heidi. @ Helsinki, Gloria 18.4.2014

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

heidi. @ Helsinki, Gloria 18.4.2014

ViestiKirjoittaja maiko » La Helmi 15, 2014 11:27 pm

Uutinen aiheesta kiertueen järjestävän Kanzen musicin facebook-sivulla + kiertuepäivämäärät;

heidi. European Tour 「Fly high!」 dates :

Friday April 4th - Krasnodar (Russia) @ SU-27
Saturday April 5th - Moscow (Russia) @ SEVEN club
Sunday April 6th - Warsaw (Poland) @ Progresja
Tuesday April 8th - Wroclaw (Poland) @ Firlej
Thursday April 10th - Prague (Czech) @ Storm Club
Saturday April 12th - Vienna (Austria) @ Aera
Sunday April 13th - Ljubljana (Slovenia) @ Orto bar
Wednesday April 16th - Munich (Germany) @ Garage Deluxe
Thursday April 17th - Cologne (Germany) @ Werkstatt
Friday April 18th - Helsinki (Finland) @ Gloria
Sunday April 20th - Paris (France) @ La Java

lisäksi pari ylimääräistä keikkapäivämäärää näyttäisi myös olevan tulossa ! lippuhinnoista yms. ei ole vielä tarkempaa tietoa, muuta kuin se, että maanantaina tulee myyntiin VIP-lippuja kiertueelle. siitä, että koskeeko nää VIPit Suomea ei ole kuitenkaan mitään tietoa. :< tarkemmat tiedot kumminkin varmaan ilmestyy lähiaikoina tuonne kanzen musicin sivuille.

itse olen ainakin innolla menossa katsomaan bändiä ! aloin kuuntelemaan heitä jo joitakin vuosia sitten, ja toivoin erityisesti silloin näkeväni myös joskus livenä, joten pakkohan tuonne on päästä :--D muita menijöitä ?

maiko
Roudari

Re: heidi. @ Helsinki, Gloria 18.4.2014

ViestiKirjoittaja Adolfiina » Su Helmi 16, 2014 12:10 am

Kylläpä näitä nyt satelee! Näinköhän tämä maalis-kesäkuun huisin laaja keikkatarjonta jo alkaa näkyä pikku hiljaa kysynnässäkin? Vai onko jrock sittenkin juuri tänä keväänä muodikkaampaa kuin koskaan? Totta kai on, kuten aina!

Itse en ole kuullut nuotin nuottia tältä yhtyeeltä, enkä kyllä ole Adamsiltakaan, jota niin ikään viikkoa aikaisemmin olen menossa vilkuilemaan. Moni varmaan itkee jo verta sen takia, että rahat ja fyysinen olemus ei yksinkertaisesti vain repiydy kaikkea hauskaa pitämään. Kaipa tähän pätee se sama vanha kultainen sääntö, että jos on halvat liput, niin mikäpä siinä matkatessa laatumusaan tutustumaan. Surkuhupaisahkoa tässä on se, että viikoittainen pyhiinvaeltelu Gloriaan taitaa oikeasti käydä pitemmän päälle kalliimaksi kuin itse keikkaliput.

Ehkei siis kuitenkaan, ettei ähky yllätä...? Toisaalta kyllä ehkä vähän houkuttaisi... ehkä ei sittenkään, mutta vähän pienesti kihelmöipi kuitenkin.
The clocks on the wall are driving us crazy but we don't know how to stop them.
-Derek Noy

Adolfiina
Vuoden outolintu

ViestiKirjoittaja Saga » La Maalis 01, 2014 7:28 pm

heidi. @ Gloria, Helsinki 18.04. !!

Opening actina toimii IN SHADE : https://www.facebook.com/officialinshade

VIP-liput Kanzenin sivuilta (oikea alareuna, paypal / luottokortti): http://kanzenmusic.com/events.html
VIP-lippu oikeuttaa sisäänpääsyn 30min ennen muita, yhteiskuvan bändin kanssa sekä nimmaroidun posterin. Hinta: 40e

Normaalit liput Tiketistä: http://www.tiketti.fi/heidi-JPN-GLORIA- ... puja/24553
Hinta alk. 22e

Lisätietoa keikasta viralliselta event-sivulta: https://www.facebook.com/events/696570903728598/
Follow me. And love me.

Saga
Bändäri

ViestiKirjoittaja Larjus » Ke Huhti 09, 2014 7:10 am

Äääh, en vieläkään tiedä menisinko katsomaan heidi.ä. En ole heidän musaa koskaan kuunnellut, vaikka bändin olen tiennyt kauan (yks tuttu fanittaa sitä). Toisaalta mulla on hirveä keikkahinku, ja mistä sen tietää mimmosena fanina mä sieltä selviydyn :D "Aivopesihän" Mix Speaker's,Inc.kin mut niiden faniksi keikallaan (tosin kuuntelin niitä jo ennen sitä).

Lipuissa ei oo ees paha hinta. Hitsit, pitäsköhän mennä?
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

Larjus
Teknikko

ViestiKirjoittaja Larjus » Pe Huhti 18, 2014 11:13 pm

No joo, meninpä sitten keikalle :D Hyvä että menin, oli hyvä keikka. Soittivat Utakatan ihihihihi ♥ Ihana loppusilaus, rakastan sitä biisiä. Ja Kiri oli niiiiin söpö siellä rumpujensa takana etten kestä! >w< Söpömpi kuin kuvissa.
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

Larjus
Teknikko

Paluu Keikat