostavia keikkoja Suomeen. Viime vuosina on ollut ainakin mun kokemuksen mukaan vähän ristiriitaa kysynnän ja tarjonnan välillä...

- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

Paluu Keikat