the GazettE @ the circus, helsinki 29.09.2013

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

Re: the GazettE @ the circus, helsinki 29.09.2013

ViestiKirjoittaja Nera » To Huhti 04, 2013 8:42 pm

En tiedä millaista keskustelu on feisban puolella, mut väki tuntuu ottavan tän tapahtuman paljon rauhallisemmin ku kuus vuotta sitten? Onko meistä tullu aikuisia? :D Vai hyperventiloiko jengi yksikseen paperipussin kanssa? (Joo, kyllä, ehhehhe....) Muistan vaan sen trauman viime kerrasta, kun melkein EI saanut lippua.... Hyi.
Mitä veikkaatte: kaatuvatko tiketin/lippupisteen/mustan/harmaan/sateenkaarivärisen markkinoitten sivut ryntäyksestä? :D Toivottavasti ei ja kaikki halukkaat sais lippunsa ostettua ilman turhia sydäreitä ja jännäkakkoja.

1 tykkää.
Nera
Vuoden crossover

ViestiKirjoittaja minnako » Pe Huhti 05, 2013 1:17 pm

En oo ite tulossa, mut onpa kyllä semikalliit liput! Festarikeikkoja lukuunottamatta kai kallein jrock-keikka?

(Ja toi hinta oikeasti hämmentää mua - oon joskus maksanut ton verran kunnon areenakeikoista esim. Domella lol ja Circus =/= Dome)

v No mut mun pointti olikin se, et Circus on kuitenkin klubi ja tollaset bändit (U2 / Rollarit) vetää yleensä Olympiastadionilla / tms.
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Nera » Pe Huhti 05, 2013 1:34 pm

^ Halvat on, jos vertaa U2 ja esim Rollareihin. :D

ONNEKS EI OO FYGEST KII

Nera
Vuoden crossover

ViestiKirjoittaja gnrbu » Pe Huhti 05, 2013 2:37 pm

Hinta pistää kyllä miettimään, haluanko oikeasti keikalle. Olen ollut kalliimmillakin, mutta niistä bändeistä olen pitänyt huomattavasti enemmän kuin Gazesta. :P

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Orkrist » Pe Huhti 05, 2013 2:42 pm

Vähän tota hintaa pällistelin kans, koska noi maksaa suunnilleen saman verran kuin liput The Nationalin Jäähallin-keikalle. Mutta toisaalta en kyllä odottanutkaan että tää olis halpaa huvia, kun varmasti kaikki mahdollinen massi revitään ekasta Euroopan-kiertueesta kuuteen vuoteen. Sen verran harvinaista kamaa tää kiertue on.

Menossa joka tapauksessa, onneks käyn töissä. Veikkaan, että lippujen kanssa ei tuu ainakaan ihan samanlaista pikamyyntiä ja paniikkia kuin 2007, koska hinta on suolaisempi ja Circus vetää melkein tuplasti sen, mitä Tavastia. Sinänsä ihan kiva, voin säästää stressini Nationalin lippuihin perjantaille. :D
here's the truth - baby, here's the truth.

Orkrist
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Thought » Pe Huhti 05, 2013 3:30 pm

Minäkin menossa mukana (jos mamma suostuu...)! Mutta kun näin ensikertalaisena olen lippuja hankkimassa, niin mietin jos joku voisi kertoa, saako alaikäinen ostettua ne ite ja miten ne ostetaan netistä (ilmeisesti tiketistä?). Kiitos :)
Mut en anna palaakaan mun pienestä mielestä, ku jo tiedän et huomen lähtisit mun vierestä.

Thought
Bändäri

ViestiKirjoittaja Tamago » Pe Huhti 05, 2013 3:39 pm

Okei, liput tulee myyntiin keskiviikkona 10. pvä, MUTTA mihin aikaan? 00.01?
I want to be untouchable and beautiful and completely dead inside.

WonderlandFragments

Tamago
Teknikko

ViestiKirjoittaja nyappycafekko » Pe Huhti 05, 2013 3:40 pm

Huhuh. En oikee tiiä mitä sanoisin.

Oon vähän hämmentyny vieläki koko jutusta et gazette tulee Suomeen, äöäöää.
Mut näist lipuist. Oon täysin sitä mieltä, et noi on oikeesti halvat. En sitä tarkota, et olisin mikää porvarin muksu jolla olis rahaa vaikka muille jakaa tai hinnat ei merkkais mulle koskaan mitään. Olisin ihan oikeesti uskonu et PS Company olis rahastanu meiltä vähintään sen satasen normilipusta, ja VIPistä sitte vähän enemmän... No miksi? No, koska PS Company on ... PS Company. Ei niitä oikeestaan mikään muu siellä firmassa taida kiinnostaa kun se raha, imo. Mutta joo.. tässä äitin ja kavereitten kaa keskusteltii näist lipuist just, ja oltas ny sillee koittamas noit VIPpejä, ihan näin kiinnostuneena vaan. Kerran ku se gazette tänne Suomeen tulee, nii miks ei sitte samal koita saada niit VIPpejä? VIPit on kyllä parikolme kymppiä kalliimmat, ei sen kummempaa.
Mä oon vaikka koko vitun kesän töissä et saan rahaa tonne. Mutta tulossa olen, ihan sama mitä tapahtuis.

