ADAMS @ Gloria, Helsinki 11.4.2014

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

ADAMS @ Gloria, Helsinki 11.4.2014

ViestiKirjoittaja Saga » Ma Joulu 16, 2013 5:54 pm

Nyanko Scandal Factory tuo ADAMS:n ensimmäistä kertaa Suomeen!

Yhtye esiintyy Glorialla Helsingissä 11.4.2014. Lisäinfoa keikasta tulossa pian!
Facebookin keikkayhteisö

ADAMS OFFICIAL WEBSITE: http://www.adamshota.com
Facebook : https://www.facebook.com/adamandshota
Twitter : https://twitter.com/adamshota

Ketkä kaikki tulossa mukaan? Mitä mieltä olette bändistä? Millaiset odotukset teillä on keikasta? :)
Follow me. And love me.

Saga
Bändäri

Re: ADAMS @ Gloria, Helsinki 11.4.2014

ViestiKirjoittaja Hii » Ma Joulu 23, 2013 11:41 am

I'm in with my friend!

En mä oikein tiedä mitä odottaa. Keksin lähteä mukaan vaan tsekkailemaan menoa kiitos musiikinkuvailun neoseksuaaliseksi - krhm, ja lempinimenihän on Neo. Ei meillä sen ihmeellisempää syytä aluksi ollut. Tosin musiikki osoittautui kivaksi ja tässä sitä ollaankin popiteltu mukavasti.

En mä kai muuta odota kuin hyvää fiilistä ja menoa :')
"See me ruined by my own creations"
- Tuomas Holopainen

Hii
Bändäri

ViestiKirjoittaja tycho » Ti Joulu 24, 2013 11:12 am

Hii kirjoitti:En mä oikein tiedä mitä odottaa. Keksin lähteä mukaan vaan tsekkailemaan menoa kiitos musiikinkuvailun neoseksuaaliseksi - krhm, ja lempinimenihän on Neo.

Neofiilihän vissiin tarkottaa sitä, et kiinnostuu vain uusista ja ainutkertaisista asioista - tai vastaavasti, asioista kiinnostuu vain niiden ainutkertaisuuden tähden -, et ehkä neoseksuaalinen musiikki on ihmisille, jotka innostuu uudesta ja kokeilevasta? ; )
It disappears without even being able to let out a word / Was it freedom that we won?
Feeling the body temperature of my dream and I pray / Everything gets twisted

Sade hakkaa tätä maata eikä lopeta
Se vain hakkaa maata

tycho
Vuoden moderaattori

ViestiKirjoittaja Secu-chan » Pe Tammi 03, 2014 8:14 pm

Hei kaikki hylkeet :3
Itse olen ainakin odotellut tarkempaa infoa lipuista ja kellonajoista keikan alkamisen suhteen, joten nyt Tiketti ja Gloria ovat vihdoin päivittäneet sivujaan^^ Olen ehdottomasti tulossa, tykästyin poikien musiikilliseen tyyliin ja ovat he hyvän näköisiäkin, söpö "pari". :3

Liput ovat Tiketissä myynnissä 10.1.2014 klo. 09:00 alkaen!
Liput ennakkoon alkaen 14,50e. Jos lippuja on jäljellä, niitä voi ostaa 10.4.2014 klo 17:00 asti.
Ovelta liput 15e.
Ovet aukeavat klo 18:30.
Ensin esiintyy KARMIA klo 19:30 ja viimein klo 20:30 ADAMS.

