BLACK LINE @ Helsinki, Gloria 14.12.2012

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

BLACK LINE @ Helsinki, Gloria 14.12.2012

ViestiKirjoittaja elmeri » La Syys 15, 2012 8:55 pm

Kuva

B7 klan kirjoitti:09/12: Lyon, France @ La Marquise
11/12: Nancy, France @ le Quai Son
12/12: Stuttgart, Germany @ Universum

14/12: Helsinki, Finland @ Gloria
16/12:Berlin, Germany @ Comet
18/12: Hamburg, Germany @ Headcrash
19/12: Utrecht, Netherlands @ Tivoli
21/12: Cologne, Germany @ MTC
22/12: Paris, France @ la Boule Noire (Xmas Party!)
23/12: Moscow, Russia @ Relax Club

eli siis kahden dion entisen jäsenen uus bändi ja euroopankiertue kyseessä!
OHP

liput!! maksaa ennakkoon 26€ ja ovelta 28€.
ovet aukee seittemältä ja keikka starttaa kasilta. keikka on ikärajaton, mutta keikkapaikalla erillinen anniskelualue.

buumsutsisatsi kinostaa kyllä ja menossa mukana aika varmasti!!
Viimeksi muokannut elmeri päivämäärä Ma Marras 26, 2012 7:27 pm, muokattu yhteensä 5 kertaa
haluan vain ihmisarvon
ja tietty helvetisti rahaa
limusiinin ja porealtaan

ava valerina_haci @ LJ

2 tykkää.
elmeri
Teknikko

Re: BLACK LINE @ Helsinki, Gloria 14.12.2012

ViestiKirjoittaja minnako » Ti Syys 18, 2012 6:44 pm

En oo ikinä kuullutkaan, tbh! Mut jos rahaa on tuossa välissä ja tekee mieli juhlistaa seuraavana päivänä alkavaa joululomaa, tiedän mikä on suunta!
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja bara-onna » La Syys 22, 2012 1:45 pm

Olen luultavasti tulossa, jos vain on rahaa :D. Kyseiseltä bändiltä olen kuullut vain yhden biisin mutta kyllähän täs on viel aikaa bändin tuotantoon tutustua :D.

bara-onna
Fani

ViestiKirjoittaja maiko » La Syys 22, 2012 4:45 pm

En oo mitenkään hirveemmin tutustunut tähän bändiin (vielä !! onhan tässä muutama kuukaus aikaa), mutta oon silti sitä mieltä että pakko päästä, koska kaks Dion ex-jäsentä samassa bändissä ei vaan millään voi meinata huonoa keikkaa ! Dion '09 keikka nimittäin oli ihan mieletön, ja tykkäsin bändistä silloin muutenkin, eli heidän lopettamisensa oli melko kurja juttu. ): Ainoat huonot asiat tässä keikassa ovat hinta + ajankohta, koulujuttuihin nimittäin menee lähiaikoina jossain määrin rahaa, ja kolmosjakson lukkaria katsellessani huomasin myös, että mulla on silloin ehkä kaikkein kiireisintä aikaa lukiossa + vielä todella myöhäinen päivä :D: Mutta eiköhän näistä selvitä!

maiko
Roudari

ViestiKirjoittaja neo-giri » La Syys 22, 2012 10:09 pm

Kiinnostais:3 En minäkään ole näitä pahemmin kuunnellut (= äsken kuuntelin tuon yhden - ja ainoan? - sinkun läpi hah), mutta... Dio on/oli kiva ja keikat on kivoja, joten... Ellei jotain 'tärkeempää' menoa tuu ja luvat reissuun porukoilta saan niin haluaisin kyllä tulla:D Keikkapäivä ei toki ole keskellä koeviikkoa köhköh, mutta sentäs kyseessä on perjantai niin ei tarvis seuraavan päivän kokeita murehtia plus että tuon päivän kouluakaan ei tarvitse skipata, kun lähes tuntemattoman bändin keikalle ei erityisemmin tee mieli joulukuussa jonotella:'D Kahtelee sit lähempänä, mitä teen~
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Avalyn » La Syys 22, 2012 10:36 pm

Pari kertaa Dion livenä nähneenä täytyy tunnustaa, että Black Linen keikka kiinnostaa paljon. Toinen syy kiinnostukseeni on se, etten ole tullut käyneeksi kovinkaan monella keikalla tänä vuonna, ja tämä alkaa olla viimeinen tilaisuus täyttää keikkavajetta tämän vuoden osalta. :D Lisäksi tykkään Gloriasta keikkapaikkana. Harkitsen siis vakavasti lipun ostamista. ^^
Jossain ollessaan on jostain poissa.

