An Cafe @ Nosturi, Helsinki 6.11.2012

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

Re: An Cafe @ Nosturi, Helsinki 6.11.2012

ViestiKirjoittaja Tamago » To Marras 08, 2012 4:53 pm

Mua harmitti, ettei se mies päästäny mua (ja mun kaveria) parvelle sen takia, että olin päivän liian nuori... ;___; Olisihan se voinu sanoo sille anniskelijalle, ettei tarjoilis mulle. ;O; Mut... ei sit... Sen sijaan rusennuin aika lavan edessä siellä reunassa pikkutyttöjen ja muiden hyppijien väliin. @____@ Itse en viittiny hyppiä niillä mun maiharintapasilla isoilla kengillä. Pelkäsin, että rusentaisin jonku varpaat niillä. :'D Muutenkin, näin koko ajan vain Kanonin ja Mikun, välillä Takuyaa ja Yuukia. Oli tasan kaks pientä hetkeä, kun näin kaikki lavalla samaan aikaan. Siinä oli fiilistä. Oisin halunnu parvelle! >:(((((( Ja mustakin se keikka vaikutti tosi lyhyeltä! O.o Vaik ehk se ei ollu, mut siltä se tuntu. Mut keikka oli tosi kiva ja energinen. Tykkäsin Yuukin ja Mikun potkuista ja Mikun eläytymisestä. Sitä oli kiva katella! <3 Ja ne oli tosi sulosii, ku ne yritti puhuu suomee~ Mut joo oli ihan jees keikka!
I want to be untouchable and beautiful and completely dead inside.

WonderlandFragments

Tamago
Teknikko

ViestiKirjoittaja Orkrist » To Marras 08, 2012 5:13 pm

Tamago kirjoitti:Mua harmitti, ettei se mies päästäny mua (ja mun kaveria) parvelle sen takia, että olin päivän liian nuori... ;___; Olisihan se voinu sanoo sille anniskelijalle, ettei tarjoilis mulle.

Nosturi toimi aivan oikein. Mikäli olisit päässyt alueelle ja viranomaiset saisivat tietää asiasta, Nosturilta lähtisi todennäköisesti anniskelulupa, mikä olisi katastrofi koko paikan liiketoiminnalle. Oletusarvona on, että anniskelualueella kaikki ovat tasan tai yli 18-vuotiaita, eikä Nosturilla olisi mitään keinoa todistaa, että sinulle ei todella myyty alkoholia alaikäisenä. Laki on laki, niin ikävältä kuin tuo varmasti tuntuikin.
here's the truth - baby, here's the truth.

4 tykkää.
Orkrist
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Tamago » To Marras 08, 2012 9:41 pm

^ Mutta ens kerralla sitten mua ei pysäytä mikään! :D

WonderlandFragments

Tamago
Teknikko

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Pe Marras 09, 2012 7:16 pm

Nytkun kerran pääsin koneelle ja voin ajatella suht selvästi, voisin tulla sanomaan muutaman sanasen keikasta. Jonottamaan mentiin...aikaisin :'DD mut oli ihan huppua porukkaa siellä, ei tullu aika pitkäks ja tutustuin tosi paljon uusiin ihmisiinkin. Jos joku teistä nyt lukee tätä niin ootte kivoja, oikeesti ♥ Ilma oli kyll tosi kylmä ja silleen, mut tunnelma nous ku päästii saliin. Sain ostettua kans keikkapaidan ja pinssejä + kaikkee kivaa jonosta. Keikka itsessään oli tosi ihana. Tykkäsin kun soittivat niin paljon vanhoja kappaleita, ja settilista oli hieman erilainen ko Venäjällä (ehdin jo pelästyä, et pilasin keikan yllätyksellisyyden sillä,että tietäisin jo kappaleet etukäteen tms.) Oli kiva kans päästä kokeilemaan fureja ihan käytännössä ja kyllähän siitä kans jonkin verran tuli kiitosta myös Antikulta.

Mun paikkatavoite oli, et sellane mistä näkee Terukin. Ihan aluks, ennen keikkaa, olin tokassa rivissä, mut koska ihmiset tunkee yms. keikan alussa ja koko keikan ajan olin viidennessä rivissä. Okei, lopussa olin edennyt rivin tai pari, kun Tuizi ystävällisesti päästi mut eteensä, et näkisin paremmin. ;w; ja anyway, kaikki paikat missä olin, näin Terukin kunnolla. Ja näin myös kaikki muutkin. Yks suurimmista positiivisista yllätyksistä oli Takaido, joka on siis huudatusbiisi Amedama rock:Ilta. Aika meni tosi nopeesti ja toivottavasti nyt sit tulevat sillon vuoden päästä Suomeen.