Tiketti: http://www.tiketti.fi/Adams-JAP-Karmia-GLORIA-Helsinki-lippuja/23597
Gloria: http://nk.hel.fi/gloria/
Hito wa ittai... doko kara kita
Doko e ikun darou
Taisetsu na yasashi hito
Kimi dake ga inai

- Gackt: Saikai ~Story~

Secu-chan
Bändäri

ViestiKirjoittaja Adolfiina » Pe Tammi 03, 2014 11:31 pm

No jo on edulliset pippalot! Itse pääesiintyjään en vielä ole ehtinyt tutustua, mutta jo lämppäri yllätti musiikillaan tarpeeksi positiivisesti, että voisi hyvinkin harkita paikalle saapumista. Ajankohtakaan ei ole hullumpi, vaikkei An cafesta ehkä täydelleen vielä olekaan tuolloin ehtinyt toipua. Katsotaan, katsotaan...
The clocks on the wall are driving us crazy but we don't know how to stop them.
-Derek Noy

Adolfiina
Vuoden outolintu

ViestiKirjoittaja shunshun » Ke Tammi 08, 2014 6:10 pm

shunshun ja Avalyn homoilevat luultavasti tiensä keikalle myös. (zomfg, enpä ole käynyt sitten matenrou operan konserton jälkeen suomen kamaralla keikalla, pelottaa.)
Musta on jollain hienolla tavalla siistiä mennä bändin, jonka teema kieppuu homoseksuaalisuuden ympärillä, keikalle lepakkona... Joko se on tosi randomia tai siinä on jotain yhteydentunnetta artistien kanssa.

(lieköhän glorian parvi auki ollenkaan, ei mua se anniskelu niin kiinnosta, mutta olen raihnainen vanhus... jaksaako sitä riekkua eturivissä vai suunnatakko parvelle chillailemaan... tosin nykyään oon jo melkein liian chilli kaiken suhteen :D)
Viimeksi muokannut shunshun päivämäärä Pe Tammi 10, 2014 12:08 am, muokattu yhteensä 1 kerran
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

1 tykkää.
shunshun
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Secu-chan » Ke Tammi 08, 2014 8:20 pm

Suomen keikalle ei ole tulossa VIP-lippuja, kuten muutamaan muuhun maahan.
Naapurimaamme Ruotsi sen sijaan myy VIP-lippuja - kuten esim. myös Ranska ja Saksa.
Miksi suomalaisia sorsitaan? D:

Muiden maiden lipputiedot, jos joku niistä kiinnostuu tai haluaa tietää keikkapaikat ynnä muut, löytyy ADAMS @ Gloria -Facebook-sivulta, joka oli jo linkitettynä ensimmäiseen postaukseen.
Hito wa ittai... doko kara kita
Doko e ikun darou
Taisetsu na yasashi hito
Kimi dake ga inai

- Gackt: Saikai ~Story~

Secu-chan
Bändäri

ViestiKirjoittaja maiko » Ke Tammi 08, 2014 11:40 pm

Mäkin ehkä mahdollisesti tulossa keikalle jos se aikatauluuni sopii ! Jos totta puhutaan en oo ehtinyt tutustua tähän bändiin paljoa yhtään, mutta tavallaan olisi ihan kiva tulla keikalle nimenomaan tutustumismielessä (jollen siis saa aikaisemmin aikaiseksi kuunneltua heidän musiikkiaan vähän laajemmin) :--D Ja mulla on muutenkin kamala hinku keikoille koko ajan, plus kerrankin on näin mahtavan halpaa, joten miksikäs en loppujen lopuksi tulisi jollei tule jotain akuuttia menoa tuolle päivälle. Huomasin myös että tää on perjantaina, joka on kieltämättä lauantain jälkeen kätevin mahdollinen päivä keikalle !

maiko
Roudari

ViestiKirjoittaja Adolfiina » Ma Huhti 07, 2014 10:05 pm

Jos joltakulta vielä puuttuu lippu, niin miulta saisi nyt vaikka sitten kirjeen ja vapaaehtoisen kannatusmaksun hinnalla. Sattui tulemaan omalle bändille samana päivänä esiintyminen, niin ettei tänne siirtyminen nyt vain mitenkään onnistu. Olisi todella hienoa, jos tälle lipukaiselleni löytyisi joku, jolle siitä olisi iloa. YVittäkää, kiitos!

Niin, tai ota pois vaikka kaverille, jonka olet aina halunnut saada aivopestyä neoseksuaaliseen japsimusaan!
The clocks on the wall are driving us crazy but we don't know how to stop them.
-Derek Noy

Adolfiina
Vuoden outolintu

Paluu Keikat