An Cafe @ Nosturi, Helsinki 6.11.2012

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

Re: An Cafe @ Nosturi, Helsinki 6.11.2012

ViestiKirjoittaja nyappycafekko » Ke Loka 03, 2012 2:27 pm

.................. Minä ja Cafekko-Chan saatiin VIPit :---------------------D
En meinaa vieläkään uskoo!!!! Tää on niin upee juttu ! :D
Mutsiisjoo, ne kyl meni ihan siinä parissa minuutissa.

Ja heei! Vähä yli kuukausi viel!! En oikeesti jaksa odottaa ;;--;; ♥
Onks tääl muute muita ketä sai vipit ?

anteeks tää on lyhyt mutta pakollinen
Viimeksi muokannut nyappycafekko päivämäärä Pe Loka 05, 2012 7:56 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
♥ 20110413 雅-MIYAVI-
♥ 20111107 kanonxkanon
♥ 20120513 LM.C
♥ 20120616 SCREW
♥ 20121106 An Cafe + VIP
♥ 20130929 THE GAZETTE

3 tykkää.
nyappycafekko
Roudari

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » Pe Loka 05, 2012 7:54 pm

^ eh kultaseni, et varmaa tienny et mää ainaki sain liput :)
ihan totta auttakaa, meinaa liput on maksettu, pitäskö siitä tulla viä joku ilmotus tms. et raha o menny perille? tää on ny vähän tämmöstä, plus en ees muista pitikö niitte lippujen siis tulla ihan kotiovelle? D: anteeks kaverit ;D stressaan ku ei oo stressattavaa, sellasesa tilanteesa ku oikeesti on hätä, eli minuutti ennen jotain tiettyä tilannetta oon kylmän rauhallinen :)
oih voih, kuulostan superpieneltä, mut vaikka en oo antikkua nyt kuunnellu sataan vuoteen enkä myöskää seurannu, lisäks amazing blue nyt on.. mitä on, niin on tää tärkein bändi silti, tästä tää kaikki lähti :) en eläis jos nyt katkoisin vaikka koipeni ja tälläi ;__;
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''
''真っ直ぐ伸びてくみんなの顔を見るのが嫌いで''
'' 居場所が欲しいの、この街の中、独りにしなで ''

1 tykkää.
Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja Mikochix » Su Loka 07, 2012 8:41 pm

!HUOMIO CAFEKOT !An Cafe Finland facebook-ryhmä on järjestämässä kansioprojektia ! Projektin tarkoitus lyhyesti: Koota sellainen kansio (sellane mis on niit taskui, kaikki varmaa tietää eiks jeah?) joka on täynnä suomalaisten cafekoiden viestejä ja piirustuksia An Cafelle. Tämä kansio annetaan heille VIP-tilaisuudessa (annamme myös sen piirustuksia/tekstejä täynnä olevan lakanan mikä tehtiin Seinäjoen An Cafe-miitissä) Kansion ja lakanan antavat An Cafe Finlandin adminit: Anniina ja Veera. Nämä piirustukset/kirjeet kerätään spostin kautta, joten skannatkaa ne ja lähettäkää ryhmän spostiin (ancafe_finland@hotmail.com) 5.11 mennessä!!
Kertokaa/mainostakaa tätä projektia eteenpäin, jotta saataisiin paljon piirustuksia/kirjeitä suomalaisilta cafekoilta!!! KIITOS!!!

tässä vielä projektin ohjeet! :)
Taiteile omin kätösin viesti tai piirros An Cafelle. Tai molemmat!! Paperin koko max. A4 kokoinen. Lähetät sitten työsi ryhmän spostiin!

