miyavi @ the circus, helsinki 16.03.2014

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

miyavi @ the circus, helsinki 16.03.2014

ViestiKirjoittaja elmeri » Ke Marras 06, 2013 8:37 pm

[ Europe Tour ]
● 3/14 Paris, FRANCE LA Cigale
● 3/15 London, UK Shepherds Bush Empire
● 3/16 Helsinki, FINLAND Circus
● 3/17 Copenhagen, DENMARK DR Concert House
● 3/19 Moscow, RUSSIA Izvestiya Hall
● 3/20 St. Petersburg, RUSSIA Aurora Club
● 3/21 Krasnodar, RUSSSIA Arena Hall
● 3/23 Krakow, POLAND Studio Club
● 3/24 Budapest, HUNGARY Barba Negra Music Club
● 3/26 Berlin, GERMANY Columbia Club
● 3/27 Cologne, GERMANY Live Music Hall

lisätietoja tulossa ilmeisesti tulevaisuudessa!

mut woopwoop siistii!!
haluan vain ihmisarvon
ja tietty helvetisti rahaa
limusiinin ja porealtaan

ava valerina_haci @ LJ

elmeri
Teknikko

Re: miyavi @ the circus, helsinki 16.03.2014

ViestiKirjoittaja minnako » To Marras 07, 2013 3:28 pm

Kivasti ehdin varmaan Suomeen ennen tota, joten pitäähän miyavi käydä tsekkaamassa!

Ja vaikka ystäväpiirini hurjaa vauhtia epäernuuntuu, uskon, että miyavin kitarointitaidot niitäkin kiinnostaa joten seuraakin olisi!
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Reitsutsuki » To Marras 07, 2013 10:09 pm

Miksi se pitää olla ylppäreiden kanssa samaan aikaan?! T_T Miyavi kun kuitenkin on yksi niistä artisteista, jotka haluan nähdä livenä D: Ei mulla oliskaan seuraavana päivänä ku ruotsin kirjallinen >_< Ketuttaako kenties? Eihän toki...
Omae no mono wa ore no mono, Ore no mono wa ore no mono!

Reitsutsuki
Fani

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Pe Marras 08, 2013 7:22 pm

Oi kyllä, tulossa olen taas mun parhaan ystäväni kanssa, koska hän tätä keikkaa minulle ehdotti ja enkä voinut sanoa ei kun kyseessä on Miyavi. Maaliskuuta odotelessa (:
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja akumu » To Marras 21, 2013 3:30 pm

Viimeinkin löytyy tietoja lipuista täältä!

Liput: toimituskuluineen alkaen 41,50 €. Myynnissä myös VIP-lippuja, jotka sisältävät
- aikaisen sisäänpääsyn konserttiin
- tapaamisen artistin kanssa
- artistin kuvausmahdollisuuden
VIP-lipun hinta palvelumaksuineen alkaen 78,50 €.

Maksettuja lippuja ei vaihdeta eikä lunasteta takaisin. Lippupalvelu ja Live Nation eivät vastaa kadonneista lipuista.

Lippujen pitäisi tulla myyntiin 25.11, eli ensi maanantaina kello 9.00 alkaen Lippupalvelussa. Kumman puolelle te muut kallistutte: VIPin vai normaalin? :) Täytyy myöntää, että nämä VIP-edut Miyavin keikalla ovat paljon paremmat kuin mitä the GazettElla kuulemma oli. Itseäni houkuttaisi VIP, mutta rahanpuutteesta johtuen saatan kallistua normaalin lipun puolelle. Mulla kun on tänä vuonna mennyt se yli 600 euroa keikkoihin niin eipä ole kamalasti varaa valittaa ja kitistä.
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

1 tykkää.
akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja illusionchiu » To Marras 21, 2013 6:48 pm

