SCREW @ Helsinki, Gloria 16.6.2012

Suomessa ja ulkomailla järjestettävät jrock-keikat.

Re: SCREW @ Helsinki, Gloria 16.6.2012

ViestiKirjoittaja tikraw » To Kesä 14, 2012 12:47 pm

^Mun, elmerin ja minnakon olisi tarkoitus tulla jo aamusta :D Ollaan jo suunniteltu et mitä kaikkea siinä ~12 tunnissa ehtii tehdä, meillä on mukana mm. matkashakki--

Ja mä ainakin veikkaisin, et kyllä siellä jonkin verran porukkaa on mut tuskin ainakaan hirveästi pariakymmentä enempää jaksaa noin aikasin paikalle raahautua. Kauempaa tuleville se voi olla mahdotontakin, jos ei ole yöpaikkaa eikä halua käyttää koko yötään matkustamiseen :'D Onko muita aamuvirkkuja lafilaisia, jotka aikovat tolloin jo paikalle raahautua?
Just smile, it confuses people.

tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja hinua » To Kesä 14, 2012 1:51 pm

Must on vähä hassuu et se jonotus halutaan järkätä NOIN aikasin :'D Tai siis joo, onhan se mukavaa ja huippukeino tavata ihmisii, mut miksi ihmeessä sinne halutaan jengi istumaan 12 tunniks, kun aina valitetaan sitä yleistä kaaosta ja häiriötä muiden arjessa? Just wondering.

Ite ajattelin eka, et vois tulla, mut toisaalta joutuisin heräämään neljältä aamulla jos haluisin näyttää somewhat ihmiseltä siellä ja koko poppoon pitäs olla hakemassa sitä numeroo, enkä halua pakottaa keikkaseuraani Turusta järkkäämään itseään siihen aikaan Stadiin, joten saattaapi jäädä väliin. Mieluummin nukun pitkään ja oon hyvällä tuulella enkä väsähdä kesken keikan :D Jonottaa ajattelin kuitenki jonku aikaa, ehkä joskus alkuiltapäivästä jaksan ite takapuoleni parkkeerata sinne hoodeille. Paitsi jos on hieno ilma, parkkeeraan jonnekki tuomiokirkon portaille ja valun sieltä heti ku ruskettuminen on täysi mahdottomuus.
Btw Foreca 3vrk sää pari tuntia sitte lupasi lauantaille lämmintä, mutta pilvistä! Just bueno jonotussää siis :D

Mul on kyl nii perhosia vatsanpohjassa taas oon niin innoissani :D Jotenki tuntuu et tätäki on ooteltu ikuisuus, muistan ku sain lipun käsiini ja leijuin sitä koko maailmalle ja hurdur. Nyt jatkan auringonottoa että oon sit kauniin oranssi ruskettunu keikalla :P
Kuva

hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja minnako » To Kesä 14, 2012 2:04 pm

^ Imo tolla yritetään estää sitä, että tyypit ei menis nukkumaan öiksi kaduille jonottaessaan keikalle. "Yleinen häiriö ja kaaos" riippuu vähän keikkapaikasta: Nosturissa jonottajista ei ole kovin paljoa haittaa, kun se on syrjässä, mutta esim. jos jono kiertää koko Tavastian korttelin, on siitä ydinkeskustassa ehkä HIEMAN enemmän haittaa :D Imo plussapuoli tossa on myös se, ettei todennäköisesti tule ryntäystä kun se on noin aikaisin, sillä harvat jaksaa/ehtii/haluaa tulla noin aikaisin.

