the GazettE @ Helsinki, The Circus 10.06.2016

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

the GazettE @ Helsinki, The Circus 10.06.2016

ViestiKirjoittaja akumu » La Tammi 09, 2016 11:39 am

THE GAZETTE PALAA KESÄKUUSSA SUOMEEN!

Japanilaisen visual kei -musiikkisuuntauksen kärkinimi the GazettE esiintyy Helsingissä The Circuksessa 10. kesäkuuta 2016.

Yhtyeen tuorein kokopitkä julkaisu ja samalla järjestyksessään kahdeksas albumi on syksyllä julkaistu DOGMA, joka tarjoaa kuuntelijalleen aiempaa tummanpuhuvampaa, raskaaseen rockiin painottuvaa the GazettEa.

The GazettE on vieraillut Suomessa kahdesti aiemmin, vuonna 2007 Tavastialla ja 2013 The Circuksessa. Molemmilla kerroilla konsertti varattiin loppuun muutamassa minuutissa ja yhtye esiintyi loppuunmyydylle yleisölle.

Liput tulevat myyntiin Maanantaina 11.1.2016 klo 9:00 Lippupalvelussa.

Keikalla kaksi eri lipputyyppiä:

General (55€ + toimitus- ja palvelumaksut) ja VIP (130€ + toimitus- ja palvelumaksut)

General-lippu: Normaali keikkalippu. Ei erikoisoikeuksia keikalla.
VIP-lippu: Sisältää normaalin keikkalipun, sekä erikoisoikeuksia. VIP edut julkaistaan ennen lipunmyynnin alkua.

Lisätietoja keikasta löytyy osoitteesta Jrock Suomen sivuilta!

Kuva

Tässä vielä teaser tulevasta vuodesta!

Siis en pääse yli tästä, mä oon niin onnellinen, ettei mitään järkee :D Juuri sanoin tiistaina yhdelle mun kaverille, että toivottavasti he tekisivät jonain päivänä taas Euroopan kiertueen, mutta en odottanut, että kaksi päivää myöhemmin siitä oikeasti ilmoitettaisiin. Ihan hullua, oikeesti! Mä oon niin menossa mun isosiskon ja parhaan kaverin kanssa, kunhan vain saadaan liput. Tyydytään tälläkin kertaa normilippuihin, koska 130 euroa VIP-lipuista on semisti liikaa. Ranskan ja Saksan VIP-lippujen etuun kuuluu Rukin suunnittelema paita, jota ei ole muuten fanitavaroiden joukossa myynnissä, aikaisempi sisäänpääsy, eri jono kuin normilipullisille, mahdollisuus parempaan paikkaan keikkapaikalla sekä high five the GazettEn kanssa. HIGH FIVE. Must be the most fucking uncomfortable moment ever. En sellaisesta maksa tota hintaa :D Koin viime keikallakin mahtavan keikkaelämyksen normilipulla, joten oon varma, että niin käy nytkin. Kuinka moni on tulossa ja mitä lippua ajattelitte? Oon maanantaista jo niin paiseissa, ettei oo tosikaan, huh huh!
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

3 tykkää.
akumu
Pääesiintyjä

Re: the GazettE @ Helsinki, The Circus 10.06.2016

ViestiKirjoittaja eternaltenshi » La Tammi 09, 2016 12:19 pm

Täällä bingo, mukana ollaan!!

Oonkin kaverille just mainostan että koskahan nää tulee taas suomeen, olis vähän fiilistä päästä keikalle :D Mun synkkä ja epäonnistunut työpäivä oli kerta heitolla pelastettu kun facebookis tuli teaser video ruutuun ja tajusin et siinähän lukee WORLD TOUR 16. Niin siistiä, meitsi on ihan täpinöissä!

Harkittin VIP-lippua mut sitten honasin hinnan. 130? No way. Viimeks se oli 85 euroa, mitähä erikoisuuksia siinä nyt on? :D En vaan ny sen Rukin paidan takia maksa tollasta hintaa. Ja high five? Mitä vit XD Mitenkä, anteeks nyt. Mutta ehei. Sain itekki normi lipulla iha sika mahtavan keikka kokemuksen ja se riitti. Mutta harkitsen. Vähän. En havittele vippiä. Ehkä. En!