1 tykkää.
Avalyn
Vuoden trouble

ViestiKirjoittaja elmeri » Ti Syys 25, 2012 6:46 pm

haluan vain ihmisarvon
limusiinin ja porealtaan

ava valerina_haci @ LJ

elmeri
Teknikko

ViestiKirjoittaja allisapp » Ke Loka 17, 2012 4:17 pm

Hiukan kyllä kiinnostaisi näiden näkeminen (koska lol, oon keikkafiilisiksissä), mutta kattoo nyt. D: Riippuu saanko yöpaikan jostakin...
Kuva
The g l o o m y morning has already died

allisapp
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja hinua » La Marras 17, 2012 1:14 pm

Nyt olen sit virallisesti tulossa, siirsin Thaimaan-pikareissun alkua tämän takia ja aion juhlia joululoman alkua ja kouluhommien hetkellistä unohtamista tällä! Sallin tän itelleni, vaikka en kovin rahoissa olekaan :D Seuraakin on, joten why not?

Odotukset on suht korkeella, mutta toisaalta mua ei oo vaikea viihdyttää ja pidän jäbyleistä anyways, joten ei ny kauheen pieleen voi keikka mennä. Kunhan ei alotus venyis iha mahdottoman pitkäks, niin oon tyytyväinen :)
Kuva

hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja elmeri » Ma Marras 26, 2012 7:17 pm

pdf-lippuja saa nyt ostettua myös jrocksuomen nettisivuilta ilman käsittely- tai postituskuluja!

ja keikalla mahdollisesti kuullaan myös dio-covereita ja facebookissa kyselläänkin, että mitä fanit haluis kuulla!
haluan vain ihmisarvon
limusiinin ja porealtaan

ava valerina_haci @ LJ

elmeri
Teknikko

ViestiKirjoittaja maiko » Ke Joulu 05, 2012 5:18 pm

jrocksuomi on näköjään päivittänyt tapahtuman fb-sivulle lisäinfoa !

eli jonottamaan saa tosiaan mennä 3h ennen ovien aukeamista, ja käytössä on jonotusnumerot. lisäksi bändi pitää keikan jälkeen (klo 22) nimmaritilaisuuden !
yllätyin itse sinänsä tuosta jonottamisesta, koska jollen nyt ihan harhoja muista, niin parin viime vuoden aikana melkein kaikille talvella olleille keikoille on saanut jonottaa vaan jonkun 1,5h, joka on ainakin mulle riittävä aika elävältä jäätymiselle, vaikka mielelläni muuten olisinkin jonottanut pidempään. :-D noh, jos päätetään kaverin kanssa mennä jonottamaan Glorialle koko ajaksi, niin viime vuosien virheistä oppineena voisin ainakin pukeutua kerrankin vuodenajan mukaisesti !

maiko
Roudari

ViestiKirjoittaja Avalyn » Ke Joulu 12, 2012 10:40 pm

Ei kukaan sattuisi olemaan vailla keikkaseuraa? Olen menossa ypöyksin, joten jos jollakulla muulla on sama tilanne, voisimme yhdistää yksinäisyytemme kaksinaisuudeksi. :D Yksärillä saa kiinni. ^^

Avalyn
Vuoden trouble

ViestiKirjoittaja neo-giri » Ke Joulu 12, 2012 11:56 pm

Vihdoin meikäläisenkin tulo keikalle varmistui\o/ Ainakin lippu tuli hankittua tänään:D Varsinaista keikkaseuraa ei mullakaan ole. Näillä näkymin erään mesetoverin - jota en oo ennen nähny hui - olis kyllä tarkoitus tulla jonoon joksikin aikaan moikkaamaan, mutta varsinainen seuralainenkin kelpaa kyllä:'3 Jos satutte näkemään mm. punamustaan mekkomalliseen takkiin, mustavalkopinkkiin pipaan, mustiin kenkiin ja valkomustaan huiviin sonnustautuneen about ruskeatukkaisen tärisevät olennon, jolla on mukanaan punainen Marimekon laukku - se olen minäXD Ehkä joku kiva tunnistaa ja tulee rohkeana tervehtimään;w; Vielä on vähän auki se, saavunko jonottelemaan viiden vai kuuden maissa, mutta eiköhän sekin viimeistään huomenna selviä arpomalla, kun menen junalippuja ostamaan:'p

Waah, oon pikkusen täpinöissäni, koska on niin kiva päästä taas vaihteeksi keikalle´w`♥
Gitchi Gitchi Goo !!

