Yohio @ Annexet, Tukholma, 5.10.2013

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

Yohio @ Annexet, Tukholma, 5.10.2013

ViestiKirjoittaja Secu-chan » Ma Syys 16, 2013 11:23 am

Hei^^

Koska kukaan muu ei ole tästä informoinut, niin ajattelin itse rustata tästä viestiä.

Eli lyhyesti: Yohio esiintyy Tukholmassa Annexet-areenalla 5.10.2013 klo. 19:30 paikallista aikaa :3
Liput ovat tulleet myyntiin maaliskuussa, mutta niitä saa edelleen. Lipun hinta on 40e.

Linkki: Annexet

Syy, miksi infoan tästä, ei niinkään liity Yohioon itseensä, vaan hänen yllätysvieraaseensa (tai erityisvieraaseen^^), joka on GACKT.
Näin lukee Yohion virallisella Facebook-sivulla ja hänen Twitterissään ja monissa blogeissa ja muilla fanisivuilla.

Todistusaineistoa:

Yohion Twitter

Gaffa

Blogspot

Yohion Facebook

Livejournal

Tuo Livejournal ei puhu keikasta, vaan Yohion levyjulkaisusta, joka tulee sisältämään Gacktin kanssa duettona lauletun Sakura, Chiru -kappaleen.

Olisin menossa tuonne Yohion keikalle suurimmaksi osin Gacktin takia, mutta onko kellään vielä muunlaista informaatiota siitä, onko Gackt todella tulossa? O___o Gacktin taholta en ole löytänyt informaatiota, vain Yohio on "varmistanut" tämän. Myös se, että lippuja on vielä jäljellä, on vähän epäilyttävää.

Joten, fellow j-rock fans, help me! 8D Jos teillä on minkäänlaista infoa ko. konsertista, ilmoittakaa siitä ja levittäkää sanaa! :3

(Jos tämä viesti on väärässä paikassa, tämän saa siirtää^^)
Hito wa ittai... doko kara kita
Doko e ikun darou
Taisetsu na yasashi hito
Kimi dake ga inai

- Gackt: Saikai ~Story~

Secu-chan
Bändäri

Re: Yohio @ Annexet, Tukholma, 5.10.2013

ViestiKirjoittaja neo-giri » Ma Syys 16, 2013 6:38 pm

Mä pitäisin aika uskottavana tietona, koska a) ois aika outoa noin paljon mainostaa kunniavierasta, jos se ei sinne tuliskaan ja b) mitä nyt oon Yohiota vuoden-pari-emt seuraillu niin oon saanu kuvan, et Yohio ja Gackt ois jonkunmoisia kamuja:'D Millon ovat olleet yhdessä syömässä ja millon Yohio kutsuu Gacktoa veljekseen yms~ Mutta mistä sitä tietää.

Sinänsä ois siisti kokemus mennä tuonne, koska Gackt. Herran mahtavuus tuli taas huomattua foorumin gaalassa, jossa Vanilla raikasXD Plus 'katottiin' kaverin kanssa perjantaina Bunraku ja purr. Ei Yohiokaan ihan hullumpi artisti ole, vaikka esim musiikkivideot vois olla vähemmän noloja:'D Taitaa kuitenki jäädä väliin. Rahaa menee jo muutenkin kaikkeen muuhun, eikä Gackt mulle ihan niin tärkeä artisti ole, että lähtisin naapurimaahan häntä kahtelemaan.
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

Re: Yohio @ Annexet, Tukholma, 5.10.2013

ViestiKirjoittaja Secu-chan » Ma Syys 16, 2013 6:48 pm

Neo-giri: Kiitos omasta puolestasi varmistuksesta! :3
Mitä olen itsekin nyt epäsäännöllisesti seurannut, ja tutkinut pari päivää, olen saanut sen käsityksen, että tuo Sakura, Chiru -kappale on Yohion ja Gacktin yhdessä sanoittama ja Yohio on tehnyt siihen sen englanninkielisen käännöksen. No ainakin ovat sanoittaneet sen yhdessä, tuosta käännöksestä en mene vannomaan, voi olla vaan fanien puhetta :D
Jotenkin vaan hämmentävää, että Yohio the 18-vuotias rääpäle (anteeksi ilmaisuni, mutta kun se on niin nuori O_O) ja Gackt the 40-vuotias (joka näyttää 10 vuotta nuoremmalta) hengaa yhdessä.^^" En väitä, että Gackt olisi mikään pedofiili, sehän on vaan musiikiin liittyvää kaveruutta, molemmat omalla tavallaan lahjakkaita ja ansioituneita. Kaveruus ei katso ikää, kai se niin on^^ Kyllä mä ainakin voisin kaveerata Gackton kanssa, köh köh <3

Mutta tosiaan, olen siis jo kerran nähnyt Gackton livenä, 2011 YFC-kiertueella Tukholmassa, mutta koska se oli YFC, eikä Gackt soolona, niin siksi olisin nyt menossa, jos Gackt vaan tosiaan tulee paikalle. Yohion musavideot ovat, kuten sanoit, vähintään awkward, mutta toisaalta niissä on jotain An Cafemaista viatonta suloisuutta ja iloisuutta (vain siis tunnelmassa, ei musiikissa tai muussa) : 3 Ja Gackt taas vetää kaiken naama peruslukemilla ja tyylillä. Ehkä ne täydentää toisiaan^^

Kiitos kuitenkin viestistäsi, olen nyt taas hiukan lähempänä oikeasti lähtemistä :3

Ketään muita tulossa tai tietoa asiasta? :3
Hito wa ittai... doko kara kita
Doko e ikun darou
Taisetsu na yasashi hito
Kimi dake ga inai

- Gackt: Saikai ~Story~

Secu-chan
Bändäri

Paluu Keikat