the GazettE @ the circus, helsinki 29.09.2013

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

Re: the GazettE @ the circus, helsinki 29.09.2013

ViestiKirjoittaja Tricen » Ti Syys 24, 2013 3:44 pm

Maanantai tulee olee kyl mukava päivä 88D Vaikka nyt onkin vähän lyhyempi matka kotiin, on kuitenkin pakko käydä suihkussa ja syödä jotain enneku menee nukkuu, yheksältä alkaa orientaatio lukuvuoden kursseihin, kattoo kuin hyvin jaksaa kuunnella ja keskittyy.

Mitä katoin säätä nii pitäis olla semikylmä, mut ei ainakaa pitäis sataa! En ite aatellu jonottaa kauaa (riippuu miten kaverit menee jonoon), varsinkin kun ulkoo ei oo enää mikää kauheen lämmin.
No more words are needed.
Just moments scattering into nothingness.

Just beauty.

Tricen
Teknikko

ViestiKirjoittaja Ninichki » Ti Syys 24, 2013 7:38 pm

Aaahh voi vitsi mä rakastan tätä järjestelyy... : DD Miksei voi olla lauantainaa... :c Noh, mut kyl mul on ihan hyvät mahikset saada enemmän aikaa noilla perusteluilla, kiitos paljon kaikille~
「Kameleo sucks」said nobody ever~

Ninichki
Fani

ViestiKirjoittaja remtara » Ke Syys 25, 2013 1:10 am

Tikruwr, itellä kans maanantaina kahdelta iltapäivällä ois luento, jonne kyllä on pakko mennä, (sillä mun täytyy mennä puhumaan sinne 20-30 -luvun jazzista näin hienosti 2000-luvun rock-keikan jälkeen) mutta ajattelin kyllä varalta ostaa _kaljaa kotiin että jos keikan jälkeen siltä tuntuu, pidetään afterpartyt pikkuporukalla. Haha. Darrassa väsyneenä kouluun on kyllä kamalaa, mutta aion pitää niin hauskan ja ikimuistoisen sunnuntain, etteivät velvollisuudet voi estää. ;--)

Ainoa huolenaihe tällä hetkellä on se, saanko tyylikästä kiertuepaitaa, haha. Sillä vaikka rakastan bändipaitoja, minä pukeudun mustaan ja väreihin sen läheltä (koska olen cool ja uskottava pimeyden lordi), joten en näe päälläni keltaisenpinkinvihreänkirkuvaa virallista maailmankiertuepaitaa. On muuten aika karmean näköinen! (Vaikka pukeudunhan minä pinkeillä teksteillä varustettuun vuoden 2007 gazekiertuepaitaankin... Poikkeus!)

Mutta minua ei varmasti bongaa aamukahdeksalta narinkkatorilta, sen voin luvata tähän loppuun. Aamu/iltapäivä kuullostaa huomattavasti inhimillisemmältä. Olisin toivonut Jrocksuomelta samaa inhimillisyyttä.
NEVER MISS THE EYES
KNOW YOUR ENEMY

SUCK MY DICK

remtara
Teknikko

ViestiKirjoittaja birth_d » La Syys 28, 2013 9:04 pm

Itsekin huomenna tulossa, ja sain VIP-lipunkin järjestettyä, niin ei tarvitse jonottaa <3 Kauheasti kyllä jännittää, en olekaan keikkailut pitkään aikaan :D

Ja koska sain sen VIP-lipun nyt viime tinkaan niin MYYDÄÄN k-18 LIPPU HINTAAN 50€! Jos tunnette jonkun, joka tarvitsee lippua niin lähettäkää tähän suuntaan ;) Nouto huomenna jonosta, olen stadissa klo 13 eteenpäin.

Hahah, hiukan kyllä tuntuu, että ei täällä kukaan enää tätä topikkia kyllä lue ennen keikkaa :D Noh, yritän nyt mennä nukkumaan, niin jaksaa sekoilla yö myöhään keikalla.
All eyes on me in the center of the ring
Just like a circus
When I crack that whip, everybody gonna trip
Just like a circus

birth_d
Fani

ViestiKirjoittaja akumu » Pe Loka 04, 2013 4:41 pm

Kukaan ei ole tullut tänne jakamaan keikkakokemuksiaan? Noh, mä olen sitten ensimmäinen!

