the GazettE @ the circus, helsinki 29.09.2013

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

the GazettE @ the circus, helsinki 29.09.2013

ViestiKirjoittaja elmeri » Pe Maalis 29, 2013 11:45 am

9/6 Jose Cuervo Salon @ Mexico City, MEXICO
9/8 Teatro Caupolican @ Santiago, CHILE
9/11 Teatro Vorterix @ Buenos Aires, ARGENTINA
9/14 A Seringueira @ Sao Paulo, BRAZIL
9/20 Le Trianon @ Paris, FRANCE
9/22 Le Phare @ Toulouse, FRANCE
9/25 FZW @ Dortmund, GERMANY
9/27 Muffathalle @ Munich, GERMANY
9/29 The Circus @ Helsinki, FINLAND"

ohp
virallinen keikkasivu

LIPUT TIKETISTÄ
normilippu 55€ + palvelumaksut
vip-lippu 85€ + palvelumaksut (vippiläiset pääsee ennen normilippuja sisälle ja saavat jonkun vip-lahjan, vippejä ei myydä enää ovelta!)

keikka on ikärajaton, mutta rajattu anniskelualue löytyy. circuksessa on kolmen eukin narikkamaksu.

jeppis jepulis meitsi on todellaki messis!
Viimeksi muokannut elmeri päivämäärä Ke Huhti 10, 2013 6:24 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
haluan vain ihmisarvon
ja tietty helvetisti rahaa
limusiinin ja porealtaan

ava valerina_haci @ LJ

6 tykkää.
elmeri
Teknikko

Re: the GazettE @ the circus, helsinki 29.09.2013

ViestiKirjoittaja akumu » Pe Maalis 29, 2013 12:15 pm

En oikein tiedä, miten pitäisi olla. Päässä vain pyörii ja sydän alkoi hakata tuhatta ja sataa, kun pääsin koneelle saakka lukemaan tämän ilmoituksen ;_; Ystäväni lähetti mulle viestin "the GazettE tulee Suomeen ei jumalauta", ja meinasin, että ehei ei tule, koska nyt on aprillipäivä. Mutta ei ollutkaan! Aion kyllä niin ehdottomasti mennä katsomaan enkä välitä, mitä liput maksaa. Ja jos en saa lippua, huoraan vaikka itseni sinne sisälle eiku. Toivottavasti lipuista tulisi mahdollisimman nopeasti tietoa! Oon ihan täpinöissäni ♥
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

1 tykkää.
akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja paramnesia » Pe Maalis 29, 2013 12:21 pm

Mun ruoka kerkes jäähtyy mun kohtauksen takia.

Ei tässä mitää, menossa olen. Palaan asiaan jahka voin edes hengittää kunnolla.
風の中で育った木は根が強い.

paramnesia
Teknikko

ViestiKirjoittaja Tricen » Pe Maalis 29, 2013 1:15 pm

Voishan sitä mennä keikalle riehumaan jos ei oo muuta just sillon. En oo gazea nyt hirveesti kuunnellu, mutta eka keikka oli gazen keikka 2007 et olis kiva nähä ne taas!
No more words are needed.
Just moments scattering into nothingness.

Just beauty.

Tricen
Teknikko

ViestiKirjoittaja Yuzuki » Pe Maalis 29, 2013 1:29 pm

http://www.facebook.com/events/49299851 ... l_activity
jos ajattelitte tulla ni osallistukaa ihmees!(:
nii ja levittäkää ihmees tota linkkii ni saatas vähä tietoo et paljo porukkaa kelas tulla!
Viimeksi muokannut Yuzuki päivämäärä Pe Maalis 29, 2013 1:43 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Yuzuki
Fani

ViestiKirjoittaja gnrbu » Pe Maalis 29, 2013 1:36 pm

En saanut kohtausta enkä ole oikeastaan edes kuunnellut Gazen viimeaikaista tuotantoa, mutta aion kyllä tulla keikalle. :D Taitaa pitkästä aikaa tulla sellainen keikka, jolle pitää varata liput heti niiden tullessa myyntiin, etteivät vain pääse loppumaan kesken.

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Pe Maalis 29, 2013 1:37 pm

Meinasin tippua sängystä kun bestieni oli laittanut viestii, että GazettE tulee keikalle suomeen, sain hirveen kohtauksen, aloin kiljumaan ja itkemään. Menossa olen ja varmasti. Tärisen hitto vieläkin ja ajatukset on ihan mössöö, palaan myöhemmin astialle.
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Nera » Pe Maalis 29, 2013 2:09 pm

Ostin uutisten kunniaks kengät keikkaa varten. (Jeffrey Campbellin Starburstit jos ketään muuta brändilutkaa kiinnostaa.)