Jos et omista skanneria niin ilmoittakaa meille spostissa niin saatte lisää informaatiota miten menetellään! :)

Mikochix
Fani

ViestiKirjoittaja GINGA » La Loka 27, 2012 9:04 pm

(nyt tulin vasta kirjottelemaan... oon vaa ollu niin laiska ja koulu on vieny suht paljon aikaa)

Niin, ite en edes yrittänyt saada VIP lippuja, koska tiiän että mitä siitäki ois tullu mun osalta... :-------D Oisin vaa ollu ihan hiljaa siellä ja näin. Kyllä pari kertaa kävi mielessä, että pitäisköhän, mut ei nyt tällä kertaa. Tietäen kans millane (paska) Neo Tokyo on. Ei nyt millään pahalla, mut huomattu on jo aika monta kertaa. Keikkaan on vissii enää pari viikkoa? Voihan elämä oikeesti. u, u;

Kaikki on ihan epäselvää vielä, et ei mitää hajua, miten mennää sinne ja näin. Muutenki jännittää se jonotus, ku sillon on varmaa helvetin kylmä, ku nyt on jo. Ja varmasti menee kylmemmäks vielä. ;___; Kaikki jäätyy sinne oikeesti. Ja mulla ei oo mitää harmainta aavistusta, et missä hitossa Nosturi on!! Hyvin menee.

Ja tähän loppuun:

Kuva
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja Natsurei » La Marras 03, 2012 6:22 pm

Öääh apua, nyt on hirviä jännitysjäätävyys päällä ku ylihuomenna pitää lähtee täältä puskasta ninjailemaan Helsinkiin tätä keikkaa varten, apua! Notta pitihä munki tulla ny vähä höpöttämään fiiliksistä... Ku en oo syystä tai toisesta saanu aikaseks kirjottaa mitään aikasemmin.
Eli tulossa olen, tuhatprosenttisen varmasti, vaikka työn takia saanki olla vaan yhen päivän :'') yöjunalla Helsinkii ja sit saman tien keikan jälkee yöjunal takasi Ouluun ja siitä suoraan töihin. *Peukku* Mutta mitä mä nyt en tekis saahakseni nähä rakkaan an cafen pitkästä aikaa! (Fiiliksistä sen verran, et kun tästä paluusta/kiertueesta kuulin, skitsahdin aika hienosti. Ja sama toistuu aika usein jos eksyn ajattelemaan tulevaa/vuoden 2009 keikkaa liikaa.)
VIPin olisin halunnut, todellakin, mutta olin liian etana. ;;__;; En tienny et ne revittäs käsistä tuolla lailla (aattelin niin, et ku keikkalippujakaan ei oo myyty loppuun, niin tuskin VIPitkään menee niin nopiaa. Oon kai tyhmä? :c), joten jäin ilman... Eikä pojat ilmeisesti pidä nimmarinjakotilaisuutta niille etanoille tai muuten tilaisuudesta jättäytyneille. Kyynel. Mutta noh, näänhän mä ne kuitenki sit Nosturissa, turhaa sitä enää ruikuttaa ku keikkaan on enää pari päivää!
Tää on lisäksi vielä mun ensimmäinen kerta ku meen Helsinkiin ja keikalle yksin. On mulla kyllä yks kaveri pitämässä seuraa ainakin jonotukseen asti, mutta silti. Muistot edellisistä keikoista (an cafe 2009 ja miyavi ... ... 2008?) on aikamoista sumua suurimmalta osin, muistan vaan an cafen nimmarinjakotilaisuuden ja sen et Kanon puoliposetti mulle ku otin niistä kuvia kauempaa ku en niiden eessä uskaltanu, huoh. Ja itse keikkaki on aika... hyvin mielessä. osittain. köh.
Mutta pääpointti oli, etten tiedä mistään mitään nyt kun oon yksin liikenteessä. Oon siis suurin piirtein räkänokka näissä asioissa, et oon vaan seurannu kavereita jotka edes tiesi jotain. Eli osaisikos joku kertoa tästä systeemistä vähän tarkemmin? Muistan silloin Tavastian keikalla olleen sellanen juttu, että jostain piti hakea jonotusnumero jne... Onko Nosturissa sama käytäntö, vai pääseekö vuan jonottamaan siten miten nyt sattuu paikalle tulemaan? Ei hitsi mulla on tyhmä olo nyt. YRITIN ettiä tietoa tästä, mutta etsin vissiin väärästä paikasta ku toisaalla sanottiin ettei saa jonottaa ku 3 tuntia ennen keikkaa ja toisaalla sitten sai tulla vaikka viikkoa ennen jos siltä tuntu.