1 tykkää.
neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Anraf » Pe Joulu 14, 2012 10:28 am

Minä ainakin liitelen siellä jossain taustoilla. :D
Todennäköisesti parvelta bongaatte viimeistään. Yritän itsekin nykiä tuttuja hihasta jos ja kun huomaan. <3
Jee, Mikaru, vaki-petaajani Amebassa. hahah
Pakkohan tämä uusi bändinsä on nähdä, ja toivon siinä olevan vaikutteita Diosta. Carry Dawn olisi myös rakkautta. <3
~Here lies what is left of me. The rest is mystery. Ignore thyself.~ (Stan Rice)

Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja kjjkjkk » La Joulu 15, 2012 2:21 pm

neo-giri, en viittiny moikata sua keikan jälkeen :DD taisit säki nähdä mut kai. vahtasin vaa enkä kehdannu tulla moikkaamaan, hiihdin vaan kaverin kanssa siellä.

oli kyllä humoristisesti hauskin keikka mihnoon koskaan ollu! voiko noin ees sanoa. tarkoitan sitä, etten oo koskaan keikalla saanu nauraa noin paljon. hyviä biisejä vetivät vaikken tiennyt edes bändin nimeä ennen kuin olin jo jonossa. mikarun tunnistin kyllä nimeltä kun kaveri sitä rakastaa, ja diosta oon kuullu mutten musiikkia kuunnellut.

tosi hyvä keikka, meen kyllä uudestana jos tulevat. mahtava veto ja jäi mieleen vaikken koko bändistä tai jädenistä mitään tiennytkään. hellyyttäviä ja hauskoja olivat :D
remember when you swore
we had it all, we'd never fall

kjjkjkk
Fani

ViestiKirjoittaja neo-giri » La Joulu 15, 2012 11:27 pm

^kjjkjkk, olinki lähes satavarma, et se olit sinä, mut koska oon äärimmäisen surkea tekemään alotteita, plus se etten pahemmin voinut poistua paikaltani, kun yksin jonottelin jne niin en minäkään sit uskaltautunut juttusille:<

Mutta keikka oli tosiaan ihan äärimmäisen mahtava ja hauska! Itsekin kuulun tähän sakkiin, joka suvaitsi opetella jäsenten nimetkin kunnolla alle vuorokausi ennen keikkaa, mut ei se menoa haitannut! Jonottelemaan menin joskus vähän viiden jälkeen ja tieni löysin toiseen riviin Yudain puoleiselle reunalle. Sehän alkaa olla jo oikein vakipaikka, kun molemmilla D'n keikoillakin oon ollu about metrin säteellä samasta kohdasta:'DD Ja takana ei taaskaan ollut oikeastaan ketään lol paitsi siellä metrin-parin päässä.

Mikarun 'Tissit mulle!'(?)-huudahdus, jota yleisö ei aluksi (tuskin kaikki lopuksikaan...) meinannut tajuta.
Samaisen herran encoren alussa paidattomana sanomat jotkut jutut, joista itse tajusin vain sanan 'penis'.
Yleisöstä huudettu 'i love you!', johon herra vastasi hartaasti 'i love you too~'.
Hauskat bändin jäsenten esittelyt.
Lavalle kesken keikan lentänyt Ruotsin lippu, joka sai yleisön älähtämään ja bändin hiljaiseksi...
Kaikki se läppä liikehdintä ja keskiverto mättömusa.
mm. Yudain pelleilyt jäsenten takana.
Ihan lopun pienoinen pusu, JunxSyu muistaakseni, varmaksi en mene vannomaan.
Kaikki muutkin välispiikit - joita oli yllättävän paljon ainakin Mikarun osalta -, sekä kontakti yleisöön.
yms.
=♥

Omalle kohdalle sattui vielä söpö patpat-pääntaputus Junilta, Mikarun sekunnin-parin käden pääni päällä pitäminen ja kädenpuristus sekä kaikkea enemmän tai vähemmän yleistä lavan reunalla seikkailua kaikkien jäsenten osalta♥ Hah, kun Syuta esiteltiin, tein käsilläni sydämen (koska imo Syu on söpöin koko bändistä, vaikka Mikaru niin Junin suloista hymyä mainostikin) ja kappas kummaa Syu lähetti lentosuukon prikulleen meikäläisen suuntaan;) Kaiken voi ainakin ajatella omalta kannalta...