Kaikki ovatkin varmaan jo nähneet sen videon, jonka Antiku julkas keikan jälkeen (jossa Takuya juo Lapin kultaa suoraan pullosta --wut. :D) Jos ette, niin kys video löytyy Antikun viralliselta FB sivulta. *click* Ja niin, eipä täs oikee si muuta tuukkaan mieleen. Kiitos vaan kaikille, keikalla oli kivaa ja kannatti tätä se ~4 vuotta odottaakin. :'3
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja Emubird » Pe Marras 09, 2012 9:38 pm

Kaikki ovatkin varmaan jo nähneet sen videon, jonka Antiku julkas keikan jälkeen (jossa Takuya juo Lapin kultaa suoraan pullosta --wut. :D) Jos ette, niin kys video löytyy Antikun viralliselta FB sivulta. *click* Ja niin, eipä täs oikee si muuta tuukkaan mieleen. Kiitos vaan kaikille, keikalla oli kivaa ja kannatti tätä se ~4 vuotta odottaakin. :'3

Video on ihana! Sain hirveän hysteeri & kikatuskohtauksen (en tiedä miksi), kun huomasin mitä Takuya juo. Muutenkin vähintään hymyilen typerästi monen tunnin ajan, kun uusi video kiertueelta julkaistaan. XD Jotenkin niistä tulee aina niin hyvä mieli, mikä on yksi lempiasioistani muutenkin koko bändissä ~~ Lisää videoita ootellessa <3 :D

Mukana ollut kaverini sai kuviakin otettua keikasta, vaikka kuvauskielto olikin XD Itse en pystynyt kuvaamiseen keskitymään, olin liian hysteerinen. :D

Emubird
Fani

ViestiKirjoittaja minnako » Pe Marras 09, 2012 11:13 pm

^ Kantsii ottaa se kuvauskielto aika vakavasti. Syitä sille voi olla monia: artisti ei halua, että keikkamateriaalia päätyy nettiin, jotta liput menisi, tai sitten artisti ei halua itsestään hikisiä, ylivalottuneita, heilahtaneita kuvia, tai mitä tahansa muutakin. Imo jos artisti pyytää jotain niin simppeliä kuin sen, ettei keikalla kuvattaisi, on ihan kohteliasta kunnioittaa sitä sen verran, ettei ota niitä kameroita mukaan. Lisäksi aika monesti korkealle nostettu kamera estää jotakuta näkemästä lavalle, ja tää takana oleva joutuu seuraamaan keikkaa kameran ruudulta.

Onhan siinä vielä sekin huono puoli, että jos järkkärit huomaa ja jaksaa reagoida, voidaan kuvaaja heittää pihalle kesken keikan (ja joku taho joskus uhkasi keikkaporttikiellollakin).

Aiheeseen liittyvää luettavaa.
提心吊胆和闷

6 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Emubird » La Marras 10, 2012 12:04 am

^ En sanonut etten ottaisi kuvauskieltoa vakavasti... Ja tiedän kyllä noi kaikki syyt, enkä ollut niitä kuvia nettiin tunkemassakaan. Mutta nykyään, kun kaikissa puhelimissa on kamerat, kuvien ottamisen kieltoa on aika vaikeaa pitää kurissa...
Ja kyllä huomasin, että järkkärit huomio kamerat. Ainakin taskulampulla tiirailtiin yleisöön ja eturivistä joltakin takavarikoitiin puhelin.

Emubird
Fani

ViestiKirjoittaja gnrbu » La Marras 10, 2012 12:13 am

Parvelta oli hauska katsoa, kun JV:t kiersivät yleisössä taputtelemassa kuvaajia olkapäille. Keneltäkään en kyllä nähnyt otettavan kameraa pois.

Veikkaan, että jossain vaiheessa kuvauskielto katoaa keikoilta. Niin moni bändi ja keikanjärjestäjä ei enää jaksa välittää siitä. Katsojista puhumattakaan.

1 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja GINGA » La Marras 10, 2012 2:08 pm

(Joo, ite en nyt jaksa alkaa väsäämään tähän mitään suurta keikkaraporttia, vaikka keikka oli paras jolla oon ollu)
Ja muuten huomasin, että tällä keikalla ihmiset oli paljon röyhkeämpiä kuin niillä joilla aikasemmin oon ollu... toi alko ottaa niin kovasti päähän. Aattelin aluks ettei tälle keikalle tulis paljon väkeä, mut loppupelissä mun mielestä sinne tuli kyllä hirveesti ihmisiä. Ja Nosturi oli kyllä ihan kiva paikka! Oltaisiin kavereiden kanssa haluttu mennä parvelle, mut ei sitte. ;__;
Jonossa oltiin jotain vähän yli kolme tuntia, ja oltiin omasta mielestä aika jonon alkupäässä, mutta saatiin silti aika huonot paikat. :d Tosin sinne varmasti meni paljo ihmisiä sillä aikaa ku ite jonotettii siinä myyntipöytien luona... Mua alko oikeesti ärsyttää ku eräät ihmiset ihan väkisin tunki mun ja kaverin väliin... MUN ETEEN. Helvetti, en nähny sitten melkei mitään. Siinä vaiheessa ois tehny mieli vetää sitä tyyppiä lättyyn. Ja ihan keikan lopussa, kun pojat tulivat siihen lavan reunalle, ni kiva paine tuli siihe mun ja kaverin taakse, että ihan itestään ajauduttiin kakkos riviin, ja melkein sain koskettua kanonin käteen, mutta ei. Takuyan ja kanonin plektroihin molempiin hipaisin ku ne heitti ne, mut en saanu kiinni ;__; Ja vaikka oltiinki aika takana ni kyllä sielläkin oli hitsin ahdasta. Mä talloin muiden varpaat varmaa ihan lättyy, ja mun kädet hipelöi koko aja joidenki ihmisten päitä. (<- toi lause kuulosti mielenkiintoselta.) Ja mun vieressä oli yhessä vaiheessa joku tyttö joka kuvas, mut en uskaltanu sanoo sille mitää, ku näytti siltä että vois vetää mua turpaa ihan just. :-------D Settilista oli kyllä maailman mahtavin, ja samoin kontakti yleisöön ;___;♥♥ JA KAIKKI. Ps. Se alun demo/intro/whatever oli niin asdfghjklöä♥
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja CherryMikuCHAN » La Marras 10, 2012 4:25 pm

