砂月 -Satsuki- @ Gloria, Helsinki 5.5.2016

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

砂月 -Satsuki- @ Gloria, Helsinki 5.5.2016

ViestiKirjoittaja Mizuumi » La Maalis 19, 2016 2:05 pm

Ketään muita tulossa katsomaan Satsukia?

---
Lipputyypit:

• NORMAALI LIPPU
- Sisäänpääsy keikalle
Hinta: 17€

• VIP-LIPPU (erittäin rajoitettu määrä)
- Aikainen sisäänpääsy ennen normilippuja
- Ilmainen A2-kokoinen juliste
- Meet & greet Satsukin kanssa
- Yhteiskuva Satsukin kanssa
Hinta: 39€
真直ぐ愛を 見つめたかった
夢も未来もいらないから

Mizuumi
Teknikko

Re: 砂月 -Satsuki- @ Gloria, Helsinki 5.5.2016

ViestiKirjoittaja shy-rebel » Su Maalis 20, 2016 12:23 pm

Voih, kiinnostaisi kovasti päästä katsomaan ja kuuntelemaan Satsukia livenä! ;__; Kerrankin tulisi joku minuakin kiinnostava artisti, jota en ole aiemmin livenä nähnyt. Lippujakaan ei ole hinnalla pilattu ja VIP:n jopa ostaisin...

...Mutta valitettavasti keikan ajankohta on vaan niin huono omaan aikatauluun nähden. :/ Kandi pitää palauttaa 10.5. mennessä ja aloitan samassa kuussa työtkin, joten en kehtaisi heti pyydellä vapaita. Senkin lisäksi, kun kesäkuussa tulee muutenkin reissattua sitten etelään pidemmäksi aikaa ja mahdollisesti Ruotsiinkin. Samasta syystä jää Mumford & Sonsin (huomattavasti kalliimpi) keikka väliin, joka olisi yllättäen 7. päivä toukokuuta. Kyllä harmittaa, että jää nämäkin nyt kokematta, kun tää kevät vaatii niin paljon muuta. :(
また夢で思い出す, ここから君だけ消え去り...

Galileo Galilei - Oh, Oh

2 tykkää.
shy-rebel
Vuoden double

ViestiKirjoittaja DrMinttu » Ma Maalis 21, 2016 5:03 pm

Menossa. o/ Oon vähän yllättyny noista edullisista hinnoista, mutta ehkä se oli RENTRER EN SOI joka oli vähän isompi nimi eikä soolo-Satsuki enää niinkään.
MOPT -blogi || Last.fm || Ficcilista

2 tykkää.
DrMinttu
Teknikko

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » To Maalis 31, 2016 8:38 pm

Olen menossa!

Mua kiinnosti kovasti mennä keikalle ja hetken mietin, että viitsisikö. Mä en oo itse henk.koht juurikaan kuunnellut herran tuotantoa mut koska liput ei olleet hinnoilla pilattuja, päätin sit rohkaistua ja ostaa lipun. Pääsen tulemaan paikalle vielä kivassa porukassa, joten odotan toukokuuta innolla! ♥

( Nähtiin parin kaverin kanssa pari iltaa sitten SuG fiilistelyjen merkissä = katsottiin mm. uusimman singlen limited a version mukana tullut DVD, jossa oli Euroopan kiertueesta. Illan lopuksi päädyttiin kans kuuntelemaan pari kappaletta Satsukin soolokappaletta ja kuulosti sen verran lupaavalta, että olen enemmän kuin tyytyväinen päätökseeni. Jos näette jonossa niin saa tulla moikkaamaan. :D )
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja akumu » To Huhti 14, 2016 7:19 pm

Kiinnostaisi tulla katsomaan Satsukia, koska olisi kiva päästä pitkästä aikaa japanilaisen artistin keikalle... Gazen keikkaan kun on vielä jokusen verran aikaa :( Ikävästi näyttää kyllä siltä, että olen Virossa tuona päivänä, joten jää väliin... Mutta tulkaa ihmeessä tänne kertomaan keikkakokemuksia! Haluaisin niin tietää, miten hyvin Satsuki vetää tämän keikan :>
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja maiko » Pe Huhti 15, 2016 4:05 pm

Tää keikka houkuttelisi kieltämättä tosi paljon, mutta koska lähden melko pian tän jälkeen Japanin-matkalle niin täytyy todennäkösesti katsoa vasta hieman lähempänä, että kuinka matkaa edeltävä säästökuuri ja muut kiireet antaa periksi ! Hyvin mahdollista että loppupeleissä päädyn tänne varsinkin jos joku kaverikin tulee, sillä ei tätä keikkaa kieltämättä ole hinnalla pilattu :'D ja viime kerrasta keikalla Suomessa on muutenkin päässy kulumaan taas ties kuinka pitkä aika...
Satsukin tuotannon suhteen oon nykyään aika pihalla, viimeks kuuntelin nimittäin sen musiikkia varmaan vuonna 2011 tai 2012, mutta toisaalta keikka voisi olla ihan hyvä mahdollisuus tutustua uudempaankin tuotantoon ! Mutta täytyy tosiaan katsoa vähän lähempänä uudestaan että tulenko tälle keikalle :'D
Viimeksi muokannut maiko päivämäärä Ti Huhti 19, 2016 5:27 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

maiko
Roudari

ViestiKirjoittaja embled » Su Huhti 17, 2016 5:16 pm

Huhhuh, hiukan kutkuttelis kun ei tuo hintakaan paha oo. Sen verran tippunu piireistä et ois ihan jees käydä virkistämässä muistia :D Saa nähdä.

embled
Vuoden vaalipuhe

Paluu Keikat