Nimmaritilaisuus oli vielä piste i'n päälle. Pyysin halia Syulta ja sen sainkin tui:3 Yuudai ja Jun halasivat ilman pyyntöäkin, mutta edelleen paidaton Mikaru ei ollut ihan yhtä aloitteellinen enkä uskaltanut sitten pyytääkään...XD Jäsenet toitottelivat mataneetä ja Jun lollaili Yuudain nimmarille, josta yksi viiva oli venähtänyt sen verran pitkäksi, että se meni kokonaan halki Juninkin kuvan:'D

Koska jäin nimmarijonossa aika hännille niin mulla tuli pienoinen kiire junalle. Ehdin kuitenkin! Jäi huikeat kaks minuuttia aikaa, joten jos seuraa itse keikalla pitänyt Avalyn ei olisi rullannut julistetta nimmaroinnin jälkeen ja jos en ois jättänyt puolia ulkovaatteista laittamatta päälle ja kipittänyt rauttikselle liukastellen niin nopeasti kuin vain pystyin, olisin myöhästynyt päivän viimeisestä junasta hups:'D Äiti olis tykänny.

Yllättävän pitkän sepustuksen lopuksi on pakko lätkästä tähän vielä kuva ostamistani polaroid-kuvista. Jos joku osaa sanoa, mitä noissa parissa kuvassa lukee japaniks niin suapi kertoaXD

Tiivistetysti: Ihan mahtavalla meiningillä varustettu, hauska keikka, josta varmasti moni vähänkin raskaammasta musiikista pitävä sai paljon irti, vaikkei bändiä juuri olisikaan tuntenut!♥
Gitchi Gitchi Goo !!

1 tykkää.
neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Avalyn » Su Joulu 16, 2012 3:24 pm

Minun on pakko yhtyä kahden edellisen postaajan mielipiteeseen: oli aivan mahtava keikka. ^^ Vielä pari päivää ennen keikkaa olin vailla lippua ja epäröin, viitsinkö ollenkaan mennä, kun ei ole seuraa tiedossa enkä tiedä yhtään bändin tasosta. Vielä Glorian ovista sisään astuessanikaan en tiennyt basistin ja kitaristin nimeä (enkä Denkan uutta nimeä), ja olin kuullut tasan kaksi Black Linen biisiä. Näin jälkikäteen olen kuitenkin enemmän kuin tyytyväinen siihen, että päätin kuin päätinkin ottaa riskin ja lähteä katsomaan Black Lineä. Hyvää seuraakin löytyi viime hetkellä, siitä kiitos Ayshalle, Ruderille ja neo-girille! <3

Black Linen musiikki toimi yllättävän hyvin livenä, eikä minua edes yhtään häirinnyt, etten tuntenut kappaleista ennestään kuin Foxyn ja Show Timen. Kevyempiä ja raskaampia kappaleita oli sopivassa suhteessa toisiinsa - mahtuipa joukkoon yksi herkkä ja hidas kappalekin, mitä en ollut osannut yhtään odottaa. Ainoa miinus oli, että laulu meinasi jatkuvasti hukkua soitintin alle, mikä oli vähän harmi. Akustiikka on kuitenkin kroonisesti ollut Glorian heikko kohta, ja laulun hautautumisesta kuului muistaakseni valituksia D:n viime keikallakin.

Oleskelen tavallisesti keikoilla parvella, koska haluan nähdä kunnolla bändin, mutta tällä kertaa yleisöä oli niin vähän, että pääsin toiseen riviin kitaristi Yudain eteen, vaikka saavuin Glorialle vasta muutama minuutti ennen ovien avaamista. Pitkästä aikaa yleisössä oleminen toi ihan oman lisänsä muutenkin hyvään keikkaan, varsinkin kun pojat ottivat jatkuvasti niin paljon kontaktia yleisöön. Hiuksiani sekoittamassa kävi niin Junin kuin Mikarunkin käsi, ja sain runsaasti kontaktia myös Yudaihin, vaikka herra heittäytyi teaseriksi loppupuolella keikkaa. :D Ehdottomasti hurmioituneimmat hetkeni kuitenkin koin, kun Mikaru nappasi minua ensin oikeasta ranteesta kiinni ja kosketti sitten hellästi poskeani. Siinä vaiheessa meinasivat pettää jalat alta, ja ilmeeni oli epäilemättä hyvin ekstaattinen. XD

