**aprillia** JaME Fest

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

**aprillia** JaME Fest

ViestiKirjoittaja tikraw » Su Huhti 01, 2012 9:32 am

JaMEn festarikiertue JaME Fest saapuu ensi kesänä Ranskan, Saksan, Iso-Britannian ja Puolan ohella myös meille suomalaisille, Forssaan 20.-22.7.2012. Tapahtuma on kolmipäiväinen ja esiintyjinä ovat ainakin X Japan, Kiyoharu (!!!!) ja tauolta palaava Dir en grey.

Mä olinkin jo vähän tämänsuuntaisia huhuja kuullut, mut nyt tieto on vihdoin virallista! Oon aivan mielettömän innoissani, oon jo pitkään halunnut nähdä Kiyoharun livenä ja ei toinen kerta dirujenkaan kanssa haittaa :D

Toivottavasti lippujen hinnat eivät nouse aivan taivaisiin, kun tulee myös matkakustannukset Forssaan aika kalliiksi D: Ja toivottavasti paikan päällä järjestetään myös telttailumahdollisuus, ettei tarvitse hotelliin mennä... Vai onko täällä Forssalaisia lafilaisia, jotka haluais mut nurkkiinsa punkkaamaan? ;D Saa ilmoittautua!

Mut muita tulijoita/ajatuksia?

Alkuperäinen uutinen täällä.
Just smile, it confuses people.

4 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

Re: JaME Fest

ViestiKirjoittaja allisapp » Su Huhti 01, 2012 11:21 am

Mä oon Briteissä tuolloin, joten ajattelin mennä niiden festereille sinne sitten!

Onko Forssassa mukaan mitään aluetta, jossa voi pitää tällästä? :/
Kuva
The g l o o m y morning has already died

allisapp
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Orkrist » Su Huhti 01, 2012 12:02 pm

Oon ainakin ihan messissä, vaikka viimeks kun näin Kiyoharun, nukuin puolet keikasta kun se oli niin unettavaa ja tylsää, eikä Hartsa vilauttanut edes yhtään säärtä. :| Mietin että ottaiskohan ne suomalaisia lämppäreitä, haluisin nähä Robinin mut en jaksais lähteä erikseen johonkin kattoo sitä. Tonne se sopis kuin nenä päähän.

// AI mut saatana, enhän mä mihinkään lähde, kun uus Batman tulee ensi-iltaan ja mun pitää olla leffateatterissa koko viikonloppu ulvomassa Tom Hardyn ja Gary Oldmanin perään.
here's the truth - baby, here's the truth.

3 tykkää.
Orkrist
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja minnako » Su Huhti 01, 2012 1:59 pm

Oon niin kyl tulos! Vaikkei mua muut kiinnosta, niin pitäähän se X Japan nähdä! (Ja MTH oli mun lemppari joskus ni sekin ois ihan jees nähdä D:)

Mitenhän niiden lippujen kanssa, voikohan niitä maksaa vain niin monelta keikalta kun haluaa nähdä vai pitääkö maksaa muka noin monesta ):

Ongelmaksi tulee vaan, et missähän oon yötä Forssassa... No, eiköhän sieltä löydy joku paikka, johon majoittua...
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja tikraw » Su Huhti 01, 2012 2:08 pm

(hmm, miten olisi, jos järjestettäisiin kilpailu siitä, kuka forssalainen saisi majoittaa ylläpidon? :P Kisan voittaja saisi sit Lafissa jotain palkintoja ja etuuksia kuten erivärisen nickin ja kivan arvonimen? Pitäähän tällaisen paikan ylläpidon olla ajan tasalla ja se vaatii tuollaiseen tapahtumaan osallistumista :D Halukkaita osallistujia? ;D)

5 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

Re: **aprillia** JaME Fest

ViestiKirjoittaja tikraw » Ma Huhti 02, 2012 8:06 am

Oon pettynyt siihen, ettei kukaan hihkunut innosta päästä majoittamaan minua :((( Mut tämäkin tapaus olisi ollut muuten hyvin uskottava, mutta Amber paljasti minulle, että Forssan kaupungissa on kiellettyä pitää festareita.

2 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

Paluu Keikat