Ja lol, niin, ilmeisesti mäkin oon kai siis menossa keikalle, vaikken oo muutamaa biisiä enempää kuunnellut. :DD tikraw-toveri kuitenkin lupasi perehdyttää mut kunnolla SCREWin saloihin jonottaessamme, joten sitä odotellessa.
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja nyappycafekko » To Kesä 14, 2012 5:41 pm

Jee, ei sittenkään tarvi mennä keikalle yksin, onneks sain pari kaveria mukaan <3

mutta joo, oon miettiny sitä jonottamista .. ja varmaanki tuun siinä seiskan aikaan tai sitten vähän sen jälkeen ~

// yhyy .____. kun porukat sano aluks et plaa plaa olet ala-ikäinen ja saat mennä vasta 12 aikaan. itkua väänsin varmaan tunnin tai kaksi, mutta sitten sain luvan tulla vähän aikaisemmin. eli jossain 10 aikaan olen tulossa >:
♥ 20110413 雅-MIYAVI-
♥ 20111107 kanonxkanon
♥ 20120513 LM.C
♥ 20120616 SCREW
♥ 20121106 An Cafe + VIP
♥ 20130929 THE GAZETTE

nyappycafekko
Roudari

ViestiKirjoittaja Amber » Su Kesä 17, 2012 4:14 pm

Hei jos kenelläkään on havaintoa siitä, minkä nimisiä biisejä encoressa vedettiin, niin olkaa ihania ja heittäkää yksärillä! (Edit: Nyt elämme käsityksessä, että encoren eka biisi oli Vanquish. Toinen biisi?) Edit2: 1. VANQUISH, 2. Dearest Wish? Jos joku on ehdottoman varma, että me ollaan saatu väärää tietoa, niin ottakaa yhteyttä. :D

Pakko kyllä sanoa, että OOTTE KAIKKI IHAN HULLUJA SIIS MITÄ IHMETTÄ MITEN KOVA MENO OLI. Asiaa.

(Vähän tätä syvällisempää juttua keikasta voitte hyvällä syyllä odotella sitten taas JaME:n puolelle. :>)
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

2 tykkää.
Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » Su Kesä 17, 2012 9:26 pm

vaikka en ole screwiä kuunnellut, tää oli kaiketi paras keikka misä oon ollu :) sain halinki Kazukilta ja Byolta <3

hyvä fiilinki oli koko ajan, itse keikka jäi vähän lyhyeksi, mutta se nyt annettakoon anteeks ku sen jälkeen oli kuitenki mahdollisuus ostaa Byolta ja oliko se sitten Jiniltä kamaa ja halata :)

Amber, meijän edessä oli Manabulle laitettu settilista, mut en muista yhtään mitä siinä lapussa sit luki D;
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''
''真っ直ぐ伸びてくみんなの顔を見るのが嫌いで''
'' 居場所が欲しいの、この街の中、独りにしなで ''

Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja hinua » Ma Kesä 18, 2012 12:49 pm

Vanhuus ei tule yksin, mutta kreisibailaamista en lopeta koskaan! Oli se silti kauhea tunne, kun kolmen biisin jälkeen on headbanganut päänsä lähestulkoon irti... En kumartele vieläkään, se siitä kämpän siivoamisesta sitte \,,/

Sanalla sanoen keikka oli aivan mahtava :D Diggasin, vaikka olikin omat reivit frendien kanssa siinä vähän kauempana, mutta huh. Mulla oli kovat odotukset keikan suhteen ja ne kyllä täytty, taisipa jopa ylittyä. Pitkästä aikaa oli noin hyvä fiilis itellänikin. Ehkä asiaa auttoi, että pari omaa lempparia päätyi settilistaan myös :P

Ps. tykkään täst kiertueen kangaskassista jotenki iha yyberinä. Luulen et Despa-kassi kohtasi voittajansa, ainaki hetkeksi XD
Kuva

hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja nyappycafekko » Ma Kesä 18, 2012 4:18 pm

