SuG @ Tavastia, Helsinki 8.12.2015

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

SuG @ Tavastia, Helsinki 8.12.2015

ViestiKirjoittaja illusione » Pe Syys 11, 2015 12:08 pm

2015/11/29 (Sun) Werkstatt, Cologne, Germany
2015/11/30 (Mon) Backstage, Paris, France
2015/12/02 (Wed) O2 Academy 2, London, UK
2015/12/03 (Thu) Machinenhaus, Berlin, Germany
2015/12/05 (Sat) Technikum, Munich, Germany
2015/12/07 (Mon) Moscow Hall, Moscow, Russia
2015/12/08 (Tue) Tavastia, Helsinki, Finland

http://www.musicjapanplus.jp/fanclub/sugeuropetour/

Ovet aukee 18:00 / 19:00

Liput myynnissä Tiketissä alkaen Pe 18.9 klo. 9:00!! Normaali lippu 34,5€ , VIPeistä mulla ei ole tietoa, luultavasti näkyy sitten kun itse myynti aukeaa?

Eli SuG päätti repästä, hiukan yllätyksenä tuli toi tieto koska jotenki olin jo menettänyt toivon koko japsien suomeen tulemisen suhteen kun ei oo aikoihin kuulunut ketään jotka itteäni kiinnostais... mutta hei, ne on SuGut, totta helkutissa olen menossa! :D

Oon niin innoissani, joten aika sadasosa sekunnissa tän topicin aukasin, jrocksuomikaan ei ole vielä kerennyt ilmotella keikasta :D Päivittelen sitä mukaan kun infoa tulee lisää.
Viimeksi muokannut illusione päivämäärä Ke Syys 16, 2015 9:49 pm, muokattu yhteensä 4 kertaa
Dear ██, I ██ you.

I will ██ you with every broken piece of me.

3 tykkää.
illusione
Roudari

Re: SuG @ Tavastia, Helsinki 7.12.2015

ViestiKirjoittaja Larjus » Su Syys 13, 2015 9:46 pm

...Vau.

En kyl kuuntele SuGua juurikaan, mutta vähänkö on päästävä. Hitsi vain, ku se on just arkipäivänä... :/ Oon harjoittelussa silloin, enkä tiedä vielä yhtään, missä ja milloin pääsisin tuona päivänä pois.
Mutta. Haluan. Tonne.

Ja eikös sen pitäis olla 8. päivä eikä 7., niin kuin tuossa otsikossa on?
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

2 tykkää.
Larjus
Teknikko

Re: SuG @ Tavastia, Helsinki 8.12.2015

ViestiKirjoittaja illusione » Ma Syys 14, 2015 2:26 pm

^ ohohoo, pieni typo tullut! Kiitos huomautuksesta :D
Mulla sama homma toi arkipvä ongelma, tälleen jumalan seläntakana(väh. 5h junamatka jokapaikkaan) asuvaa helpottais huomattavasti jos kaikki keikat ois vaan viikonloppusin. :D + olen kÖYHÄ. Mutta ei itku auta, elän vaikka sit muutaman kuukauden pakastekeitoilla mutta minähän olen tulossa !
Dear ██, I ██ you.

I will ██ you with every broken piece of me.

1 tykkää.
illusione
Roudari

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Ti Syys 15, 2015 12:01 am

Ash, en ole hetkeen seurannut bändin tuotantoa. Lähinnä oon vaan pitäytynyt niissä omissa lemppareissa, mut silti SuG itsessään aiheuttaa sellaisen innostuksen, et kiinnostais kovin. Noi liputkaan ei oo mitenkään pahan hintaiset, et varmaan tuutte näkemään mut Tavastialla joulukuussa. :D

Naurattaa kun just about kaksi viikkoa sitten puhuin kaverin kanssa siitä, kui hienoa olis nähdä SuG. Sit tultiin siihen tulokseen, et näh luultavasti vaan tullaan katsomaan jotain live DVD'tä ja sen lähemmäs ei päästä. Ja sit tuli tää ilmoitus ja kummatkin on ihan hämmentyneitä, mut sillee "jaa, no kai sinne on sit päästävä!"
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

1 tykkää.
Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja illusionchiu » To Syys 17, 2015 10:29 am

Minäkin ajattelin tulla joulukuussa SuGia katsomaan, vaikka en ole bändiä sen suuremmin seurannut, paitsi nyt kaksi päivää kun latailin biisejä koneelle. :D
Mutta 99% varmuudella miut näkee kanssa joulukuussa Tavastialla ! :3
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

1 tykkää.
illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja gnrbu » La Syys 19, 2015 2:51 pm

Minäkin innostuin hakemaan lipun, vaikken ole SUGua paljon kuunnellutkaan.

2 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Ke Syys 23, 2015 12:52 pm

VIP liput tulivat tänään myyntiin. LINKKI LIPPUIHIN.
Toi Vip ei oo itsessään se konserttilippu, vaan pikemminkin päivitys. (VIP upgrade) Eli sen lisäksi tarvitaan vielä se keikkalippu.
Päivityksen hinta on 65€ + muita pieniä maksuja. Itselläni lippu tuli lopulta maksamaan 75€.
Sen etuja on nimmaroitua kiertue DVD, tapaaminen bändin kanssa, kuvamahdollisuus (polaroid). Ja toki siinä tulee kans se VIP laminaatti.

