An Cafe @ Nosturi, Helsinki 6.11.2012

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

Re: An Cafe @ Nosturi, Helsinki 6.11.2012

ViestiKirjoittaja Emubird » Ke Elo 15, 2012 4:55 pm

Tietysti tulossa. Ite aloin kuuntelee Antikkuja vasta tän vuoden alussa, joten en oo nähny niitä livenä vielä :D Tilasin lipun heti kun sain rahaa, joku 2 viikkoo sen jälkeen ku ne oli tullu myyntiin. Harmi oli vaan etten saanu ketään seuraksi :(.

Emubird
Fani

ViestiKirjoittaja bara-onna » Pe Elo 31, 2012 4:52 pm

Minäkin olen tulossa ^.^. En ole ennen ollut kyseisen bändin keikalla, joten jännittää jo ny iha hirveesti... :D

bara-onna
Fani

ViestiKirjoittaja Pinki » Ti Syys 04, 2012 12:14 am

Nostalgian takia harkitsen ehdottomasti tulemista, ja varsinkin sitten, jos pojat soittavat vanhaa tuotantoa *haaveilee*. Tietenkin seikka a) saanko seuralaisen keikalle (eksyn _aina_ Helsingissä kun olen yksin liikenteessä) ja seikka b) saanko töistä vapaata, vaikuttavat paljon asiaan tulemiseni kannalta.
En tiedä olenko liian vanha tulemaan keikalle, ainakin kaverien mielestä, *naur*, mutta minäpäs olen aina ollut henkisesti ikäistäni nuorempi. :D
Eli jos joku uskaltaa pitää minulle edes jonotuksen ajan seuraa, niin olisin erittäintodella kiitollinen ja onnellinen. :)
I love the way how you treat me, loving, hating, slowly killing
and I know that is my end, but I wanna stay here
soon I'm gone and you will smile

Pinki
Fani

ViestiKirjoittaja sacchan » Ma Syys 17, 2012 7:59 pm

Hei Pinki, jos et saa ketään jonottamaan sun kaa, niin täällä ois yks joka ettii jonotusseuraa!

sacchan
Fani

ViestiKirjoittaja Emubird » Pe Syys 21, 2012 2:31 pm

^Sacchan, minäkin etin jonotusseuraa, jos kiinnostaa?

Ja tämän lisäksi, kun en saa ketään mukaani keikalle, niin vanhemmat ei hirveästi tykkää ajatuksesta että lähden yksin Helsinkiin vaeltelemaan, varsinkin kun en ole siellä yksin koskaan niin myöhään ollut... Eli siis lähinnä seuraksi ihmisiä kävelymatkalla Nosturi - Kampin linja-autoasema? Ja sitten kysyisin vielä että onko ihmisiä Nurmijärveltä/Hyvinkään alueelta tulossa, kun matkaseurakin olisi kiva :D

Yksärilläkin saa heittää.

// ja sitten vielä, Mihin asti luulette, että keikka kestää? Ovethan aukee kuudelta, mutta n. arvioita olisi kiva saada.

Emubird
Fani

ViestiKirjoittaja sacchan » Pe Syys 21, 2012 7:04 pm

Emubird, juu ois kiva, jos ei koko päivää tarvis yksin istua. Meen keikan jälkeen junalla tampereelle, mut voisin tulla sun kaa eka linkka-asemalle, jos et löydä ketään muuta. Minkä aikaa oisit tulossa hesaan? Ite oon menossa jo aamulla. Veikkaan et keikka loppuu joskus 21-22 välissä.

sacchan
Fani

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Ma Syys 24, 2012 7:42 am

Juu, en näemmä oo tullu raapustaa tänne vie. :D Eka päätin et tuun tänne vast sit ku lippu on kourassa, ettei tuu sellasta: "Joo, oon tulossa. Eiku hupsista, en pääsekkää ku liput myytii just loppuu enkä ehtinyt saada omaa" -tilannetta. Sit se vaan kai jäi. Anyway, oon tulossa~ Lippu ollut kourassa heinäkuusta lähtien. Ootan innolla. o/ Tätä tilaisuutta oottanu kuitenkin sen about neljä vuotta~ Kivaa päästä vihdoin kokeilee furitaitojani tällee... oikeesti~ Enää en osaa kyl sanoo mitää settilistaan, koska sen comeback konsertin settilista oli tosi jännä. Mut mukavaahan se on, et tulee tällee yllätyksenä ne biisit ja sillee. :DD Olis ihana kuulla jotain ns. vanhempia antikun kappaleita, mitä ei oo soittanu piiiiiitkään aikaan, tyylillä Ryuusei Rocket. ;w;

Mua huvittaa jotenkin tää ajankohta, ku muistaa Nyappy go around the world -DVDltä, miten ne puhu lämpötiloista maaliskuussa. Voisin aika varmasti nyt sanoo,et marraskuussa voi olla kans aikas kylmä, etenkin kun nyt on tällänen jännän kolea sää. Eipä se toki mua haittaa, paljon vaatetta vaan mukaan ja villasukat ♥ Ja uskon kyllä, että vaikka Antiku mitä oliskin suunnitellut, niin keikka loppuu viim. 22 aikoihin~
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja nyappycafekko » Ke Syys 26, 2012 4:11 pm

Heyy, varmaan osa teistä (tai kaikki emt) on varmaanki kuullu niist vip lipuista ?