Ja oisko ketään, kuka tahtois jonotella mun kans muutenni? :') En tiiä riittääkö mun aiemmin mainitulla kaverilla järki/mielenkiinto jonottaa kun se ei oo juurikaan näitä japsirokki-ihmisiä... Lisäilkää meseen tai pistäkää viestiä mikäli kiinnostaa. ^^'
ED1 // tietenki unohin pistää meseosotteen mukaan... eli spiritar@hotmail.com .

Ps. GINGAn vilauttama kuva keikkatavaroista... ihihi, tykkään iha hitosti tosta NYAPPY IS BACK!!-paidasta ja tosta missä on chibi-antikut. :'3 Valinnanvaikeus häämöttää...
Alcohol fairies bring drunken happiness to everyone in the world !

Natsurei
Bändäri

ViestiKirjoittaja nyappycafekko » La Marras 03, 2012 8:49 pm

Noniin, ei täs muuta ku vaa sellasta asiaa, et voisko joku kertoo mulle vähä minkälaine paikka se Nosturi on? XD Ku aloin täs vaa miettii et onks se iso ja onks siel parvi ymsyms. Mut eniten haluaisin vastauksen siihen, et onks siel aidat vai saaks siel olla lavas kiinni? :o Koitin googlata, mut en kyl oikeestaan löytäny mitään järkevää vastausta tähän..

Janiiiiin! Keikka on pian ja huomen pitäis mennä ostelemaa niille antikuille jotain (en tiiä yhtään mitä ostais niille, joten ehdottakaa!!).
Ja ääää mul on hirvee vaatekriisi .__.
Mutta tiistaita odotellen ;)
♥ 20110413 雅-MIYAVI-
♥ 20111107 kanonxkanon
♥ 20120513 LM.C
♥ 20120616 SCREW
♥ 20121106 An Cafe + VIP
♥ 20130929 THE GAZETTE

nyappycafekko
Roudari

ViestiKirjoittaja eight » Su Marras 04, 2012 9:55 pm

Moi, mäki ilmottaudun nyt tänne eli oon kans tulossa :D

Mulla kävi näin hassusti et vasta pari tuntii sit ku huomasin et noita lippuja oli vieläki jäljellä ni päätin itekki lähtee :D An cafesta tykkäsin joskus pari vuotta sit jonku aikaa eli en oo mikää kauhee fani mut lähen nyt kuitenki.

Ja tää on mun eka keikka ikinä eli jonkinnäköstä seuraa kaipailisin :) Pelkään nimittäin et en ees löydä paikalle :D Asun aika lähellä Helsinkii mut ei tuu siellä hirveen usein käytyy eli en oikee osaa kulkee siel varsinkaa yksin :P

eight
Fani

ViestiKirjoittaja hinua » Ma Marras 05, 2012 9:57 am

Nosturi on imo ihan ok keikkapaikka :)

Saliin pitää kiivetä hirmumäärä portaita, ite sali on iso ja yleisöstä nähden oikeella on kans sellanen koroke mist näkee hyvin. Yleensä siel on ollu aidat, ainaki aina ku ite oon käyny. Parvikin löytyy, mut se on yleensä anniskelualueena, kuten tälläkin keikalla tietääkseni (ainaki mul on ne k-18 liput), mut jos se baari siellä parvella ei ole auki, niin sinne pääsee alaikäisiäkin. Paperit kyl kysytään siin parvelle mentäessä, jos se on K-18 :)

Itteeni nyt vähän ketuttaa, kun tarkoitus oli mennä koko päiväks kaupungille hengaamaan mut sit luvattiin lumisadetta niin en sit oikee haluaiskaa hahaa. Must on tullu vanha ja mukavuudenhaluinen. Ei vaa, oikeesti vaa huolettaa mun tukka ja meikit plus oon muutenki ollu kipeenä, ni ei hotsittas enää palelluttaa lisää. Tuun jossai pilkkihaalarissa kuiteski :DDD
Kuva

hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ma Marras 05, 2012 1:41 pm

Minäkin kävin hakemassa tänä aamuna lipun keikalle. Seura kelpaisi minullekin, erityisesti anniskelualueen puolella. (Hinua?)

Hyppään junaan Tampereelta joko klo 14 tai 15, matkaseurakin otetaan vastaan.