Pakko heti ensimmäisenä sanoa, että kuuden ja puolen tunnin jonotus kiittää ja kuittaa :D Mulla oli ihan kamala pelko siitä, että oltaisiin normilippujonon viimeisimpiä, kun kahdentoista aikoihin ruvettiin juna-asemalta valumaan kohti jonotuspaikkaa. Pelko osoittautuikin ihan turhaksi, nimittäin me saatiin itse asiassa todella hyvä paikka kavereitten kanssa! Oltiin sen keltaisen rakennuksen loppupäässä nojailemassa siihen seinään ja katseltiin, kun ihmisiä alkoi pikkuhiljaa valua ja jonoa alkoi olla ihan kivasti. Mulla on blogissani paljon pidempi selostus keikkaa edeltävistä hetkistä ja itse keikasta, mutta täytyy sanoa, että ei jeesus - periaatteestakin paras keikka, jolla olen ikinä ollut! Fiilis oli ihan katossa ja mulla oli täydellinen paikka, josta näin Rukin koko ajan :) Voin kertoa, että hymyilevä Ruki on jotain ihaninta. Olin itsekin ihan yhtä hymyä koko keikan ajan ja sen jälkeenkin! Olen edelleen iloinen, että herrat nauttivat keikasta. Ainakin siltä he näyttivät.

Eturiviin en päässyt, mutta ei se mua haittaa, koska siinä kohdassa, jossa mä olin oli ihan älyttömän jees tunnelma ja sai riehua niin, että melkein tukka lähti päästä :D Rukin suomi oli myös todella ihanaa kuunneltavaa! Mä repesin siellä keskellä itsekseni, kun kuulin Rukin kysyvän "Onko kivaa?", hänen ilmeensä oli myös näkemisen arvoinen, kun hän tajusi, millainen ääni meistä keikkailijoista oikein lähti. Kuulin hänen myös sanovan "Kiitos", mutta en ole varma sanoiko hän myös "Rakastan sinua"... Kuuliko joku muukin tuollaisia sanoja? :D Olen myös voinut kuulla omiani, mutta paikanpäällä olin niin varma, että hän olisi sanonut noin. No, anyways, oli hauskaa kuunneltavaa ja keikka oli mahtava! Settilistasta sen verran, että ihan pikkuriikkinen pettymyksen aalto iski muhun, kun tajusin, että he eivät soittaneet Hyenaa :( Se on yksi mun ultimatelemppareista, joten olin odottanut sen kuulemista niin kauan, mutta ehkä joskus toiste sitten! Eniten mua miellyttivät VENOMOUS SPIDER'S WEB (♥), Filth In The Beauty, Cockroach, HEADACHE MAN ja Linda ~ Candydive Pinky Heaven~. Tykkäsin muistakin biiseistä, mutta nämä saivat mut erityisen onnelliseksi keikalla!

Kaiken kaikkiaan keikka oli todella mahtava, paras ja ihana, nyt on viimeinkin se lempibändi nähty livenä yli kuuden vuoden jälkeen ♥
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

2 tykkää.
akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Pe Loka 04, 2013 6:27 pm

akumu: Mää taisin nähdä siut ja kaverisi. Koska olin bestieni kanssa vähän taampana kun te!
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Tamago » Su Loka 06, 2013 6:20 pm