Päätin sit tänään kokeilla onneani lipun suhteen. Noita lippuja on kuitenkin aina suhteellisen vähän (~ parikymmentä ?), niin niiden saaminen on kaikkea muuta kun itsestäänselvyys. :'D Aluksi siinä oli vähän teknisiä ongelmia, kun se annetu sivusto näyttikin vaan eri kaupungin vippiin, mut lopulta saatiin oikeat linkit. Kaikki meni paljon kivuttomammin kuin olin ehtinyt toivoa ja sain oman lippuni/päivitykseni. Eli nyt se on vielä varmempaa, että nähdään joulukuussa.
Hyr nyt alkoi jännittää~
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja Mizuumi » Pe Syys 25, 2015 9:07 am

Mut nähdään ehdottomasti keikalla! Ostettiin kaverin kanssa VIP Upgradet hirveellä kiireellä heti ku pystyttiin. Vuosiin en oo käynyt millään jrock keikalla, mutta heti kun kuulin että SuG tulee niin... Ihan pakko päästä. Vaikken pariin vuoteen niitä ookaan kuunnellu erityisemmin niin kyllä tää uutinen sai SuG kuumeen jälleen päälle. Tuskin maltan odottaa joulukuuta. Vielä kun peruslipun saan hankittua heti kun rahaa tulee niin pääsen sisällekin :D

Klikkaa itsesi keikan fb-sivuille.
Viimeksi muokannut Mizuumi päivämäärä To Loka 22, 2015 6:29 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
真直ぐ愛を 見つめたかった
夢も未来もいらないから

Mizuumi
Teknikko

ViestiKirjoittaja akumu » Su Syys 27, 2015 5:53 pm

Mä oon vielä ite kahden paikkeilla, että tuunko vai en! Olis kyllä niin kiva päästä jollekin tällaiselle hieman mieltä piristävämmälle keikalle, koska ei SuGun musiikki ole ihan mitään niin raskasta kuitenkaan :D En kyllä ole kaikista biiseistä ihan kärryillä, vanhoja tunnistaisin kyllä varmaan jotenkuten mut uusien kohdalla voisin vähän jäätyä... VIPiä en kyllä sitten hanki, mikäli tulen. En kuitenkaan ole niin suuri fani, että tahtoisin päästä tapaamaan bändin henkilökohtaisesti. Mutta kyllähän tällainen extrajuttu on aina hyvä sellaisille, jotka siitä innostuvat! Mutta tosiaan, voi olla, että tuun - riippuu ihan koulusta ja omasta rahatilanteestani tuolloin :)
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

1 tykkää.
akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Larjus » Ke Syys 30, 2015 6:19 pm

Hihii, oon hankkinut jo liput mulle ja siskolleni (tais olla täällä nickillä offline, jos joku muistaa). Ostin ne kyl ennen ku tuli mitään infoa tosta VIP-jutusta :D No, en kyl varmaan kehtais mennä ees mihinkään VIPiin ku en SuGua niin kauheesti kuuntele. Pelkkä keikka saa riittää. Ja oonhan mä ton päivän entuudestaan työharjoittelussa (mulle selvis eilen, että teen sen koulussa erityisryhmässä, eli vuorojen ei pitäis olla ongelma), et en varmaa ois ees se kaikkein skarpein.

Äbäbä, mitä mä aloin selittää... No joo, anyways, oon siis tulossa sisko käsipuolessani~
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

1 tykkää.
Larjus
Teknikko

ViestiKirjoittaja Anraf » Ma Loka 05, 2015 9:34 am

Eilen ostin kans oman lippuni ja päivitin saman tien VIPiksi. Kaverini on jo monta vuotta yrittänyt käännyttää mua pitämään SuGusta ja Takerusta, mutta jokin siinä on ollut vaan liian creepyä ja värikästä (sanoo henkilö, joka oli ja on edelleen vannoutunut ZORO -fani. xD )
No, nyt kuitenkin jotain on tapahtunut ja kiinnostus on kasvanut vähitellen, ja onhan ne semmonen... ilmiö. Ja syytän tästäkin Tatsuroa (kuten lähes kaikesta mitä jiiruihin tulee), että olen nyt seuraillut Takerua ja niin hänen kuin bändinkin vähän (parempaan? ;b ) muuttunutta tyyliä enemmän, ja heti kun kuulin tästä, tiesin että pitää mennä, maksoi mitä maksoi. Jos työpäivä osuu kohdalle niin työnantaja hoidetaan kiristyksellä tai lahjonnalla, jos ei muulla niin palkattomalla vapaalla. Mun innostuneisuus on sitä luokkaa, että voisi luulla suuremmaksikin faniksi, mutta eihän sitä tiedä, josko se lopullinen käännytystyö tapahtuu tuolla livenä. :D
~Here lies what is left of me. The rest is mystery. Ignore thyself.~ (Stan Rice)

1 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja Larjus » Ma Joulu 07, 2015 3:59 pm

Keikka lähestyy... Mä oikeesti unohdin, että se on jo huomenna XD Oon erittäin hyvissä keikkafiiliksissä siis. Haha, no joo, kiva ilta huomenna luvassa!
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

Larjus
Teknikko

Paluu Keikat