Black Linen jäsenillä tuntui olevan ihan yhtä hauskaa kuin yleisöllä, mikäli leveistä hymyistä ja naurusta saattoi mitään päätellä. Pojat kiusoittelivat hyväntuulisesti toisiaan, ja Mikaru puhui urheasti pitkät pätkät englantia (ja pikkuisen suomeakin!), vaikka välillä jäikin kielivirheiden sun muun takia hieman hämäräksi, mitä herra ajoi takaa. Mutta eipä siinä mitään, hauskoja ne kielivirheetkin olivat (esim. "I will come back to Finnish."). Joku bändiläisistä, olisikohan ollut Denka Syu, myös julisti "Lakastan teitä", mikä sai minut awwittelemaan oikein kunnolla. Mikarun suomenkielisistä puheista jäi mieleeni vain Dion ajoilta tuttu "Tissit mulle!" -huudahdus, joka ei valitettavasti kuitenkaan riittänyt saamaan ketään yleisöstä näyttämään rintojaan, ei vaikka Mikaru yritti solmia vastavuoroista sopimusta paitojen riisumisesta yleisön kanssa. :D Loppuviimeksi Mikaru päätyikin olemaan ainoa, joka esiintyi yläosattomissa (encoren lisäksi myös koko nimikirjoitustilaisuuden ajan...). Sisäpiirin tietona voin kertoa, että herra on yhä aivan yhtä timmissä kunnossa kuin viimeksi Suomessa vieraillessaan. ;D

Täytyy kyllä sanoa, että itse yllätyin ihan täysin aivan keikan lopuksi seuranneesta pususta, koska en muista Dion harjoittaneen fanservisua. Tosin täytyy sanoa, että pojilla oli aikas mielenkiintoista läppää keikan aikanakin, Yudai muun muassa koetti työntää kitaraansa kosketuksiin pahaa-aavistamattoman Junin takamuksen kanssa ja kävi myöhemmin läpsäisemässä samaista takamusta pari kertaa. Mikaru ja Syu puolestaan pohtivat kuinka kauan ovat olleet "yhdessä", ja ellen ihan väärin muista, niin Mikarulla ja Yudailla oli jonkinlaista silmäpeliä meneillään jossain vaiheessa... Tästä kaikesta huolimatta yllätyin silti, kun jo lavalta poistuneet Jun ja Syu ryntäsivät takaisin poistumassa olleen Yudain ohi, hyppäsivät laulajan korokkeelle ja alkoivat osoitella huuliaan tavalla, josta ei voinut erehtyä. Yleisö tietenkin innostui heti ja sai kuin saikin palkakseen sievän pusun. :>

Myös nimmaritilaisuus oli oikein kiva, vaikka häpesinkin taas itseäni, kun en yhtään tiennyt, mitä olisin pojille sanonut "konbanwan" ja kiitosten lisäksi. Tai no, sanoinhan minä Mikarulle "kakkoii", kun hän piirteli nimmarilleen siipiä. :D Mutta oli joka tapauksessa ihanaa tavata pojat vielä nimmareiden merkeissä. Fanitavarakin oli sen verran kivasti suunniteltua, että mukaan tarttui sekä vaaleanpunainen lady fit -paita että musta kangaskassi. ^^

Jos Black Line tulee jossain vaiheessa uudestaan Suomeen, menen ehdottomasti katsomaan, sen verran täydellisyyttä hipova keikka perjantainen oli. ♥

P.S. Olettehan jo lukeneet Jamen haastattelun? Se tarjosi ainakin minulle runsaasti huvittumisen hetkiä.

2 tykkää.
Avalyn
Vuoden trouble

ViestiKirjoittaja Aysha » Su Joulu 16, 2012 10:24 pm

Ensinnäkin, kaikille suuret kiitokset keikasta^^

Toiseksi, sattuiko kukaan lafilainen tai lafilaisen kaveri saamaan set listaa? Näin kitaristin heittävän kaksi set listaa yleisölle ja näin kahden ihmisen nappaavan ne, mutta en sitten tiedä, keitä henkilöt olivat.
いつからか夢の中でしか眠れない
Itsukaraka yume no naka de shika nemurenai
Dream because dreams should be cherished.

Birth - words & music: ASAGI

Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja neo-giri » Su Joulu 16, 2012 10:44 pm

^Toveri sai listan ja laittoi kuvan blogiinsakin:) BANANA...?:'D

Ja pst, pätkiä Suomenkin keikalta löytyy tästä videosta! Naaws♥ Pusukin näkyy siinä>8D
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

Paluu Keikat