An Cafe järjestää marraskuisella kiertueellaan kahvilahenkisen VIP-tilaisuuden. Maksua vastaan fanit saavat mahdollisuuden nauttia juotavaa bändin kanssa ja samalla kysyä heiltä kysymyksiä. Muistoksi mukaansa saa nimmaroidun julisteen, VIP-laminaatin, fanitavaraa sekä kuvan itsestään bändin kanssa. Tuttuun tapaan VIP-vieraat pääsevät konserttisaliin ensimmäisinä.

VIP-edun hinta on 69 euroa. VIP-tilaisuuteen pääseminen vaatii sekä Neo Tokyolta ostettavan VIP-lipun että myös varsinaisen keikkalipun. VIP-etuja myydään vain rajoitetusti kiertueen kullekin keikalle. Myynti alkaa perjantaina 28. syyskuuta osoitteessa tickets.neotokyo.de. Tarkkaa aikaa ei ole tiedotettu.

Nii olisko kenelläkää mitää kokemusta/tietoo tosta Neo Tokyosta? Minkä aikaan liput tulee myyntiin? Millä siel vois maksaa?
♥ 20110413 雅-MIYAVI-
♥ 20111107 kanonxkanon
♥ 20120513 LM.C
♥ 20120616 SCREW
♥ 20121106 An Cafe + VIP
♥ 20130929 THE GAZETTE

nyappycafekko
Roudari

ViestiKirjoittaja minnako » Ke Syys 26, 2012 6:17 pm

^
Customers outside Germany can pay by credit card or bank tranfer.

(Transfer ilmeisesti). Eli siis luottokortti/tilisiirto.

Tuolla sivuilla kyllä luki jotain myös siitä, et jos sinne lähettää käteistä (? :DD), mut noi kai on parhaat vaihtoehdot. Täällä lukee, että VIP-liput tulis myyntiin kello 12, mutta siellä myös lukee, että VIP-lipuksi päivittäminen maksaa 69€.
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja CherryMikuCHAN » Pe Syys 28, 2012 12:26 pm

Ne oli ainaki äskö myynnis, ne VIP:it. Tai siis yheltä, mut kuiteki. tais loppuu neki jo ^^" siel ainaki lukee et "all sales are final"...

Saiks kukaa ? itte en tiiä, ku se sivusto rupes ei enää toiminu ku olin tilannu ne, ku niitä oli vielä... : //

CherryMikuCHAN
Fani

ViestiKirjoittaja Yuugi » Pe Syys 28, 2012 12:30 pm

^ All sales are final tarkottaa, että jos ostat jotain, et voi palauttaa sitä. :3 Eli jos sivuilla lukee vain tuo, VIPit eivät ole vielä menneet.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

1 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

Paikkakunta: Ramen hameen alunen, siellä minne kaikki kadonnut menee

ViestiKirjoittaja CherryMikuCHAN » Pe Syys 28, 2012 12:37 pm

Yuugi kirjoitti:^ All sales are final tarkottaa, että jos ostat jotain, et voi palauttaa sitä. :3 Eli jos sivuilla lukee vain tuo, VIPit eivät ole vielä menneet.

ai ^___^"" no, mut toi sivusto ei lataa tääl nii on vaikee tilata + ku jo kerran kokeiltii nii voi olla et jos saatii nii ei tehä mitää nii useel lipul... >< onpas vaikeeta

CherryMikuCHAN
Fani

ViestiKirjoittaja minnako » Pe Syys 28, 2012 1:11 pm

^ Noin isosta tilauksesta kyl tulee varmennus (ja tod näk se rahaakin menee tililtä, jos ei maksa luottokortilla). Ja kyllä mulla ainakin noi sivut toimi ihan hyvin :D
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja CherryMikuCHAN » Pe Syys 28, 2012 1:29 pm

tääl tää on vielki iha hidas >____< ei taiettu sit saada, vaikuttaa pahasti siltä D :

// nyt siel lukee, et se ei oo vielä alkanu & faces lukee, et se sivusto ylikuormittu... :G

CherryMikuCHAN
Fani

ViestiKirjoittaja tikraw » Pe Syys 28, 2012 2:15 pm

^Pessimisti ei tietysti pety, mut älä vielä luovuta! Tosiaan nyt sivustolla lukee, ettei myyntiä ole aloitettu vielä, ja lisäksi en usko et Suomen keikan vip-lippuja myydään ihan hetkessä loppuun. Määriä ei ole toki kerrottu, mutta hintaa on aika paljon ja itse keikalle reippaasti lippuja jäljellä :) Et seuraile vielä ja pidä peukkuja pystyssä!

