the GazettE @ the circus, helsinki 29.09.2013

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

Re: the GazettE @ the circus, helsinki 29.09.2013

ViestiKirjoittaja japsukka » To Huhti 11, 2013 10:14 pm

Sain minäkin ostettua itselleni VIPin ja kaverille normilipun^^ Jonotin likemmäs tunnin ja pikkasen 9 jälkeen pystyin ostamaan lippuni~ Nyt vaan ootellaan syyskuuta innolla.
Our world is so wonderful

japsukka
Fani

ViestiKirjoittaja unknown » Ma Huhti 15, 2013 2:58 pm

sain sinne tavallisen lipun, ja oon menossa kaverin kanssa. piti alunperin saada VIP, mut ne oli tietenki jo menny ku mun kummi meni varaamaan niitä -.- mut oon niin pilvessä et pääsen kattomaan niitä livenä<3 apua en jaksa oottaa syyskuuhun astii, pitää mennä sinne ihan superaikasin et pääsee kuitenki mahollisimman eteen, kun ei sitä VIP lippua ole. yhyyyh oon kateellinen niille kaikille joilla on VIPit........ x,c

sain tietää tästä keikasta, kun olin metrossa ja selailin vaan kännykällä facea, sitten siihen tuli Jamen ilmotus, että Gazeton maailmankiertue yltää suomeen asti, sain melkeen paniikki kohtauksen... toivottavasti kukaan ei sattunu just sillon kattomaa muhun päin nwn

unknown
Fani

ViestiKirjoittaja shy-rebel » Ti Huhti 16, 2013 3:46 pm

Nyt on ihan normi lippu Gazeen myös täälläkin! :)

Vaikka aluksi mietin tosiaan että jättäisin lipun hankinnan myöhemmälle tulevan pääsykoerumban takia. Makselen itseni kipeäksi taas ensi kuun tuista ja totean viimein, että kyllä se opintolaina pitänee ottaa ensi lukuvuodelle, ei tämä kitkuttelu ole mistään kotoisin. Vaikka sitä yritti olla ekan loppuunmyynti-ilmoituksen jälkeen että joo, ei mennä sitten keikalle, mutta kyllähän se silti alkoi kalvata mieltä että hittolainen, minäkin tahdon Gazet nähdä edes kerran elämässäni! : D

Joten tulossa ollaan silloisesta sijainnista huolimatta~ ^^
また夢で思い出す, ここから君だけ消え去り...

Galileo Galilei - Oh, Oh

1 tykkää.
shy-rebel
Vuoden double

ViestiKirjoittaja dennislv1976 » Su Kesä 23, 2013 11:51 pm

Anyone have ticket to concert for sale, pay double. dennislv1976@gmail.com

dennislv1976
Fani

ViestiKirjoittaja pupsis » La Kesä 29, 2013 8:57 pm

Hei!
Olisiko kellään lippu myytävänä/ Does anyone have a ticket for sale?
VIP or normal
lina_teir@hotmail.com

Ystävällisin terveisin, Lina Teir

pupsis
Fani

ViestiKirjoittaja Zombie » Ma Syys 02, 2013 11:33 am

Nyt olisi yksi VIP-lippu myynnissä, kaveri ei päässytkään niin jäi ylimääräiseksi:

http://www.huuto.net/fresco/kohteet/vip ... /280207805

Zombie
Fani

ViestiKirjoittaja tikraw » Ke Syys 04, 2013 9:18 am

Hei nyt olisi jonotussäännöt luettavissa täällä!

Ja hei hyvät ihmiset, lukekaa huolella ne säännöt ja myös aiemmin kysytyt kysymykset (Facebook-ryhmässä) ja niiden vastaukset ennen kuin itse kysytte kysymyksiä. Säästätte sekä omia että järjestäjien hermoja :'D Säännöt julkaistiin vasta eilen illalla, mutta nyt jo tuolla ryhmässä kysellään useita sellaisia asioita, mitkä on muutamaa kommenttia aiemmin väännetty jo kaksi kertaa rautalangasta sekä suomeksi että englanniksi.