VAROITUS: TODELLA PALJON FANITYTTÖILYÄ

Jonottamaan menin joskus vähän ennen kymmentä, ja jonotus meni ihan mukavasti. Siinä sitten minkä aikaan se nyt olikaan, (klo 15-17 välillä?) se hemmetin Rui vaan meni siitä ohi. Ette olis oikeesti halunnu nähdä mun ilmettä. Olin niin järkyttynyt ja shokissa et rupesin itkeen ihan himona. Mutta joo, ei siitä sen enempää. Kun olin heittäny kamat narikkaan, lähetin kaverit varaan paikkaa salin puolelta ja ite menin ostamaan paitaa ja kaikkee muuta. Sit kuulkaas olin oikeesti niin lähellä pyörtyy, kun näin Kazukin. Sekin vaa oli siinä. Mutta vielä enemmän pelästyin/meinasin kiljua, kun se Manabu tuli mun näkökenttään. Siinä sitten en enää pystyny itkua pidättelemään. Ostin sitten ekaks mm. paidan, kangaskassin ja sit toisen näist käsijutskista. Ja sit menin ostaan Kazukilta jonkun niistä photoseteistä (ok en muista minkä koska ostin ne melki kaikki XD) ja sit siinä sitten olin ihan sillee et mitä ihmettä minä halaan kazukia ja sit kysyin siltä sen jälkeen huonon englantini kanssa et "can i hug manabu too?". Kazuki jotenki sitte tökkäs Manabua, ja sit se halas mua. Sen jälkeen en oikeesti muista mitään. Muistan vaan et olin helvetin onnellinen ja kun Manabu puhu mun korvaan vaan jotain et kiitos kiitos. Menin niiiiin shokkiin etten muista siit melki mitää >: Sitten siitä menin sinne saliin kavereitten luo _ihan_ shokissa ja itkin siihen malliin et vedenpaisumus olis voinu tulla. Mutta joo, toiseen riviin päästiin sinne minne halusinkin - Manabun eteen~ Harmittaa vaan kun Kazuki ei oikein käyny siel meijän pääs niin paljoo ja kun minä oon tälläne pikkunen tappi niin en meinannut Jiniäkään kunnolla nähdä :< Mutta keikasta tykkäsin todella paljon, vaikka kappaleita en kyllä läheskään kaikkia tiennyt/tunnistanut. Mut nyt mua vaan hävettää ihan hirveesti, kun nyt jälkeenpäin tajusin et hei mä taisin kattoo pelkästään Manabua koko ajan, kun en nähnyt sitä kun joku laitto/antoi rintsikkansa byolle siinä Gather Roses'issa XD Mut asdfghj ANNOIN KAKSI KERTAA LENTOSUUKON MANABULLE JA SE VASTAS SILLEE ET SE HYMYILI JA NYÖKKÄS ;-----------;♥♥♥♥♥♥ Mulla on ain just tällee et oikeesti en muista keikasta mitään melki sen jälkeen ja sitkun luen esim. sen keikkaraportin jaMesta niin sit muistan♥ onneks ne keikkaraportit on keksitty :---D Ja awwwww kun keikka loppu niin kävin _ihan_ tahallani ostamassa niitä photosettejä vaikka kuinka paljon, et saisin halata Byota :D No, kolme kertaa sitten halattiin. Ja Jiniä halasin kerran, kun menin ostamaan sen julisteen~ Ja olin niin ekstaasissa kun fanserviceä alkoi tulemaan, kiljuin ihan täpöillä ;-------;♥

Mutta voin sanoa, että paras keikka oli missä oon ikinä ollu!!!!!!!! Toivottavasti tulisivat takas pian~

HEIHEIHEI: piti muuten kysyä kun luin tumblrista kun joku suomalainen oli laittanu siit keikast sinne jotain, niin et oliks siin keikan jälkee muka Rui myymäs niit photosettejä O____________O KUN MÄ EN NÄHNY SITÄ .. :'<
♥ 20110413 雅-MIYAVI-
♥ 20111107 kanonxkanon
♥ 20120513 LM.C
♥ 20120616 SCREW
♥ 20121106 An Cafe + VIP
♥ 20130929 THE GAZETTE

