An Cafe @ Tavastia, Helsinki 11.03.2014

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

An Cafe @ Tavastia, Helsinki 11.03.2014

ViestiKirjoittaja GINGA » Ma Joulu 02, 2013 8:26 pm

Oshare kei -yhtye An Cafe on ilmoittanut palaavansa takaisin Suomeen maaliskuun 11. päivänä. Konsertti on osa yhtyeen uusinta maailmankiertuetta LIVE CAFE TOUR 2014 NYAPPY GO AROUND THE WORLD IV ~kawaii Cafekko AISHITERU~.

Ti 11.3.2014 Helsinki, Tavastia
Liput alk. 41 €, ikärajaton (alle 12-vuotiaat huoltajan seurassa)
Lipunmyynti alkaa pe 6.12.2013 klo 9.00

Lisätietoa:

Turvallisuussyistä jonomuodostelman toivotaan muodostuvan Tavastian ovelta, Fredrikinkadun suuntaan.

Ovet avataan kello 18.00.

Menijöitä?
Itse 99% varmuudella menossa, eihän tätä voi jättää väliin. :3
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

Re: An Cafe @ Tavastia, Helsinki 11.03.2014

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Ma Joulu 02, 2013 8:57 pm

Kova on yritys, mutta varmuudella en voi sanoa koska raha + kirjoitukset. An Cafe on pysynyt siellä kärjessä jo niin kauan,että ei niiden voi antaa vain tulla Suomeen samalla, kun itse istun omassa huoneessa kirja kädessä. Täytyy alkaa vähän kysellä ja vinkkailla, sainpahan ainakin täytettä joulutoivelistalle. ^^

Asiahan on silleen, että keikalle meno on varmistunut. Viime keikasta poiketen, tavallisen lipun lisäksi mulla on VIP-lippu.
Keikalla siis nähdään ja saa tulla tökkimään, jos tunnistatte! :D
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja Emubird » Ke Maalis 05, 2014 10:14 pm

Tulossa! Odotan innolla jo ensi viikkoa. Tulee olemaan toinen kerta kun nään Antikut. Harmittaa, kun ei ollut mahdollisuutta saada VIP:iä, kun pitää mennä töihin tiistaina päivällä... Toivottavasti pojat tulevat Suomeen vielä tulevaisuudessakin, niin minullakin olisi sitten mahdollisuus saada VIP :3

Emubird
Fani

ViestiKirjoittaja birth_d » Ma Maalis 10, 2014 10:22 pm

Minäkin olen tulossa! Harmittaa, kun se VIP-lippu oli niin kallis, etten viitsinyt ostaa :/ Toivotaan että ensikerralla on vähän halvemmat.

Onko muuten tietoa, että onko se jonotus perus 3h? En löytänyt mistään mitään tarkempaa tietoa ja ei hireästi tekisi mennä mieli heti aamusta sateeseen seisomaan...
All eyes on me in the center of the ring
Just like a circus
When I crack that whip, everybody gonna trip
Just like a circus

birth_d
Fani

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Ke Maalis 12, 2014 11:40 pm

^ Mun tietääkseni jonotussääntöjä ei ollut. Niistä ei ainakaan ilmoitettu ja jonotussuunta oli toiseen suuntaan. Ainakin itse tulin paikalle vähän yli 2 ja siel oli jo paljon porukkaa.

Huhhuh mikä keikka - mikä päivä!
Mä tosiaan sain sen VIP -lipun ja vaikka tyyris se olikin, rahalleni sain vastinetta. VIPin ansiosta sain myös mun eturivin paikan just sellaiselta paikalta, josta mulla oli suora näköyhteys Terukiin (samalla toki myös Kanoniin) ja näin kaikki jäsenet hyvin. Tehtiin fureja ja jäsenet jotenkin viihty tosi paljon siinä mun edessä. :'D Settilista oli aika unelma, koska Ryuusei Rocket ! (Ette voi arvatakkaan, paljonko mulle merkkasi et kys. kappale soitettiin Suomessa.) Encoren jälkeen meillä oli lauluprojekti, joka onnistui! Mikun ilme oli niin hämmentyny kun tajus, mitä biisiä laulettiin. Sit se laulo kans mukana ja kaikki hymyili niin iloisesti. Lopussa Miku otti vie sellaisen lapun, jossa oli lyriikat, yhdeltä keikalla olijalta ja sit kans mun vieressä olevalta tytöltä. (kys. lappuja väkertelin tosiaan keikkaa varten, et ihmiset saa sanoja ja pystyy laulamaan mukana.) Saatiin myös bonus biisi - keikkalistalla kappaleita siis 17.
Niin ja sain aarteiden joukkoon myös Kanonin plektran!

Oli kyl ihan upea kokemus, paras keikka tähän mennessä! Oli myös paljon parempi kuin 2012 keikka, vaikka ihanaa sielläkin oli! (Ja näihin mietteisiin ei VIP vaikuttanut mitenkään. :D) Mä varmaan teen tästä vie blogiin merkinnän niin tuun ja linkkaan tähän sen sit. (Mut siinä voi mennä tosin aikaa. :'D)
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

1 tykkää.
Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja Larjus » Pe Maalis 21, 2014 10:20 pm

Oli kyllä tosi hyvä keikka ♥ En ollu yli vuoteen käyny millään keikalla (ja edellinenkin oli An Cafe :D), niin tuntu tosi hyvältä päästä taas nauttimaan livemusasta. Etenki livejapsimusasta.

Mun elämäni paras hetki oli kyllä kun ne soitti Escapismin! Se on mun ehdoton lempibiisi antikuilta, ja sen kuuleminen livenä on parhautta. Muutenki settilista oli tosi hyvä, ihanan paljon soittivat kaikkia vanhoja hittejä. Maple Gunan ja Snow Scene ;____; Ja Bonds Kizuna lopetuksena, olin niin varautunut siihen loppukappaleeksi. Mä aluks jopa pelkäsin, ettei ne soittais sitä! Onneks soitti.

Yhtä juttua oon jäänyt vähän harmittelee kyl. Menin ekaa kertaa keikalla portaille. Sieltä oli kyl hyvät näkymät ja tilaa (ei loppunu happi kesken), mut en päässy hiplaa Mikun reittä tai saanu mitään kamaa D: Jos olisin tiennyt että ne heittelee kourakaupalla plekuja, pulloja ja pyyhkeitä, olisin kyl mennyt lavan eteen. Jotenki aattelin et yleisöön lentää hyvällä tuurilla yks pullo ja pari plekua... No, keikka oli kyl mahti, seuraavaa innolla ootellen!
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

1 tykkää.
Larjus
Teknikko

Paluu Keikat