Kaya: Fan Meeting Session @ Helsinki, Gloria 25.08.2012

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

Kaya: Fan Meeting Session @ Helsinki, Gloria 25.08.2012

ViestiKirjoittaja elmeri » Ma Elo 13, 2012 5:50 pm

Kaya Fan Meeting session in Helsinki!!25/8/2012(Sat)
Meet & greet 15:00
Signing session 16:00
Tapahtumapaikka:gloria Haluan tavata(*´ω`*)

quote suoraan kayan twitteristä!

...oon ite vähän pihalla siis mitä XDD; en kayaan oo pahemmin perehtyny mut ihan kiva juttu! mut vähän hämmentää et onks se "vaan" toi fanitapaaminen vai mitä ihmettä :O no, lisäinfoo odotellessaa!

( jos tää on vääräl alueel ni siirtäkää toki, en oikee tienny kummalle ois kuulunu |: )
haluan vain ihmisarvon
ja tietty helvetisti rahaa
limusiinin ja porealtaan

ava valerina_haci @ LJ

2 tykkää.
elmeri
Teknikko

Re: Kaya: Fan Meeting Session @ Helsinki, Gloria 25.08.2012

ViestiKirjoittaja neo-giri » Ma Elo 13, 2012 6:45 pm

Ihhihii, joo oon tärissy täällä into piukeena varmaan pari tuntia, kiitos tämän uutisen:'DD Kaya kuuluu lemppareihini ja aaaa, tätä on odotettu ♥w♥ Tai ehkei tismalleen tätä, mutta... Jo on aikakin Suomessa piipahtaa, kun hemmo on pariinkin otteeseen ilmaissut halukkuutensa nimenomaan Suomenvierailuun, mutta keikkajärjestäjää ei ole ilmeisesti löytynyt. Mutmut tämä! Tämä kelpaa! Ja koska tuo on vieläpä lauantai ja tuohon aikaan niin ehtis sit muutaki Helzinkissä ehkä säätää... Ahihiiii!♥

Odotan edelleen sormet ristissä jotain tietoa, et 'oho ilmotettiinki väärä maa, kaupunki ja keikkapaikka sori' tai 'trololo tää Kayan twitter on feikki repikää siitä' taitai jotain! Sen verran yllättävä uutinen tää on, et ei tätä ihan heti meinaa sisäistää:'D Ei tämmösiä tapahtumia ole juurikaan tainnut olla ja sitten tämä varoitusaika ja vielä mitä! Ehkä tää on kuitenki totta ja... ja... Äitiiii saaks mä mennä Hesaan ens viikon lauantaina?;w;
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja minnako » Ma Elo 13, 2012 6:48 pm

EH MITÄ APUA :-------DDDD Oon nähnyt Kayan viimeksi yli kolme vuotta sitten, joten ehkä pitäisi käydä katsastamassa jos oikeaan aikaan sattuu! Lisäinfoa odotellessa!

(Plus toi muumi-keskustelu tossa ylempänä Kayan twitterissä on aika läppä. :DDD Ja DJ SiSen ja "aaah~~~ Helsinki!")
提心吊胆和闷

1 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Fray » Ma Elo 13, 2012 7:07 pm

Tällä hetkellä näyttäis siltä että oon just tollon Helsingissä, mikäli vaan saan parin muun jutun tiimoilta yöpymispaikan joten täähän olis kun tilauksesta *o*

Ihmettelinki jo et mitä se kaveri höpis päivällä ku soittelin sille ruokailusta : D
Pulvis et umbra sumus.

Fray
Vuoden Shinya

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Ma Elo 13, 2012 11:16 pm

Hymm itse en ole Kayaan pahemmin perehtynyt, mutta tää voisi olla hyvinkin mielenkiintoinen.~ Je jeiii se o n lauvantai vielä niin pääsisin hyvin paikalle. (; Täytyy nyt katsoa, jos ystäväni suostuu mukaan ja lisäinfoa odotellessä (:
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Kyugi » Ti Elo 14, 2012 3:40 pm

Kaya tekee kivaa musiikkia vaikkei usein tuu kuunneltua. Voishan sitä mennä kun kerran on tilaisuus. Paitsi että äärettömän tyhmä kysymys: maksaako tää jotain? :'D Mun rahavarannot on nimittäin sen verran... vähäiset... köh. Ja pakko varmistaa.
kamferipuu laulaa

Kyugi
Bändäri

ViestiKirjoittaja maiko » La Elo 25, 2012 11:57 am

^ Vähä myöhässä vastaan tänne, mutta tapahtuman Facebook-sivun mukaan tapahtuma on maksuton. Glorian ollessa kyseessä kannattaa kumminkin varata narikkaa varten se 2 euroa varmuuden vuoksi :'-D (jos nyt kukaan tätä enää ehtii lukea, kun fanitapaamiseen on enää pari tuntia)

Itseäni lähinnä askarruttaa se, että pitääkö tuolta esim. ostaa jotain fanikamaa, jotta saa nimmarin ? Yleensä nimmarinjaoissa on ollut tällainen systeemi (tosin ne on aina olleet keikkojen yhteydessä .....), mutta tän suhteen en ole lukenut mitään infoa liittyen siihen. No jaa, otan joka tapauksessa vähän ylimäärästä rahaa mukaan, ja katson sitten paikan päällä mikä toi systeemi on. XD Kunhan nyt edes ehtisi keskustaan ajoissa!

maiko
Roudari

Paluu Keikat