^ Jos olisi oikeasti varaa maksaa VIPistä niin ottaisin sen ehdottomasti, mutta kun ei ole, niin päädyimme parhaan ystäväni kanssa normeihin. Kun se Helsinkiin matkustaminen maksaa jo ihan kiitettävästi.~
Ja akumu oot oikeassa mitä sanoit Vipeistä...
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Fray » To Marras 21, 2013 8:50 pm

Polttelis. Harmittaa vain, ettei tuohon lipunmyyntipäivään oo tosiaan mitään mahdollisuuksia ostaa sitä lippua tai kysyä vanhemmilta. Normilipun puolelle kallistuisin, täytyy toivoa, että käy niinkuin Gazeissa ja lippuja on jälkeenpäin saatavilla muiden reittien kautta D:

Siis menossa, mikäli onnistun lipun jostain saamaan myöhemmin - esim. joulukuussa.
Pulvis et umbra sumus.

Fray
Vuoden Shinya

ViestiKirjoittaja Nera » To Marras 21, 2013 9:37 pm

Pakko todeta että äärinmäisen huonoon sumaan osui myynti. Ostaisin VIPin jos ei jo nyt hävettäis oma, mahdollisesti nolon fanityttöinen käytös (tämä täti on nolo ja star struck happens derp derp derp koska artistithan ei ole ihmisiä........)

Vähän nyt miksatuilla fiiliksillä matkassa. ENNEN OLI KAIKKI PAREMMIN KU EI TARVINNU MAKSAA ITTENSÄ KIPEEKS TAPAAMISISTA terkuin Kagrra,n ilmainen fanitapaaminen keikan jälkeen sviddu. Oon kuitenki nähnyt MYVin jo kolme kertaa, et te junnut voitte mun mielestä ostaa eka ja taidan sitten katsoa mitä trokarihintoja pyydetään, jos tulen toisiin ajatuksiin heh.

1 tykkää.
Nera
Vuoden crossover

ViestiKirjoittaja minnako » Pe Marras 22, 2013 8:13 am

On kyllä hieman isohko hinta keikasta. Oon kuitenkin nähnyt Miyavin jo öö ainakin kolmesti, joten en tiedä, haluanko maksaa noin paljoa pelkästä mahd. nostalgiakeikasta... No, katsellaan jos lippuja on vielä myöhemmin jäljellä.
提心吊胆和闷

2 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja maiko » Pe Marras 22, 2013 2:12 pm

Oon itsekin samoilla linjoilla lippuhintojen suhteen muiden kanssa, eli vähän suurehko hinta lipuista jopa se normilippu. Täytyy katsoa todennäköisesti myöhemmin, että tulenko ylipäätään, ja ostaa sit mahdollisesti liput jonkun trokarin kautta jos ei muuten onnaa (ja jos ei trokarihinnatkaan ole ihan pilvissä hehs). :--DD VIP-lippua en itselleni edes harkitse, mutta siihen kuuluvat edut ovat kyllä poikkeuksellisen mukavan kuuloisia! Harvemmin tollasta fanitapaamista kumminkaan noihin vippipaketteihin aikaisemmin on sisältynyt huokeista hinnoista huolimatta. Ei sillä, onhan toi vippikin vähän turhan hintava - varsinkin kun ottaa huomioon tosiaan sen, että joskus ainakin lähes vastaavia mahdollisuuksia on ollut ilman mitään lisämaksuja. Mutta tosiaan, pitää katsoa lähempänä, että miten tulemiseni suhteen käy. Jonoon kumminkin tulen ehdottomasti hengaamaan jos ei muuta, koska tännekin näyttäisi tulevan aika moni kaukana asuva tuttava, joita ei nykyään muuten kamalasti tule tavattua~!

maiko
Roudari

ViestiKirjoittaja shy-rebel » La Marras 23, 2013 1:21 am

Itseänikin kyllä kuumottaisi kovasti tuo VIP-lipun osto ihan vain siksi, että pääsisi nokatusten Miyaville sanomaan, että herra on paras ikinä ja piste. Ja yhteiskuva, kyllä kiitos vaikka näyttäisin kuinka morsolta tahansa. Ai että olis kiva tuo VIP-lippu, on todellakin Gazen vippeihin verrattuna enemmän rahansa arvoinen.