Me oltiin kaverin kanssa jonon viimeisempiä sisääntulijoita. Kaveri oli vähän myöhässä, mutta näille jutuille ei mitään voi, päästiin sentään keikalle.
Parvelta ei enää löytynyt tilaa, joten oltiin molemmat siellä alhaalla. Salakavalasti tunkeuduin keskelle salia, mutta suoraan sanoen v*tutti koko keikan ajan kun en nähnyt yhtään mitään ihmisten takaa ja se ei auttanut asiaa, että kaikki riehu siinä ympärillä ja hyppi ja pomppi, kun muutenki olivat varmaan kaks päätä pidempiä ku minä.
Suurimman osan ajasta en siis nähnyt mitään, mutta vilauksia näin Aoista ja Rukista, Uruhaa näin sentään vähän väliä. Reitan näin vain kerran, kun se tuli siihen ihan eteen sooloilemaan ja Kaita en nähnyt ollenkaan. :'D Kuuluvuuskin oli jotenkin huono, en tiedä sitten johtuiko se noista korvatulpista, mutta ennen samaa ongelmaa ei ole ollut. Keikan jälkeen olin pettynyt kokemukseen, ja kirosin mielessäni että olisi pitänyt hommata vip-lippu, olisi sentään saanut hyvän paikan vaikkapa parvelta. Ärsyttää vieläkin valtavasti, kun on kuitenkin odottanut niitä tänne siitä saakka, kun ne viimeksi täällä kävivät. Sille keikalle en päässyt ollenkaan. Ja kun kyse on vielä lempibändistä niin kyllä itketti illalla kotiin päästyä koko kokemus. Ja palaan vielä siihen kun päästiin kaverin kanssa sisälle ko. klubille ja mentiin muka katsomaan myyntikojua niin kaikki t-paidat oli loppu ja rahat ei riittänyt huppariin. Sekin otti päähän hieman ja taas kirosin että olis pitänyt se vip-lippu vaan hankkia. Toivottavasti pääsen näkemään bändin vielä joskus uudestaan, jos en täällä niin sitten ulkomailla, sillä tämä keikkakokemus oli tähän astisista kamalin, mikä on erityisen valitettavaa. Olisi pitänyt laittaa 30cm korot jalkaan.
I want to be untouchable and beautiful and completely dead inside.

WonderlandFragments

Tamago
Teknikko

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Su Loka 06, 2013 7:19 pm

^Tuttu tunne oli mullakin keikalla. Oltiin parhaan ystäväni kanssa noin 5-6 rivissä ja välillä en nähyt yhtikäs mitään. (Vaikka pituutta mulla onki 173cm) Koska edessä oli semmoisia hujoppeja ettei niiden takaa nähnyt mitään. Aina kun näin tekstin HOMME tiesin suunilleen missä päin lavaa Ruki on.

Kaita olisi ollut ilo nähdä enemmän kuin ne muutamat harvat kerrat mitä rumpali siinä lavan edess kävi. ;;___;; Koska Kain hymyilevät kasvot on jotain.... ♥ Muuten olen tosi tyytyväinen keikkaan, paitsi se basson jumputus, tsiisus tuntui joskus että sydän tulee kurkusta läpi.
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja neo-giri » Su Loka 06, 2013 10:00 pm

Keikka oli omalta osaltani ok. Kyllä, vain ok.

Pääsin keikkafiilikseen kunnolla mukaan vasta lähinnä encoressa:< Näkyvyys lavalle oli kyllä yleisesti ottaen hyvä, kun olin parvella toisessa rivissä, mutta rillit olis kyl voinu ottaa mukaan:'D En tiedä, oliko parvellemeno enemmän hyvä vai huono valinta. Väen vähyys ja lavan kaukaisuus johti osaltaan siihen, ettei tunnelmaan päässyt niin hyvin mukaan. Toisaalta ei Gaze mulle niin tärkeä bändi ole, että tietentahtoen olisin halunnut sinne alaskaan litistymään... Anyway, ei se paikka ja ympäröivä yleisö olleet ainoita asioita, jotka vaikuttivat meininkiin. Itse bändikin... Oli vähän tylsä minun silmissäniD: Anteeksi karskit sanani, mutta kyllä, petyin niihin. Joo, ne soitti hyvin ja teki kaiken prikulleen yhtä hienosti kuin niillä dvd'illä, joita mielelläni olen näin vähän pienempänä gazefaninakin kuolaillut, mutta ehkä se juuri olikin se ongelma. Sen sijaan, että olisin todella tajunnut katsovani sitä the GazettEa muutaman kymmenen metrin päästä, tuntui pikemminkin siltä, että katsoin jotain nauhoitettua livedvd'tä. Vaikea selittää tuota tuntemusta ja vielä vaikeampi on tietää, mistä tuo tunne johtui:/ Oliko syynä paikkavalintani, yleisön ääniä vaimentaneet korvatulppani, yleisö noin muuten, itse bändi ja/tai ihan vain minä itse - ken tietää.