Säännöt on aika samat kuin monilla muilla keikoilla Suomessa ja kuulostavat musta reiluilta ja toimivilta, kunhan kaikki ottavat sen maalaisjärjen mukaan. Moniko aikoo aamulla kahdeksaksi itsensä tuonne kammeta? Itse ajattelin tulla vasta jonkin verran ennen ovien avautumista, sen verran että ehtii just ihmisiä vähän moikkailla ja vähän varpaitaan kylmettää, jotta pääsee keikkatunnelmaan ;D
Just smile, it confuses people.

1 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja neo-giri » Ke Syys 04, 2013 1:32 pm

Mun mielestä tää on just passeli käytäntö. Arvottujen numeroiden lisäks ainoat vaihtoehdot taitais olla rajaton jonotusaika ja ryntäys ja eh... Pitää hommassa joku järki pitää. *Kuvittelee mielessään ryntäyksen Gazen keikkajonoon ja yrittää laskea kuvasta kaikki niin heti alkuunsa jalkoihin jääneet ruumiit kuin nekin, jotka heittävät veivinsä 'mä olin ensin!>:((!'-kissatappeluissa*

Alkuperäisenä suunnitelmanani oli käppäillä jonoon sitten kun alkuhärdelli on laantunut, mutta voisihan sitä nyt arpaonneaankin koittaa. Jonottaa kyllä haluan, sillä onhan se yksi hieno osa keikkaa (ellei joudu jonottelemaan yksin pakkasessa) :) Eturivin paikkoja en kuitenkaan lähde havittelemaan.

Mutta hui, siihen on enää kolme ja puoli viikkoa aikaa o.o Yhyy kirjotuksetkin vielä ennen sitä. Vielä on vähän auki, kenen kanssa jonottelen, kun mokomat parhaat toverit vippeilee>:( Mutta löytyy onneksi niitä normilippukavereitakin, joten pitäisi vain alkaa kysellä:)
Gitchi Gitchi Goo !!

1 tykkää.
neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Ke Syys 04, 2013 3:23 pm

Itse varmaan rantaudun jonoon, joskus puolilta päivin, koska jonotus on osa tätä(kin) keikkaa. Niinkuin neo-giri sanoikin niin eturivin paikkoja en lähde havittelemaan. Mutta silti toivon että kaikki osaa olla asiallisesti jonossa että itse keikalla, ettei synny ruumita ja pahaa mieltä :)
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

1 tykkää.
illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Nera » To Syys 05, 2013 9:59 pm

Itseäni ei jonotus hirveästi kinosta, mutta VIPiläisenä, saan kuitenkin kävellä suurimman osan ohi hehehhe, joten saavun ehkä tunnin etuajassa, jos siltä tuntuu eikä seura vaadi aikaisempaa aikataulua. Henk.kohtasena toiveena olis et kaikki käyttäytyis nätisti ennen, aikaan ja jälkeen keikan, sillä tavalla on kaikilla kivempaa. <3

Asiasta Reitan muniin, puskaradion mukaan Gazet ei oo ollu hirveen innoissaan fanien stalkkeriluontoisesta seuraamisesta... Joten näihin tunnelmiin on hyvä mennä itseensä ja miettiä millaisen vastaanoton niille haluaa antaa. Itse koin massiivista myötähäpeää, koska tollanen ei ole okei, oli sitten vaikka kuinka iso julkkis kyseessä. Voidaan sitten sekoilla sopivissa määrin keikalla, eiks jeh? ;)

Ja viimeiseksi - KUKA ON IHAN SIKA-INSKINÄ KEIKASTA? ONKS TEILLÄ JO KEIKKAVAATETUS SUUNNITTEILLA/PÄÄTETTYNÄ? asdsdfdfgdfg KUKA TYHJENTÄÄ PANKKITILINSÄ KRÄÄSÄPÖYDÄSSÄ? ENTÄ KUKA SKIPPAA MAANANTAIN LUENNOT/TUNNIT KOSKA ON DAAR-EES-SALAAM/MUU MIKÄ?

hupscaps, näihin fiiliksiin.