Mutta kun miettii sitten tarkemmin, niin 80 euroa on aika tyyris hinta opiskelijalle. Lisäksi kun täältä Vaasasta asti pitäisi matkustella paikan päälle (junalla hulppeat 4 tuntia ja muutamat kymmenykset päälle) ja etsiä yöpymispaikat yms, niin hintaa tulisi ihan reippaasti koko reissulle n. 200 euroa lippujen kera. Gazetten aikaankin jo vähän mietin, haluanko täältä asti matkata aina keikkailemaan pääkaupunkiseudulle. Itsekin olen nähnyt Miyavin jo kuitenkin kolmesti aiemmin, mutta sitten taas... jos kävisin katsomassa 4. kerran niin olisin nähnyt herran jokaisella Suomen-visiitillään. Kuumottais. Jos en olisi köyhä opiskelija ja asuisin vähän lähempänä keikkapaikkaa, ostaisin epäröimättä tuon VIP:n...

Ehkä katson sitten myöhemmin, jääkö mitään lippua miulle vai väsäänkö sitten vain jonkun lahjan Miuskille ja pistän jonkun kaverin matkassa menemään Circukseen.

Mutta kun Miyavi. ;________;
また夢で思い出す, ここから君だけ消え去り...

Galileo Galilei - Oh, Oh

shy-rebel
Vuoden double

ViestiKirjoittaja neo-giri » Ma Marras 25, 2013 4:33 pm

Normilippu tarttui mukaan koulumatkalla hups. Toivottavasti jaksan sit hinata ahterini keikalle kesken kirjotushuuman (pe 14.3 enkun kirjallinen, ke 19.3 matikka):'D

Ei mut jee. Aluks olin vähän fiiliksillä mennäkö vaiko eikö mennä, mut nyt oon jo vähän enemmän innoissani:D Viime vuosina keikkatarjonta on ollut vähän sitä sun tätä, joten Miyavia kyllä lähtee mielellään kattomaan, kun tietää, millanen herra on kyseessä^^ 2009 olin hänen Pakkahuoneen keikallaan ja niihin aikoihin taisinkin kuunnella Meeviä aika reippaasti, joten nostalgian määrä on melkoinen.

Pienesti sievästi toivon, että saatais keikalla kuulla mm. Secret ja edes pari vanhempaa kipaletta hurrur~

Joko joku muukin teistä hylkeistä on lippunsa ostanut/varannut vai ehkäilettekö edelleen?:D
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Fray » Su Joulu 22, 2013 8:02 pm

No nyt on sitten lippu! Pari viikkoa sitten äiti nyrpisteli vielä nenäänsä, lie saanut joulumieltä kun tänään ilmoitin että joululahjarahoillani lähden keikalle niin tuumas tervemenoa : D

Eihän sitä poissaoloa kuitenkaan tuu kuin yks maanantai ja se on sen arvoista ;o;
Pulvis et umbra sumus.

Fray
Vuoden Shinya

ViestiKirjoittaja crucifysixx » To Tammi 02, 2014 6:15 pm

Menossa vip-lipun voimin ja vailla seuraa, mutta en usko tuon haitanneen mitään sillä on sitä kerran aikaisemminkin tullut keikkailtua yksin.
Enkä ajatellut hirveästi jonotella niin en jonotukseen seuraa kaipaakaan. :))
Kuva
bloglast.fm
socialriot -> crucifysixx