Mä näin kans ku jku kuvas siin mun ees, mutku se oli just mun kaverien kaveri (tai vastaha me tutustuttii mut kuiteki), nii en viittiny sanoo.
Mut sitte ku toine niist mun kavereist kuvas, nii tökkäsin sitä ja sanoin, et muistan tän aina :D:D Sit se ei enää kuvannu (haha.)

CherryMikuCHAN
Fani

ViestiKirjoittaja Tamago » La Marras 10, 2012 6:11 pm

Munki vieressä oli varmaa jotai n. 12 vuotiaita tyttöjä, jotka salaa välillä kuvas ja meinasin sen toisen kameran eteen tunkea kädenkin, mut en sit viittiny kans, ku aattelin, ett niiden isä mikä lienee siinä vieressä sit ottais ja heittäis mut seinään tai jotain. :'D Mutta mieli olis tehny! Ja se mua ärsytti kans iha kauheest, ku jollain ihmisillä oli (mun eessä) niitä jotain ihme An Cafe <3<3<3<3<3 pyyhkeitä, joita ne sit huiskutti korkeella ilmassa ni en sit kivasti nähny välillä niiden takia YHTÄÄN MITÄÄN.

WonderlandFragments

Tamago
Teknikko

ViestiKirjoittaja Noradriel » La Marras 17, 2012 7:37 pm

En suinkaan ole myöhässä tai mitään...8D

Keikka oli tosi mahtava!

Olin tosiaan matkassa siskon kanssa ja miittailin pari kaveria, joiden kanssa sitten oltiinkin. Olin pettynyt, kun Helsingissä ei ollutkaan lunta, vaikka kylmyys jonottaessa korvasi kyllä sen. (Tuuli oli hieman kylmä....) Jotain etua siitä, että koko porukka on täysi-ikäinen, oltiin siis siellä parvella ja siellä ihan reunassa. Minulla oli punainen ja siskolla vihreä hohtotikku(ihan, jos joku näki).

Settilista oli aivan mahtava! Ainoa puute minusta oli Natsu koi, Natsu game. Mutta muuten ihan loistava, jopa aloituksena Maple Gunman... <3 Plus Yuuki vei mun sydämen. <3 Ja Takuyan "Moi" meni ihan täydestä, aikas hyvää ääntämistä. Ja kaikki lyhyetkin välispiikit. Niin ja arvatkaa kuka ootti, että koska saan sanoa "okaeri". 8D Ja koska olimme siellä ylhäällä pystyin seuraamaan Yuukia ja tekeen fureja sen mukaan.

Kaiken kaikkiaan mahtava päivä, vaikkakin Hesan rautatieasemalla joku hörhö alkoi seuraan mua(ei ollut kännissä, vaan muuten vaan ei kaikki murot kupissa) ja Tampereen rautatieaseman eessa vielä tappelu. Ja niin seuraavana aamuna luennolla ääni käheenä. Oikeasti mulla oli ääni melkein poissa.

Niin ja tuo video... Joo väsyneenä kihersin sille...
Est celui qui lui jettera première pierre.

1 tykkää.
Noradriel
Teknikko

Paikkakunta: Mansessa ja satunnaisesti vierailee Japanissa uniensa kautta

ViestiKirjoittaja Emubird » La Marras 17, 2012 10:26 pm

^Taisin nähdä sut ja sun siskon. Näin ainaki ihmisiä samanväristen valotikkujen kanssa. Olin parvella luultavasti teidän takana. Ja näin kun teitte fureja myös :D Istuin baaripöydällä melkein koko ajan, kun en ois nähny muute mittään. :D

Ja minustakin olisi pitänyt tulla Natsukoi Natsu game. :D Ylhäältä oli kyllä mukava seurata keikkaa, kun musta tuntuu, että alhaalta sieltä väkijoukon seasta ei olis nähny kyllä mitään, jos ei sitten onnistunut pääsemään ihan eteen. :D

Emubird
Fani

Edellinen

Paluu Keikat