Mutta anyway, täältä tullaan 100% varmuudella! Nyt on taas sellane reissu tiedossa mitä odottaa ja se on sen arvosta.

//nonii nyt on normi liput käyty lunastamassa! Nyt vaan odotellaan 8)
Viimeksi muokannut eternaltenshi päivämäärä Su Tammi 17, 2016 2:14 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
♪ ♥ ♫

1 tykkää.
eternaltenshi
Roudari

ViestiKirjoittaja NANE » Ma Tammi 11, 2016 10:35 pm

Kaveri soitti mulle kun olin kaupassa, että Gaze tulee Suomeen kesällä. Meinas itku tulla :DD

Kävin tänään lunastamassa VIP-lipun itselleni ja syön loppukuun multaa, muttei se mitään. Viime keikalla oli normilippu ja ekalla keikalla en ollut vaikka olisin halunnut. Ajattelin että nyt, kolmas kerta toden sanoo ja maksan koko hoidosta!
「 13th Friday MURDERS SHOW!!
who killed? who killed? who killed? mommy?

NANE
Fani

ViestiKirjoittaja Amber » Su Tammi 24, 2016 10:42 am

Ujelo ja mää ollaan kans tulossa! Normiliput ostettiin. Ei vaan kinostele tarpeeksi, että yhtään enempää pulittais lipuista kuin mitä ne perusliputkin maksaa. En kuunnellut Gazea vuosiin tuossa välillä, mutta viimeisin levy visuaalisine ilmeineen kolahti yhtäkkiä aika kovaa, ja nyt kiinnostaa ihan vain käydä katsomassa, että mitäs tämän bändin nykyinen meno keikoilla oikein on. Oon itse asiassa menossan nyt katsomaan Gazea ekaa kertaa ikinä. :D Oon varmaan ainoa, haha.

Tästä keikkavuodesta on kyllä tulossa ihan mahtava! Maaliskuussa mulla on kalenterissa X Japanin Lontoon-keikka, ja kesäkuulle kirjattuina Gaze ja Queen Suomessa. Kyä kelepaa.
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja akumu » Su Tammi 24, 2016 5:39 pm

^ Huu, meikäkin on menossa Queenia tsekkaamaan! En millään malttais odottaa, tästä kesästä tulee niin paras keikkakesä :D Ruissia ja Provinssiakin venailen, heheh.

Olin kyllä todella hämilläni siitä, että Suomessa the GazettEn keikalla ei ole tiukkaa käytäntöä meet&greetissä niin kuin esimerkiksi Saksassa tai Ranskassa. Siellähän VIP-etuihin kuuluu high five -moment the GazettEn kanssa, kun sitten taas täällä saa kätellä ja vaikka sanoakin jotain. Ihan hyviltä eduilta kuulostavat, ainakin viime keikkaan verrattuna. Mutta joka tapauksessa päädyin normaaliin lippuun, koska mulle se musiikki ja keikka itsessään on tärkeintä; ei se, että pääsen koskettamaan lempibändini jäseniä. Kyllä he varmasti kunnioittavat myös niitä faneja, jotka tulevat normaalin lipun kera nauttimaan heidän musiikistaan ja siitä tunnelmasta :-) Ei enää kauaa keikkaan! Tai noh, kyllä jonkun verran, mutta aika menee niin nopeasti. Millaisia biisitoiveita ihmisillä muuten on? Onko joitain tiettyjä biisejä, joita haluaisitte kuulla? Mä toivon kaikkea DOGMA-albumilta, koska se on kokonaisuudessaan ihan helmi albumi. Myös INSIDE BEAST, ATTITUDE, Linda sekä Kantou olis niin kiva kuulla livenä... Ja tietenkin oma lempibiisi (Shiikureta Haru, Kawarenu Haru), mutta se taitaa olla niin vanhaa matskua, että tuskin soittavat sitä enää missään. Harmi sinäänsä ;;