3 tykkää.
Nera
Vuoden crossover

ViestiKirjoittaja illusionchiu » To Syys 05, 2013 10:43 pm

Nera kirjoitti:Ja viimeiseksi - KUKA ON IHAN SIKA-INSKINÄ KEIKASTA? ONKS TEILLÄ JO KEIKKAVAATETUS SUUNNITTEILLA/PÄÄTETTYNÄ? asdsdfdfgdfg KUKA TYHJENTÄÄ PANKKITILINSÄ KRÄÄSÄPÖYDÄSSÄ? ENTÄ KUKA SKIPPAA MAANANTAIN LUENNOT/TUNNIT KOSKA ON DAAR-EES-SALAAM/MUU MIKÄ?

MINÄ MINÄ MINÄ ! ! ! ! Keikkavaatetus on valmis ja rahaa tulee palamaan mukavasti siellä myös ja saan loikoilla maanantaina Helsingissä vielä ku oltiin viisaita bestien kanssa ja jäädään sunnuntaina yöksi vielä Hesaa!
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

1 tykkää.
illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Nera » Pe Syys 06, 2013 10:44 am

Mistä tulikin mieleen, et jos joku on jäänyt ilman lippua, niin tällä tädillä on yksi ylimääräinen regulari. Pistäkää privaa, kertokaa kavereille ja niitten kavereille! <3
Myyty, tick tack!

Nera
Vuoden crossover

ViestiKirjoittaja irvistys » Ti Syys 10, 2013 10:25 pm

Heei,

Täällä olisi kaksi lippua myynnissä jos joku on jäänyt ilman, ja ihan tavalliset liput on kyseessä. Hintana voisi olla se mitä ne maksoivat tiketissäkin. Voi maksaa sekä tilisiirrolla tai paypalilla. Jos kiinnostaa niin mieluummin sähköpostia osoitteeseen irvistys [at ] gmail.com kuin yksärillä niin huomaan sen varmemmin. :) Varattuja ovat
Viimeksi muokannut irvistys päivämäärä Ke Syys 11, 2013 3:44 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
vittuiletko muille jakaaksesi ilosanomaa ?

irvistys
Fani

ViestiKirjoittaja Gutter » Ke Syys 11, 2013 8:38 am

Ja viimeiseksi - KUKA ON IHAN SIKA-INSKINÄ KEIKASTA? ONKS TEILLÄ JO KEIKKAVAATETUS SUUNNITTEILLA/PÄÄTETTYNÄ? asdsdfdfgdfg KUKA TYHJENTÄÄ PANKKITILINSÄ KRÄÄSÄPÖYDÄSSÄ? ENTÄ KUKA SKIPPAA MAANANTAIN LUENNOT/TUNNIT KOSKA ON DAAR-EES-SALAAM/MUU MIKÄ?

*waves* PAITSI et mulla ei oo vielä aavistustakaan mitä puen ja junaliput pitäs hankkia pe-ma akselille niinku än yy tee nyt asap joka tapauksessa. Mut odotus, jännitys ja STRESSI - kaikki napsahti päälle lähes samaan aikaan! Seuraako kukaan muu Aoin ja Rukin WT-twiittauksia melkein yhtä hypenä kuin herrat itse ovat? :D
Ex nihilo nihil fit.

