雅-MIYAVI- @ Nosturi, Helsinki 16.10.2015

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

雅-MIYAVI- @ Nosturi, Helsinki 16.10.2015

ViestiKirjoittaja akumu » Ti Elo 04, 2015 1:08 pm

SAMURAI KITARISTI MIYAVI SUOMEEN LOKAKUUSSA

Omalaatuisella kitaransoittotaidolla varustettu, lahjakas ja persoonallinen MIYAVI (JPN) saapuu lokakuussa uuden albuminsa tiimoilta Suomeen. Neljän massiivisen maailman kiertueen kolunneena artisti on kasvattanut mainetta kaikilla mantereilla.

Fanien keskuudessa ”Samurai-kitaristiksi” tituleerattu artisti edustaa traagisia lyriikoita ja monisäikeisiä melodioita yhdistettynä leikkisään ja visuaaliseen lavaesiintymiseen. Miyavi käsittelee kitaraa mielenkiintoisin ottein kertoen tarinoita tunteista ja maailmasta.

Miyavi julkaisi uusimman albiminsa ”The Others” huhtikuussa 2015 ja suuntaa pian Eurooppaan. Hiipumisen merkkejä tämän rock tähden elkeissä ei ole havaittavissa!

Liput alkaen 40,00€ Lippupalvelusta!

Tällä kertaa meikä on niin messissä, että tilasin mulle ja mun isosiskolle liput heti vain, kun oli mahdollista! Oon niin monta kertaa missannut Miyavin, josta on muodostunut nyt pikkuhiljaa yksi mun lemppariartisteista niin tätä tilaisuutta en jätä käyttämättä :-) Päiväkin on just sopivasti perjantai ja mulla on syyslomaviikko meneillään silloin, joten aika perfect ajoitus. Muita tulijoita? Millaisia fiiliksiä koette juuri nyt, kun keikkaan ei ole kuin pari kuukautta aikaa? Entä millaisia biisitoiveita teillä olisi?
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

Re: 雅-MIYAVI- @ Nosturi, Helsinki 16.10.2015

ViestiKirjoittaja Amber » Ke Elo 05, 2015 9:46 am

Tää on nyt ihan järkyttävää offia, joten pyydän heti kärkeen anteeksi, mut toi keikkauutisteksti saa mut itkemään verta. ;;;______;;; Samurai kitaristi rock tähden maailman kiertue, oh gawd.

Keikka taitaa jäädä multa tällä kertaa väliin. En oo enää tykännyt Miyavin viimeaikaisesta musiikista hirveesti, joten kiinnostus on lopahtanut. The Others ei napannut yhtään, ja aika turha kai sinne keikalle on mennä odottamaan jotain tosi vanhaa musaa. :'D Oon kuitenkin ihan tosi innoissani kaikkien niiden puolesta, jotka on innoissaan, koska onhan Miyavi itsessään edelleen aika cool. Pitäkäähän siis hauskaa syksyllä!
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

2 tykkää.
Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja Larjus » Pe Elo 07, 2015 4:10 pm

On se kyllä hienoa, että Miyavi tulee taas keikkailemaan Suomeen :D Itse taidan tosin jättää väliin, koska tykkään Miyavin tuotannosta lähinnä vanhasta matskusta, 2008 ja sitä aikaisemmat. Uudempi ei iske, ja sitä hän varmaan soittelis ensisijaisesti. Lisäksi oon 2009 Miyavin nähnyt, ja ehkä se riittää... Toisaalta olis ihana päästä pitkästä aikaa keikalle, viimeks olin kattoo KAMIJOa o.o Hitto. No, ehkä tässä ehtii vielä mietiskellä, jos sitä sit kuitenkin menis, ihan vaan koska Meevi.
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

1 tykkää.
Larjus
Teknikko

ViestiKirjoittaja Anraf » Ma Loka 05, 2015 9:50 am

Myös Miyavia ajattelin käydä ihmettelemässä monen vuoden tauon jälkeen. Olen viimeksi ollut vuonna 2009 täällä Tampereella herran keikalla. ^^;
Kuuntelin eilen uusia biisejä ja odotan kyllä hyvillä fiiliksillä rentoa ja letkeetä keikkaa. :)
~Here lies what is left of me. The rest is mystery. Ignore thyself.~ (Stan Rice)

1 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ma Loka 05, 2015 10:10 pm

Anraf, muistuta miuta tästä vielä ensi viikolla, jooko? Päivä on vielä avoinna kalenterissani.

1 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Umi » To Loka 15, 2015 11:18 am

Vaikka Miyavin tuotanto on uusien julkaisujen myötä ajautunut tasaisen varmasti yhä kauemmas omista mieltymyksistäni, on artistin Suomen-keikoille menosta kuitenkin ehtinyt muodostua tässä vuosien saatossa jonkinlainen itsestäänselvyys. Olen siis kenties vähemmän yllättäen saapumassa paikalle myös huomenna. Vaikka Miyavin musiikkillinen anti ei kaikin puolin enää miellytäkään, on hyvä keikkakokemus lähes pomminvarma. Voi myös toivoa, että settilistalle eksyy joitain kivoja biisejä (mikä Euroopan-kiertueen muiden pysäkkien settilistojen perusteella on hyvinkin todennäköistä).
Mind the gap between the train and the platform.

1 tykkää.
Umi
Teknikko

Paluu Keikat