2 tykkää.
Nera
Vuoden crossover

ViestiKirjoittaja tikraw » Pe Maalis 29, 2013 2:26 pm

JEEEEE :DDDD Mä oon hihittänyt tässä nyt tovin itsekseni. Parasta. HIHIHI. Et joo, tulossa kyllä. Helvetti kun matkakalenteri ei yllä tonne asti, mut no seinäkalenteriin kirjotettu sit sitäkin suuremmalla!

//...keikkapäivä on taas sunnuntai? :D
Just smile, it confuses people.

tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Noradriel » Pe Maalis 29, 2013 2:31 pm

Ensin ajattelin, että tää on aprillipila, muttei ole vielä aprillipäivä. En saanut kauheaa kohtausta, mutta pikkuisen kuitenkin...

Todellakin menossa! Viimeksi en päässyt, joten nyt menossa!
Est celui qui lui jettera première pierre.

Noradriel
Teknikko

Paikkakunta: Mansessa ja satunnaisesti vierailee Japanissa uniensa kautta

ViestiKirjoittaja Orkrist » Pe Maalis 29, 2013 4:17 pm

Eiköhän se oo pakko melkein pelkän nostalgiankin takia tulla. Sitä paitsi ihihi Ruki. :D mahtava homma että heput olivat tosissaan lupailujensa kanssa.
here's the truth - baby, here's the truth.

3 tykkää.
Orkrist
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Fray » Pe Maalis 29, 2013 7:39 pm

Tarkotus olis paikalla olla jos vaan majapaikka Helsingistä järjestyy ja saan lipun! Isäparka joutu jo mun hienoisen pääsyvinkunan kohteeks~ ^^
Pulvis et umbra sumus.

Fray
Vuoden Shinya

ViestiKirjoittaja neo-giri » Pe Maalis 29, 2013 10:29 pm

Haluan kans tulla! Se vaan, et kuinka nopeesti liput menee ja paljonko maksaa ja ääää~ Omaisuuksia en haluu maksaa, kun en äärimmäinen fanifani ole, mutta... Kiinnostaa liikaa! Haluuko joku tehdä kimppatilausta vai mitä lie, koska minä ja iskä ollaan etanoita tilaajia eiku-- Ei mut oikeesti vaikee sanoo, meneekö nää liput samanlaisessa hujauksessa ku aikoinaan, vaikka paikalle enemmän porukkaa mahtuuki verrattuna näihin normi keikkapaikkoihin D:

Mut oikeesti. Niin siistii. the GazettE...
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja shy-rebel » La Maalis 30, 2013 1:26 am

Pitänee myöskin tulla paikalle ihan vain jo pelkästään nostalgian tunnelmoinnissa. : ) Vaikka mullakin rahasta on se verran tiukkaa (cossiin pitäisi ostaa vielä kangasta lisää, Traconiin pitäisi hankkia liput...), että täytyy vähä katsoa, saanko ostettua lippua itselleni. Mitä nyt The Circuksen sivuja kävin stalkkaamassa, niin paikan kapasiteetti on n. 1500 ihmistä ja hintahaitari on varmaan siinä 30-50 euron kieppeillä. Ainakin mitä noita muiden ulkomaalaisten artistien ja yhtyeiden lippuhintoja katseli, niin kallein oli ainakin 49 euroa. En ole koskaan käynyt kyseisellä paikalla, niin en tiedä, voiko lipuista laskuttaa enemmänkin. Omaa mietintääni vain, mutta kalleimmat jrock-liputhan ovat tainneet olla Miyavin jollekin keikalle, 40 euroa? Vai muistanko väärin? D: Ja Gaze on kuitenkin sen verran iso nimi, että varmaan siitä 30 eurosta lähdetään ylöspäin lipun hinnasta... HNGHHHH tahtoo jo tietää lippujen ilmestymispäivän!

Muttaettä joo olisi kyllä mahtavaa päästä näkemään Gazetot livenä, kyllä siitä keikasta on tullut haaveiltua sen verran kauan itsekin. : D Ja muutenkin olisi kauhea hinku taas jrock-keikalle, sitten Dirujen 2011 keikan jälkeen en ole käynyt. Kaks vuotta melkein siis ilman jrock-keikkojen tunnelmaa! O____O Mutta tosiaan katsoo miten on rahaa, Adam Lambertin taannoinenkin keikka nieli kyllä pienestä opiskelijabudjetistani melkoisen siivun ja pitäisi yrittää säästellä viimeisistä tuista rahaa myöskin pääsykoereissuja varten ja kesätyöt huutaa eioota.

Valintoja valintoja, mutta minäkin haluan keikalle katsomaan Rukia, Reitaa, Aoita, Uruhaa ja Kaita ja rääkymään ääneni pellolle ihastuksesta, että tämä keikka todellakin toteutuu vihdoin ja viimein! o/
また夢で思い出す, ここから君だけ消え去り...