Gutter
Vuoden AU

ViestiKirjoittaja hinua » Ke Syys 11, 2013 2:43 pm

Nera kirjoitti:Ja viimeiseksi - KUKA ON IHAN SIKA-INSKINÄ KEIKASTA? ONKS TEILLÄ JO KEIKKAVAATETUS SUUNNITTEILLA/PÄÄTETTYNÄ? asdsdfdfgdfg KUKA TYHJENTÄÄ PANKKITILINSÄ KRÄÄSÄPÖYDÄSSÄ? ENTÄ KUKA SKIPPAA MAANANTAIN LUENNOT/TUNNIT KOSKA ON DAAR-EES-SALAAM/MUU MIKÄ?

hupscaps, näihin fiiliksiin.

TUUN ALASTI.

Ainaki siltä tuntuu, koska tiedän tasan mitä haluan pistää päälleni, mulla vaan ei ole kyseisiä riepuja kaapissa...
Mut maanantai on järjestetty koulun osalta hyvin, ilmoitin vain kauniisti, että jos on jotain palaverei, niin minä joko en ilmaannu paikalle ollenkaan tai tulen darrassa, koska sunnuntai on luotu sunnareita varten. Hah. Sitä paitsi, jos noi etkot onnistuu, ni haluan vetää pitkän kaavan mukaan myös juhlat ja jatkotkin (tiedoks sullekki Nera beibi).

Other than that, en ehkä halua elää, jännittää pikkuhiljaa niin paljon. Kääk. Settilista on näyttäny Etelä-Amerikassa kovin viihdyttävältä, mitään armotonta kuraa ei ole luvassa, mut toivoisin ehkä vähä vaihtelua siihen, koska muuten mua ketuttaa olla siel ja tietää mitä tulee seuraavaks :D

// Okei se siitä villistä etkot juhlat jatkot-suunnitelmasta, oon antibiooteil seuraavat kaks viikkoo ja kaikki kiva on kielletty... Että sellasta. Oon niin huono antibioottien (ja kaikkien maailman lääkkeiden kanssa) kanssa, et toivon vaan, etten nukahda kesken keikan tai pyörry tai tee muuta typerää, koska pariin otteeseen on näinki käyny kiitos jytylääkityksen :'D
Viimeksi muokannut hinua päivämäärä Ke Syys 18, 2013 5:07 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva

hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja Ninichki » Ma Syys 23, 2013 8:58 pm

Hei, onko kenelläkään MITÄÄN aavistusta, että monelta keikka loppuu? D: (tai alkaa, kummin vaan) Kauhee stressi ku pitäis olla jo yheksän jälkeen kotona vaikka asunkin Helsingissä... Nimimerkillä "Epätoivoisen natsiäidin orjatytär"
「Kameleo sucks」said nobody ever~

Ninichki
Fani

ViestiKirjoittaja Tricen » Ma Syys 23, 2013 9:45 pm

JrockSuomi@Facebook kirjoitti:Keikka pyritään aloittamaan sitten kun kaikki ovat sisällä. Jos keikka saadaan aloitettua ajallaan niin kyllä kympin puoli yhdentoista pintaan pitäisi olla ohi. Muista silti narikkajono ulos jos on kiire, joten kannattaa poistua ajoissa jos on kiire!

Ja yleensähän keikat alkavat aina myöhässä
No more words are needed.
Just moments scattering into nothingness.

Just beauty.

Tricen
Teknikko

ViestiKirjoittaja hinua » Ma Syys 23, 2013 10:15 pm

Tricen kirjoitti:
JrockSuomi@Facebook kirjoitti:Keikka pyritään aloittamaan sitten kun kaikki ovat sisällä. Jos keikka saadaan aloitettua ajallaan niin kyllä kympin puoli yhdentoista pintaan pitäisi olla ohi. Muista silti narikkajono ulos jos on kiire, joten kannattaa poistua ajoissa jos on kiire!

Ja yleensähän keikat alkavat aina myöhässä

Paitsi sitten oli se yksi epäonninen kerta, kun Dj Sisen aloitti etuajassa ja ulkona oli jonoa vielä 50 metriä :'D Terveisin se jonon viimenen silloin...