1 tykkää.
akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Anraf » Ma Kesä 13, 2016 6:21 am

Pystymättä sen paremmin perustelemaan, täytyy kyllä sanoa, että pidin tästä keikasta enemmän kuin edellisestä. Vaikka pelkän peruslipunkin hinta oli kieltämättä suolainen, sillä sai kyllä rahalleen vastinetta ja hyvä keikkafiilis jatkui aamun pikkutunneille saakka. :)

Mites te, jotka ostitte VIPit? Koitteko hintalaatu-suhteen olevan ihan ok, vai...?

akumu kun tuossa ylempänä kyseli, että "Millaisia biisitoiveita ihmisillä muuten on? Onko joitain tiettyjä biisejä, joita haluaisitte kuulla?" niin Suicide Circus, Ugly ja Ominous taisivat olla mitä halusin kuulla ja vissiin kaikki siellä tulikin (?). Hyvä keikkasetti oli kaikenkaikkiaan! Oma suhteeni kun Gazetteen on, että kuuntelen jos sattuu soimaan, mutta harvoin etsimällä etsin heiltä mitään. Nuo mainitsemani biisit kuitenkin ovat päässeet YouTuben suosikki-listalleni. :)

Että silleen not-true-fanina voi kyllä suositella bändiä j-rockia kuuntelemattomillekin, jos haluaa nähdä jotain legendaarista ja fiilistellä vaikuttavan musiikin tahdissa. ♥ :D

P.S
- Reitan maski näytti livenä paremmalta kuin kuvissa
- Rukin hattu uhmasi fysiikan lakeja, mutta näytti kyllä hyvältä herran päässä
- Uruha. Enough said. ♥
~Here lies what is left of me. The rest is mystery. Ignore thyself.~ (Stan Rice)

1 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja Amber » Ma Kesä 13, 2016 4:47 pm

Mä en pysty aiempiin keikkoihin vertailemaan, koska mun Gaze-neitsyys meni vasta tällä keikalla, mut täytyy kyllä sanoa, et oli ihan mielettömän hauskaa. Siitä kiitos kuuluu paitsi bändille, myös kaikille muikeille lafilaisseuralaisilleni, you know who you are. :D

Niska on edelleen tosi kipeä moshaamisesta...............
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

1 tykkää.
Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja DrMinttu » La Kesä 25, 2016 8:08 pm

Amber kirjoitti:Niska on edelleen tosi kipeä moshaamisesta...............

Kaikki myötätunto sulle, toi on kyllä niin kamalaa. :D Missasin valitettavasti tän Gazen keikan mutta olin siellä silloin 2007 (ja 2013 mutta se ei jotenkin jäänyt yhtään mieleen) ja oli kyllä aivan totaalisen jyrän alle jäänyt olo seuraavana päivänä! Ääni oli jäänyt Tavastialle, pää ei kääntynyt mihinkään suuntaan ja jokaikistä lihasta särki ihan hulluna. Ja vaikka se on ihan kamalaa niin se tarkoittaa kyllä just sitä että keikka on ollut hyvä.
MOPT -blogi || Last.fm || Ficcilista

1 tykkää.
DrMinttu
Teknikko

ViestiKirjoittaja akumu » Ma Kesä 27, 2016 8:58 pm

Mulla oli ainakin aivan mielettömän ihana keikkakokemus!