nyappycafekko
Roudari

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » Ma Kesä 18, 2012 4:51 pm

Oli se silti kauhea tunne, kun kolmen biisin jälkeen on headbanganut päänsä lähestulkoon irti... En kumartele vieläkään, se siitä kämpän siivoamisesta sitte \,,/

niin totta, vahingossa vetelin päätäni sillai taaksepäin eilen, ja hyvänen aika ku en meinannu saada sitä enää ylös nostettuu D:
samaten varsinki oikee käsi on niin kipee ettei sitä saa suoraks kunnolla, vaikka kajarin alapuolella suunnilleen oltiin, ni se ihme tunne korvista lähti kyllä nopeesti pois :)
no mut eka keikka mulle missä esiinty niinku koko bändi, ajattelin aluks ettei mun ''huomioo riitä tarpeeks kaikille'' mutta kyllä se siinä nyt meni, Manabua tuli kaiketi eniten katteltua ku siinä sen jalkojen juuressa olin, lisäks Rui hyppelehti siihen lähes tulkoon koko ajan :))
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''
''真っ直ぐ伸びてくみんなの顔を見るのが嫌いで''
'' 居場所が欲しいの、この街の中、独りにしなで ''

Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja AMAZE » Ma Kesä 18, 2012 9:32 pm

Keikka oli aivan loistava ja kerrankin olin tosi tyytyväinen suomalaisten fanien käyttäytymiseen! Olin ekaa kertaa parvella, enkä oikeen tiiä, onko se mun juttu... Aivan erilainen fiilis oli kuin katsomossa. Kyllä se kontakti yleisöön vaikuttaa vaan paljon - ottivat aika vähän kontaktia parvella oleviin, tosin eipä lavalta sinne tainnut juurikaan edes nähdä. Ja fiilis olis voinut olla muutenkin vielä parempi, ellen olisi moshannut jo päätäni irti edellisenä päivänä. |D Kovasti teki mieli headbangata, mutta ei auttanut, kun niska ei liikkunut mihinkään suuntaan.

Biiseistä en tunnistanut kuin ihan pari, mutta se ei menoa haitannut! :D En mä muutenkaan yleensä tunnista j-keikoilla biisejä...

Ihastuin Ruihin, ah, siinä mies mun makuun.

Seuraavaa kertaa odotellessa! \o/

nyappycafekko kirjoitti:HEIHEIHEI: piti muuten kysyä kun luin tumblrista kun joku suomalainen oli laittanu siit keikast sinne jotain, niin et oliks siin keikan jälkee muka Rui myymäs niit photosettejä O____________O KUN MÄ EN NÄHNY SITÄ .. :'<

Oli se tyyliin 5min heti alussa siinä, mut lähti jo pois ennen kuin osa oli edes ehtinyt salista ulos.
Kehdossasi keinahtelee nätti prostituoitu.

AMAZE
Bändäri

ViestiKirjoittaja tikraw » Ti Kesä 19, 2012 1:11 pm

Amber kirjoitti:OOTTE KAIKKI IHAN HULLUJA SIIS MITÄ IHMETTÄ MITEN KOVA MENO OLI. Asiaa.

Tää tiivistää mun tunnelmat aika hyvin :D Plus äkäoskäerkäsokb koska miehet oli niin kuumia. Erityisen vaikeaa oli kääntää katsetta Byosta, vaikka mies saisi kyllä pistellä vähän puuroa suuhunsa ettei ihan tuuli vie :<

Tultiin minnakon ja elmerin kanssa vähän vaille seitsemän paikalle, alkuun kyllä ketutti ja kovaa, et JrockSuomen edustajat olivat sen puoli tuntia myöhässä :DDD Varsinkin kun sinä aikana paikalle saapui useampikin isompi seurue, jotka sit arpaonnellaan kiilasivat meidän eteen, ei ole reilua kun oltiin siellä kauemmin!!!1 Mut onneksi agret unohtui nopeasti, kun jono viimein saatiin kuntoon ja istuttiin aamuaurinkoon viltille pohtimaan et mitä tehtäisiin ensin. Jonotus meni todella nopeasti, kiitos kattavan pelivalikoiman, hyvän seuran ja erittäin huonon kirjan. Itse kävin kahdesti ostamassa syömistä ja muutaman kerran kävelemässä verryttelymielessä korttelin ympäri, ja sit päästiinkin jo sisälle.