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja minnako » Ma Marras 05, 2012 3:14 pm

Nosturissa muuten se anniskelualue hieman vaihtelee! Oon ollut keikalla, jossa se anniskelualue oli takana alhaalla, mutta sitten myös keikalla, jossa anniskelualue oli ylhäällä takana, muttei siis koko yläkertaa. Mutta kyllä sen sit hyvin huomaa - viimeistään siinä vaiheessa kun kysytään paperit/tulee baaritiski vastaan. :D

v // Jep, siitähän se riippuu!
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Orkrist » Ma Marras 05, 2012 3:34 pm

^Se taas riippuu siitä, kuinka paljon on ostettu K18-lippuja - ei niillä mitään muuta virkaa ole kuin se, että Nosturin henkilökunta tietää rajata oikean kokoisen anniskelualueen. :D Veikkaisin, että tällä keikalla vain parvi tai osa siitä on anniskeluun, kun keikan keski-ikä lienee alle 18.
here's the truth - baby, here's the truth.

Orkrist
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Tamago » Ma Marras 05, 2012 5:56 pm

Olenpas minäkin keikalle tulossa yhden kaverin kanssa, hähää. :D Ilmottauduin vasta nyt, kun äsken sen lipunkin ostin ja tulostin. :'> An Cafea en ole pitkään aikaan erityisemmin kuunnellut/fanittanut, mutta kyllä sitäkin tuli monta vuotta harrastettua. Nyt olen jo niin iso ja vanha, ettei niin pirteä musiikki ole kauheasti mun makuuni, mutta kun kaveri pyysi niin suostuin + en oo kertaakaan nähny An Cafea livenä tai ollu muutenkaa ku tasan kahella keikalla (molemmat muuten LM.C:n keikkoja olleet). Vaihtelu virkistää, niin ja mullahan on synttäritkin siinä 7. pvä niin tää keikka kyllä tulee kruunaamaan sen tän mun kaverin kanssa, jota nään aivan liian harvoin. :<
Toivottavasti löydetään kaikki paikalle ja toivotaan, ettei ois ihan liian kylmä! <3
I want to be untouchable and beautiful and completely dead inside.

WonderlandFragments

Tamago
Teknikko

ViestiKirjoittaja birth_d » Ma Marras 05, 2012 7:37 pm

Hihii, minäkin olen tulossa :3 Ja suuntana on se k-18 alue, toivottavasti se on siellä parvella, että näkeekin siitä keikasta jotain... Vai onkohan kaikki fanit jo niin vanhoja, että se k-18 alue on ihan ruuhkainen ja "normaali" alue vastaavasti täysin tyhjä :D

Tulin oikeastaan vain kysymään, että tietääko kukaan miten se jonotus toimii Nosturilla? Onko joku klo. 9 eteenpäin vai joku lyhyempi aika? En löydä mistään mitään tietoa :<
All eyes on me in the center of the ring
Just like a circus
When I crack that whip, everybody gonna trip
Just like a circus

birth_d
Fani

ViestiKirjoittaja neo-giri » Ma Marras 05, 2012 9:26 pm

Jokunen minuutti sitten tuli itelle oikeestaan kunnolla ensimmäistä kertaa mieleen, et josko nyt sittenkin, mutta... Ehkä pidän kumminki kiinni aiemmasta päätöksestäni ja säästään sen seittemisenkymmentä euroa ja meen sit BLACK LINEen...:') Mut toivottavasti on kiva keikka! Kertokaa sit täälläki, mistä jäin paitsi! (Nykyään nää keikkatöpöt ammottaa tyhjyyttään keikan jälkeen - toisin ku muinoin, jollon hehkuteltiin ja höpöteltiin niin ennen keikkaa kuin sen jälkeenkinD:)

o(≧∀≦)o ♥
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Noradriel » Ma Marras 05, 2012 10:31 pm

^Toivon mukaan täällä on keskustelua keikan jälkeen!

Joo, tulossa ollaan. Vaikkakin vähän myöhempään(on luennot & työt), eli me lähdetään siskon kanssa kolmen aikaan Hkia kohti. Tänään alkoi jo pieni jännitys hiipiä kehoon. Vielä pitäisi aamulla jaksaa luennolla. (Ope saa katsella mua neljä tuntia sotameikeissä! Eturivissä... Ja suoraan keikalle...8D) Minä olen melkein mustissa ja sisko puoliksi Yuukina(puolicossi, Natsu koi Natsu game).

