PLUNKLOCK @ Helsinki 9.5.2013

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

PLUNKLOCK @ Helsinki 9.5.2013

ViestiKirjoittaja Saga » Ma Helmi 18, 2013 2:48 pm

Kanzen Music ilmoitti tuovansa PLK:n myös Suomeen uudella kiertueella, bändihän oli viime vuonna täällä myös :) Lisäinfoa tulee myöhemmin, muun muassa keikkapaikasta.
Ne kenelle bändi ei ole tuttu, voivat tutustua vaikka uusimpaan livevideoon tai bändin muuhun tuotantoon, jota YT:stä löytyy.

Preliminary tour dates for "Justart episode 1" tour :

3.05 - Moscow/Russia @ Hot Dog`s Bar
4.05 - Yaroslavl/Russia @ Buffet club
5.05 - Sankt Petersburg/ Russia @ BarCode
9.05 - Helsinki/ Finland @ Gloria
10.05 - Vienna/ Austria @ Aera
12.05 - Warsaw/ Poland @ Klub Progresja
15.05 - Prague/ Czech Republic @ Matrix
16.05 - Munich / Germany @ Garage Deluxe

More dates will be added. We will also have Early Bird tickets for some of the cities. Stay in touch for info about tickets !

EDIT:
LISÄINFOA SUOMEN KEIKASTA!
To 9.5.2013 @ Gloria, Helsinki
klo 16-20, -S-

PLUNKLOCK (Japani)
JENLAYN (Suomi, opening act)

Liput ennakkoon: 18€ +palvelumaksut

Huomiottehan helatorstain yleisöystävälliset soittoajat:
16:00 Ovet aukeaa
17:00 Jenlayn
18:00 Plunklock
Viimeksi muokannut Saga päivämäärä To Maalis 14, 2013 6:35 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Follow me. And love me.

Saga
Bändäri

Re: PLUNKLOCK @ Helsinki 9.5.2013

ViestiKirjoittaja Fray » Ke Helmi 20, 2013 11:55 pm

Sinällään houkuttais koska keikattaa ja lippujen hinta ei varmaankaan oo ihan hirveä, mut seuraavana päivänä olevat pääsykokeet estää, joten tää jää pakostakin väliin - harmi sinänsä!
Pulvis et umbra sumus.

Fray
Vuoden Shinya

ViestiKirjoittaja Kurotus » Su Maalis 03, 2013 3:49 pm

Yksi tulija ilmottautuu! Olkoon keikkapaikka mikä hyvänsä ja liput maksakoon mitä tahansa, viime keikka oli sen verran mahtava ettei tätä voi missata missään tapauksessa! :D
Kill the king

Kurotus
Bändäri

ViestiKirjoittaja Saga » To Maalis 14, 2013 6:35 pm

LISÄINFOA SUOMEN KEIKASTA!
To 9.5.2013 @ Gloria, Helsinki
klo 16-20, -S-

PLUNKLOCK (Japani)
JENLAYN (Suomi, opening act)

Liput ennakkoon: 18€ +palvelumaksut

Huomiottehan helatorstain yleisöystävälliset soittoajat:
16:00 Ovet aukeaa
17:00 Jenlayn
18:00 Plunklock
Follow me. And love me.

2 tykkää.
Saga
Bändäri

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » To Maalis 28, 2013 1:44 pm

Mä ensin päätin, et tuun kirjottaa vasta sitten jos kun oon varma mun tulostani. Mutta päätin nyt kuitenkin tulla ilmoittamaan, että kiinnostusta on.
Mun piti tosiaan tulla jo -12 keikalle, mut sit mun suunnitelmat peruuntu ja jouduin keikan jättämään välistä. Harmittaa sinäänsä, mut ei sille voi mitään. Sen takia olin heti silleen "vois yrittää päästä tällä kertaa" -fiilis. Oon nyt viimepäivinä vähän yrittänyt kysellä porukoilta, et olisko mahdollista ja ainakaan vielä ei oo tullut punaista valoa, joten mulla on mahdollisuuksia.(ja mulla on ehtiny olla synttäritkin reilu kaksviikkoo aikasemmin) Eli, näillä näkymin, allekirjoittanut voisi hyvinkin lyötyä keikkajonosta. :D

Muuten, paljonko toi palvelumaksu(t) on Glorialla? (et osaan sit varata tarpeeks kolikoita mukaan.)

//v Ah, kiitos avusta minnako & gnrbu. Nyt osaan si raahata oikeen määrän hiluja mukana. ^^
Viimeksi muokannut Pinja-Chan päivämäärä To Maalis 28, 2013 5:01 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

1 tykkää.
Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja minnako » To Maalis 28, 2013 3:45 pm

^ Tiketin sivujen mukaan Glorian narikka on 2,5€.
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja gnrbu » To Maalis 28, 2013 3:53 pm

Glorialla on maksettu narikassa 2,5e.

En vielä tiedä, olenko itse tulossa. Jenlayn kiinnostaa tällä hetkellä Plunklockia enemmän.

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Su Touko 19, 2013 1:30 pm

Nyt kun oon vähän päälle viikon päässyt sulattelemaan kaikkea tietoja & muistoja, voisin tulla avaamaan sanaisen arkkuni keikasta. Oli sen verran kiva ilta, et en haluu jättää mitään sanomattakaan, vaikka muutamassa paikassa sitä onkin tullut jo hehkutettua. :'D

Alkutilannehan oli se, etten ollut ihan hirveästi Plunklockia kuunnellut ennen keikkaa. Olin opetellut furivideoilta fureja, tiesin jäsenten nimet (ja ulkonäön = pystyin kertomaan kuvasta kuka on kuka) ja muutaman kappaleen, joka kuuntelin jo ennen ensimmäistä keikkaa (vaikken loppupeleissä sinne päässyt). Tän takia mulla ei ollut mitään hajua siitä, mitä mun pitäis keikalta odottaa.
Jenlayn vetäisi oikein mukavan setin siihen aluksi, jonka ansiosta sit ehti oikein kunnolla paikat lämmetä Plunklockin keikkaa varten. (vaikkei ulkona ihan älyttömän kylmä ollutkaan, oli silti vähän semmonen kanki -olo.) Keikka sujui siinä muutaman biisin ajan mukavasti siellä takarivissä, kiitos Meepu seurasta ja suomennoksista MC'den aikaan, kun herrat puhuivat japania. :3 Encoren alussa oli ihanaa kun yleisö laitettiin mukailemaan ≠ :n alun melodiaa tai jotain sen tapaista, ja kaikki oli mukana siinä. Tykkäsin myös tosi paljon keikan jälkeisestä nimmaritilaisuudesta~

Keikka ylitti kaikki mahdolliset odotukset, jotka mulla oli. Kannatti kyl menä jaja oli hauskaa. Saivat kyllä todellakin uuden fanin keikkansa ansiosta. Toivottavasti nähdään bändi myös seuraavana vuonna~

(jos mun fiiliksistä haluu kuulla lisää keikasta, niin pidempi sepustus päivästä löytyy tosiaan blogista, eli täältä, ;3)
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

1 tykkää.
Pinja-Chan
Vuoden Maya

Paluu Keikat