// v mä en kyllä uskoisi vieläkään ihan täysin, sivu näyttää edelleen et ei vielä myynnissä ja näyttää kaupan fb-sivuilla olevan aika täyskaaos :'D
Just smile, it confuses people.

2 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » Pe Syys 28, 2012 3:31 pm

varmaa viis minaa ja loppuunmyyty ;D voi jeesus mikä rumba tosa oli...... sitä sellasta outoo ''tyhjän laatikon' sivua olis pitäny koko aja päivittää et olis saanu ne... se niistä lipuista ;D ;_; no ei mun elämä kai tähän kaadu, ei voi mitään, vituttaa, mutta.. :).. voiskohan tää vielä kerran tukkeutua ja kaikki alkais alusta? sitten saattais olla mahdollisuus....... heh heh.
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''
''真っ直ぐ伸びてくみんなの顔を見るのが嫌いで''
'' 居場所が欲しいの、この街の中、独りにしなで ''

Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja CherryMikuCHAN » Pe Syys 28, 2012 4:11 pm

Cafekko-Chan kirjoitti:varmaa viis minaa ja loppuunmyyty ;D voi jeesus mikä rumba tosa oli...... sitä sellasta outoo ''tyhjän laatikon' sivua olis pitäny koko aja päivittää et olis saanu ne... se niistä lipuista ;D ;_; no ei mun elämä kai tähän kaadu, ei voi mitään, vituttaa, mutta.. :).. voiskohan tää vielä kerran tukkeutua ja kaikki alkais alusta? sitten saattais olla mahdollisuus....... heh heh.

ainaki monet soittaa ja valittaa siit, et toi on sekava tms. joten mahdollisuus on. Pitää vaa seurata nuppi kovana : Dd

//nyt ne suunnittelee jo kolmatta kertaa ._____.'' tää on iha sekavaa~ mut en luovuta, ennenku varma tieto on.

CherryMikuCHAN
Fani

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » Pe Syys 28, 2012 5:13 pm

no tosi hienoa ku nyt muuttivat päivän sitte tiistaiks, kiva ku joillaki mailla on tyylii neljältä ja tälläi ja tietenki meillä yhdeltä, ku mä ainaki oon koulussa vielä. jeesus tällästä säätöö nyt. eiks ne oikeesti tajunnu että kaikki ympäri eurooppa tietenki hyökkää sinne samaan aikaan ja koko homma kaatuu?? D: voi huoh. anteeks, harmittaa.
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''
''真っ直ぐ伸びてくみんなの顔を見るのが嫌いで''
'' 居場所が欲しいの、この街の中、独りにしなで ''

Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja illusione » La Syys 29, 2012 2:26 pm

Mitäääääh . . . siis mitä kolmatta kertaa täh. Myydäänkö niitä VIP:ejä siis viel Tiistaina? Anteeks oon vähän pihalla :''D
Dear ██, I ██ you.

I will ██ you with every broken piece of me.

illusione
Roudari

ViestiKirjoittaja tikraw » La Syys 29, 2012 6:35 pm

Neo Tokyo Facebookissa kirjoitti:The servers completely crashed for a second time after a few minutes. We did not receive any orders in complete form even though some customers managed to place an order. ALL ORDERS ARE NOT VALID. NO UPGRADES ARE SOLD. We will post an apology & statement from our provider later. They will set up a completely new system now which will take some time and we want to make sure that they set up something that WORKS.

Since we want to make it fair for all fans we will have to re-launch again.

NEW DATE:

TUESDAY 12:00 Noon CET
Helsinki [FI]
London [UK]
Amsterdam [NL]
Dortmund [DE]

TUESDAY 14:00 CET
München [DE]
Cracov [PL]
Budapest [HU]
Mailand [IT]

TUESDAY 16:00 CET
Marseille [FR]
Paris [FR]
Berlin [DE]

IMPORTANT since many customers seem to have had problems with old data stored in cash memory please make sure to do the following:
- reboot your browser
- clear your cash memory

Tällainen on viimeisin tiedoite Neo Tokyon facebook-sivuilta, ymmärtäisin siis tiivistettynä, että yhtään vip-lippua ei ole myyty (jotkut saivat tilauksen tehtyä, mutta nämä tilaukset eivät koskaan menneet Neo Tokyolle asti, joten ne eivät päde), vaan uusi systeemi kasataan, jottei sivusto taas kaatuisi, ja tiistaina uusi yritys. Liput tulevat myyntiin kolmessa eri erässä, Suomen liput ensimmäisessä Saksan aikaan kello 12 eli Suomen aikaa kello yksi iltapäivällä.

Kannattaa muutenkin seurata noita Neo Tokyon virallisia FB-sivuja, siellä on kaikki tieto tullut nopeiten :)
Just smile, it confuses people.

1 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

EdellinenSeuraava

Paluu Keikat