Niin joo, olishan se myös ihan kiva tietää mihin aikaan ne liput olis tulossa sillo keskiviikkona... :'D
Mut veikkaisin myöskin sitä yheksää, ainaki ku oon sielt aikasemmi tilannu nii sillo on ainaki ollu yheksält.
Viimeksi muokannut nyappycafekko päivämäärä La Huhti 06, 2013 8:54 am, muokattu yhteensä 1 kerran
♥ 20110413 雅-MIYAVI-
♥ 20111107 kanonxkanon
♥ 20120513 LM.C
♥ 20120616 SCREW
♥ 20121106 An Cafe + VIP
♥ 20130929 THE GAZETTE

nyappycafekko
Roudari

ViestiKirjoittaja minnako » Pe Huhti 05, 2013 3:54 pm

Thought, netistä ostaminen tapahtuu Tiketin sivujen kautta! Saat ostettua ne netistä ainakin sillon, jos sulla on nettipankkitunnukset, mutta myös varaaminen (ja lippujen hakeminen & maksaminen lähimmässä tiketin myymälässä) on ainakin aiemmin onnistunut! Nettipankit ja se, mitä kortilla saa tehdä (as in saako ostettua ylipäätään mitään netistä) voi vaihdella, että kantsii ottaa selvää! Varaaminen on onnistunut myös alaikäisenä. :3

Tamago, varmaan sillon, kun Tiketti aukeaa? Yleensä Tiketin sivuilla lukee kellonaika, jolloin liput tulee myyntiin.
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Orkrist » Pe Huhti 05, 2013 4:00 pm

Normaalisti liput tulevat myyntiin kello 9.00, joten veikkaisin, että niin nytkin. Kannattaa tsekata esimerkiks maanantaina Tiketin sivuilta tarkka aika.

Orkrist
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja maiko » Pe Huhti 05, 2013 4:15 pm

Haluan ehdottomasti päästä tänne, koska kerrassaan mainio livebändi ja mun ihkaensimmäinen japanilainen kunnon lempibändi ! puhumattakaan nyt siitä, kuinka katkera olin kun sain tietää niiden olleen Suomessa just ennen kuin aloin kuuntelemaan :( lippujen hinta on sinänsä ihan ookoo, gazettea ajatellen jopa edullinen, mutta mun lompakolle atm ihan liian tyyris. Täytyy kumminkin toivoa parasta ja sitä, ettei noi normiliput ihan sekunnissa myy loppuun !
Ja vaikka en tuekaan miljoonan lipun hamstraamista ja niiden myymistä kamalilla hinnoilla huutonetissä sen jälkeen kun keikka on loppuunmyyty, niin siinä tapauksessa että mulla on ~kunnolla~ rahaa vasta kesän jälkeen, niin varmaan vähän pakko turvautua näihin, blaa. :< Tai sitten hyvällä tuurilla jollain kaverilla on jossain vaiheessa ylimääränen lippu myytävänä...

Mutta kyllä mä tänne itteni keinolla tai toisella järkkään!

maiko
Roudari

ViestiKirjoittaja tikraw » Pe Huhti 05, 2013 4:26 pm

Haha osasin vähän odottaakin, onneks mun tuet nousi tällä viikolla eiku :DDD

Harkitseeko kukaan vippiä? "Erikoistuote" + aiemmin sisäänpääsy à la 30 euroa, huhhuh :D
Just smile, it confuses people.

tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Nera » Pe Huhti 05, 2013 5:00 pm

^ Ostan VIPin koska minä en jonota enää mitään. /wanha :D

1 tykkää.
Nera
Vuoden crossover

ViestiKirjoittaja Tamago » Pe Huhti 05, 2013 6:29 pm

Ite aattelin kans vippiä, koska haluun ensimmäisten joukossa sisään ofc. Silti... yli 80 euroa pitäisi maksaa, joten loppujen lopuksi, en tiedä. :D