crucifysixx
Roudari

ViestiKirjoittaja Umi » Ke Tammi 29, 2014 11:00 pm

Mulla on ollut suuria vaikeuksia päättää, ostanko VIP-lipun vai ihan sellaisen tavallisen, koska no, vaikka en olekaan yleisesti ajatellen erityisen innoissani noista lisäeduista pullittamisesta, olisi kiva tavata Miyavi f2f ja kysellä herralta kaikenlaista, tyyppi kun sattuu olemaan lempiartisti jne. Nyt näyttää kuitenkin ilmeisesti siltä, että ongelmani on ratkennut itsestään, koska en tahdo ainakaan omien silmieni voimalla enää löytää lippupalvelusta VIP-lippujen ostomahdollisuutta. Ei voi mitään, ja jos ei muuta, niin ainakin lompakkoni tulee kiittämään minua tästä "päätöksestä".
Mind the gap between the train and the platform.

1 tykkää.
Umi
Teknikko

ViestiKirjoittaja kopiomuikku » Ti Maalis 11, 2014 8:05 pm

Oijoi! Tänään vähän puolivahingossa kävin lipun ostamassa tänne. Kerkesin jo surkuttelemaan useaan otteeseen keikan päivää, sijaintia, hintaa ja tulevaa ilman kosteusprosenttia, auringon väärää paistokulmaa, tuulen väärää nopeutta ja vasemman jalan sukan pikkuvarpaan kohdalla olevaa reikää, päätin kuitenkin lähteä keikalle~ Pitäähän se nyt uusintaotos keikasta ottaa kun kerran tänne onnistuu eksymään :3 Nyt sitten into pinkeenä pitää odotella keikkaa ja yrittää pysyä housuissaan!

Tulkee hei nykimään hihasta vaiheessa jossain jos kaipaatte seuraa~ Oon yksin liikenteessä ja seura voisi pitää pahimman pinkeilyn kurissa keikkajonossa ! tunnistattemiutsiitäettenolepysynythousuissanieikumitä
Are we just jealous gods?

kopiomuikku
Vuoden nick

ViestiKirjoittaja Fray » Ti Maalis 11, 2014 9:04 pm

kopiomuikku kirjoitti:Tulkee hei nykimään hihasta vaiheessa jossain jos kaipaatte seuraa~ Oon yksin liikenteessä ja seura voisi pitää pahimman pinkeilyn kurissa keikkajonossa ! tunnistattemiutsiitäettenolepysynythousuissanieikumitä

Minä myös yksin liikkeellä, katotaan jos törmäiltäis : D !
Pulvis et umbra sumus.

Fray
Vuoden Shinya

ViestiKirjoittaja neo-giri » Ke Maalis 12, 2014 12:41 am

Edelleen olen pysynyt päätöksessäni mennä keikalle, vaikka olenkin aika nätisti jäljessä aikataulusta ensi viikon kirjoituksiin lukemisten kanssa^^" Kirjat mukaan matkaan ja sitä rataa. Ei mut kiva vaan, et pääsee taas pitkästä aikaa keikalle. Nakitin itseni äsken salakavalasti kopiomuikun seuralaiseksi, joten ei tarvi sit aivan yksinkään jonossa möllötellä\o/ (Pirun VIP-systeemit ja kaverit, jotka ostaa vaan VIP-lippuja. Normilippulaisena ei meinaa enää millään löytää seuraa keikkajonoon:( )
Gitchi Gitchi Goo !!

1 tykkää.
neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja kopiomuikku » Ke Maalis 12, 2014 8:54 am

Fray pitää törmäillä tuolla! Seuralaisia kun ei koskaan voi olla liikaa~ koitetaan ottaa jotkut idioottivarmat koordinaatit ja idioottivarmemmat tuntomerkit! :3
Are we just jealous gods?

kopiomuikku
Vuoden nick

ViestiKirjoittaja Fray » Ke Maalis 12, 2014 9:31 am

neo-girin kanssa tunnistetaankin ehkä toisemme niin sen kautta voi aina yrittää : D voimmyös heittää sulle yv:llä tunnistusapuja ^^
Pulvis et umbra sumus.

Fray
Vuoden Shinya

Seuraava

Paluu Keikat