Mut olis kyllä ihanaa, jos väki saatais reippaasti sisään ja homma käyntiin ilman, että odotellaan ylimääräistä puolta tuntia :)
Kuva

1 tykkää.
hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja tikraw » Ti Syys 24, 2013 1:05 pm

Ninichki kirjoitti:Hei, onko kenelläkään MITÄÄN aavistusta, että monelta keikka loppuu? D: (tai alkaa, kummin vaan) Kauhee stressi ku pitäis olla jo yheksän jälkeen kotona vaikka asunkin Helsingissä... Nimimerkillä "Epätoivoisen natsiäidin orjatytär"

Joo kuten muut on jo kommentoineet, ja JrockSuomi Facebookissa, niin yhdeksäksi et kyllä mitenkään kotiin ehdi lähtemättä keikalta kesken kaiken : ( Varsinainen setti kestää kuitenkin kaikkine välispiikkeineen ja säätöinen jonkun tunnin, sit odottelu ja encore vielä päälle (+narikkajono jos ei aikaseen livistä)...

Mut itsehän olen pakotettu olemaan maanantaina aamulla kello yhdeksän luennoilla yön matkustamisen ja ehkä tunnin tai kahden yöunien jälkeen :D Ja kurssihan käsittelee tietysti äänenkäyttöä - voisiko paremmin sattua? :P Muita kohtalontovereita, jotka aikovat nuokkua maanantaina koulussa tai töissä?
Just smile, it confuses people.

tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja neo-giri » Ti Syys 24, 2013 2:49 pm

tikraw kirjoitti:
Ninichki kirjoitti:Hei, onko kenelläkään MITÄÄN aavistusta, että monelta keikka loppuu? D: (tai alkaa, kummin vaan) Kauhee stressi ku pitäis olla jo yheksän jälkeen kotona vaikka asunkin Helsingissä... Nimimerkillä "Epätoivoisen natsiäidin orjatytär"

Joo kuten muut on jo kommentoineet, ja JrockSuomi Facebookissa, niin yhdeksäksi et kyllä mitenkään kotiin ehdi lähtemättä keikalta kesken kaiken : (

Jos porukan sisäänsaaminen vähänkään venähtää, saattaa keikka vasta tosiaan alkaakin tuolloin yhdeksältä. Useimmilta samoihin aikoihin olleilta keikoilta olen ehtinyt joten kuten enemmän tai vähemmän hyvin puoli yhdentoista/yhdentoista maissa lähtevään junaan, mutta yhdeksältä ei ole kyllä yksikään keikka vielä ollut lähelläkään loppua. Kannattaa ehkä vähän yrittää vielä kovistella sitä äitiä/kertoa hälle faktat keikan aikatauluista, koska tuolla kotiintuloajalla ehdit vaan just ja just pyörähtää keikkasalissa^^" Onnea neuvotteluihin!

Mutta aaaaa, viis yötä! Nyt kun kirjoituksetkin on ohi, on mullakin vihdoin aikaa miettiä koko asiaa ja... Onhan se hämmentävää. En oo sen enempää paniikissa tai muutenkaan sekasin, kun ennen muitakaan keikkoja, mutta onhan tää kieltämättä ihan jännää:'D Keikoilla, joilla viimemmäks oon ollu, on on ollu se muutama sata ihmistä, joten mielenkiinnolla kyllä odotan niin sen ihmismassan kuin itse bändinkin näkemistä.

Lörps. Tulkaa nykimään hihasta, jos näette meikäläisen keikkajonossa (tuntomerkkejä annan pyydettäessä tai niitä voi kyylätä allekirjoituksen linkeistä) XD
Viimeksi muokannut neo-giri päivämäärä La Syys 28, 2013 8:08 am, muokattu yhteensä 1 kerran
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

EdellinenSeuraava

Paluu Keikat