En tainnut täällä kertoa, mutta huhti-toukokuussa lueskellessani Amerikan kiertueen meet&greet-tilaisuuksien raportteja, mulle tuli aivan jäätävät masikset, koska mulla oli tosiaankin vain normaali lippu :D Suhteellisen lyhyellä varoitusajalla sain kuitenkin hankittua VIP-lipun ja myytyä normaalini, oi että sitä jännityksen määrää keikkapäivänä! Maha oli niin kipeä enkä pysynyt paikallani hetkeäkään, mutta se saattoi osittain johtua myös siitä, että mulla oli keikkapäivänä myös pääsykokeet. Anyway, itse en jonottanut yhtään, vaan hyppäsin VIP-jonon perään, kun alettiin päästä sisään. Löydettiin seuralaisteni kanssa loistava paikka miksauspöydän edestä, mistä näki erittäin hyvin kaikki lavan tapahtumat ja pystyi myös kunnolla moshaamaan sekä hyppimään. Muistan vieläkin sen fiiliksen, kun Circuksen valot sammuivat ja NIHIL pärähti käyntiin. Se oli jotain niin mahtavaa nähdä oma lempibändi toisen kerran samaisella lavalla. Löytyykö muita tyyppejä täältä Lafista, jotka tykkäävät Circuksesta keikkapaikkana? Musta ko. mesta on kyllä aika 5/5!

Settilista oli todella hyvä, pääsin kuulemaan lempibiisini DOGMA-albumilta, joka tosiaankin on siis INCUBUS. Muita mahtavia riehuntabiisejä olivat GABRIEL ON THE GALLOWS, UGLY, HEADACHE MAN sekä The Suicide Circus. DOGMAsta olisin pitänyt paljon enemmän jos olisin kuullut jotain, mutta valitettavasti biisi jäi aikalailla kaukaiseksi järkyttävän kiljumisen takia. Mutta tykkäsin biiseistä todella paljon, ja UNDYING kuulosti myös aivan ihanalta. Mun mielestä oltiin valittu juuri oikeat hitaat biisit tälle keikalle! DEUX jäi kuulematta (se oli mun toiveenani, nyyh), mutta täytyy toivoa, että pääsen vielä jonain päivänä kuulemaan sen livenä :-) Tykkäsin sekä tästä keikasta että edellisestäkin, mutta tämä taisi fiiliksen tasolla olla hieman parempi. Ehkä johtui myös siitä, ettei keikkaa oltu myyty loppuun ja oli tilaa jopa hengittää? Tai sitten syynä oli se, ettei ihmisten kiljuminen tällä kertaa ollut niin fanaattista :D

Mutta se meet&greet! Aiemmin naureskelin ajatukselle parin sekunnin kättelystä, mutta voin vain todeta, että maksaisin vaikka uudet 130e, jos saisin samanlaisen tilaisuuden :D Tietenkin nimmari olisi ollut kiva saada, mutta mulle se konkreettinen muisto heidän tapaamisestaan ei ole niinkään tärkeää. Tärkeintä on se oma fiilis ja että pääsee puhumaan oman lempibändinsä jäsenille. Muistan vain tiettyjä kohtia koko tilaisuudesta; meinasin kompastua kävellessäni Aoin luo, mutta hän otti musta kiinni ja hymyili erittäin onnellisesti, en ehtinyt sen kummemmin sanoa Reitalle mitään, kun hän jo veti mut luokseen ja kiitti ainakin kolmesti siitä, että olin tullut keikalle, Rukin kohdalla jäädyin täysin, mutta sain sanottua ne asiat, mitkä mun pitikin; Thank you so much, I love you. Ja Ruki hymyili mulle ja silitti molemmilla käsillään mun kättäni. Kai sen sijaan oli niin söpö hymyillessään ja hän kiitti enkä voinut muuta kuin hymyillä ja kiittää häntä itseään. Uruhaa onnittelin ja kun olin siirtymässä eteenpäin hän vetäisi mut hellästi samalle tasolle kanssaan ja sanoi "thank you soooo much". Ja kyllä, hän venytti so-sanaa niin että mua alkoi hieman naurattaa. Se oli niin söpöä!

Että joo, kyllä tuo lyhytkin tilaisuus oli kaiken sen rahamäärän arvoinen ♥

Eikä ainakaan viikkoon liikutettu päätä sen kummemmin. Oli kyllä niin tuskaa, mutta kaiken sen arvoista. Ai että, haluan taas Gazen keikalle!

4 tykkää.
akumu
Pääesiintyjä

Paluu Keikat