Onko muuten tietoa onko keikalla kuvauskieltoa? Yritin löytää tietoa, mutten löytänyt...

Saas muuten nähdä miten huomenna käy kun on luvattu lumisadetta. Ainakaan jäsenten ei tarvi ihmetellä missä se lumi on...
Est celui qui lui jettera première pierre.

Noradriel
Teknikko

Paikkakunta: Mansessa ja satunnaisesti vierailee Japanissa uniensa kautta

ViestiKirjoittaja Emubird » Ti Marras 06, 2012 8:56 am

^ Lunta!! Ainakin täällä missä mä asun, mutta Helsingissä sataa kai räntää? Pelkään vaan mun hiusten ja meikin puolesta XD, mutta olkaa onnellisia ettei sada vettä!

Kuvauskiellosta en tiedä, mutta jos se on niin mua ainakin harmittaa, koska otan kameran mukaan keikalle.

Lähen Helsinkiä kohti puolenpäivän aikoihin ja oon tänä aamusta asti ollu ihan ku oisin jossain aineissa XD Hihitän koko ajan ja sekoilen muutenkin. En pysy enää paikallani, mutta onneks tarvii istua koulussa vaan 2h. Pelottaa vaan se, että jonottaessa saattaa tulla aika kylmä, mutta varauduin ja otin tänään talvitakin käyttöön :D.

Mutta innolla (<-- Liian pieni sana XD) odottaen ja mun mukaan tuleva ystävä saa sitten kestää mun hehkutusta ja hihitystä koko päivän :D

Emubird
Fani

ViestiKirjoittaja tikraw » Ti Marras 06, 2012 9:28 am

Toistaiseksi en ole kuullut yhdestäkään näistä perus jrock-keikoista, jolla ei olisi ollut kuvauskieltoa. Luultavasti se siis on (vähän oletusarvo, siksi kaikkialla ei aina kailoteta etukäteen), mut varmasti seinillä on kieltokyltit kun vähän katselet ja/tai jos nostat kameran esille saat ihmisiltä ympäriltäsi hyvinkin suoraa palautetta :D
Just smile, it confuses people.

tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja jasper » Ti Marras 06, 2012 11:34 am

Sääpäivityksenä, että ihan iloisesti sataa Vantaalla lunta ja some-kyttäyksen perusteella niin tekee myös Helsingissä. Laittakaahan lämpimästi päälle, älkääkä palelluttako itseänne!
ja taas
hierrät a i k a a s i verille

jasper
Vuoden Kiyoharu

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ti Marras 06, 2012 4:01 pm

Hauskaa keikkaa vaan kaikille, jotka ovat sinne asti päässeet. :P Itsehän istun vielä töissä Tampereella. Olin jo lähdössä junalle, mutta sainkin vielä viime hetkellä kottikärryllisen töitä, joiden on pakko olla valmiita huomenna klo 10. Saa nyt nähdä, ehdinkö keikalle ollenkaan. :P

// Ehdin lopulta ja kivaa oli.

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Emubird » Ke Marras 07, 2012 8:56 am

Oli mahtava keikka! Itse olin parvella katsomassa, koska alhaalta en olisi mitään nähnyt, kun oli ihmisiä jo salissa niin paljon silloin kun tulin sinne. Parvellakin seisoin tuolilla ja istuin pöydällä, että näkisin XD. Mutta oli mahtavaa kuinka varsinkin Miku (ja muutkin) otti kontaktia myös parvella oleviin. Jos (tai, kun niin kuin Miku sanoi keikan lopussa) he Suomeen palaavat pitää mennä aikaisemmin paikalle niin saan paremman paikan. Jotenkin keikka kuitenkin tuntui hirveän lyhyeltä, tai sitten olin vaan niin innoissani, etten huomannut ajan kulua :D kestihän se n. 2h

Ja hei, jos täällä on VIP- ihmisiä kertokaa ihmeessä millaista oli. Olisi kiva tietää.

henk. koht. toivon, että seuraavalla kerralla, kun Suomeen tulevat niin olisi mielummin joku nimmaritilaisuus, kuin VIP, koska VIP mahdollisti paikat vain muutamalle :(

Emubird
Fani

EdellinenSeuraava

Paluu Keikat