WonderlandFragments

Tamago
Teknikko

ViestiKirjoittaja remtara » Pe Huhti 05, 2013 6:49 pm

On kyllä varmaankin tosiaan kallein jrock-keikka, mitä on ollut Suomessa klubilla, kuten aiemmin mainittiiin. Toisaalta ei haittaa, kun itse olen valmis tuon 55 euroa pulittamaan. Ja ihan mukava, että karsii niitä "no ehkä mä tuun" -ihmisiä ja lippupaine väljenee. Hämmentävää tosin on, että fb-tapahtumassa tällä hetkellä vain noin 450 henkilöä sanonut tulevansa, ja sata vastannut ehkä. Mutta onhan näitä fb-vastaisiakin ihmisiä tosin olemassa + ne, jotka eivät vain tapahtumaan ole liittyneet. Jos eläisin vielä vanhempieni kanssa (ja sen 620 km Helsingistä), kyllä minua hävettäisi pyytää tuonhintaista keikkalippua... Onneksi omat rahat ja the Circukselle kävelymatka nykään, haha! VIPiä en taida ostaa (mistä sen kyllä tietää...) ihan vain sen takia, että tuo on kyllä pelkkää rahastusta. Ja hyvän paikan olen keikalta ennenkin saanut, vaikken ensimmäisenä ole sisään mennytkään. (Nimimerkillä viimeisenä sisään ja suoraan eturiviin. No violence used, only intelligence.)

Odottelen mielenkiinnolla jonotuskäytänteiden julkaisemista, sillä viisisataa ihmistä, saati tuhat, on aika helvetin paljon lössiä the Circuksen edessä. Narinkkatori. Oi voi... Mielestäni jonottamisen saisi rajoittaa vaikka kuuteen tuntiin. Enimmäkseen koska itse olen selvästikin tullut vanhaksi, kun minua ei kiinnosta istua 12 h kadulla odottamassa keikkaa, mutta haluaisin silti päästä vaikka sitten jono keskivaiheilta sisään... :--D
NEVER MISS THE EYES
KNOW YOUR ENEMY

SUCK MY DICK

remtara
Teknikko

ViestiKirjoittaja Lisku » Pe Huhti 05, 2013 7:04 pm

Mä en yllättyny lippujen hinnasta, en sano että ne ei oo kalliit, mutta suunnilleen sitä luokkaa mitä odotin. Itse en tiedä vielä kumman lipun ostaisin. Näin lyhyenä tosin haluaisin eteen, joten jäljelle jää jonotus tai VIP lippu. Jos jonottaisin "joutuisin" tulemaan Helsinkiin jo edellisenä päivänä ja hotelli tulisi maksamaan enemmän mitä VIP lippu. Taidan siis valita VIP lipun ja tulla Helsinkiin sunnuntaina, niin ei tarvi olla hotellissa muutakuin yhen yön. Ei oo halua olla Helsingissä "ylimääräistä" aikaa kun kaverit ei tuu mukaan.

Lisku
Fani

ViestiKirjoittaja Tamago » Pe Huhti 05, 2013 7:22 pm

Ihan tälleen mielenkiinnosta, jos joku on käynyt aiemmin Circuksessa, niin millanen paikka se on? Onko siellä parvi tai muuta sellasta?

WonderlandFragments

Tamago
Teknikko

ViestiKirjoittaja Orkrist » Pe Huhti 05, 2013 7:53 pm

Tamago kirjoitti:Ihan tälleen mielenkiinnosta, jos joku on käynyt aiemmin Circuksessa, niin millanen paikka se on? Onko siellä parvi tai muuta sellasta?

Mitä nyt tälleen kahdella nopealla käynnillä muistelen, Circuksessa on kaksi kerrosta, joista yläkerta on puolikas, mutta muistaakseni se ei toimi kunnolla keikkaparvena. Eli ei ole saman tyyppinen parveke kuin Nosturissa tai vastaavissa. Anniskelualue pistetään todennäköisesti pystyyn alakerran salin takaosaan.
En mene kuitenkaan mitään vannomaan, siitä on ainakin vuosi, kun oon viimeksi käynyt. Silloinkin taisin olla paikalla huimat 20 minuuttia miljoonan kännisen opiskelijan keskellä, joten kokonaiskuvaa oli vähän vaikea saada. :--D

Orkrist
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja minnako » Pe Huhti 05, 2013 8:56 pm

^ Kuulin myös juttua, että joillain keikoilla ylhäällä on ollut anniskelualue!
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Umi » Su Huhti 07, 2013 12:47 pm

Mitä olen aiemmin katsellut The Circuksen keikkojen lippuhintoja, ovat ne olleet about samalla tasolla, joten en sinänsä yllättynyt kovinkaan paljoa lippujen hinnasta. Toivoin tietysti, että keikka olisi maksanut vähemmän, mutta kaipa sitä pitää hinnasta huolimatta käydä kyseinen poppoo katsastamassa, kun kerrankin on siihen mahdollisuus...
Mind the gap between the train and the platform.

3 tykkää.
Umi
Teknikko

EdellinenSeuraava

Paluu Keikat