Oli se aika jännä fiilis nostaa sit katse myyntipöytiin. Oltiin elmerin kanssa vierekkäin ihan 8D-ilmeet naamalla ja minnako oli vieressä hetken vähän hämmenyksissä ennen kuin tajusi, keitä miehet ovat :D Mukaan tarttui mulle vaan paita, kangaskassin olisin voinut ottaa myös, mutta ne olivat keikan jälkeen loppuneet. Kuulin muutaman narisevan siitä, et hirveetä moraalista vääryyttä laittaa jätkät noin kassamagneeteiksi ja halailemaan ostoksia tehneitä, mut mua homma vaan nauratti kun sain pari halia itsekin. Ja jos sillä saadaan bändiläisille maksettua vähän enemmän palkka / saadaan levy-yhtiö rakastamaan ulkomaisia faneja vähän enemmänkin ja tuomaan bändin tänne toistekin, on toi enemmänkin kuin ok. Tosin Byo mua vähän säälitti, se oli aika kiusaantuneen näköinen kun joutui halailemaan ihmisiä :'D Tuijotti lähinnä pöytää eikä edes halannut takaisin muutamaa ei kamaa ostanutta random halihyökkäyksen tehnyttä fania... toivottavasti ei raukka traumatisoitunut :/

Mut no, itse keikka oli ihan helvetin hyvä. Arpaonni ei tosiaan ihan suosinut mut oltiin kuitenkin jossain kolmannen rivin paikkeilla ja mä ainakin olin tyytyväinen paikkaan ja näin vallan mainiosti! Bändi otti ihanan paljon kontaktia yleisöön, sekä sitä normaalimpaa laulatusta ja "ei kuulu" ja "tulkaa lähemmäs" yms. käsimerkkejä et sit sitä oikeaa fyysistä kontaktia esim. niiden daivailuiden merkeissä :D Ja oon AMAZEN kanssa samaa mieltä, et kaikki käyttäytyivät yllättävän hyvin! En nähnyt, et jätkiä olisi esim. revitty tai kourittu tai mitään muutakaan, vaan porukka malttoi pitää kontakteissa kämmenet auki ja sovinnaisilla ruumiinosilla :D KIITOS SIITÄ. Jätkät olivat myös yllättävän hyväntuulisia ja pirteitä ottaen huomioon pitkän kiertueen ja varsinkin parin aiemman päivän tauottoman keikkatahdin. ksöäokbsöäpok voisin kirjoittaa vaikka mistä, tapahtui niin paljon jännää, mut ehkä esim. niistä rintsikoista on täällä jo kuultu tarpeeksi :D Herkkää oli myös staffin tuominen lopussa lavalle ja kaikki siihen liittynyt säätö ja huumori. Muistoksi mulle tarttui mukaan vielä loppukeikasta Kazukin vesipullo. Settilista oli aika jees, saman mittainen kuin muillakin keikoilla. Scarletin ja Raging Bloodin olisin kyllä halunnut kuulla, mut mahtui mukaan onneksi muita etukäteen toivomiani biisejä!

Mut hei, kuinka moni lafilainen oli siellä fanclub-tilaisuudessa? Kertokaa kaikki! Mitä kysyttiin ja vastattiin Q&A:ssa, paljonko teitä oli, mikä oli meno ja muuta!

//ai niin, välispiikit jäi vähän harmittamaan tai siis niiden puute. Eihän siitä japanista kovinkaan moni kovinkaan paljoo ymmärrä, mut kuitenkin olisi kiva ollut normisettilistankin puolella jotain kuulla!
Just smile, it confuses people.

3 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

Edellinen

Paluu Keikat