No jaa, ei rahat ja jonotus kuitenkaan hukkaan tuntuneet menevän:D Se, että todella olen ollut the GazettEn keikalla on jo itsessään todella hieno asia! Näin ne. Näin Uruhan liehuletteineen♥w♥ Vaikka fiilis olikin vähän normaalia keikkafiilistä alempana ison osan keikasta, en kokenut yhtäkään tunnelmaltaan miinuksen puolelle menevää hetkeä esim huonon olon tai ilkeän yleisön takia - kiitos raikkaan parvi-ilman ja -ihmisten:3 Ja oli tietty niitä meneviäkin hetkiä, jotka tempasivat minutkin mukaansa esimerkiksi juuri encoren ja The Suicide Circuksen aikana!

Vaikka petyin keikkaan jossain määrin, oli se silti mukava kokemus:)

Lisää fiiliksistäni voi lukea ylimitoitetusta keikkapostauksestani.

PS: Jos ei muuta niin ainakin tää huppari on joku ihanin♥ Kuin myös tuo kolmen euron minijätesäkkijumppakassi:'D
Gitchi Gitchi Goo !!

4 tykkää.
neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja tikraw » Ti Loka 08, 2013 12:55 pm

Ikävää kuulla et kaikkien keikkakokemus ei ole ollut niin hyvä kun olisi voinut olla. Mut itse en voi kyllä tähän yhtyä, koska mulla oli... no eh, suuremmin kiertelemättä ihan helvetin hauskaa? :D Jäätiin kaveriporukalla suosiolla mikseripöydän paikkeille, kun lattiakorotus alkoi siitä (=hyvä näkyvyys) ja tilaa oli hyvin hyppiä, pomppia, moshata yms. ja kaikkea kyllä tehtiinkin sitten suuremmissa määrin. Settilista oli hyvä, eihän siellä tietenkään ollut kaikkia omia suosikki/toivebiisejä, mut se oli tosi toimiva ja mukaansatempaava. Ainakin meidän lähellä yleisö oli myös nätisti ja tunnelma hyvä, ei sitä jäänyt oikein muuta kaipaamaan kuin toista encorea... :D En nyt tiedä, uskallanko tätä julistaa elämäni parhaaksi keikaksi mut parhaimmistoa ainakin!

Ps. pitkänä ihmisenä pakko sanoa että sori, ei me tahallamme muiden näkymiä peitellä :< Keikat on yksiä harvoja tilanteita, missä tästä on oikeasti hyötyä - ja sielläkin se tarkoittaa myös sitä, että kaikkien keskimääräismittaisten kanssakeikkailijoiden kyynärpäät on oman naaman tasolla... :D Tästä keikastakin oli aamulla muistona kuhmu takaraivossa!
Just smile, it confuses people.

4 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja DrMinttu » Ti Loka 08, 2013 8:02 pm

Loistokeikkahan se oli, mut kyl sen huomaa miten sijainti vaikuttaa meininkiin. Edellisellä Gazen keikalla olin eturivissä ja se kokemus suorastaan räjäytti tajunnan (sekä vei mun äänen, pisti niskat paskaks ja sai mut mustelmille). Tällä kertaa pysyin siellä takana baarin puolella kaiteessa roikkumassa, mutta vaikka oli tilaa hengittää ja moshata kunnolla, niin ei siinä ihan siihen samaan fiilikseen pääse kun siellä hikisen massan seassa joukkopsykoosin vallassa.

Tein ennen keikkaa fanihaastattelua eli kiersin jonoa kyselemässä muutamia kysymyksiä. Oon nyt kirjottamassa tätä artikkelia ja haluisin vaan ilmottaa, että jos haastattelin juuri SINUA, niin ilmoitathan mulle vaikka täällä Lafissa - kunhan se artikkeli on julkaistu - jos oon kirjoittanut sun nimen väärin tai yhdistänyt sen jonkun toisen sanoihin tai jotain! Teen tietty parhaani mutta menin idioottina luottamaan siihen että nää nauhotukset olis ollu aikajärjestyksessä. Voitte kuvitella sen iloisen yllätyksen, kun niitä kuuntelin ja tajusin että ne on jossain täysin sekavassa sattumanvaraisessa randomjärjestyksessä. Mahtia.

Anygays, odottelen tässä jo into pinkeenä seuraavaa hyvää nostalgista japsibändiä Suomeen! (Dirpat, kiitos. NYT!!)
MOPT -blogi || Last.fm || Ficcilista

3 tykkää.
DrMinttu
Teknikko

Edellinen

Paluu Keikat