Galileo Galilei - Oh, Oh

1 tykkää.
shy-rebel
Vuoden double

ViestiKirjoittaja Crystal » Su Maalis 31, 2013 12:01 am

Oh---! O__O

Tämän illan yllätys. Vaikka ei ole mitään käsitystä, missä olen tuohon aikaan, haluaisin mennä kyseiselle keikalle. Pitää ottaa myös huomioon rahatilanne ja se, kuinka paljon liput loppujen lopuksi maksaa. Mutta mielessä jo pyörii se, mitkä kappaleet haluaisin kuulla livenä. :DD

Joten varauksella tulossa~!
Last.fm ~ Livejournal
It's only death silence. Do you hear it?
Avatar by asuka_tsuzuki from LJ.

Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja Tamago » Ma Huhti 01, 2013 4:19 pm

Sain tietää tästä jo, oliko se nyt perjantaina, Gazeten virallisella naamakirjasivulla, ja olin iha ashsklfjölj, kuten varmaan erittäin monet muutkin, jotka asiasta ovat saaneet tietää. En päässyt keikalle vuonna 2007nkö se nyt oli kun he viimeksi täällä olivat, joten jos nyt en pääse, niin oon varma että raijaan itseni silti paikalle ja roikun sitten vaikka ulkopuolella, koska oikeesti Gazette on niin lähellä mun sydäntä ja oon kuunnellut sitä jo 6-7 vuotta, että mulle riittäis jo periaatteessa sekin, että tietäisin seisovani siellä ulkona melko lähellä kyseisiä herroja. :'D Eniten pelkään, että liput menee taas heti jossain muutamissa minuuteissa, vaikka heti niiden tultua myyntiin yrittäisinkin soittaa itseni läpi tai tilata ne netistä. En kestä, jos en pääse sinne. Oon oottanut tätä niin monta vuotta. ;_____; Ja ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, kun en koskaan aiemmin ole Circuksessa ollut, että kuinka paljon väkeä sinne mahtuu sisään? Toivottavasti enemmän ku Tavastialle, se on niin pieni paikka.
//Ja heti postattuani tämän tänne luen aiempia viestejä uudelleen ja huomaan, että joku on jo kertonut kuinka paljon sinne mahtuu porukkaa. :D Kiitos tästä!
I want to be untouchable and beautiful and completely dead inside.

WonderlandFragments

1 tykkää.
Tamago
Teknikko

ViestiKirjoittaja Lisku » Ti Huhti 02, 2013 12:31 pm

Nyt voin kirjoittaa kun olen kunnolla sisäistänyt asian... Jos olen. Ehdottomasti mukana jos lipun saan käsiini. Uskaltaako kukaan arvioida kuinka nopeaa ne loppuu? Harmi vaan ku kaverit ei kuuntele j-rockia eikä innostunut lähtemään mukaan. Olisin myös innostunut jonottamaan, mutta jonotus ventovieraiden kanssa... Mutta se olis kyllä sen arvoista, jos fanit osaa käyttäytyä hillitysti, hakkaamatta vieressä olevia.
Viimeksi muokannut Lisku päivämäärä Ti Huhti 02, 2013 3:26 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Lisku
Fani

ViestiKirjoittaja eight » Ti Huhti 02, 2013 12:41 pm

Apua, mä en ainakaa oo vielä tajunnu tätä, toisaalta kuulinki koko jutusta vasta eilen. Meni kokeisiin lukeminen vähän ohi ku innostuin liikaa :D Mutta siis todellakin oon menossa! Mullakaan ei kaverit kuuntele j-rockia että niistä ei ainakaa oo seuraks keikalle mut vielähän tässä ehtii ettiä jonotuskaveria :P Nyt ois vaan kiva saada lipuista jotain tietoo.

eight
Fani

ViestiKirjoittaja remtara » Ke Huhti 03, 2013 10:20 pm

Totta helvetissä mukana! Onhan tätä jo pieni iäisyys odoteltu.
NEVER MISS THE EYES
KNOW YOUR ENEMY

SUCK MY DICK

remtara
Teknikko

ViestiKirjoittaja illusione » To Huhti 04, 2013 4:55 pm

The GazettE:n Suomen keikan liput tulevat myyntiin ensi viikolla! Lisätietoja tulossa huomenna!

today from fb!

Mutta siis joo todellakin oon tulossa, olkoon hinta mikä hyvänsä! en tiiä mit teen jos en saa lippuu nyyh, todellakin toivon et ne liput ei ihan niin nopeesti loppuis että hitaammatkin kuten minä, kerkeis ostaa~ ;-;
Dear ██, I ██ you.

I will ██ you with every broken piece of me.

illusione
Roudari

Seuraava

Paluu Keikat